Topic: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
1037 posts, 330172 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
shoppy
In Bucuresti nu circula bidirectionale de mica, capacitate iar acela este un prototip - experiment de bidirectional de mica, capacitate esuat din toate punctele de vedere, singurul lucru care s-ar putea refolosi ar fi boghiurile de Tatra(din care am casat destul deci evident avem mai multe decat ne trebuie).
Probabil ca nu il caseaza pentru ca nu stiu cum sa il claseze in evidenta, este un prototip care nu trebuia sa circule, totusi a circulat, oare frezele de zapada cum le-au casat?, ca erau mai vechi de 30 de ani?, asta or astepta si pentru 3001.
In Bucuresti nu circula bidirectionale de mica, capacitate iar acela este un prototip - experiment de bidirectional de mica, capacitate esuat din toate punctele de vedere, singurul lucru care s-ar putea refolosi ar fi boghiurile de Tatra(din care am casat destul deci evident avem mai multe decat ne trebuie).
Probabil ca nu il caseaza pentru ca nu stiu cum sa il claseze in evidenta, este un prototip care nu trebuia sa circule, totusi a circulat, oare frezele de zapada cum le-au casat?, ca erau mai vechi de 30 de ani?, asta or astepta si pentru 3001.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Tom
Cehii modernizează T3/T4/K2 în Vario LF1/2/3/4, adică niște vagoane solo, articulate, dublu sau chiar triplu articulate, iar la alegere, mono- sau bidirecționale. Costul unei asemenea modernizări, cu tot cu transportul dus-întors al vagonului, nu cred că depășește 75% din prețul unui tramvai nou, în condițiile in care de facto e un tramvai nou care se întoarce de la modernizare. Ar fi meritat 3001 și 3002 să se întoarcă de acolo ca Vario LF2 bidirecțional, iar restul tatrelor să fie modernizate ca Vario LF sau ce ar cere RATB. Cred că s'ar fi putut înțelege cu cehii să scoată chiar un LF3 din două tatre.
Iată și o prezentare a modelelor:
http://www.infotram.pl/vario-lf-2-plus- ... 62075.html
Cehii modernizează T3/T4/K2 în Vario LF1/2/3/4, adică niște vagoane solo, articulate, dublu sau chiar triplu articulate, iar la alegere, mono- sau bidirecționale. Costul unei asemenea modernizări, cu tot cu transportul dus-întors al vagonului, nu cred că depășește 75% din prețul unui tramvai nou, în condițiile in care de facto e un tramvai nou care se întoarce de la modernizare. Ar fi meritat 3001 și 3002 să se întoarcă de acolo ca Vario LF2 bidirecțional, iar restul tatrelor să fie modernizate ca Vario LF sau ce ar cere RATB. Cred că s'ar fi putut înțelege cu cehii să scoată chiar un LF3 din două tatre.
Iată și o prezentare a modelelor:
http://www.infotram.pl/vario-lf-2-plus- ... 62075.html
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Puss in Boots
Ar fi dat o viata noua atator Tatre scoase pe linie moarta. Dar nu, noi vrem tramvaie noi din fabrica. Si suntem dispusi sa asteptam 50 de ani dupa ele
Ar fi dat o viata noua atator Tatre scoase pe linie moarta. Dar nu, noi vrem tramvaie noi din fabrica. Si suntem dispusi sa asteptam 50 de ani dupa ele
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
punmeister
50 de ani daca vrem tramvaie custom, cum sunt Flexity Wien, asa daca vrem tramvaie Avenio sau Tramino n-ar trebui sa stam mult dupa ele.
50 de ani daca vrem tramvaie custom, cum sunt Flexity Wien, asa daca vrem tramvaie Avenio sau Tramino n-ar trebui sa stam mult dupa ele.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Gabi23
Ca un mic offtopic, deși erau zvonuri de casare a lor, frezele încă există (01-Alexandria; 02-Titan; 03-Militari). Și epocalul S21 a supraviețuit
shoppy wrote:
oare frezele de zapada cum le-au casat?, ca erau mai vechi de 30 de ani?
Ca un mic offtopic, deși erau zvonuri de casare a lor, frezele încă există (01-Alexandria; 02-Titan; 03-Militari). Și epocalul S21 a supraviețuit
- Tom
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Tom
Iar dacă nu vrem tramvaie personalizate, vor veni unele albe, fără aer condiționat și fără bare suficiente.
Edit: Dacă și S21 mai există, ar putea face din el încă un V56, dar în schema de culoare a adevăratului 119 (partea roșie mai mare).
Iar dacă nu vrem tramvaie personalizate, vor veni unele albe, fără aer condiționat și fără bare suficiente.
Edit: Dacă și S21 mai există, ar putea face din el încă un V56, dar în schema de culoare a adevăratului 119 (partea roșie mai mare).
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
PaulIP
Sau o remorca V10, sa fie garnitura completa.
Cat despre Vario, nu cunosc sa se fi dat comenzi pentru triplu-articulate. Daca suntem suficient de insistenti fata de RA/STB, poate iau in calcul varianta asta.
Tom wrote:
Dacă și S21 mai există, ar putea face din el încă un V56 [...]
Sau o remorca V10, sa fie garnitura completa.
Cat despre Vario, nu cunosc sa se fi dat comenzi pentru triplu-articulate. Daca suntem suficient de insistenti fata de RA/STB, poate iau in calcul varianta asta.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
GPS
Personal cred că cel mai bine ar fi sa fie restaurat sub forma originala precum 119 (ex. 246), dar ar fi frumos să fie restaurat ca utilitar, în schema crem-roșu sau galben cu pantograf V3A.
Tom wrote:
Dacă și S21 mai există, ar putea face din el încă un V56, dar în schema de culoare a adevăratului 119 (partea roșie mai mare).
Personal cred că cel mai bine ar fi sa fie restaurat sub forma originala precum 119 (ex. 246), dar ar fi frumos să fie restaurat ca utilitar, în schema crem-roșu sau galben cu pantograf V3A.
- FabiM
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
FabiM
A fost cineva cu 3010 când ploua afara? O spun pentru ca astăzi de dimineata intru in el, era o balta care îți venea aproape pana la glezna și nu exagerez. Inițial ma gândeam ca e și normal însă observ cum curge apa din tavan...și nu picături. Era mai ceva ca intr-o peștera, plin de găuri, rugina și apa care curgea din toate încheieturile...așa vor ajunge și PPC-urile?
A fost cineva cu 3010 când ploua afara? O spun pentru ca astăzi de dimineata intru in el, era o balta care îți venea aproape pana la glezna și nu exagerez. Inițial ma gândeam ca e și normal însă observ cum curge apa din tavan...și nu picături. Era mai ceva ca intr-o peștera, plin de găuri, rugina și apa care curgea din toate încheieturile...așa vor ajunge și PPC-urile?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Utilizator anonim
Din pacate nici aici situatia nu e mai fericita, tot lipsa de piese, 3009 va fi repus si el in circulatie când vin piese, impreuna cu cele cazute cu diverse in ultima perioada, nu le mai includ pe 3001 si 3002.
Indisponibile: 3004, 3007, 3008, 3009, 3011.
3011 a cazut cu chopper acum o saptamana, posibil sa fie reparat cel mai repede, 3004 are dosarul de plecat la URAC de mai mult timp dar din lipsa de piese asteapta, deci înafara de el care e de durata, restul revin foarte usor când se aduc piese.
Din pacate nici aici situatia nu e mai fericita, tot lipsa de piese, 3009 va fi repus si el in circulatie când vin piese, impreuna cu cele cazute cu diverse in ultima perioada, nu le mai includ pe 3001 si 3002.
Indisponibile: 3004, 3007, 3008, 3009, 3011.
3011 a cazut cu chopper acum o saptamana, posibil sa fie reparat cel mai repede, 3004 are dosarul de plecat la URAC de mai mult timp dar din lipsa de piese asteapta, deci înafara de el care e de durata, restul revin foarte usor când se aduc piese.
DSC_8025.JPG (133.73 KB; downloaded 3832 times)
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
punmeister
Ar fi tare ca 3004 sa ramana cu scaunele tapitate cand o sa iasa de la URAC )))
Ar fi tare ca 3004 sa ramana cu scaunele tapitate cand o sa iasa de la URAC )))
- Gabi23
-
Posted:
-
- RATBCFR FaN
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
RATBCFR FaN
Ce păcat ca nu le mai are...chiar voiam sa merg cu el cu acele scaune.. tapițeria i-a fost data jos sau nu mai are scaune?
Ce păcat ca nu le mai are...chiar voiam sa merg cu el cu acele scaune.. tapițeria i-a fost data jos sau nu mai are scaune?
- Gabi23
-
Posted:
-
📖 Pagination options