Topic: Știri și articole din presă
490 posts, 171148 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Basarab
subway guru
Au inceput testele de rezistenta a pasajului Basarab
http://www.realitatea.net/au-inceput-te...12039.html
Au inceput testele de rezistenta a pasajului Basarab
http://www.realitatea.net/au-inceput-te...12039.html
- pestisorul
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Basarab
pestisorul
un articol de ziar http://www.click.ro/actualitate/bucures ... 86416.html cu pozele lui Utilizator anonim
un articol de ziar http://www.click.ro/actualitate/bucures ... 86416.html cu pozele lui Utilizator anonim
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Basarab
Utilizator anonim
Domnul reporter Dan Brumar are acordul meu de ceva timp pentru utilizarea pozelor
pestisorul wrote:
un articol de ziar http://www.click.ro/actualitate/bucures ... 86416.html cu pozele lui Utilizator anonim
Domnul reporter Dan Brumar are acordul meu de ceva timp pentru utilizarea pozelor
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Basarab
mindmasster
Chiar se schimba la 60 sec ? Eu nu am observat
@Marian: Trebuie sa schimb poza de la avatar ca deja nu mai este de actualitate.
Utilizator anonim wrote:pestisorul wrote:
un articol de ziar http://www.click.ro/actualitate/bucures ... 86416.html cu pozele lui Utilizator anonim
Domnul reporter Dan Brumar are acordul meu de ceva timp pentru utilizarea pozelor
Chiar se schimba la 60 sec ? Eu nu am observat
@Marian: Trebuie sa schimb poza de la avatar ca deja nu mai este de actualitate.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Basarab
Utilizator anonim
Sunt mai multe moduri de functionare, momentan inca este in teste sistemul.
mindmasster wrote:
Chiar se schimba la 60 sec ? Eu nu am observat
Sunt mai multe moduri de functionare, momentan inca este in teste sistemul.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Basarab
subway guru
http://www.capital.ro/detalii-articole/...44987.html
Uite un 'articol de presa decent':
Au început probele la Pasajul Basarab
Autor: Răzvan Amariei Vineri, 11 Martie 2011
Cea mai mare lucrare de infrastructură aflată în derulare în Capitală se apropie de final. În ultimele zile au avut loc probe de rezistență la încărcare și primele probe de funcționare ale sistemului de iluminat.
Deocamdată, probele de rezistență au avut loc pe secțiunea cuprinsă între Șoseaua Grozăvești/Bulevardul Vasile Milea și Calea Plevnei, care este 99% finalizată. Ele se desfășoară cu autocamioane încărcate, experții studiind dacă deformările produse la pasaj la trecerea acestora se încadrează în parametrii nomali.
Probele de iluminat au avut loc, pentru moment, numai la noul Pod Grozăvești, deasupra Dâmboviței.
Secțiunea hobanată a pasajului, care traversează liniile ferate de la Gara de Nord, este încă în lucru. Practic, aici mai trebuie turnat beton pe circa un sfert din suprafață, ceea ce ar putea dura încă maxim două săptămâni.
Urmează apoi ca hobanele (cablurile de oțel care susțin platforma) să fie tensionate. Etapele succesive sunt realizarea linie de tramvai pe secțiunea dintre Bulevardul Titulescu și Calea Plevnei, construirea stației de tramvai de pe pod și conectarea ei cu solul prin intermediul unor scări rulante și lifturi.
În paralel, pe secțiunea de deasupra căii ferate se va turna asfaltul și se vor realiza și alte finisaje (sistemul de iluminat utilitar și cel estetic, parapeți, lucări de vopsitorie etc.).
De asemenea, la sol lucrările continuă pentru finalizarea terminalului RATB de la Gara Basarab și pentru trotuarul rulant care va conecta Gara de Nord cu Gara Basarab.
Sursa imaginilor: Utilizator anonim, metrouusor.com.
P.S.
Poate citesc si onor 'consilierii' D-lui Primar General si-l 'informeaza' corect...
http://www.capital.ro/detalii-articole/...44987.html
Uite un 'articol de presa decent':
Au început probele la Pasajul Basarab
Autor: Răzvan Amariei Vineri, 11 Martie 2011
Cea mai mare lucrare de infrastructură aflată în derulare în Capitală se apropie de final. În ultimele zile au avut loc probe de rezistență la încărcare și primele probe de funcționare ale sistemului de iluminat.
Deocamdată, probele de rezistență au avut loc pe secțiunea cuprinsă între Șoseaua Grozăvești/Bulevardul Vasile Milea și Calea Plevnei, care este 99% finalizată. Ele se desfășoară cu autocamioane încărcate, experții studiind dacă deformările produse la pasaj la trecerea acestora se încadrează în parametrii nomali.
Probele de iluminat au avut loc, pentru moment, numai la noul Pod Grozăvești, deasupra Dâmboviței.
Secțiunea hobanată a pasajului, care traversează liniile ferate de la Gara de Nord, este încă în lucru. Practic, aici mai trebuie turnat beton pe circa un sfert din suprafață, ceea ce ar putea dura încă maxim două săptămâni.
Urmează apoi ca hobanele (cablurile de oțel care susțin platforma) să fie tensionate. Etapele succesive sunt realizarea linie de tramvai pe secțiunea dintre Bulevardul Titulescu și Calea Plevnei, construirea stației de tramvai de pe pod și conectarea ei cu solul prin intermediul unor scări rulante și lifturi.
În paralel, pe secțiunea de deasupra căii ferate se va turna asfaltul și se vor realiza și alte finisaje (sistemul de iluminat utilitar și cel estetic, parapeți, lucări de vopsitorie etc.).
De asemenea, la sol lucrările continuă pentru finalizarea terminalului RATB de la Gara Basarab și pentru trotuarul rulant care va conecta Gara de Nord cu Gara Basarab.
Sursa imaginilor: Utilizator anonim, metrouusor.com.
P.S.
Poate citesc si onor 'consilierii' D-lui Primar General si-l 'informeaza' corect...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Basarab
subway guru
http://b365.ro/news/urcarea...oane-euro/
Urcarea pe Podul Basarab: 2,5 milioane euro
11 Mar, 09:17 / B365
Scările, trotuarele rulante şi ascensoarele pentru proiectul Pasajului Basarab din Bucureşti sunt evaluate la 2,5 milioane euro, fiind cel mai mare acord încheiat până în prezent în România de divizia de ascensoare a grupului industrial german ThyssenKrupp.
Contractul prevede livrarea a patru scări rulante şi a patru ascensoare pentru accesul la staţia multimodală de pe podul hobanat, dar şi a şase trotuare rulante, care vor face legătura între peronul Gării de Nord şi baza scărilor rulante.
“Contractul a fost semnat în ianuarie şi trebuie să se finalizeze în vară”, a declarat pentru zf.ro directorul general al ThyssenKrupp Elevator România, Cristian Bourceanu. El a precizat că acordul a fost încheiat cu asocierea FCC (Spania)-Astaldi (Italia), contractorul general al proiectului de realizare a pasajului.
ThyssenKrupp Elevator România vrea să-şi extindă operaţiunile prin preluarea portofoliului de contracte de întreţinere a ascensoarelor de la unii jucători locali şi şi-a propus să revină în acest an la rulajul de 27 mil. lei (6,4 mil. euro) înregistrat în 2009.
http://b365.ro/news/urcarea...oane-euro/
Urcarea pe Podul Basarab: 2,5 milioane euro
11 Mar, 09:17 / B365
Scările, trotuarele rulante şi ascensoarele pentru proiectul Pasajului Basarab din Bucureşti sunt evaluate la 2,5 milioane euro, fiind cel mai mare acord încheiat până în prezent în România de divizia de ascensoare a grupului industrial german ThyssenKrupp.
Contractul prevede livrarea a patru scări rulante şi a patru ascensoare pentru accesul la staţia multimodală de pe podul hobanat, dar şi a şase trotuare rulante, care vor face legătura între peronul Gării de Nord şi baza scărilor rulante.
“Contractul a fost semnat în ianuarie şi trebuie să se finalizeze în vară”, a declarat pentru zf.ro directorul general al ThyssenKrupp Elevator România, Cristian Bourceanu. El a precizat că acordul a fost încheiat cu asocierea FCC (Spania)-Astaldi (Italia), contractorul general al proiectului de realizare a pasajului.
ThyssenKrupp Elevator România vrea să-şi extindă operaţiunile prin preluarea portofoliului de contracte de întreţinere a ascensoarelor de la unii jucători locali şi şi-a propus să revină în acest an la rulajul de 27 mil. lei (6,4 mil. euro) înregistrat în 2009.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Basarab
subway guru
Statistici:
Total mesaje 44519 • Total subiecte 1592 • Total membri 537 • Cel mai nou membru teodor frolu
chevic wrote:
Spre rusinea mea nu stiu cine este Teodor Frolu.
Statistici:
Total mesaje 44519 • Total subiecte 1592 • Total membri 537 • Cel mai nou membru teodor frolu
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- adn2377
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Basarab
adn2377
Eu cred ca ar fi posibil, cu putin efort creativ si tehnic, ca cei doi mari (si intr-adevar destul de urati) piloni ai podului sa fie "infrumusetati" in diverse moduri - prin diverse modalitati de mascare... Daca au facut ei uratenia aia de pasaj de la Lujerului sa arate decent cred ca s-ar putea si cu "astia" [Nu, nu compar cele doua obiective].
Eu cred ca ar fi posibil, cu putin efort creativ si tehnic, ca cei doi mari (si intr-adevar destul de urati) piloni ai podului sa fie "infrumusetati" in diverse moduri - prin diverse modalitati de mascare... Daca au facut ei uratenia aia de pasaj de la Lujerului sa arate decent cred ca s-ar putea si cu "astia" [Nu, nu compar cele doua obiective].
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Basarab
ByOnu
Sa ma contrazica cineva, insa frumusetea este subiectiva, deci nu exista ceva urat prin definitie. Mie mi se pare super OK!
Sa ma contrazica cineva, insa frumusetea este subiectiva, deci nu exista ceva urat prin definitie. Mie mi se pare super OK!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Basarab
subway guru
Atata vreme cat turnurile sunt incorsetate de schele, nu stiu despre ce 'estetica' putem vorbi...
Iar daca le f...te [BIP] nenea Oprescu o dunga de 'led-uri colorate' sa vezi cum cade tot 'boborul' in c...r [BIP] de 'admiratie'...
Atata vreme cat turnurile sunt incorsetate de schele, nu stiu despre ce 'estetica' putem vorbi...
Iar daca le f...te [BIP] nenea Oprescu o dunga de 'led-uri colorate' sa vezi cum cade tot 'boborul' in c...r [BIP] de 'admiratie'...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Basarab
Utilizator anonim
Numarul mare de hobane este dat de sarcina ce va fi pe acesta din cauza statiei de tramvai.
Numarul mare de hobane este dat de sarcina ce va fi pe acesta din cauza statiei de tramvai.
- rails
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Basarab
rails
Aşa s-a ridicat Pasajul Basarab!
De la sfârşitul acestei luni, vom putea circula pe Pasajul Basarab. Cel puţin aşa ne-a promis Sorin Oprescu, primarul Capitalei.
Cel mai impunător pasaj din Bucureşti a început să fie ridicat la sfârşitul anului 2006, dar lucrările au demarat în forţă abia din 2007. De-a lungul timpului, au apărut numeroase obstacole în calea ridicării podului, fie că a fost vorba de nemulţumirile locatarilor din clădirile demolate, fie de plăţile întârziate către constructor. Pasajul, care porneşte de pe bd. Vasile Milea şi se termină pe bd. Nicolae Titulescu, trebuia să fie gata în 2009. Libertatea vă prezintă azi etapele realizării Pasajului Basarab.
Date tehnice
- Lungime totală : 1.450 de metri;
- Înălţime: 80 de metri;
- Pe pod vor exista staţii de tramvai cu lifturi şi scări rulante, care vor face legătura cu intrările la staţia de metrou Basarab;
- Valoarea proiectului: 160.738.329 de euro.
«E o soluţie tehnică scumpă»
Arhitectul Teodor Frolu (foto) consideră că Pasajul Basarab este util, însă e mult prea scump. “Era necesar acest pod, însă e o soluţie tehnică scumpă, iar construcţia se potriveşte mai degrabă unei traversări peste un râu, decât peste calea ferată”, ne-a spus arhitectul. “Podul Grant, spre exemplu, e mai mic, dacă vorbim de soluţia constructivă şi a costat cu 100 de milioane mai puţin”, a mai declarat Frolu.
Nu imi face placere sa pun articole din libertatea dar na, merge la arhiva
Aşa s-a ridicat Pasajul Basarab!
De la sfârşitul acestei luni, vom putea circula pe Pasajul Basarab. Cel puţin aşa ne-a promis Sorin Oprescu, primarul Capitalei.
Cel mai impunător pasaj din Bucureşti a început să fie ridicat la sfârşitul anului 2006, dar lucrările au demarat în forţă abia din 2007. De-a lungul timpului, au apărut numeroase obstacole în calea ridicării podului, fie că a fost vorba de nemulţumirile locatarilor din clădirile demolate, fie de plăţile întârziate către constructor. Pasajul, care porneşte de pe bd. Vasile Milea şi se termină pe bd. Nicolae Titulescu, trebuia să fie gata în 2009. Libertatea vă prezintă azi etapele realizării Pasajului Basarab.
Date tehnice
- Lungime totală : 1.450 de metri;
- Înălţime: 80 de metri;
- Pe pod vor exista staţii de tramvai cu lifturi şi scări rulante, care vor face legătura cu intrările la staţia de metrou Basarab;
- Valoarea proiectului: 160.738.329 de euro.
«E o soluţie tehnică scumpă»
Arhitectul Teodor Frolu (foto) consideră că Pasajul Basarab este util, însă e mult prea scump. “Era necesar acest pod, însă e o soluţie tehnică scumpă, iar construcţia se potriveşte mai degrabă unei traversări peste un râu, decât peste calea ferată”, ne-a spus arhitectul. “Podul Grant, spre exemplu, e mai mic, dacă vorbim de soluţia constructivă şi a costat cu 100 de milioane mai puţin”, a mai declarat Frolu.
Nu imi face placere sa pun articole din libertatea dar na, merge la arhiva
📖 Pagination options