Topic: Parcul Liniei
142 posts, 19255 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Parcul Liniei
Utilizator anonim 2
Din planuri se vede ca vor inchide strada de deasupra pasajului. Circulatia o sa fie deviata pe la vest, pe str. Lujerului si se va ajunge tot in giratoriul de la Cora.
Am impresia ca planurile nu corespund cu realitatea. Ma tem ca au muscat din terenul si asa putin al parcului o felie pentru o strada catre dragutii dezvoltatori imobiliari din sud (vezi poza pusa de mine in care apare linia ferata; e o bordura suspecta in apropiere ce nu se regaseste in imaginile simulate).
Atentie ca se spune corect “proprietar/proprietate”.
Din planuri se vede ca vor inchide strada de deasupra pasajului. Circulatia o sa fie deviata pe la vest, pe str. Lujerului si se va ajunge tot in giratoriul de la Cora.
Am impresia ca planurile nu corespund cu realitatea. Ma tem ca au muscat din terenul si asa putin al parcului o felie pentru o strada catre dragutii dezvoltatori imobiliari din sud (vezi poza pusa de mine in care apare linia ferata; e o bordura suspecta in apropiere ce nu se regaseste in imaginile simulate).
Atentie ca se spune corect “proprietar/proprietate”.
- orex
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Parcul Liniei
ByOnu
Aceasta portiune din Str. Lujerului a fost pietonalizata integral.
Aceasta portiune din Str. Lujerului a fost pietonalizata integral.
334567069_3521924604763562_4254070686167329488_n.jpg (107.63 KB; downloaded 1464 times)
strada pietonalizata.jpg (489.51 KB; downloaded 1464 times)
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Sectorul 6
Utilizator anonim 2
Primarul nostru de sector e priceput la marketing; pavelele si amenajarile grandioase se vad, cele minimaliste nu. De asta nu ai sa vezi mare lucru "dupa blocurile gri" ci mai ales la strada.
In alta ordine de idei, iata o imagine de la Parcul Liniei:
Intuiesc ca amenajarea facuta de primarie se opreste la gardurile metalice de linga linie, tot ce e in spatele latrinei fiind opera dezvoltatorilor.
Au inchis si strada ce ducea in giratoriul de la Cora, conform planului. Nu am mai fotografiat pentru ca erau multi trecatori insa eu credeam ca o sa o transforme in spatiu verde, ca de asta au inclus-o in parc. As! Are exact aceeasi structura ca inainte insa au inlocuit asfaltul cu....ati ghicit, pavele!
Primarul nostru de sector e priceput la marketing; pavelele si amenajarile grandioase se vad, cele minimaliste nu. De asta nu ai sa vezi mare lucru "dupa blocurile gri" ci mai ales la strada.
In alta ordine de idei, iata o imagine de la Parcul Liniei:
20230503_164756.jpg (818.85 KB; downloaded 1707 times)
Intuiesc ca amenajarea facuta de primarie se opreste la gardurile metalice de linga linie, tot ce e in spatele latrinei fiind opera dezvoltatorilor.
Au inchis si strada ce ducea in giratoriul de la Cora, conform planului. Nu am mai fotografiat pentru ca erau multi trecatori insa eu credeam ca o sa o transforme in spatiu verde, ca de asta au inclus-o in parc. As! Are exact aceeasi structura ca inainte insa au inlocuit asfaltul cu....ati ghicit, pavele!
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Sectorul 6
ByOnu
Nu prea inteleg critica de mai sus.
In special critica legata de strada PIETONALIZATA. Spatiul verde ca spatiul verde, dar omul trebuie sa poata sa si AJUNGA la spatiul ala verde. Am facut deseori drumul mizer dintre M Lujerului si Plaza, pe acel trotuar in sir indian. Acum, parcul va atrage un flux pietonal si mai mare. Este nevoie si de strazi pietonale.
Nu prea inteleg critica de mai sus.
In special critica legata de strada PIETONALIZATA. Spatiul verde ca spatiul verde, dar omul trebuie sa poata sa si AJUNGA la spatiul ala verde. Am facut deseori drumul mizer dintre M Lujerului si Plaza, pe acel trotuar in sir indian. Acum, parcul va atrage un flux pietonal si mai mare. Este nevoie si de strazi pietonale.
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Sectorul 6
Utilizator anonim 2
Nu am criticat inchiderea strazii in sine ci pastrarea ei pe intreaga latime ca spatiu pavat. Daca o lasau ca atare, cu asfaltul ei - in stare buna - as fi zis doar ca e exagerat de lata dar decit sa mai cheltuiasca sa o sparga si sa o modifice, fie. Insa ei au profitat de ocazie sa mai trinteasca niste pavele, asta e problema mea: primaria gaseste tot felul de pretexte sa ingroape aiurea betoane, borduri si pavele, bani din munca noastra cheltuiti aiurea in beneficiul unor firme prietene.
Nu am criticat inchiderea strazii in sine ci pastrarea ei pe intreaga latime ca spatiu pavat. Daca o lasau ca atare, cu asfaltul ei - in stare buna - as fi zis doar ca e exagerat de lata dar decit sa mai cheltuiasca sa o sparga si sa o modifice, fie. Insa ei au profitat de ocazie sa mai trinteasca niste pavele, asta e problema mea: primaria gaseste tot felul de pretexte sa ingroape aiurea betoane, borduri si pavele, bani din munca noastra cheltuiti aiurea in beneficiul unor firme prietene.
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Sectorul 6
cosminduru
Asfaltul nu era în stare bună, era cu bălți și gropi, plus că la orice lucrare de genul trebuia refăcut complet, deci ori reasfaltat ori pavele. Asfaltul ăla gen bitum pentru pietonală nu este adecvat, fiindcă se încălzește foarte tare de la soare și dogorește, plus că este predispus la vălurire și nici nu este estetic. Pavelele sunt cele mai durabile pentru trotuare și alei pietonale. Diferența de cost între pavele și asfalt nu cred că e atât de mare încât să zici că e vreun mare tun. Dacă te uiți la toate proiectele tuturor sectoarelor, trotuarele se fac cu pavele, de la celebrul Negoiță care a pus pavele absolut peste tot, până la sectorul 2 sau 4. Și în orașele din vest am văzut pavele pe mai toate trotuarele, pentru că - repet - sunt durabile și estetice. Este ca și cum ai avea de ales în casă între gresie și linoleum. Normal că pui gresie.
Asfaltul nu era în stare bună, era cu bălți și gropi, plus că la orice lucrare de genul trebuia refăcut complet, deci ori reasfaltat ori pavele. Asfaltul ăla gen bitum pentru pietonală nu este adecvat, fiindcă se încălzește foarte tare de la soare și dogorește, plus că este predispus la vălurire și nici nu este estetic. Pavelele sunt cele mai durabile pentru trotuare și alei pietonale. Diferența de cost între pavele și asfalt nu cred că e atât de mare încât să zici că e vreun mare tun. Dacă te uiți la toate proiectele tuturor sectoarelor, trotuarele se fac cu pavele, de la celebrul Negoiță care a pus pavele absolut peste tot, până la sectorul 2 sau 4. Și în orașele din vest am văzut pavele pe mai toate trotuarele, pentru că - repet - sunt durabile și estetice. Este ca și cum ai avea de ales în casă între gresie și linoleum. Normal că pui gresie.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Sectorul 6
cris_m
Si pavelele se incalzesc, repesctiv pot fi valurite. Prin Sectorul 3 sunt destule zone unde vezi valurile Dunarii... Iar de estetic, nu comentez, cel putin in S3 culoarea imi aduce aminte de:
Si pavelele se incalzesc, repesctiv pot fi valurite. Prin Sectorul 3 sunt destule zone unde vezi valurile Dunarii... Iar de estetic, nu comentez, cel putin in S3 culoarea imi aduce aminte de:
HI.jpg (19.27 KB; downloaded 1582 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Sectorul 6
ByOnu
Utilizator anonim 2, pe langa argumentele aduse de Cosmin, mai este un factor important: cel psihologic - strada este clar si definitiv pietonala, "hai la plimbare", e ceva nou ce arata bine si face un mediu placut si atractiv.
Dezamagirea mea este ca pietonala nu ajunge pana la Maniu, pentru cei care vin cu metroul sau stau in zona bulevardului. Sper la extindere. Iar loc este mai mult decat suficient.
Utilizator anonim 2, pe langa argumentele aduse de Cosmin, mai este un factor important: cel psihologic - strada este clar si definitiv pietonala, "hai la plimbare", e ceva nou ce arata bine si face un mediu placut si atractiv.
Dezamagirea mea este ca pietonala nu ajunge pana la Maniu, pentru cei care vin cu metroul sau stau in zona bulevardului. Sper la extindere. Iar loc este mai mult decat suficient.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Sectorul 6
shoppy
Piatra sparta o cumperi de oriunde, o descarci din basculanta si aia e, dureaza pentru totdeauna, bordurile si pavelele se sparg sau se valuresc deci trebuiesc innoite la fiecare cativa ani, cumparate prin atribuire directa doar de la cine trebuie ca au o nuanta special inventata sa nu mai existe nicaieri in lume, jumatate le declari pe hartie distruse la transport si le platesti din nou, mai trebuie sa cumperi si nisip, mai ai si niste mesteri care trebuie sa puna cu mana fiecare pavela in parte, sifonarea banului public eficientizata la maximum.
Piatra sparta o cumperi de oriunde, o descarci din basculanta si aia e, dureaza pentru totdeauna, bordurile si pavelele se sparg sau se valuresc deci trebuiesc innoite la fiecare cativa ani, cumparate prin atribuire directa doar de la cine trebuie ca au o nuanta special inventata sa nu mai existe nicaieri in lume, jumatate le declari pe hartie distruse la transport si le platesti din nou, mai trebuie sa cumperi si nisip, mai ai si niste mesteri care trebuie sa puna cu mana fiecare pavela in parte, sifonarea banului public eficientizata la maximum.
- orex
-
Posted:
-
Re: Sectorul 6
orex
Problema e ca alta, ca pe toata latimea strazii s-a acoperit asfaltul cu pavele, nici urma de edificarea vreunui spatiu verde pe acest culoar!
Frumos se termina parcul in malul asta de moloz din vecinatatea garii Cotroceni!
PS
Instantanee realizate in 30.04.2023.
Utilizator anonim 2 wrote here:
Nu am criticat inchiderea strazii in sine ci pastrarea ei pe intreaga latime ca spatiu pavat. Daca o lasau ca atare, cu asfaltul ei - in stare buna - as fi zis doar ca e exagerat de lata dar decit sa mai cheltuiasca sa o sparga si sa o modifice, fie. Insa ei au profitat de ocazie sa mai trinteasca niste pavele, asta e problema mea: primaria gaseste tot felul de pretexte sa ingroape aiurea betoane, borduri si pavele, bani din munca noastra cheltuiti aiurea in beneficiul unor firme prietene.
Problema e ca alta, ca pe toata latimea strazii s-a acoperit asfaltul cu pavele, nici urma de edificarea vreunui spatiu verde pe acest culoar!
Frumos se termina parcul in malul asta de moloz din vecinatatea garii Cotroceni!
PS
Instantanee realizate in 30.04.2023.
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Sectorul 6
Valentin
Intr-adevar, eu as fi mers pe mijlocul strazii cu un spatiu minim cat sa se poata planta cativa copaci in linie, poate sa si aiba grija de ei astfel incat sa ofere umbra peste cativa ani. Asa cum arata acum, eu nu vad copaci care sa ofere umbra la vara in aliniamentul strazii pietonale.
Intr-adevar, eu as fi mers pe mijlocul strazii cu un spatiu minim cat sa se poata planta cativa copaci in linie, poate sa si aiba grija de ei astfel incat sa ofere umbra peste cativa ani. Asa cum arata acum, eu nu vad copaci care sa ofere umbra la vara in aliniamentul strazii pietonale.
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Sectorul 6
Utilizator anonim 2
Dedesubt e planseul pasajului asa ca prea mari nu ar putea creste copacii.
Maldarul de pamint dinspre gara Cotroceni ar trebui sa dispara odata cu executarea celei de-a doua etape de amenajare a parcului.
Eu mi-as dori sa vad citeva vagoane de marfa pe linie Ce poate fi mai placut? Stai pe banca in parc si te uiti la trenul care trece tiptil, cu viteza melcului sub privirea uimita a zeci de cetateni.
Nu as fi instalat porcaria aia de podina, “decking” pe romaneste. Sa vedeti distractie daca va trebui scoasa cindva.
Dedesubt e planseul pasajului asa ca prea mari nu ar putea creste copacii.
Maldarul de pamint dinspre gara Cotroceni ar trebui sa dispara odata cu executarea celei de-a doua etape de amenajare a parcului.
Eu mi-as dori sa vad citeva vagoane de marfa pe linie Ce poate fi mai placut? Stai pe banca in parc si te uiti la trenul care trece tiptil, cu viteza melcului sub privirea uimita a zeci de cetateni.
Nu as fi instalat porcaria aia de podina, “decking” pe romaneste. Sa vedeti distractie daca va trebui scoasa cindva.
- orex
-
Posted:
-
Re: Sectorul 6
orex
Linia pastrata din vechiul triaj serpuieste destul de mult pana la gara Cotroceni, deci mai mult de o alee pietonala nu cred ca va mai fi folosita...
Cand va fi, daca va fi, o eventuala retea metropolitana de tren urban p-aci, va fi edificata pe zona lasata libera, intre parc si Plaza Residence.
Altfel ar fi ca-n piata din Maeklong!
Linia pastrata din vechiul triaj serpuieste destul de mult pana la gara Cotroceni, deci mai mult de o alee pietonala nu cred ca va mai fi folosita...
Cand va fi, daca va fi, o eventuala retea metropolitana de tren urban p-aci, va fi edificata pe zona lasata libera, intre parc si Plaza Residence.
Altfel ar fi ca-n piata din Maeklong!
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Infrastructura pentru sport și agrement din București
•
Choose destination