Topic: Drumuri radiale
123 posts, 29742 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: Drumuri radiale
orex
In raspunsul consolidat la solicitarile de clarificari aferente procedurii de atribuire a contractului ,, Elaborare documentatie tehnici Studiu de Fezabilitate (SF), elaborare Proiect pentru Autorizarea Executarii Lucrarilor de Construire (PAG) 9i obtinerea Autorizaliei de Construire pentru Obiectivul "Orbital Bucuresti - Drumul Radial 1 (DR 1- Vest Expres)", la intrebarea 8 ”Va rugam si confirmati ca: Terminalul multimodal de pasageri Vest; Prelungirea liniei de tramvai; Accesul la terminalul de autobuz; etc, prevazute in Analiza de favorabilitate nu fac parte din obiectul proiectului ,,ORBITAL BUCURE$TI DRUMUL RADIAL 1 (DR1-VEST EXPRES)”, s-a raspuns dupa cum urmeaza:
”In Analiza de Favorabilitate cap. 15 [Elemente cu caracter aplicativ], se mentioneaza ca, in concordanta cu Planul de Mobilitate Urbana Durabila-Bucuresti llfov (PMUD-Bl), in zona CF si DN a Centurii Bucuresti, este prevazuta realizarea unui terminal multimodal. Precizam ca obiectivul terminal multimodal, prelungirea liniei de tramvai si accesul la terminalul de autobuz nu fac parte din obiectul proiectului ,,ORBITAL BUCURESTI DRUMUL RADIAL 1 (DR1-VEST EXPRES)". Pentru DR1-Vest Expres ofertantii vor trebui sa analizeze si sa includa in oferta doar infrastructura aferenta buclei (zonei) de intoarcere, asa cum este descrisa si in Analiza de Favorabilitate Anexa nr. 3, si care va asigura circulatia atat pentru tramvaie (cu doua linii), cat si pentru autobuze. Unitatea Park and Ride, peroanele aferente, pasajul pietonal ce face legatura cu peroanele, prelungirea liniei de tramvai, precum si accesul la terminalul de autobuz vor face obiectul unui alt proiect.”
PS
A.D.I.Z.M.B. se va ocupa in toate cele 12 cazuri de elaborarea studiilor de fezabilitate pentru constructia drumurilor radiale conexe Autostrăzii de centură (A0), iar CNAIR de implementarea proiectelor.
In raspunsul consolidat la solicitarile de clarificari aferente procedurii de atribuire a contractului ,, Elaborare documentatie tehnici Studiu de Fezabilitate (SF), elaborare Proiect pentru Autorizarea Executarii Lucrarilor de Construire (PAG) 9i obtinerea Autorizaliei de Construire pentru Obiectivul "Orbital Bucuresti - Drumul Radial 1 (DR 1- Vest Expres)", la intrebarea 8 ”Va rugam si confirmati ca: Terminalul multimodal de pasageri Vest; Prelungirea liniei de tramvai; Accesul la terminalul de autobuz; etc, prevazute in Analiza de favorabilitate nu fac parte din obiectul proiectului ,,ORBITAL BUCURE$TI DRUMUL RADIAL 1 (DR1-VEST EXPRES)”, s-a raspuns dupa cum urmeaza:
”In Analiza de Favorabilitate cap. 15 [Elemente cu caracter aplicativ], se mentioneaza ca, in concordanta cu Planul de Mobilitate Urbana Durabila-Bucuresti llfov (PMUD-Bl), in zona CF si DN a Centurii Bucuresti, este prevazuta realizarea unui terminal multimodal. Precizam ca obiectivul terminal multimodal, prelungirea liniei de tramvai si accesul la terminalul de autobuz nu fac parte din obiectul proiectului ,,ORBITAL BUCURESTI DRUMUL RADIAL 1 (DR1-VEST EXPRES)". Pentru DR1-Vest Expres ofertantii vor trebui sa analizeze si sa includa in oferta doar infrastructura aferenta buclei (zonei) de intoarcere, asa cum este descrisa si in Analiza de Favorabilitate Anexa nr. 3, si care va asigura circulatia atat pentru tramvaie (cu doua linii), cat si pentru autobuze. Unitatea Park and Ride, peroanele aferente, pasajul pietonal ce face legatura cu peroanele, prelungirea liniei de tramvai, precum si accesul la terminalul de autobuz vor face obiectul unui alt proiect.”
PS
A.D.I.Z.M.B. se va ocupa in toate cele 12 cazuri de elaborarea studiilor de fezabilitate pentru constructia drumurilor radiale conexe Autostrăzii de centură (A0), iar CNAIR de implementarea proiectelor.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Drumuri radiale
shoppy
Deci asta s-a ales de promisiunea electorala a primarului de a construi strapungerea Timisoara si a promova transportul in comun, vine MT si construieste doar o sosea. Acum intelegem mai bine de ce anuntul cu, construirea drumurilor radiale facut de PMB nu a fost semnat de primar, ci de alta persoana.
Deci asta s-a ales de promisiunea electorala a primarului de a construi strapungerea Timisoara si a promova transportul in comun, vine MT si construieste doar o sosea. Acum intelegem mai bine de ce anuntul cu, construirea drumurilor radiale facut de PMB nu a fost semnat de primar, ci de alta persoana.
- orex
-
Posted:
-
Re: Drumuri radiale
orex
Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Obiectivul “Orbital Bucuresti – Drumul Radial 9 (DR 9 – Sud Expres)"
Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Obiectivul “Orbital Bucuresti – Drumul Radial 9 (DR 9 – Sud Expres)"
COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și depus în data de 25.10.2022, Aplicația de Finanțare pentru proiectul "Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Obiectivul “Orbital Bucuresti – Drumul Radial 9 (DR 9 – Sud Expres)" în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare - Îmbunatatirea mobilitatii prin dezvoltarea retelei TEN-T si a metroului, Obiectiv Specific OS 1.1 Apel de proiecte pentru DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE - sprijin pregatire proiecte de investitii, Operațiunea - Cresterea mobilitatii pe reteaua rutiera TENT centrala.
Obiectivul general al proiectului este imbunatatirea competitivitatii economice a Romaniei prin dezvoltarea infrastructurii de transport care faciliteaza integrarea economica in UE, contribuind astfel la dezvoltarea pietei interne cu scopul de a crea conditiile pentru cresterea volumului investitiilor, promovarea transportului durabil si a coeziunii in reteaua de drumuri europene.
Obiectivele specifice ale proiectului:
Elaborare Studiu de Fezabilitate
Valoarea totală a proiectului este de 24,169,050.00 lei și va fi finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contribuția Uniunii Europene din Fondul de Coeziune - 17,266,050.00 lei, 15% contribuția proprie 3,046,950.00 lei, restul de 3,856,050.00 lei reprezentând cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.
Durata proiectului: 12 luni
Cod proiect 156769
- orex
-
Posted:
-
Re: Drumuri radiale
orex
Ultimul drum radial din proiectul „Orbital București”: Licitație lansată pentru proiectarea Drumului Expres Ferentari – Măgurele – Autostrada A0
Ultimul drum radial din proiectul „Orbital București”: Licitație lansată pentru proiectarea Drumului Expres Ferentari – Măgurele – Autostrada A0
Contractul pentru realizarea Studiului de Fezabilitate al Drumului Expres Ferentari – Măgurele – Autostrada de Centură (A0) a fost scos joi la licitație, cu o valoare cuprinsă între 15 și 18 milioane lei.
Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Zona Metropolitană București (ADIZMB) a lansat în licitație ultimul drum radial din proiectul „Orbital București” Drumul Radial 10 Măgurele Expres care face legătura între Cartierul Ferentari – Măgurele – Centura București (DNCB) – Autostrada București Sud. Șoseaua va avea o lungime de 9,6 kilometri, unul dintre cele mai lungi drumuri dintre cele zece propuse. Investiția este evaluată la 76 milioane euro.
Durata contractului este de 12 luni, iar ofertele pot fi depuse până pe 12 ianuarie 2023: „Elaborare documentație tehnică Studiu de Fezabilitate (SF), elaborare Proiect pentru Autorizarea Executării Lucrărilor de Construire (PAC) și obținerea Autorizației de Construire (AC) pentru obiectivul de investiții „ORBITAL BUCURESTI DRUMUL RADIAL 10 (DR 10- MAGURELE EXPRES)”.
„Din punct de vedere al conectivității urbane, drumul de legătură va realiza conexiunea cu Prelungirea Ferentari / strada Pucheni, după care se va racorda la Drumul Național Centura București. În intravilanul localității Măgurele, DR 10 va realiza conexiunea cu Drumul Județean 401 A, urmând traseul spre sud și având ca scop conectarea cu A0. Prin legarea Prelungirii Ferentari la Centura București (DNCB) și Autostrada A0 se vor realiza noi legături pentru intrări și ieșiri din București care vor decongestiona intrările aglomerate de pe DN 5 și DN 6 (n.r. DN 5 București – Giurgiu și DN 6 București – Alexandria)”, arată Caietul de Sarcini.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Drumuri radiale
Mircea G
Asta vine la pachet cu largirea strazii Pucheni cu sos Alexandria si zona din capat spre cimp , si viitorul "inel " care s-a uitat ? Cu prelungirea Ferentari cum se rezolva , ca este si ea imposibila ?????
Pe scurt : O lucrare in cimp sau se face ceva unitar logic si practic ????
Asta vine la pachet cu largirea strazii Pucheni cu sos Alexandria si zona din capat spre cimp , si viitorul "inel " care s-a uitat ? Cu prelungirea Ferentari cum se rezolva , ca este si ea imposibila ?????
Pe scurt : O lucrare in cimp sau se face ceva unitar logic si practic ????
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Drumuri radiale
Utilizator anonim 2
Deocamdata doar licitatia pentru studiul de fezabilitate... In ritmul birocratiei romanesti adaugate peste cea europeana, nu mai iesim veci din starea de subdezvoltare in care sintem. Procedurile astea sint imposibil de complicate iar noi nu ar trebui sa ne permitem - ca vesticii - sa pierdem vremea cu fasoane. Facem studiul de fezabilitate ca sa ce? Sa constatam ca e nevoie de acest drum? Pai hotarirea e deja luata politic, doar nu ar rezulta ca e nerentabil sau inutil!
Deocamdata doar licitatia pentru studiul de fezabilitate... In ritmul birocratiei romanesti adaugate peste cea europeana, nu mai iesim veci din starea de subdezvoltare in care sintem. Procedurile astea sint imposibil de complicate iar noi nu ar trebui sa ne permitem - ca vesticii - sa pierdem vremea cu fasoane. Facem studiul de fezabilitate ca sa ce? Sa constatam ca e nevoie de acest drum? Pai hotarirea e deja luata politic, doar nu ar rezulta ca e nerentabil sau inutil!
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Drumuri radiale
Valentin
Din cate s-a discutat anterior pe topicul asta, probabil CNAIR/MT se ocupa de drum din A0/DNCB pana la limita aproximativa administrativa a PMB/PS X, iar cei din urma se ocupa de ce e in oras (cel putin asa a ramas ideea pana la proba contrarie).
Nu mai luati SF-ul in deradere, ca el e cel ce sta la baza PT+executie,el stabileste in mare un buget necesar (dupa voi, ar trebui politicul din pix sa dea un buget necesar pentru proiect, asa la misto), el, desi mult mai superficial, poate implica practic un mini-PTh (sau alt termen mai lamuritor). SF-ul NU se rezuma doar la "e nevoie" si "asta e traseul".
Din cate s-a discutat anterior pe topicul asta, probabil CNAIR/MT se ocupa de drum din A0/DNCB pana la limita aproximativa administrativa a PMB/PS X, iar cei din urma se ocupa de ce e in oras (cel putin asa a ramas ideea pana la proba contrarie).
Nu mai luati SF-ul in deradere, ca el e cel ce sta la baza PT+executie,el stabileste in mare un buget necesar (dupa voi, ar trebui politicul din pix sa dea un buget necesar pentru proiect, asa la misto), el, desi mult mai superficial, poate implica practic un mini-PTh (sau alt termen mai lamuritor). SF-ul NU se rezuma doar la "e nevoie" si "asta e traseul".
- orex
-
Posted:
-
Re: Drumuri radiale
orex
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Drumuri radiale
Utilizator anonim 2
Stiu foarte bine ca prin SF se estimeaza costurile insa experienta arata ca nici alea nu prea corespund cu realitatea si trebuie mereu “ajustate” adica pe romaneste marite.
Stiu foarte bine ca prin SF se estimeaza costurile insa experienta arata ca nici alea nu prea corespund cu realitatea si trebuie mereu “ajustate” adica pe romaneste marite.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Drumuri radiale
shoppy
Daca vrei bani de la UE trebuie sa faci toate hartiile, nu ajunge "noi suntem la putere, noi luam decizia si oricum se va face", si pana la urma este bine si pentru ei, daca UE aproba atunci proiectul este bun ca este aprobat de UE, nu mai poate lumea sa vina sa spuna "le-au facut bizonilor autostrada prin oras ca sa-i voteze la alegeri".
Daca vrei bani de la UE trebuie sa faci toate hartiile, nu ajunge "noi suntem la putere, noi luam decizia si oricum se va face", si pana la urma este bine si pentru ei, daca UE aproba atunci proiectul este bun ca este aprobat de UE, nu mai poate lumea sa vina sa spuna "le-au facut bizonilor autostrada prin oras ca sa-i voteze la alegeri".
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Drumuri radiale
andrei11
Problema e alta, e nevoie de SF, dar din păcate după aceea totul se opreşte, nu se continuă lucrarea. Avem - cel puţin în Bucureşti - o tonă de SF - uri care nu folosesc nimănui.
Problema e alta, e nevoie de SF, dar din păcate după aceea totul se opreşte, nu se continuă lucrarea. Avem - cel puţin în Bucureşti - o tonă de SF - uri care nu folosesc nimănui.
- raddone
-
Posted:
-
Re: Drumuri radiale
raddone
Salutari,
Exista undeva traseul pentru DR3 – Giulești Expres? Ceva mai profi, nu capturi de pe google maps.
Multumesc.
Salutari,
Exista undeva traseul pentru DR3 – Giulești Expres? Ceva mai profi, nu capturi de pe google maps.
Multumesc.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Drumuri radiale
subway guru
Doar cu radiale nu facem nicio branza, doar aglomeram si mai mult traficul spre centru. Radialele trebuie obligatoriu insotite de transversale care sa distribuie si sa dezaglomereze puhoaiele ce vor intra la orele de varf…
Asa ca o simpla remarca nimeni in lume nu mai face o asemenea prostie gogonata.
Cine vrea asa ceva nu-si da seama ce nenorocire-l asteapta!
Aveti deja exemple destule, chiar nu vrea nimeni sa invete ceva din greselile trecutului?
Doar cu radiale nu facem nicio branza, doar aglomeram si mai mult traficul spre centru. Radialele trebuie obligatoriu insotite de transversale care sa distribuie si sa dezaglomereze puhoaiele ce vor intra la orele de varf…
Asa ca o simpla remarca nimeni in lume nu mai face o asemenea prostie gogonata.
Cine vrea asa ceva nu-si da seama ce nenorocire-l asteapta!
Aveti deja exemple destule, chiar nu vrea nimeni sa invete ceva din greselile trecutului?
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Drumuri radiale
Utilizator anonim 2
De ce, ca scopul lor e tocmai sa faca mai usoara deplasarea dintr-o parte a orasului in alta, folosind actuala sosea de centura sau noua autostrada A0.
Normal ca distanta intre aceleasi puncte e mai mica prin centru dar pe acolo se aplica "penalizarea" data de congestie sau poate pe viitor chiar de o taxa comunisto-feudala.
PS: ar trebui terminat si inelul median Ghencea - Antiaeriana - Giurgiului.
De ce, ca scopul lor e tocmai sa faca mai usoara deplasarea dintr-o parte a orasului in alta, folosind actuala sosea de centura sau noua autostrada A0.
Normal ca distanta intre aceleasi puncte e mai mica prin centru dar pe acolo se aplica "penalizarea" data de congestie sau poate pe viitor chiar de o taxa comunisto-feudala.
PS: ar trebui terminat si inelul median Ghencea - Antiaeriana - Giurgiului.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination