Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
294 posts, 67838 views
📖 Pagination options
- sotilu
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
sotilu
Cele 5 inele sunt:
1. Inelul interior sau central: Dacia - Traian - Nerva Traian - Şincai - Şerban Vodă - Mitropolit Dosoftei - Viilor - Tudor Vladimirescu - Panduri - Geniului - Cotroceni - Noica - Vulcănescu - Dacia
2. Inelul principal: Piaţa Victoriei - Iancu de Hunedoara - Ştefan Cel Mare - Mihai Bravu - Văcăreşti - Niţu Vasile - Izvoru rece - Drumul Găzarului -...legătură viitoare (prin demolări) cu Toporaşi pe lângă biserica Şerban Vodă Alunişului..... - Toporaşi - ...legătură viitoare (prin demolări) cu Progresului Trafic Greu prin Cladova, de-a lungul vechii căi ferate ......- Progresului - Geniului (suprapunere cu inelul central) - Grozăveşti - pasaj Basarab - Titulescu - piaţa Victoriei
3. Inelul median: Virtuţii - ...viitor ansamblu de pasaje subterane şi supraterane pe Constructorilor, peste căile ferate şi calea Griviţei la podul Constanţa, în lungul CF Constanţa - Băiculeşti - .....viitor pasaj subteran pe lăngă gara Băneasa şi pe sub lacul Herăstrău, de-a lungul CF Constanţa până la Petricani - Petricani - Doamna Ghica - Prelungire Doamna Ghica - Chşinău - Grigorescu - Iuliu Haţeganu - Vitan-Bărzeşti - Iriceanu - Turnu Măgurele - Luică - Alexandru Moldoveanu - Zeţarilor - .....legătură viitoare (prin demolări) cu strada Braşov peste Sălaj, Alexandriei, pe lângă Dedeman Ghencea (proprietarul terenului a construit o poarte din inel pe banii lui pentru accesul la Dedeman) - Braşov - pasaj Lujerului - Virtuţii
4. Aşa zis-ul Drum Expres Circular: Jandarmeriei - Liviu Librescu - ....era proiectat pe Câmpul pipera, pe sub piata aeroportului Băneasa. În zona sectorului 2 nu este definit. ... - şoseaua Gării Căţelu - demolări spre Anghel Gheţu - Gura Arieşului peste Pallady ......peste splaiul Unirii - jud ilfov - ...sector 4 Metalurgiei - drumul Bercenarului - .....Valea Largă - Valea cascadelor - ........prin vestul Lacului Morii - ..........Godeanu - Bucureşti-Târgovişte - Gh.Ionescu Şişeşti - Jandarmeriei
5. Centura Bucureşti
A0 nu este în Bucureşti. Toate inelele se pot vizualiza pe PUZ-urile coordonatoare ale sectoarelor, care acum sunt suspendate.
Sigur nu trebuie construite bulevarde de 3 benzi pe direcție radială, dar inelele, mai ales cel median, necesită capacitate. Dar chiar dacă se face cu 2 benzi pe sens, tramvaiul trebuia să circule separat de traficul general.
Cele 5 inele sunt:
1. Inelul interior sau central: Dacia - Traian - Nerva Traian - Şincai - Şerban Vodă - Mitropolit Dosoftei - Viilor - Tudor Vladimirescu - Panduri - Geniului - Cotroceni - Noica - Vulcănescu - Dacia
2. Inelul principal: Piaţa Victoriei - Iancu de Hunedoara - Ştefan Cel Mare - Mihai Bravu - Văcăreşti - Niţu Vasile - Izvoru rece - Drumul Găzarului -...legătură viitoare (prin demolări) cu Toporaşi pe lângă biserica Şerban Vodă Alunişului..... - Toporaşi - ...legătură viitoare (prin demolări) cu Progresului Trafic Greu prin Cladova, de-a lungul vechii căi ferate ......- Progresului - Geniului (suprapunere cu inelul central) - Grozăveşti - pasaj Basarab - Titulescu - piaţa Victoriei
3. Inelul median: Virtuţii - ...viitor ansamblu de pasaje subterane şi supraterane pe Constructorilor, peste căile ferate şi calea Griviţei la podul Constanţa, în lungul CF Constanţa - Băiculeşti - .....viitor pasaj subteran pe lăngă gara Băneasa şi pe sub lacul Herăstrău, de-a lungul CF Constanţa până la Petricani - Petricani - Doamna Ghica - Prelungire Doamna Ghica - Chşinău - Grigorescu - Iuliu Haţeganu - Vitan-Bărzeşti - Iriceanu - Turnu Măgurele - Luică - Alexandru Moldoveanu - Zeţarilor - .....legătură viitoare (prin demolări) cu strada Braşov peste Sălaj, Alexandriei, pe lângă Dedeman Ghencea (proprietarul terenului a construit o poarte din inel pe banii lui pentru accesul la Dedeman) - Braşov - pasaj Lujerului - Virtuţii
4. Aşa zis-ul Drum Expres Circular: Jandarmeriei - Liviu Librescu - ....era proiectat pe Câmpul pipera, pe sub piata aeroportului Băneasa. În zona sectorului 2 nu este definit. ... - şoseaua Gării Căţelu - demolări spre Anghel Gheţu - Gura Arieşului peste Pallady ......peste splaiul Unirii - jud ilfov - ...sector 4 Metalurgiei - drumul Bercenarului - .....Valea Largă - Valea cascadelor - ........prin vestul Lacului Morii - ..........Godeanu - Bucureşti-Târgovişte - Gh.Ionescu Şişeşti - Jandarmeriei
5. Centura Bucureşti
A0 nu este în Bucureşti. Toate inelele se pot vizualiza pe PUZ-urile coordonatoare ale sectoarelor, care acum sunt suspendate.
shoppy wrote here:
Comunistii prevedeau o masina personala la 6 familii, de aceea se construiau blocuri fara locuri de parcare, de aceea mi se pare greu de crezut ca s-ar fi proiectat un bulevard cu 3 benzi pe sens pe considerente de trafic(pe considerente propagandistice sau peisagistice da, dar pentru trafic nu).
Si daca orasul este supraaglomerat si deja exista bulevarde de 3 sau mai multe benzi pe sens care sunt insuficiente, asta nu justifica sa se construiasca si altele.
Sigur nu trebuie construite bulevarde de 3 benzi pe direcție radială, dar inelele, mai ales cel median, necesită capacitate. Dar chiar dacă se face cu 2 benzi pe sens, tramvaiul trebuia să circule separat de traficul general.
- Bogdan MD
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Bogdan MD
Nu inteleg, PS4 a primit un aviz total diferit de la PMB, iar solutia asta incropita pe repede inainte va compromite pe veci tramvaiul de pe inelul median, fix intr-una din cele mai populate portiuni ale lui. Daca se va face o lucrare in stilul Doamna Ghica, indiferent daca are sau nu cale proprie, cat timp nu realizeaza statie deasupra intersectiei, practic corespondenta cu tramvaiul va fi un cosmar, ceva similar cu "legatura" cu 41 la Lujerului sau cu calea Giulesti. Baluta se asigura ca oamenii care vor conduce pe pasajul lui nou-nout nu se vor mai da niciodata jos din masina...
Nu inteleg, PS4 a primit un aviz total diferit de la PMB, iar solutia asta incropita pe repede inainte va compromite pe veci tramvaiul de pe inelul median, fix intr-una din cele mai populate portiuni ale lui. Daca se va face o lucrare in stilul Doamna Ghica, indiferent daca are sau nu cale proprie, cat timp nu realizeaza statie deasupra intersectiei, practic corespondenta cu tramvaiul va fi un cosmar, ceva similar cu "legatura" cu 41 la Lujerului sau cu calea Giulesti. Baluta se asigura ca oamenii care vor conduce pe pasajul lui nou-nout nu se vor mai da niciodata jos din masina...
- sotilu
-
Posted:
-
- Daddy
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Daddy
Saptamana asta a fost ceva miscare, au mai adus si ceva utilaje, excavatoare, o freza pt asfalt, borduri.
Fostul spatiu verde din curtea autobazei a fost excavat cca 70-80 cm lucrandu-se, evident, pentru fundatia viitoarei bretele. Trotuarul pare ca tot maxim 1m latime va avea acolo.
Si in fata, pe nord vest, a inceput de cateva zile excavarea fostului trotuar. Pe nord est (vis a vis de cap linie 74,243) a inceput decopertarea trotuarului. Odata cu inceputul lucrarilor in zona acelui cap STB e de asteptat suspendarea liniei 74 si prelungirea lui 243 probabil spre IMGB, altfel nu au cum.
Altfel, ca tot scria in acel studiu de impact ca vor fi luate masuri de mediu care sa compenseze defrisarile, iata ca cei din primarie au decis ca in scuarul larg de la capatul lui 73 (aflat la maxim 50m de pasaj) sa se sape in acel spatiu verde.. fundatiile a cateva fantani, cred 4. O fi bine, o fi rau sa inlocuiesti iarba cu cateva constructii care probabil aidoma celor vecine pe Obregia, vor 'scuipa' apa cateva luni pe an?
Saptamana asta a fost ceva miscare, au mai adus si ceva utilaje, excavatoare, o freza pt asfalt, borduri.
Fostul spatiu verde din curtea autobazei a fost excavat cca 70-80 cm lucrandu-se, evident, pentru fundatia viitoarei bretele. Trotuarul pare ca tot maxim 1m latime va avea acolo.
Si in fata, pe nord vest, a inceput de cateva zile excavarea fostului trotuar. Pe nord est (vis a vis de cap linie 74,243) a inceput decopertarea trotuarului. Odata cu inceputul lucrarilor in zona acelui cap STB e de asteptat suspendarea liniei 74 si prelungirea lui 243 probabil spre IMGB, altfel nu au cum.
Altfel, ca tot scria in acel studiu de impact ca vor fi luate masuri de mediu care sa compenseze defrisarile, iata ca cei din primarie au decis ca in scuarul larg de la capatul lui 73 (aflat la maxim 50m de pasaj) sa se sape in acel spatiu verde.. fundatiile a cateva fantani, cred 4. O fi bine, o fi rau sa inlocuiesti iarba cu cateva constructii care probabil aidoma celor vecine pe Obregia, vor 'scuipa' apa cateva luni pe an?
- sotilu
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
sotilu
Avizul de la capitala prevede resistematizarea zonei de capat al lui 73, astfel incat sa poata intoarce si 74 si 243. Cand vin dinspre est, la intersectia cu Obregia vireza la dreapta, apoi stanga in scuar, unde fac capat. La plecare fac stanga si stanga si intra pe actualul traseu. Cred ca Baluta incearca sa mai faca si cate ceva din avizul de la capitala. Nu am trecut pe acolo, dar cred ca de aceea se lucreaza in scuarul de la Obregia.
Bineinteles, fara planul pasajului... Ca sa nu se vada ca difera grosolan fata de varianta avizata si cea declarata in conferinta de presa.
Avizul de la capitala prevede resistematizarea zonei de capat al lui 73, astfel incat sa poata intoarce si 74 si 243. Cand vin dinspre est, la intersectia cu Obregia vireza la dreapta, apoi stanga in scuar, unde fac capat. La plecare fac stanga si stanga si intra pe actualul traseu. Cred ca Baluta incearca sa mai faca si cate ceva din avizul de la capitala. Nu am trecut pe acolo, dar cred ca de aceea se lucreaza in scuarul de la Obregia.
Bineinteles, fara planul pasajului... Ca sa nu se vada ca difera grosolan fata de varianta avizata si cea declarata in conferinta de presa.
- Daddy
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Daddy
Avem panou!
Avem panou!
pasajrutier.jpg (1.79 MB; downloaded 3458 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
ByOnu
Panou fara schita. E legal macar?
Vad deci ca autorizatia este cea data de PS4, ci nu cea eliberata de PMB care prevedea adoptarea modelului "Mihai Bravu". Deci se incapataneaza sa faca un nou Ghica...
Panou fara schita. E legal macar?
Vad deci ca autorizatia este cea data de PS4, ci nu cea eliberata de PMB care prevedea adoptarea modelului "Mihai Bravu". Deci se incapataneaza sa faca un nou Ghica...
- Bogdan MD
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Bogdan MD
Nu doar ca nu e nicio schita atasata, dar daca intrati pe siteul PS4 incercand sa cautati respectiva autorizatie de construire, nu o sa gasiti nimic altceva decat un word plin cu nr de autorizatie, adresa, tip lucrare, solicitantul si ATAT. Nimic altceva, esti imposibil sa citesti macar textul autorizatiei, ce sa mai zic de vreun PUZ, avand in vedere modificarea extrem de recenta. Asta este profund ilegal si poti legal cere oprirea lurarilor numai pe chestia asta. Nu mai zic ca autorizatia citata este cea data in 2021, (nr autorizatie - 65/13651/25.02.2021), cea initiala, cu pasajul corect proiectat.
In schimb, am reusit sa gasesc o frumoasa hotarare de consiliu local din 27.12.2021 (harnici ai naibii hoti), prin care se propune modificarea de urgenta a indicatorilor economici ai investitiei din forma aprobata de PMB in fix ce au ei chef, motivand ca au mai putine retele de deviat si mai putini copaci de taiat. In schimb, ampriza lucrarii e mult mai mare, din cauza rampelor, costa mai mult din cauza betonului extra necesar pentru rampe, ce sa mai, furt pe fata. Hotararea o gasiti aici, bineinteles, fara niciun fel de consultare publica ceruta pe undeva...
https://ps4.ro/wp-content/uploads/2021/12/af-pr-nr-208-27.12.2021-mod-si-compl-HCLS4-57-11.05.2020.pdf
Din cate am citit rapid pe net, genul asta de santier poate fi atacat in instanta cerand suspendarea autorizatiei de construire in primele 30 de zile de la aducerea la cunostinta a publicului autorizatiei de construire. Adica aia din 2021... Modificata pe sestache. Daca e vreun avocat pe aici, sau cineva cu relatii si chef de a face scandal pe tema acestui santier, cu bucurie fac o donatie pentru costurile blocarii mizeriei asteia in instanta.
PS: adaug si pdf direct, in caz de manevre din partea alesilor nostri haiduci...
PS2: intre timp am gasit si hotararea aprobata, in sedinta extraordinara pe data de 30.12.2021!!!!! De revelion ca hotiiii
https://ps4.ro/wp-content/uploads/2022/01/H_207_.pdf
Nu doar ca nu e nicio schita atasata, dar daca intrati pe siteul PS4 incercand sa cautati respectiva autorizatie de construire, nu o sa gasiti nimic altceva decat un word plin cu nr de autorizatie, adresa, tip lucrare, solicitantul si ATAT. Nimic altceva, esti imposibil sa citesti macar textul autorizatiei, ce sa mai zic de vreun PUZ, avand in vedere modificarea extrem de recenta. Asta este profund ilegal si poti legal cere oprirea lurarilor numai pe chestia asta. Nu mai zic ca autorizatia citata este cea data in 2021, (nr autorizatie - 65/13651/25.02.2021), cea initiala, cu pasajul corect proiectat.
In schimb, am reusit sa gasesc o frumoasa hotarare de consiliu local din 27.12.2021 (harnici ai naibii hoti), prin care se propune modificarea de urgenta a indicatorilor economici ai investitiei din forma aprobata de PMB in fix ce au ei chef, motivand ca au mai putine retele de deviat si mai putini copaci de taiat. In schimb, ampriza lucrarii e mult mai mare, din cauza rampelor, costa mai mult din cauza betonului extra necesar pentru rampe, ce sa mai, furt pe fata. Hotararea o gasiti aici, bineinteles, fara niciun fel de consultare publica ceruta pe undeva...
https://ps4.ro/wp-content/uploads/2021/12/af-pr-nr-208-27.12.2021-mod-si-compl-HCLS4-57-11.05.2020.pdf
Din cate am citit rapid pe net, genul asta de santier poate fi atacat in instanta cerand suspendarea autorizatiei de construire in primele 30 de zile de la aducerea la cunostinta a publicului autorizatiei de construire. Adica aia din 2021... Modificata pe sestache. Daca e vreun avocat pe aici, sau cineva cu relatii si chef de a face scandal pe tema acestui santier, cu bucurie fac o donatie pentru costurile blocarii mizeriei asteia in instanta.
PS: adaug si pdf direct, in caz de manevre din partea alesilor nostri haiduci...
PS2: intre timp am gasit si hotararea aprobata, in sedinta extraordinara pe data de 30.12.2021!!!!! De revelion ca hotiiii
https://ps4.ro/wp-content/uploads/2022/01/H_207_.pdf
af-pr-nr-208-27.12.2021-mod-si-compl-HCLS4-57-11.05.2020.pdf
Propunere consiliu local modificare pasaj Metalurgiei
af-pr-nr-208-27.12.2021-mod-si-compl-HCLS4-57-11.05.2020.pdf (223.51 KB; downloaded 162 times)
H_207_.pdf
Hotarare modificare pasaj Metalurgiei
H_207_.pdf (111.37 KB; downloaded 120 times)
- Metamorph
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Metamorph
Nu ma leg de fondul problemei, de legalitate samd dar asta cu "pe 30.12, de revelion ca hotiiii" descalifica tot mesajul. Pai ce are, nu e zi lucrătoare? Alții au anulat licitații pe 31.12,ce sa mai zicem? Și asa bugetarii vieții au zeci de mini vacante pe an și program de gravide.Probabil ca vorbim de multe nerespectări și încălcări și lipsa consultărilor samd dar data adoptării unei hotărâri chiar nu o vad ca pe o problema.
Nu ma leg de fondul problemei, de legalitate samd dar asta cu "pe 30.12, de revelion ca hotiiii" descalifica tot mesajul. Pai ce are, nu e zi lucrătoare? Alții au anulat licitații pe 31.12,ce sa mai zicem? Și asa bugetarii vieții au zeci de mini vacante pe an și program de gravide.Probabil ca vorbim de multe nerespectări și încălcări și lipsa consultărilor samd dar data adoptării unei hotărâri chiar nu o vad ca pe o problema.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
ByOnu
Scuze, cate zile de dezbatere publica au fost intre 27 decembrie cand a fost depus proiectul in CLS4, si 30 decembrie cand a fost supus votarii in CLS4? Stau prost cu matematica.
Au votat atat schimbarea indicatorilor tehnico-economici, cat si BUGETUL PS4 pe 30 decembrie, intre Craciun si Anul Nou. Este normal ca in perioada respectiva atentia publicului este in alta parte, ci nu in treburile administrative ale orasului. Da, a fost o zi lucratoare, dar absolut neoportuna din punct de vedere moral față de alegatori.
Scuze, cate zile de dezbatere publica au fost intre 27 decembrie cand a fost depus proiectul in CLS4, si 30 decembrie cand a fost supus votarii in CLS4? Stau prost cu matematica.
Au votat atat schimbarea indicatorilor tehnico-economici, cat si BUGETUL PS4 pe 30 decembrie, intre Craciun si Anul Nou. Este normal ca in perioada respectiva atentia publicului este in alta parte, ci nu in treburile administrative ale orasului. Da, a fost o zi lucratoare, dar absolut neoportuna din punct de vedere moral față de alegatori.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
Lipsa dezbaterii publice e un argument serios de ilegalitate…nu ca ar fi insemnat ceva in final!
Ma indoiesc ca ND va contesta ceva desi e singura sa specialitate…
Lipsa dezbaterii publice e un argument serios de ilegalitate…nu ca ar fi insemnat ceva in final!
Ma indoiesc ca ND va contesta ceva desi e singura sa specialitate…
- Bogdan MD
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Bogdan MD
Vorbim despre o sedinta extraordinara organizata absolut intamplator pe 30.12.2021. Absolut nimic, suspect, deloc.
Nu e deloc suspect nici faptul ca data inceperii constructiei de pe panoul santierului este 04.10.2021, cu aproape 3 luni inainte de a se face aceasta modificare profund ilegala a proiectului avizat, licitat si atribuit unei echipe de constructori ce nu apartin PS4, ca sa zici ca e in regie proprie. Iarasi e complet normal faptul ca nu apare nicaieri in hotararea aceea de consiliu costul modificarii pe care au adus-o proiectului, scrie doar ca e mai mare si ni se anexeaza in bataie de joc devizul general al lucrarii realizat in 2016.
Vreti sa punem pariu ca a crescut costul cu mai mult de 10%? Si ca "e prea greu sa deviem tevi si sunt prea multi copaci de taiat" nu sunt motive legal valide pentru a modifica un proiect in lucru?
Vorbim despre o sedinta extraordinara organizata absolut intamplator pe 30.12.2021. Absolut nimic, suspect, deloc.
Nu e deloc suspect nici faptul ca data inceperii constructiei de pe panoul santierului este 04.10.2021, cu aproape 3 luni inainte de a se face aceasta modificare profund ilegala a proiectului avizat, licitat si atribuit unei echipe de constructori ce nu apartin PS4, ca sa zici ca e in regie proprie. Iarasi e complet normal faptul ca nu apare nicaieri in hotararea aceea de consiliu costul modificarii pe care au adus-o proiectului, scrie doar ca e mai mare si ni se anexeaza in bataie de joc devizul general al lucrarii realizat in 2016.
Vreti sa punem pariu ca a crescut costul cu mai mult de 10%? Si ca "e prea greu sa deviem tevi si sunt prea multi copaci de taiat" nu sunt motive legal valide pentru a modifica un proiect in lucru?
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Andrei98
Oricum care copaci, ca azi au mai taiat un rand de copaci vis-a-vis de autobaza Obregia. Aia din curtea autobazei i-au ras de anul trecut iar in zona nu a mai ramas aproape nimic, doar cativa rataciti.
Oricum care copaci, ca azi au mai taiat un rand de copaci vis-a-vis de autobaza Obregia. Aia din curtea autobazei i-au ras de anul trecut iar in zona nu a mai ramas aproape nimic, doar cativa rataciti.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
shoppy
Ce sa mai conteste ND, cand primariile de sector construiesc pasaje iar consilierii PMB construiesc strapungeri, chestii impotriva carora el isteriza bucurestenii ca nu trebuiesc construite, este clar ca el este complet depasit de situatie, nu numai ca a fost anihilat, ci toata lumea se bucura ca a fost anihilat.
Ce sa mai conteste ND, cand primariile de sector construiesc pasaje iar consilierii PMB construiesc strapungeri, chestii impotriva carora el isteriza bucurestenii ca nu trebuiesc construite, este clar ca el este complet depasit de situatie, nu numai ca a fost anihilat, ci toata lumea se bucura ca a fost anihilat.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Pasaj suprateran Metalurgiei (parte din inelul median) (FINALIZAT decembrie 2023)
•
Choose destination