Topic: Locomotiva 420 302-8 (ex. 42-0302-2)
206 posts, 102015 views
📖 Pagination options
- didi
-
Posted:
-
Re: Locomotiva 42-0302-2 (200kmh)
didi
Nu stiu daca se pune problema de invidie aici.Eu cred ca au o varsta iar CFR istii gandesc altfel ca noi.Pe noi ne entuziasmeaza o locomotiva curata, aranjata (e si normal, ne uitam la aspect majoritatea) dar neglijam partea tehnica.Ei nu se uita la cat de frumoasa sau curata e ci cat de apta de drum, sa nu aibe probleme , sa nu ramana in camp cu ea sau etc.E adevarat ca mizeria e la ea acasa in multe locomotive si nepasarea mecanicilor( nu li se asigura protectia muncii si cad in canale de revizie sau pe balast si isi rup oase cand incearca sa le spele, sau indiferenta) sau taierea fondurilor pentru spalat locomotive, dar asta nu justifica sa dai la un depou de DA uri niste electrice.Si chiar si asa locomotivele titulare ale Bc ului sunt destul de ingrijite,curate, si vopsite si dotate cu de toate(dulap,frigider, tava, cani mai ca o casa)).Cele netitulare au ramas cum au ramas.Daca toti mecanicii de la Bc ar fi fost titulari pe toate locomotivele sa fii sigur ca si ala aratau bine.In plus noua conducere face orice sa le aduca inapoi.Ce este Bucuresti si ce este Medgidia.Bucuresti e nod feroviar , pleaca multe magistrale.Bucurestiul deserveste multe zone(atit cu echipa de Bc cat si cu echipe de laalte depouri).De la Medgidia ce pleaca?Un tren spre Negru Voda(ala cu automotor) spre Tulcea( la fel cu motor sau H).Mai ramane Constanta sau Bucuresti.Nici macar spre Mangalia.Nu se justifica iara trimiterea unor masini de viteza cum ar fi 351 la Medgidia si o lasa pe 305 .Unui calator nu ii poti spune sti a intarziat trenu ca nu avem locomotiva buna.Odata ca nu inteleg si odata ca dau pe bilete sume astronomice si sa vina cineva cu o afirmatie din asta puierila ar face numai rau..Si mai e o problema.Nu exista personal de intretinere ce e bun stricat e bun stricat.Medgidia nu repara locomotive.Din 15 deja au 13 ca 2 printre care si 318 sunt la gard.Ce vor face cand nu vor mai avea cu ce.Mai lipseste sa dea astia electrice la Satu Mare sau la nu stiu ce remiza de pe o linie secundara.De aia zic incompetenta aduce paguba mare de tot in orice domeniu.
Nu stiu daca se pune problema de invidie aici.Eu cred ca au o varsta iar CFR istii gandesc altfel ca noi.Pe noi ne entuziasmeaza o locomotiva curata, aranjata (e si normal, ne uitam la aspect majoritatea) dar neglijam partea tehnica.Ei nu se uita la cat de frumoasa sau curata e ci cat de apta de drum, sa nu aibe probleme , sa nu ramana in camp cu ea sau etc.E adevarat ca mizeria e la ea acasa in multe locomotive si nepasarea mecanicilor( nu li se asigura protectia muncii si cad in canale de revizie sau pe balast si isi rup oase cand incearca sa le spele, sau indiferenta) sau taierea fondurilor pentru spalat locomotive, dar asta nu justifica sa dai la un depou de DA uri niste electrice.Si chiar si asa locomotivele titulare ale Bc ului sunt destul de ingrijite,curate, si vopsite si dotate cu de toate(dulap,frigider, tava, cani mai ca o casa)).Cele netitulare au ramas cum au ramas.Daca toti mecanicii de la Bc ar fi fost titulari pe toate locomotivele sa fii sigur ca si ala aratau bine.In plus noua conducere face orice sa le aduca inapoi.Ce este Bucuresti si ce este Medgidia.Bucuresti e nod feroviar , pleaca multe magistrale.Bucurestiul deserveste multe zone(atit cu echipa de Bc cat si cu echipe de laalte depouri).De la Medgidia ce pleaca?Un tren spre Negru Voda(ala cu automotor) spre Tulcea( la fel cu motor sau H).Mai ramane Constanta sau Bucuresti.Nici macar spre Mangalia.Nu se justifica iara trimiterea unor masini de viteza cum ar fi 351 la Medgidia si o lasa pe 305 .Unui calator nu ii poti spune sti a intarziat trenu ca nu avem locomotiva buna.Odata ca nu inteleg si odata ca dau pe bilete sume astronomice si sa vina cineva cu o afirmatie din asta puierila ar face numai rau..Si mai e o problema.Nu exista personal de intretinere ce e bun stricat e bun stricat.Medgidia nu repara locomotive.Din 15 deja au 13 ca 2 printre care si 318 sunt la gard.Ce vor face cand nu vor mai avea cu ce.Mai lipseste sa dea astia electrice la Satu Mare sau la nu stiu ce remiza de pe o linie secundara.De aia zic incompetenta aduce paguba mare de tot in orice domeniu.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Locomotiva 42-0302-2 (200kmh)
shoppy
Asta se intampla atunci cand se incearca mentinerea sistemelor comuniste la peste 20 de ani de la caderea comunismului.
E inutil sa dai dispozitii de sus de genul "dati nustiucate locomotive nustiunde sau la RK", trebuie sa se zica exact ce locomotive sau cu ce uzura / in ce stare, ca altfel e clar ca aia din depou le dau chelite.
E inadmisibil ca cei de jos sa dea locomotive chelite sau sa faca presiuni, cum naiba fac aia presiuni?, au Pile-Cunostinte-Relatii si ailalti nu au? Logic ca daca se intalnesc nici nu dau noroc unii cu altii.
Aici cel mai probabil trebuiau dati niste oameni afara si desfiintate niste functii de conducere asa ca s-a mai inventat un depou de electrice ca sa nu se mai intample asta.
Pana nu ne dam seama ca toate carpelile astea, si de sus si de jos, desi poate functioneaza pe termen scurt defapt pe termen lung nu fac decat sa scufunde Calatori mai mult in ******* in care deja e afundat pana peste gat, degeaba ne chinuim.
Asta se intampla atunci cand se incearca mentinerea sistemelor comuniste la peste 20 de ani de la caderea comunismului.
E inutil sa dai dispozitii de sus de genul "dati nustiucate locomotive nustiunde sau la RK", trebuie sa se zica exact ce locomotive sau cu ce uzura / in ce stare, ca altfel e clar ca aia din depou le dau chelite.
E inadmisibil ca cei de jos sa dea locomotive chelite sau sa faca presiuni, cum naiba fac aia presiuni?, au Pile-Cunostinte-Relatii si ailalti nu au? Logic ca daca se intalnesc nici nu dau noroc unii cu altii.
Aici cel mai probabil trebuiau dati niste oameni afara si desfiintate niste functii de conducere asa ca s-a mai inventat un depou de electrice ca sa nu se mai intample asta.
Pana nu ne dam seama ca toate carpelile astea, si de sus si de jos, desi poate functioneaza pe termen scurt defapt pe termen lung nu fac decat sa scufunde Calatori mai mult in ******* in care deja e afundat pana peste gat, degeaba ne chinuim.
- AlexD
-
Posted:
-
Re: Locomotiva 42-0302-2 (200kmh)
AlexD
Daca nu ma insel 0302 a ajuns azi in Bucuresti cu 3006 si va pleca si ea la Medgidia, unde ii va lua locul lui 0318 pe IC 582/583.
Daca nu ma insel 0302 a ajuns azi in Bucuresti cu 3006 si va pleca si ea la Medgidia, unde ii va lua locul lui 0318 pe IC 582/583.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Locomotiva 42-0302-2 (200kmh)
133 313
Daca se va lucra si la ea precum la lady Gaga... careia deja i se deslusesc in sfarsit rotile... Aproape imi dau lacrimile.
Daca se va lucra si la ea precum la lady Gaga... careia deja i se deslusesc in sfarsit rotile... Aproape imi dau lacrimile.
- vlaicuandrei
-
Posted:
-
Re: Locomotiva 42-0302-2 (200kmh)
vlaicuandrei
De unde scoateti frate barfele astea? Locomotiva a venit aseara de la Brasov in capul trenului si a dat o defectare cand sa impinga in AT in Grivita (apropo de calitatea lucrarilor). Nu are nimic schimbat in afara de osii (care si la alea am dubii, iar daca sunt tot alea vechi doar reparate, o sa ramana la 100 km/h tot restul vietii ei, ca alea aveau microfisuri si n-defecte dupa deraiere). Plugul a fost indreptat cu "ciocanul" si e tot valurit si cu vopseaua sarita, geamul este tot spart, pantografele sunt unul rosu si unul albastru, pe scurt si-au batut joc de ea...Asa ca pe moment nu pleaca sigur nicaieri in conditiile date, iar pe lista de masini ce vor fi transferate depoului Medgidia, nu apare.
De unde scoateti frate barfele astea? Locomotiva a venit aseara de la Brasov in capul trenului si a dat o defectare cand sa impinga in AT in Grivita (apropo de calitatea lucrarilor). Nu are nimic schimbat in afara de osii (care si la alea am dubii, iar daca sunt tot alea vechi doar reparate, o sa ramana la 100 km/h tot restul vietii ei, ca alea aveau microfisuri si n-defecte dupa deraiere). Plugul a fost indreptat cu "ciocanul" si e tot valurit si cu vopseaua sarita, geamul este tot spart, pantografele sunt unul rosu si unul albastru, pe scurt si-au batut joc de ea...Asa ca pe moment nu pleaca sigur nicaieri in conditiile date, iar pe lista de masini ce vor fi transferate depoului Medgidia, nu apare.
- AlexD
-
Posted:
-
Re: Locomotiva 42-0302-2 (200kmh)
AlexD
Si de ce ai dubii in privinta osiilor, ai intrebat daca e apta de 100km/h sau 160km/h?
Eu spun ca e apta de 160km/h, nu spun de ce, faptul ca are cateva defecte de ordin estetic asta nu inseamna ca nu e buna de drum. Eu stiu ca ar ajunge la Medgidia, acum vom vedea unde.
E posibil ca de la 1 Iulie 0302 sa aiba parte de un privilegiu demn de renumele ei.
In seara asta pleaca la Craiova asa ca eu nu imi fac griji, va fi gata 100%.
LE. Ca s-a ars ceva la o grupa de ventilatie ti se pare un defect grav?
Si de ce ai dubii in privinta osiilor, ai intrebat daca e apta de 100km/h sau 160km/h?
Eu spun ca e apta de 160km/h, nu spun de ce, faptul ca are cateva defecte de ordin estetic asta nu inseamna ca nu e buna de drum. Eu stiu ca ar ajunge la Medgidia, acum vom vedea unde.
E posibil ca de la 1 Iulie 0302 sa aiba parte de un privilegiu demn de renumele ei.
In seara asta pleaca la Craiova asa ca eu nu imi fac griji, va fi gata 100%.
LE. Ca s-a ars ceva la o grupa de ventilatie ti se pare un defect grav?
- AlexCta
-
Posted:
-
Re: Locomotiva 42-0302-2 (200kmh)
AlexCta
Stai asa.Alte locomotive?
vlaicuandrei wrote:
... iar pe lista de masini ce vor fi transferate depoului Medgidia, nu apare.
Stai asa.Alte locomotive?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Locomotiva 42-0302-2 (200kmh)
Dr2005
Reiau întrebarea din alte topice: ce nevoie are Depoul Medgidia de locomotive (de orice fel)?
Reiau întrebarea din alte topice: ce nevoie are Depoul Medgidia de locomotive (de orice fel)?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Locomotiva 42-0302-2 (200kmh)
shoppy
Poate ca nu mai are loc BC unde sa-si gareze parcul rece, asa ca le reactiveaza la limita si le trimite aclo, si cand pica raman acolo.
Poate ca nu mai are loc BC unde sa-si gareze parcul rece, asa ca le reactiveaza la limita si le trimite aclo, si cand pica raman acolo.
- AlexD
-
Posted:
-
Re: Locomotiva 42-0302-2 (200kmh)
AlexD
Poate ca nu mai are unde sa gareze parcul GFRului caci CFR nu mai are multe locomotive electrice functionale, din punctul de vedere al materialului rulant de tractiune depoul BC e la pamant. Si in conditiile astea intrebarea lui Dr2005 e foarte bine pusa.
Poate ca nu mai are unde sa gareze parcul GFRului caci CFR nu mai are multe locomotive electrice functionale, din punctul de vedere al materialului rulant de tractiune depoul BC e la pamant. Si in conditiile astea intrebarea lui Dr2005 e foarte bine pusa.
- vlaicuandrei
-
Posted:
-
Re: Locomotiva 42-0302-2 (200kmh)
vlaicuandrei
Am vazut-o astazi si crede-ti ma ca este sub orice critica Are elemente sudate intr-un mod grosolan, capete de suruburi sudate si apoi retezate cu polizorul, elementele inlocuite (putine de altfel) sunt toate ruginite si fara vopsea pe ele. In sala eu stiu cum am lasat masina asta si acum e toata plina de ulei si jeg, lumineaza doar cateva becuri (cand eu le pusesem pe toate), posturile sunt mizerabile, ii lipsesc centralele, lamele de la pluguri sunt sudate intr-un mod copilaresc si stramb si statiile radio nu functioneaza. La osii nu ma bag sa comentez ce am simtit azi cand am pus mana pe ele, dar daca masina asta iese la drum pe Constanta,o sa o facem autovehicul dupa cateva drumuri si o sa fie cu tot trenul dupa ea.
Sunt curios de unde cunoasteti voi ce defect a avut, pentru ca aseara in depou nimeni nu vorbea nimic, de parca era secret CIA. Plus de asta, despre ce privilegiu e vorba? Ca acum chiar sunt curios sa vad ce o sa faca altii la masina langa care mi-am petrecut zile vara trecuta sa arate asa..
Am vazut-o astazi si crede-ti ma ca este sub orice critica Are elemente sudate intr-un mod grosolan, capete de suruburi sudate si apoi retezate cu polizorul, elementele inlocuite (putine de altfel) sunt toate ruginite si fara vopsea pe ele. In sala eu stiu cum am lasat masina asta si acum e toata plina de ulei si jeg, lumineaza doar cateva becuri (cand eu le pusesem pe toate), posturile sunt mizerabile, ii lipsesc centralele, lamele de la pluguri sunt sudate intr-un mod copilaresc si stramb si statiile radio nu functioneaza. La osii nu ma bag sa comentez ce am simtit azi cand am pus mana pe ele, dar daca masina asta iese la drum pe Constanta,o sa o facem autovehicul dupa cateva drumuri si o sa fie cu tot trenul dupa ea.
Sunt curios de unde cunoasteti voi ce defect a avut, pentru ca aseara in depou nimeni nu vorbea nimic, de parca era secret CIA. Plus de asta, despre ce privilegiu e vorba? Ca acum chiar sunt curios sa vad ce o sa faca altii la masina langa care mi-am petrecut zile vara trecuta sa arate asa..
- Vlad0012
-
Posted:
-
Re: Locomotiva 42-0302-2 (200kmh)
Vlad0012
Asa se fac reparatiile la Brasov. EA1 889 cand a fost lovita in depou la Bucuresti de EA1 093 a fost trimisa la Brasov pentru reparatii si a venit la Timisoara , culmea , de la Suceava si cu tamponul "reparat" aproape cazut!
Asa se fac reparatiile la Brasov. EA1 889 cand a fost lovita in depou la Bucuresti de EA1 093 a fost trimisa la Brasov pentru reparatii si a venit la Timisoara , culmea , de la Suceava si cu tamponul "reparat" aproape cazut!
- silver
-
Posted:
-
Re: Locomotiva 42-0302-2 (200kmh)
silver
Si pe 302 o arunca la Medgidia? Se umplu astia de masini. Deja nu mai au la ce trenuri sa le bage pe toate
Si pe 302 o arunca la Medgidia? Se umplu astia de masini. Deja nu mai au la ce trenuri sa le bage pe toate
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotiva 42-0302-2 (200kmh)
Utilizator anonim
Se pare ca 302 ramane la BC, in locul acesteia fiind trimisa 452 de la Arad.
Se pare ca 302 ramane la BC, in locul acesteia fiind trimisa 452 de la Arad.
📖 Pagination options