MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM2 Berceni - PiperaM2 • Extinderea spre sud

 

Topic: Discuții: Stația Tudor Arghezi (Berceni Centură)

252 posts, 48734 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 18
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții: Stația Tudor Arghezi (Berceni Centură) sab

Teoretic, o statie nu are spatii tehnice mai mari decat lungimea statiei +vestibule.
Apoi aceasta statie nu are cica 2 etaje de spatii tehnice, doar unul si jumatate ("set" si "subset"). Si  aici vorbim de o statie de lungime impresionanta. :)
Arghezi.jpg (54.53 KB; downloaded 3063 times)

 


Re: Discuții: Stația Tudor Arghezi (Berceni Centură) andrei11

sab wrote:
Si  aici vorbim de o statie de lungime impresionanta

:?:

 


  • sab
  • Posted:
  •  


Re: Discuții: Stația Tudor Arghezi (Berceni Centură) zapacitu

200m imi dadea si mie. Pe planuri iese ~205m. E mult mai mult decat o statie si un macaz, corect? Din ce am vazut statia e prevazuta cu macaz doar la un capat... si ala in AFARA statiei. Care e treaba pana la urma?

PS - nivel subnivel, etaj, mezanin. Oricum ii zici este MARE si, ca spatiu tehnic, foarte vast. Sa nu uitam ca vorbim de o statie supraterana. Putea fi si doar un peron cu umbrar pana la urma.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții: Stația Tudor Arghezi (Berceni Centură) sab

DA, macazul este  înainte de stație, nu in interior.

Mie îmi pare ca lungimea stației este data de soluția aleasa : peron clasic de aprox 120m, la care se adaugă cele 2 vestibule. Chiar daca sunt subterane, ele au fost plasate in capetele stației, in continuarea peronului, similar stațiilor "clasice" subterane, ceea ce adaugă lungime. Nu știu de ce nu s-a ales soluția Izvor sau un singur vestibul într-un capăt, probabil că studiul de fezabilitate a evidențiat un puhoi de calatori acolo si era nevoie de 2 vestibule. ;)
De ce are 2 etaje de spațiu tehnic, nu pot sa mă pronunț.

P.S. Sper ca ați remarcat luminatoarele. La o stație supraterană. :)

 


Re: Discuții: Stația Tudor Arghezi (Berceni Centură) zapacitu

Da, luminatoare subdimensionate, aflate la doua nivele deasupra statiei. Si zero ferestre. Buncar, nene.

Probabil au vrut sa nu faca trecere de pietoni (clar o sa ai flux mare de calatori in dreptul statiei - orice obiectiv e in partea GRESITA a soselei in raport cu statia) si nici sa limiteze gabaritul strazii. Acum... de ce sunt doua, de ce sunt in capat, de ce nu ai scara pe partea cu Popesti... alte intrebari.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții: Stația Tudor Arghezi (Berceni Centură) sab

Clar ca nu trebuia trecere de pietoni. Întrebarea este doar de ce era nevoie de 2 vestibule la câțiva calatori (Brancoveanu/Eroii Revolutiei/Leonida, etc au un singur vestibul). Prin soluția Izvor mă refeream la un singur vestibul central. Bineînțeles ca ii puteai face acces si pe partea cealaltă a șoselei.

Nu ai de ce sa ai scară pe partea cu Popești pentru ca va trebui peste un timp doar sa spargi un perete subteran, sa sapi o groapa  si sa alipesti o structura subterana unde sa pui scara si liftul. Asta se va face, daca va fi nevoie, atunci când va exista ceva pe acea parte.

 


Re: Discuții: Stația Tudor Arghezi (Berceni Centură) subway guru

N-am inteles argumentarea cu etajele, subperon si subset nu inseamna etaje suplimentare distincte, asa e la toate statiile.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții: Stația Tudor Arghezi (Berceni Centură) sab

Nu era nicio argumentație, doar mențiune ca, deși ochiometric par 2 etaje, in documentație este trecut un singur etaj. Ce inseamna "set" si "subset" ?

 


Re: Discuții: Stația Tudor Arghezi (Berceni Centură) subway guru

In set (substatie electrica de tractiune) sunt trafo-redresorii, in subset e cablaraia. Pe peron sunt pasagerii, sub peron tot cablaraie.
Un etaj cu set si subset e mai inalt ca un etaj tehnic fara set. Set-urile se amplaseaza cam din doua in doua statii.
Set-ul de aici ar fi suficient sa alimenteze si urmatoarea statie.

 


Re: Discuții: Stația Tudor Arghezi (Berceni Centură) zapacitu

Ah. Ok, acum are sens. Inclusiv lipsa geamurilor de la etajul superior. Presupun ca aici a fost nevoie intrucat reteaua initiala pana la IMGB nu fusese gandita pentru aceasta extensie, corect?

 


Re: Discuții: Stația Tudor Arghezi (Berceni Centură) subway guru

Linia de proba veche cu linie simpla avea doar o jumatate de substatie electrica de tractiune, amplasata la capatul dinspre IMGB,  insuficienta pentru operarea pe linie dubla la intreaga capacitate de circulatie cu calatori, asigura doar probe pentru trenurile noi in gol.

 


Re: Discuții: Stația Tudor Arghezi (Berceni Centură) Bogdan Ciorascu

La cum poate fi amenajata statia as muta toata Directia de Taxe si Impozite acolo si vii elegant cu metroul sa-ti rezolvi diverse. 8-)

 


Re: Discuții: Stația Tudor Arghezi (Berceni Centură) survola

De pe facebook @Daniel Băluță, cu câteva capturi de ecran.
Lucrările la stația de metrou decurg ireproșabil!
Acum un an băgam prima cazma în pământ, iar astăzi montăm deja scările rulante.
Deci, se poate!
scara TA 1.png (1.78 MB; downloaded 2410 times)
scara TA 2.png (1.77 MB; downloaded 2410 times)
scara TA 3.png (1.76 MB; downloaded 2410 times)
scara TA 4.png (1.52 MB; downloaded 2410 times)
scara TA 5.png (1.73 MB; downloaded 2410 times)
scara TA 6.png (1.72 MB; downloaded 2410 times)
scara TA 7.png (1.74 MB; downloaded 2410 times)
scara TA 8.png (1.79 MB; downloaded 2410 times)

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 18
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M2 • Extinderea spre sud  • 
Choose destination

Since our 2355 forum members have written 427383 posts in 5306 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use