Topic: Transportul public din municipiul Huși
64 posts, 23811 views
📖 Pagination options
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Transportul in comun urban din municipiul Husi
PTMZ
...care se încadrează în definiția de autobuz, deci nu este nevoie de ghilimele.
...care se încadrează în definiția de autobuz, deci nu este nevoie de ghilimele.
- fl82
-
Posted:
-
Re: Transportul public din municipiul Huși
fl82
Din imaginile postate pe facebook- forumul "Husi- orasul dintre vii" noile midibuze electrice urbane au inceput sa fie testate , circuland prin Husi!
Dar din pacate noul garaj si statia electrica de incarcare pentru ele nu sunt inca finalizate! Mai mult, licitatia pentru achizitia de lucrari de executie bransament electric (o fi asa de greu sa gasesti o firma serioasa care sa execute un banal bransament electric ?!) pentru noul garaj al acestor midibuze electrice urbane a fost anulata, pentru a doua oara!
Fara acel bransament electric este evident ca nu poate fi dat in exploatare si utilizat garajul si statia de incarcare electrica pentru aceste midibuze electrice si fara aceste doua dotari esentiale aceste midibuze nu vor putea fi introduse in circulatie regulata, cu calatori!
Pentru ca, dupa un anumit numar de kilometri parcursi, bateriile electrice al acestor midibuze electrice urbane vor trebui reincarcate!
Ramane de vazut cum vor reusi sa urce aceste midibuze electrice urbane dealul Dobrina, care are o panta destul de abrupta!
Din imaginile postate pe facebook- forumul "Husi- orasul dintre vii" noile midibuze electrice urbane au inceput sa fie testate , circuland prin Husi!
Dar din pacate noul garaj si statia electrica de incarcare pentru ele nu sunt inca finalizate! Mai mult, licitatia pentru achizitia de lucrari de executie bransament electric (o fi asa de greu sa gasesti o firma serioasa care sa execute un banal bransament electric ?!) pentru noul garaj al acestor midibuze electrice urbane a fost anulata, pentru a doua oara!
Fara acel bransament electric este evident ca nu poate fi dat in exploatare si utilizat garajul si statia de incarcare electrica pentru aceste midibuze electrice si fara aceste doua dotari esentiale aceste midibuze nu vor putea fi introduse in circulatie regulata, cu calatori!
Pentru ca, dupa un anumit numar de kilometri parcursi, bateriile electrice al acestor midibuze electrice urbane vor trebui reincarcate!
Ramane de vazut cum vor reusi sa urce aceste midibuze electrice urbane dealul Dobrina, care are o panta destul de abrupta!
410216736_861139096013685_8178338573920458342_n.jpg (152.32 KB; downloaded 1523 times)
410220695_861139139347014_4393581533681638551_n.jpg (129.11 KB; downloaded 1522 times)
410239072_861139129347015_8347496232511319876_n.jpg (246.57 KB; downloaded 1522 times)
410283070_861139112680350_6673493949021424351_n.jpg (155.81 KB; downloaded 1522 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Transportul public din municipiul Huși
fl82
Schita traseelor actuale de transport urban in comun din Husi, realizata cu ajutorul paint:
In prezent exista 4 trasee de transport urban in comun in Husi, in ordinea infiintarii lor acestea fiind:
1 Gara- Fosta statie meteo (in 1990 traseul era Gara- Zona industriala; prelungit dupa 2005);
2 Cartier Corni- Fosta statie meteo (in 1990 traseul era Cartier Corni- Zona industriala; prelungit dupa 2005)
3 Cartier/Pensiunea Dobrina- Fosta statie meteo (infiintat dupa 2005)
4 Blocuri ANL Podgoria- Cartierul Nou (infiintat prin 2017)
Traseele 1, 3, 4 sunt deservite de firma privata "SC Anta 95 srl Husi" (cu microbuze Mercedes-Sprinter modificate- lungite si cu usa automata la spate) iar traseul 2 este deservit de firma "SC Izvorasul SRL Iasi" (cu microbuze Mercedes-Sprinter).
Frecventa de circulatie este de cca 30 de minute (pe traseele 1, 3, 4) si de cca o ora (pe traseul 2).
Costul unei calatorii este de 3 ron.
Dupa ce transportul urban in comun din Husi va fi preluat din nou de primarie (asa cum era pana in noiembrie 2002) si va fi operat de societatea "SC Parcuri Verzi & Urban Trans srl Husi" (cand se va termina de construit noul garaj si vor putea fi introduse in circulatie cu calatori noile minibuze electrice achizitionate de primarie- 10 bucati) se vor introduce inca unul sau doua trasee noi, pentru deservirea noii zone de case "Dric 2/3"!
Schita traseelor actuale de transport urban in comun din Husi, realizata cu ajutorul paint:
In prezent exista 4 trasee de transport urban in comun in Husi, in ordinea infiintarii lor acestea fiind:
1 Gara- Fosta statie meteo (in 1990 traseul era Gara- Zona industriala; prelungit dupa 2005);
2 Cartier Corni- Fosta statie meteo (in 1990 traseul era Cartier Corni- Zona industriala; prelungit dupa 2005)
3 Cartier/Pensiunea Dobrina- Fosta statie meteo (infiintat dupa 2005)
4 Blocuri ANL Podgoria- Cartierul Nou (infiintat prin 2017)
Traseele 1, 3, 4 sunt deservite de firma privata "SC Anta 95 srl Husi" (cu microbuze Mercedes-Sprinter modificate- lungite si cu usa automata la spate) iar traseul 2 este deservit de firma "SC Izvorasul SRL Iasi" (cu microbuze Mercedes-Sprinter).
Frecventa de circulatie este de cca 30 de minute (pe traseele 1, 3, 4) si de cca o ora (pe traseul 2).
Costul unei calatorii este de 3 ron.
Dupa ce transportul urban in comun din Husi va fi preluat din nou de primarie (asa cum era pana in noiembrie 2002) si va fi operat de societatea "SC Parcuri Verzi & Urban Trans srl Husi" (cand se va termina de construit noul garaj si vor putea fi introduse in circulatie cu calatori noile minibuze electrice achizitionate de primarie- 10 bucati) se vor introduce inca unul sau doua trasee noi, pentru deservirea noii zone de case "Dric 2/3"!
Transport urban in comun in Husi- schita trasee.png (71.78 KB; downloaded 1197 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Transportul public din municipiul Huși
fl82
Din pacate lucrarile de constructie a noului garaj pentru "autobuzele" electrice urbane din Husi au fost sistate, datorita "lipsei de finantare", dupa cum se poate observa si din afisul din urmatoarea fotografie, afis pus de constructor (fotografie preluata de pe facebook, forumul "Husi- orasul dintre vii").
Lucrarea de constructie a noului garaj pentru cele 10 "autobuze" electrice urbane, care vor circula in Husi, este finantata, in cea mai mare parte din fonduri europene cu un anumit procent de cofinantare din partea primariei.
Intr-una din sedintele consiliului local Husi unul dintre functionarii primariei Husi a oferit o explicatie privind cauzele sistarii lucrarilor: „Despre celebrul garaj. Toată suma care mai trebuie pentru acest proiect este eligibilă. Pe 31.12.2023 s-a încheiat prima etapă. și nici până în ziua de azi, statul nu a încheiat contract de finanțare pentru restul de… Așteptăm zilele acestea să încheiem. Și, deci, din cauza asta nu s-a putut continua. Omul (constructorul, n.r) a lucrat acolo. Afișul care este pus acolo este pus de constructor, dintr-o neplăcere a lui, că a făcut niște lucrări și nu i se pot plăti, pentru că sunt sume rambursabile și-așteptăm… El a scris acolo, n-am scris noi”, a spus funcționarul. (dintr-un articol din ziarul "Vremea noua de Vaslui" scris de Alina Darie).
Din aceasta explicatie a functionarului primariei Husi se intelege faptul ca de vina pentru blocarea lucrarilor la acest obiectiv este "statul"- mai precis Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Administratiei si "Agentia pentru Dezvoltare Regionala Nord- Est", institutii care gestioneaza alocarea si distribuirea fondurilor europene si care nu au facut la timp formalitatile legale necesare pentru ca fondurile europene sa ajunga la timp in bugetul primariei Husi si din aceasta cauza primaria Husi nu a putut plati la timp firma care executa lucrarile la cele doua obiective!
Din pacate lucrarile de constructie a noului garaj pentru "autobuzele" electrice urbane din Husi au fost sistate, datorita "lipsei de finantare", dupa cum se poate observa si din afisul din urmatoarea fotografie, afis pus de constructor (fotografie preluata de pe facebook, forumul "Husi- orasul dintre vii").
Lucrarea de constructie a noului garaj pentru cele 10 "autobuze" electrice urbane, care vor circula in Husi, este finantata, in cea mai mare parte din fonduri europene cu un anumit procent de cofinantare din partea primariei.
Intr-una din sedintele consiliului local Husi unul dintre functionarii primariei Husi a oferit o explicatie privind cauzele sistarii lucrarilor: „Despre celebrul garaj. Toată suma care mai trebuie pentru acest proiect este eligibilă. Pe 31.12.2023 s-a încheiat prima etapă. și nici până în ziua de azi, statul nu a încheiat contract de finanțare pentru restul de… Așteptăm zilele acestea să încheiem. Și, deci, din cauza asta nu s-a putut continua. Omul (constructorul, n.r) a lucrat acolo. Afișul care este pus acolo este pus de constructor, dintr-o neplăcere a lui, că a făcut niște lucrări și nu i se pot plăti, pentru că sunt sume rambursabile și-așteptăm… El a scris acolo, n-am scris noi”, a spus funcționarul. (dintr-un articol din ziarul "Vremea noua de Vaslui" scris de Alina Darie).
Din aceasta explicatie a functionarului primariei Husi se intelege faptul ca de vina pentru blocarea lucrarilor la acest obiectiv este "statul"- mai precis Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Administratiei si "Agentia pentru Dezvoltare Regionala Nord- Est", institutii care gestioneaza alocarea si distribuirea fondurilor europene si care nu au facut la timp formalitatile legale necesare pentru ca fondurile europene sa ajunga la timp in bugetul primariei Husi si din aceasta cauza primaria Husi nu a putut plati la timp firma care executa lucrarile la cele doua obiective!
45168310.jpg (48 KB; downloaded 965 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Transportul public din municipiul Huși
fl82
Am vazut ca au fost reluate lucrarile de constructie a noului garaj pentru "autobuzele" electrice urbane! A disparut banner-ul pe care scria "lucrare sistata- lipsa finantare" si erau vreo doi-3 muncitori care lucrau acolo!
Din discutia cu un sofer de pe actualele microbuze urbane (apartinand firmei private "SC Anta 95 Srl Husi) cele 10 "autobuzele" electrice urbane au fost aduse in Husi de cca un an de zile, dar nu pot fi utilizate din cauza faptului ca nu a fost terminat de construit noul garaj si statia de incarcare electrica pentru ele!
Mai mult ele sunt "parcate" sub cerul liber, pe locul unde se facea balciul (pe drum Recea, in apropierea fostei statii meteo)! Sper sa nu le prinda iarna tot acolo "parcate"!
Proiectul privind constructia noului garaj si achizitionarea acestor "autobuze" electrice urbane este finantat din fonduri europene.
Am vazut ca au fost reluate lucrarile de constructie a noului garaj pentru "autobuzele" electrice urbane! A disparut banner-ul pe care scria "lucrare sistata- lipsa finantare" si erau vreo doi-3 muncitori care lucrau acolo!
Din discutia cu un sofer de pe actualele microbuze urbane (apartinand firmei private "SC Anta 95 Srl Husi) cele 10 "autobuzele" electrice urbane au fost aduse in Husi de cca un an de zile, dar nu pot fi utilizate din cauza faptului ca nu a fost terminat de construit noul garaj si statia de incarcare electrica pentru ele!
Mai mult ele sunt "parcate" sub cerul liber, pe locul unde se facea balciul (pe drum Recea, in apropierea fostei statii meteo)! Sper sa nu le prinda iarna tot acolo "parcate"!
Proiectul privind constructia noului garaj si achizitionarea acestor "autobuze" electrice urbane este finantat din fonduri europene.
Noul garaj pentru autobuzele electrice (2).jpg (1.95 MB; downloaded 838 times)
Noul garaj pentru autobuzele electrice (3).jpg (982.75 KB; downloaded 838 times)
Noul garaj pentru autobuzele electrice (4).jpg (999.7 KB; downloaded 838 times)
Noul garaj pentru autobuzele electrice.jpg (1.86 MB; downloaded 838 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Transportul public din municipiul Huși
fl82
Un articol din ziarul "Vremea Noua de Vaslui", scris de Alina Darie, despre cele 10 "autobuze" electrice urbane achizitionate de primaria Husi:
"Autobuzele electrice noi aduse la Huși, zac în marginea orașului de un an de zile
CAZNE… De un an de zile, cele 10 autobuze electrice, aduse la Huși în semn de mare succes al proiectului destinat modernizării transportului urban din oraș, zac nefolosite, în marginea orașului, în zona de lângă stația meteo. Localnicii care tot așteaptă ca vehiculele ecologice să circule cu folos prin municipiu cred că, dacă le mai prinde o iarnă în “câmpul” din marginea Hușului, s-ar putea ca în primăvară să fie duse direct la reparat, fără ca acestea să fi apucat să care măcar un călător. Motivele pentru care stagnează proiectul numit “Reducerea emisiilor de carbon în municipiul Huși, bazat pe planul de mobilitate urbană durabilă, SMIS 123567” sunt greu de înțeles. În actele oficiale se arată că proiectul ar trebui finalizat la 31 decembrie 2024, însă, cu vreo doi muncitori care sunt văzuți tot frământându-se pe șantierul unde ar trebui să fie făcut garajul și stațiile de încărcare electrică a autobuzelor, nu sunt prea multe speranțe.
Primăria Huși a anunțat ca fiind un mare succes administrativ, momentul în care, în primele zile ale lunii decembrie din 2023, la Huși au ajuns cele 10 autobuze electrice. Au fost scoase pe străzi, într-un fel de paradă inaugurală, însă… atât le-a fost dat hușenilor să le vadă. Au fost duse apoi în marginea orașului și de atunci zac acolo neclintite. Se împlinește acuși un an de zile de când vehiculele au stat în vânt și ploaie, iar cunoscătorii susțin că mai au puțin și prind rugină, iar bateriile nu se știe cât vor mai fi bune. “Orice șofer știe că dacă bateria unei mașini nu este utilizată, ea se degradează. Dar autobuzele acestea au un an de zile de când stau acolo, vă dați seama? Cred că dacă vine și ninsoarea, iar ei nu reușeșsc să facă depoul acela, garajul de adăpostire, și o să ningă peste ele, le va mânca rugina pe autobuzele noi până în primăvară. Nu înțelege nimeni de ce s-au grăbit să aducă autobuzele, dacă ei nu aveau nici stații de încărcare electrică făcută, nici garaj, nici nimic”, spun șoferii de pe microbuzele care asigură în prezent transportul local pe raza municipiului Huși.
Dacă la un moment dat, astă-vară, constructorul Croyali Contruct SRL Huși pusese un banner în semn de protest la locul unde avea de făcut lucrarea la depoul microbuzelor, supărat că nu își primise banii, între timp, niște muncitori au fost văzuți apucându-se de lucru. “Noi am vorbit cu domnul primar chiar după alegeri, că a venit pe strada noastră și ne-a spus că tot ce ține de primărie au făcut, doar că au fost niște încurcături în acte, care au blocat o etapă a proiectului și așa s-a produs întârzierea. Acum, scuze sunt mereu, dar dacă tot UE a dat bani să se facă un transport verde la Huși, de ce stăm cu autobuzele în câmp? Așa am făcut și cu asfaltarea. Am turnat asfaltul, apoi ne-am amintit că trebuie să îl spargem, pentru că se sparg țevile de apă”, spun hușenii din cartierul Corni, cei care sunt printre cei mai interesați să se introducă autobuzele electrice în municipiul Huși. De menționat că proiectul are o valoare totală de 37.549.334,46 lei și este finanțat în cadrul Programului Operațional Regional (POR) 2014-2020. Pe lângă noi mijloace de transport în comun ecologice, proiectul mai prevede construirea/modernizarea/reabilitarea a 52 de stații de transport public, asfaltarea a 2,5 km de străzi utilizate prioritar de transportul public de călători, construirea unui Terminal de transport public și construirea a 1,9 km de piste de biciclete. În cadrul acestui proiect, una dintre componente era achiziția a 10 autobuze electrice și tot atâtea stații de încărcare pentru acest tip de vehicule, precum și implementarea unui sistem de e-ticketing, toate având drept scop asigurarea unei infrastructuri de transport eficiente în municipiul Huși.
Link articol https://www.vremeanoua.ro/autobuzele-ele ... de-zile/
Aceste "autobuze" electrice sunt "parcate" la marginea orasului (spre Recea) , sub cerul liber, pe terenul unde se organizeaza oborul de animale si balciul anual!
Am incercat sa ma apropii sa le pot face poze mai clare, dar, un angajat de la ISU/pompieri care era pe acolo (tot acolo au fost aduse acum vreo doi ani, de cei de la ISU, cateva containere pentru "cazarea" refugiatilor ucrainieni) m-a oprit si mi-a zis ca nu e voie sa fac poze la aceste "autobuze" electrice!
Desigur ca este o mare prostie ca aceste "autobuze" electrice noi sa fie lasate asa sub cerul liber (mai ales ca vine si iarna, ninsorile) deoarece astfel, pana la primavara, se degradeaza si autobuzele si bateriile electrice a lor!
Macar pana la finalizarea constructiei garajului si a statiilor de incarcare electrica pentru ele primaria Husi chiar nu putea gasi o hala acoperita pe care sa o inchirieze (de la vreo firma privata) si sa duca acolo aceste "autobuze" electrice, ca sa stea acoperite, ferite de ninsoare, ploaie, inghet, etc ?!
O poza (mai de la distanta) pe care am reusit s-o fac cu aceste 10 "autobuze" electrice urbane:
Un articol din ziarul "Vremea Noua de Vaslui", scris de Alina Darie, despre cele 10 "autobuze" electrice urbane achizitionate de primaria Husi:
"Autobuzele electrice noi aduse la Huși, zac în marginea orașului de un an de zile
CAZNE… De un an de zile, cele 10 autobuze electrice, aduse la Huși în semn de mare succes al proiectului destinat modernizării transportului urban din oraș, zac nefolosite, în marginea orașului, în zona de lângă stația meteo. Localnicii care tot așteaptă ca vehiculele ecologice să circule cu folos prin municipiu cred că, dacă le mai prinde o iarnă în “câmpul” din marginea Hușului, s-ar putea ca în primăvară să fie duse direct la reparat, fără ca acestea să fi apucat să care măcar un călător. Motivele pentru care stagnează proiectul numit “Reducerea emisiilor de carbon în municipiul Huși, bazat pe planul de mobilitate urbană durabilă, SMIS 123567” sunt greu de înțeles. În actele oficiale se arată că proiectul ar trebui finalizat la 31 decembrie 2024, însă, cu vreo doi muncitori care sunt văzuți tot frământându-se pe șantierul unde ar trebui să fie făcut garajul și stațiile de încărcare electrică a autobuzelor, nu sunt prea multe speranțe.
Primăria Huși a anunțat ca fiind un mare succes administrativ, momentul în care, în primele zile ale lunii decembrie din 2023, la Huși au ajuns cele 10 autobuze electrice. Au fost scoase pe străzi, într-un fel de paradă inaugurală, însă… atât le-a fost dat hușenilor să le vadă. Au fost duse apoi în marginea orașului și de atunci zac acolo neclintite. Se împlinește acuși un an de zile de când vehiculele au stat în vânt și ploaie, iar cunoscătorii susțin că mai au puțin și prind rugină, iar bateriile nu se știe cât vor mai fi bune. “Orice șofer știe că dacă bateria unei mașini nu este utilizată, ea se degradează. Dar autobuzele acestea au un an de zile de când stau acolo, vă dați seama? Cred că dacă vine și ninsoarea, iar ei nu reușeșsc să facă depoul acela, garajul de adăpostire, și o să ningă peste ele, le va mânca rugina pe autobuzele noi până în primăvară. Nu înțelege nimeni de ce s-au grăbit să aducă autobuzele, dacă ei nu aveau nici stații de încărcare electrică făcută, nici garaj, nici nimic”, spun șoferii de pe microbuzele care asigură în prezent transportul local pe raza municipiului Huși.
Dacă la un moment dat, astă-vară, constructorul Croyali Contruct SRL Huși pusese un banner în semn de protest la locul unde avea de făcut lucrarea la depoul microbuzelor, supărat că nu își primise banii, între timp, niște muncitori au fost văzuți apucându-se de lucru. “Noi am vorbit cu domnul primar chiar după alegeri, că a venit pe strada noastră și ne-a spus că tot ce ține de primărie au făcut, doar că au fost niște încurcături în acte, care au blocat o etapă a proiectului și așa s-a produs întârzierea. Acum, scuze sunt mereu, dar dacă tot UE a dat bani să se facă un transport verde la Huși, de ce stăm cu autobuzele în câmp? Așa am făcut și cu asfaltarea. Am turnat asfaltul, apoi ne-am amintit că trebuie să îl spargem, pentru că se sparg țevile de apă”, spun hușenii din cartierul Corni, cei care sunt printre cei mai interesați să se introducă autobuzele electrice în municipiul Huși. De menționat că proiectul are o valoare totală de 37.549.334,46 lei și este finanțat în cadrul Programului Operațional Regional (POR) 2014-2020. Pe lângă noi mijloace de transport în comun ecologice, proiectul mai prevede construirea/modernizarea/reabilitarea a 52 de stații de transport public, asfaltarea a 2,5 km de străzi utilizate prioritar de transportul public de călători, construirea unui Terminal de transport public și construirea a 1,9 km de piste de biciclete. În cadrul acestui proiect, una dintre componente era achiziția a 10 autobuze electrice și tot atâtea stații de încărcare pentru acest tip de vehicule, precum și implementarea unui sistem de e-ticketing, toate având drept scop asigurarea unei infrastructuri de transport eficiente în municipiul Huși.
Link articol https://www.vremeanoua.ro/autobuzele-ele ... de-zile/
Aceste "autobuze" electrice sunt "parcate" la marginea orasului (spre Recea) , sub cerul liber, pe terenul unde se organizeaza oborul de animale si balciul anual!
Am incercat sa ma apropii sa le pot face poze mai clare, dar, un angajat de la ISU/pompieri care era pe acolo (tot acolo au fost aduse acum vreo doi ani, de cei de la ISU, cateva containere pentru "cazarea" refugiatilor ucrainieni) m-a oprit si mi-a zis ca nu e voie sa fac poze la aceste "autobuze" electrice!
Desigur ca este o mare prostie ca aceste "autobuze" electrice noi sa fie lasate asa sub cerul liber (mai ales ca vine si iarna, ninsorile) deoarece astfel, pana la primavara, se degradeaza si autobuzele si bateriile electrice a lor!
Macar pana la finalizarea constructiei garajului si a statiilor de incarcare electrica pentru ele primaria Husi chiar nu putea gasi o hala acoperita pe care sa o inchirieze (de la vreo firma privata) si sa duca acolo aceste "autobuze" electrice, ca sa stea acoperite, ferite de ninsoare, ploaie, inghet, etc ?!
O poza (mai de la distanta) pe care am reusit s-o fac cu aceste 10 "autobuze" electrice urbane:
Minibuze electrice urbane 10.jpg (1.85 MB; downloaded 576 times)
- Costin
-
Posted:
-
- fl82
-
Posted:
-
Re: Transportul public din municipiul Huși
fl82
De-a lungul timpului transportul in comun urban in Husi a fost efectuat de:
-Intreprinderea de Gospodarire Oraseneasca IGO (din subordinea "Consiliului Popular Local" Husi), in perioada decembrie 1958- 1979;
-Intreprinderea Judeteana de Transport Local IJTL Vaslui (din subordinea "Consiliului Popular Judetean Vaslui"), in perioada 1979- 1990;
-Societatea comerciala SC Transloc SA Husi (unde Consiliul Local Husi era unic actionar), in perioada 1990- noiembrie 2002;
-Firma privata "SC Club T Srl" Husi, in perioada noiembrie 2002- primavara anului 2005;
-Firma privata "SC Anta 95 Srl" Husi , incepand din primavara anului 2005, si firma privata "SC Izvorasul Srl" Iasi.
De-a lungul timpului transportul in comun urban in Husi a fost efectuat de:
-Intreprinderea de Gospodarire Oraseneasca IGO (din subordinea "Consiliului Popular Local" Husi), in perioada decembrie 1958- 1979;
-Intreprinderea Judeteana de Transport Local IJTL Vaslui (din subordinea "Consiliului Popular Judetean Vaslui"), in perioada 1979- 1990;
-Societatea comerciala SC Transloc SA Husi (unde Consiliul Local Husi era unic actionar), in perioada 1990- noiembrie 2002;
-Firma privata "SC Club T Srl" Husi, in perioada noiembrie 2002- primavara anului 2005;
-Firma privata "SC Anta 95 Srl" Husi , incepand din primavara anului 2005, si firma privata "SC Izvorasul Srl" Iasi.
📖 Pagination options