Topic: Otokar Kent C - 12
1488 posts, 451046 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Utilizator anonim
Teoretic in mai 2019 sunt toate venite, initial ianuarie-februarie trebuia sa fie pauza, dar din ce am inteles vor fi livrari si in perioada aia. Dar partea proasta e ca merge foarte greu local receptia, abia azi se aproba in CGMB transferul autobuzelor catre STB, apoi STB trebuie sa le inmatriculeze etc... Masini venite de o luna care puteau fi scoase de mult in traseu.
Teoretic in mai 2019 sunt toate venite, initial ianuarie-februarie trebuia sa fie pauza, dar din ce am inteles vor fi livrari si in perioada aia. Dar partea proasta e ca merge foarte greu local receptia, abia azi se aproba in CGMB transferul autobuzelor catre STB, apoi STB trebuie sa le inmatriculeze etc... Masini venite de o luna care puteau fi scoase de mult in traseu.
- dany
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
dany
Avand numere rosii valabile 3 luni, pana la inmatriculare pot circula asa. Am lucrat in vanzari auto pana anul trecut si de luna viitoare ma voi intoarce in acelasi domeniu, daca dealerul auto pune la dispozitie din timp documentele catre firma achizitoare, formalitatile se pot face din timp, insa....
Avand numere rosii valabile 3 luni, pana la inmatriculare pot circula asa. Am lucrat in vanzari auto pana anul trecut si de luna viitoare ma voi intoarce in acelasi domeniu, daca dealerul auto pune la dispozitie din timp documentele catre firma achizitoare, formalitatile se pot face din timp, insa....
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Utilizator anonim
Citaro veneau in timpul saptamanii si in weekend erau deja in traseu, dura 2-3 zile înmatricularea, acum ne ingropam in tot felul de proceduri. Si culmea, desi sunt sosite vreo 40 de autobuze, azi se receptioneaza doar 20 prin CGMB, doar daca le baga si pe cele venite pe ordine de zi suplimentara.
Citaro veneau in timpul saptamanii si in weekend erau deja in traseu, dura 2-3 zile înmatricularea, acum ne ingropam in tot felul de proceduri. Si culmea, desi sunt sosite vreo 40 de autobuze, azi se receptioneaza doar 20 prin CGMB, doar daca le baga si pe cele venite pe ordine de zi suplimentara.
- IK4
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
IK4
Puteau circula cu numerele rosii, dar fara calatori.
Conform contractului de achizitie, ele nu sunt proprietatea STB ci a PMB.
Vad ca astazi este o propunere de HCGMB pe ordinea de zi prin care PMB pune la dispozitie aceste autobuze catre ADTPBI, nu catre STB.
http://www4.pmb.ro/wwwt/institutii/CGMB/sedinte/ordinea_de_zi/db/01_20181122.pdf
Aceasta ADTPBI momentan le va da mai departe in folosita catre STB, dar le poate da foarte bine si la Voluntari, Ciorogarla, etc. (ca tot sunt unii nemultumiti de ele pentru Bucuresti) in functie de modificarile la contractul de delegare a gestiunii serviciului transport sau de ce vor prevedea viitoarele contracte.
Puteau circula cu numerele rosii, dar fara calatori.
Conform contractului de achizitie, ele nu sunt proprietatea STB ci a PMB.
Vad ca astazi este o propunere de HCGMB pe ordinea de zi prin care PMB pune la dispozitie aceste autobuze catre ADTPBI, nu catre STB.
http://www4.pmb.ro/wwwt/institutii/CGMB/sedinte/ordinea_de_zi/db/01_20181122.pdf
Aceasta ADTPBI momentan le va da mai departe in folosita catre STB, dar le poate da foarte bine si la Voluntari, Ciorogarla, etc. (ca tot sunt unii nemultumiti de ele pentru Bucuresti) in functie de modificarile la contractul de delegare a gestiunii serviciului transport sau de ce vor prevedea viitoarele contracte.
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Der Hofmeister
Nu pot fi atribuite la voia intamplarii, ci trebuie sa fie date catre STB. Oricum, licitatia a fost clara: innoirea parcului circulant al fostei RATB, actuala STB. Deturnarea obiectului licitatiei in defavoarea beneficiarului final e ilegala. De altfel, se si mentioneaza expres in textul hotararii ca aceste 20 de autobuze vor fi atribuite catre STB. La fel cum va fi cazul si pentru restul de 380 de bucati. Ce nu e ok e plimbatul autobuzelor si hartiilor in acest mod birocratic, instituit de madam Firea de cand e mare primar la Bucuresti. Nu doar ca nu e un flux de lucru eficient, dar si taraganeaza enorm de mult mersul firesc al lucrurilor prin complicari procedurale inutile, care pot genera si suspiciuni de incalcare a legalitatii in multe cazuri.
In 2009, multe Citaro din seria 62XX au fost scoase la traseu cu numere rosii (de exemplu, cele de la Floreasca pentru liniile 282 si 368). Au circulat aproape 1 saptamana cu numere rosii. Deci, sa fim seriosi, e aberant sa credem ca nu pot circula cu calatori in timp ce au numere rosii.
Nu pot fi atribuite la voia intamplarii, ci trebuie sa fie date catre STB. Oricum, licitatia a fost clara: innoirea parcului circulant al fostei RATB, actuala STB. Deturnarea obiectului licitatiei in defavoarea beneficiarului final e ilegala. De altfel, se si mentioneaza expres in textul hotararii ca aceste 20 de autobuze vor fi atribuite catre STB. La fel cum va fi cazul si pentru restul de 380 de bucati. Ce nu e ok e plimbatul autobuzelor si hartiilor in acest mod birocratic, instituit de madam Firea de cand e mare primar la Bucuresti. Nu doar ca nu e un flux de lucru eficient, dar si taraganeaza enorm de mult mersul firesc al lucrurilor prin complicari procedurale inutile, care pot genera si suspiciuni de incalcare a legalitatii in multe cazuri.
In 2009, multe Citaro din seria 62XX au fost scoase la traseu cu numere rosii (de exemplu, cele de la Floreasca pentru liniile 282 si 368). Au circulat aproape 1 saptamana cu numere rosii. Deci, sa fim seriosi, e aberant sa credem ca nu pot circula cu calatori in timp ce au numere rosii.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
V2A
De pe pagina de Facebook a ADITPBIF:
”Consiliul General al Municipiului București a aprobat, în ședința din data de 22.10.2018, punerea la dispoziție către Societatea de Transport București – STB SA, prin Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (ADTPBI), a primelor 20 de autobuze Otokar recepționate, ce fac obiectul contractului de furnizare a 400 de autobuze urbane.
Autobuzele vor fi puse la dispoziția STB SA etapizat, pe măsura derulării contractului, în baza unui proces verbal de predare-primire. Până la sfârșitul anului 2018 vor fi livrate încă 80 de autobuze, iar în 2019 vor sosi următoarele 300.
Vehiculele, dotate cu aer condiționat, sistem de taxare inteligent și GPS, sunt de trei tipuri, în funcție de traseele pe care vor circula: 320 de autobuze de 12 m, 50 de autobuze de 10,7 m și 30 de autobuze de 18 m.”
Sursa: https://www.facebook.com/adtpbi/posts/1943968362346089
De pe pagina de Facebook a ADITPBIF:
”Consiliul General al Municipiului București a aprobat, în ședința din data de 22.10.2018, punerea la dispoziție către Societatea de Transport București – STB SA, prin Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (ADTPBI), a primelor 20 de autobuze Otokar recepționate, ce fac obiectul contractului de furnizare a 400 de autobuze urbane.
Autobuzele vor fi puse la dispoziția STB SA etapizat, pe măsura derulării contractului, în baza unui proces verbal de predare-primire. Până la sfârșitul anului 2018 vor fi livrate încă 80 de autobuze, iar în 2019 vor sosi următoarele 300.
Vehiculele, dotate cu aer condiționat, sistem de taxare inteligent și GPS, sunt de trei tipuri, în funcție de traseele pe care vor circula: 320 de autobuze de 12 m, 50 de autobuze de 10,7 m și 30 de autobuze de 18 m.”
Sursa: https://www.facebook.com/adtpbi/posts/1943968362346089
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
PaulIP
lasand la o parte exprimarea "demna" de o publicatie de stiri, ce inteleg ei prin butonul "Bus stop"?
Der Hofmeister wrote:
Au inceput sa prevaleze "calitatile" acestor gioarse. Inca niste ani si o sa le putem pune cruce...
https://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-22825661-probleme-autobuzele-otokar-soferii-mai-corpolenti-nu-incap-scaun-primaria-spune-producatorul-rezolva-toate-problemele-cheltuiala-lui.htm?fbclid=IwAR2P9U-FMbwHK5bVa_Q9IkhJSSVqDsmEB3cH6zSRKIwH-1L47e03fybQNlM
lasand la o parte exprimarea "demna" de o publicatie de stiri, ce inteleg ei prin butonul "Bus stop"?
- punmeister
-
Posted:
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
WT_fan06
Nu. Bus stop este acel buton pentru "frâna de stație" pe care șoferii îl folosesc foarte des când stau la stopuri (butonul de pe bord care are și semnul de stație pe el)
https://www.google.ro/search?q=citaro+h ... Yt0IgWL86M:
Nu. Bus stop este acel buton pentru "frâna de stație" pe care șoferii îl folosesc foarte des când stau la stopuri (butonul de pe bord care are și semnul de stație pe el)
https://www.google.ro/search?q=citaro+h ... Yt0IgWL86M:
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Cristi N
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
anndrei
Au inceput sa se strice stand? Acumulatori de proasta calitate...Ce nu inteleg eu din acel articol: modificare pozitiei scaunului soferului duce la proasta vizibilitate in oglinzi. Acestea nu sunt reglabile?
Au inceput sa se strice stand? Acumulatori de proasta calitate...Ce nu inteleg eu din acel articol: modificare pozitiei scaunului soferului duce la proasta vizibilitate in oglinzi. Acestea nu sunt reglabile?
- IK4
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
IK4
Vai de mine si de mine, ce chestie s-a descoperit!
Nenea asta crede ca daca l-au impuscat pe Nea Nicu, s-au modificat si legile electricitatii. Nu-si imagineaza ca si energia electrica irosita pentru a sta si posta mistouri pe feisbuc la munca altora, vine in mare parte tot de la cazanele si turbinele lu' Nea Nicu din anii 60-70, doar ca n-au facut ei vreunele dupa 90.
Nu e nimic deosebit in poza aia. Daca cititi caietul de sarcini, aflati ca exista o priza speciala pentru conectarea "tehnologiei ramase de la Nea Nicu". O are si Mercedesul. Pentru ca nu impingi autobuzul prin curte sa porneasca daca e o baterie cu tensiune mai scazuta.
Poate oamenii aia testau sistemul cu ocazia receptiei, sau poate au luat bateriile inauntru pentru a nu sta degeaba in frig o luna de zile pana se misca CGMB-ul sa dea inca o hotarare de punere in functiune a masinilor. Si chiar daca o baterie a fost cu defect, este in garantie si va fi inlocuita, lucru banal care se poate intampla cu orice fel de baterie, de telefon, tableta, auto, etc.
Autobuzele sunt ok, problema este ca unii si-au ratat partial tinta de a bloca orice in orasul asta si masinile chiar au ajuns in autobaze iar acum dau cu pietre in ele. Este inca o fasaiala de genul scaunului sau bus stop-ului. Si acea frana bus stop chiar exista si functioneaza dupa cum ii spune numele la deschiderea usilor in statii (engl. bus stop), numai ca unii piloti de F1 vor in plus un buton pe care sa-l frece toata ziua si in afara statiilor ca pe tastatura DNR de la cutia de viteze.
Noile autobuze (cu prize de incarcare de smartphone) nu pot porni cu proprile baterii! Noroc cu tehnica din anii 80 rămasă de la Nea Nicu prin garaje.
Vai de mine si de mine, ce chestie s-a descoperit!
Nenea asta crede ca daca l-au impuscat pe Nea Nicu, s-au modificat si legile electricitatii. Nu-si imagineaza ca si energia electrica irosita pentru a sta si posta mistouri pe feisbuc la munca altora, vine in mare parte tot de la cazanele si turbinele lu' Nea Nicu din anii 60-70, doar ca n-au facut ei vreunele dupa 90.
Nu e nimic deosebit in poza aia. Daca cititi caietul de sarcini, aflati ca exista o priza speciala pentru conectarea "tehnologiei ramase de la Nea Nicu". O are si Mercedesul. Pentru ca nu impingi autobuzul prin curte sa porneasca daca e o baterie cu tensiune mai scazuta.
Poate oamenii aia testau sistemul cu ocazia receptiei, sau poate au luat bateriile inauntru pentru a nu sta degeaba in frig o luna de zile pana se misca CGMB-ul sa dea inca o hotarare de punere in functiune a masinilor. Si chiar daca o baterie a fost cu defect, este in garantie si va fi inlocuita, lucru banal care se poate intampla cu orice fel de baterie, de telefon, tableta, auto, etc.
Autobuzele sunt ok, problema este ca unii si-au ratat partial tinta de a bloca orice in orasul asta si masinile chiar au ajuns in autobaze iar acum dau cu pietre in ele. Este inca o fasaiala de genul scaunului sau bus stop-ului. Si acea frana bus stop chiar exista si functioneaza dupa cum ii spune numele la deschiderea usilor in statii (engl. bus stop), numai ca unii piloti de F1 vor in plus un buton pe care sa-l frece toata ziua si in afara statiilor ca pe tastatura DNR de la cutia de viteze.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
anndrei
Care F1? Cred ca fugeau mai tare soferii de pe IK4...Cu autobuzele MB Citaro de-abia se taraie...
Legat de acel buton, cand au adus Citaro s-au intamplat o gramada de incidente neplacute din cauza acelui buton buclucas. Soferii nu erau obisnuiti cu sistemul nou la acea vreme, actionau butonul, autobuzul statea infranat si atingeau din greseala pedala de acceleratie...In garaje mai ales s-au intamplat o gramada de incidente.
Care F1? Cred ca fugeau mai tare soferii de pe IK4...Cu autobuzele MB Citaro de-abia se taraie...
Legat de acel buton, cand au adus Citaro s-au intamplat o gramada de incidente neplacute din cauza acelui buton buclucas. Soferii nu erau obisnuiti cu sistemul nou la acea vreme, actionau butonul, autobuzul statea infranat si atingeau din greseala pedala de acceleratie...In garaje mai ales s-au intamplat o gramada de incidente.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
WT_fan06
Lăsați că acum o să auziți la fiecare stop cum trag şoferii frâna de mână. Mult mai civilizat şi mai silențios, nu?
Lăsați că acum o să auziți la fiecare stop cum trag şoferii frâna de mână. Mult mai civilizat şi mai silențios, nu?
📖 Pagination options