Topic: Dispecerizarea automată a transportului public
951 posts, 328920 views
📖 Pagination options
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
WT_fan06
Panou electronic a apărut și în stația "Șoseaua Iancului" (sens Granitul). Pe ea scria simplu "RATB".
Panou electronic a apărut și în stația "Șoseaua Iancului" (sens Granitul). Pe ea scria simplu "RATB".
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
BodoMinea
Stația RATB de tramvai Piața Iancului, spre Mega Mall / Arena Națională, ambele sensuri sunt echipate cu panouri LED matrix cu 3 rânduri de afișaj.
Fabricate de SWARCO. Afișajele sunt destul de noi și 'slim', nu sunt antene vizibile sau ceva. Ies două cabluri, cel mai probabil unul pentru alimentare și unul pentru un senzor la nivel de linie / catenara (activarea 'steluței' pentru in stație, momentan inexistentă, e mai precisă cu senzor decât strict cu GPSul folosit la estimări).
O să revin și cu alte păreri pe tema discutată în ultimele pagini după ce mai fac niște research.
Stația RATB de tramvai Piața Iancului, spre Mega Mall / Arena Națională, ambele sensuri sunt echipate cu panouri LED matrix cu 3 rânduri de afișaj.
Fabricate de SWARCO. Afișajele sunt destul de noi și 'slim', nu sunt antene vizibile sau ceva. Ies două cabluri, cel mai probabil unul pentru alimentare și unul pentru un senzor la nivel de linie / catenara (activarea 'steluței' pentru in stație, momentan inexistentă, e mai precisă cu senzor decât strict cu GPSul folosit la estimări).
O să revin și cu alte păreri pe tema discutată în ultimele pagini după ce mai fac niște research.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
ByOnu
Cablurile totusi nu prea au ce cauta la vedere. Sunt vandalizabile. Eh, in fine.
Cablurile totusi nu prea au ce cauta la vedere. Sunt vandalizabile. Eh, in fine.
- punmeister
-
Posted:
-
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
Puss in Boots
Doar sos.Oltenitei 2.9 mil lei cand tot traseul lui 21 e 4.6 mil? Nu inteleg.
Doar sos.Oltenitei 2.9 mil lei cand tot traseul lui 21 e 4.6 mil? Nu inteleg.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
punmeister
Traseul lui 21 are 14 statii, Sos. Oltenitei are 12 statii.
Traseul lui 21 are 14 statii, Sos. Oltenitei are 12 statii.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
1689
?!
Sura Mare
Opris Ilie
Brincoveanu
Husi
Pta Sudului
Lunca
Stadion
Vitan
Romprim
punmeister wrote:
[...] Sos. Oltenitei are 12 statii.
?!
Sura Mare
Opris Ilie
Brincoveanu
Husi
Pta Sudului
Lunca
Stadion
Vitan
Romprim
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
punmeister
La Piata Sudului sunt doua statii.
La Piata Sudului sunt doua statii.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
aztec
Care e folosul la linia 41...?
Te uiti in zare...vezi tramvaiul...estimezi cand vine...ca ai 1-2 statii intre tramvaie.
Interesant e pe liniile ce sunt cu succesiune rara si linii multiple...nu acolo unde este o singura linie si 2 min intre ele...
Care e folosul la linia 41...?
Te uiti in zare...vezi tramvaiul...estimezi cand vine...ca ai 1-2 statii intre tramvaie.
Interesant e pe liniile ce sunt cu succesiune rara si linii multiple...nu acolo unde este o singura linie si 2 min intre ele...
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
Puss in Boots
Se mai merge la 2 min? Parca scazuse parcul. Oricum, intervale de genul daca sunt, sunt la ore de varf nu 100% din timp. Plus ca daca e vreun incident macar creste intervalul ala si omul stie ca e ceva in neregula. Zic si eu...
Se mai merge la 2 min? Parca scazuse parcul. Oricum, intervale de genul daca sunt, sunt la ore de varf nu 100% din timp. Plus ca daca e vreun incident macar creste intervalul ala si omul stie ca e ceva in neregula. Zic si eu...
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
cris_m
Sau ii zici pe tabela, fugi dupa 641...
Sau ii zici pe tabela, fugi dupa 641...
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
Puss in Boots
Se pot zice o gramada de lucruri, prin straintate am vazut destule exemple de panouri din astea de unde te poti informa. Depinde cat de destepti si interesati sunt cei care le manuiesc.
Se pot zice o gramada de lucruri, prin straintate am vazut destule exemple de panouri din astea de unde te poti informa. Depinde cat de destepti si interesati sunt cei care le manuiesc.
- IK4
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
IK4
Intr-adevar, prioritatea nu era pe liniile 41 si 21 care oricum au multe tramvaie, interval de succedare foarte mic si linie separata cu garduri de traficul auto care asigura o circulatie fluenta.
Utilitate adevarata ar fi avut pe liniile cu intervale mai mari de 10 minute sau circulatie comuna cu traficul auto pe anumite portiuni, de ex. 11, 14, 19, 23, 25, 27, 35, 40. Sa stie omul daca are rost sa stea in statie sau mai degraba sa se indrepte catre autobuze, metrou, taxi, bike sharing, mers pe jos, etc.
Intr-adevar, prioritatea nu era pe liniile 41 si 21 care oricum au multe tramvaie, interval de succedare foarte mic si linie separata cu garduri de traficul auto care asigura o circulatie fluenta.
Utilitate adevarata ar fi avut pe liniile cu intervale mai mari de 10 minute sau circulatie comuna cu traficul auto pe anumite portiuni, de ex. 11, 14, 19, 23, 25, 27, 35, 40. Sa stie omul daca are rost sa stea in statie sau mai degraba sa se indrepte catre autobuze, metrou, taxi, bike sharing, mers pe jos, etc.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
Puss in Boots
Doar ca 41 e inca probabil considerata linia fanion in timp ce 21 e linie integral reabilitata si mai nou si separata de trafic. Daca a primit prima gardurile respective o fi vreun motiv pentru care e bagata asa la inaintare. Ma mir ca nu au pus si 32 inainte de sos.Oltenitei. Dar de ce sos.Oltenitei ? zone circulate mai sunt si prin alte parti iar sos.Oltenitei nu reprezinta un traseu ci o portiune de traseu. Cum ziceti si voi, as fi aplicat banii aia pe alt traseu integral si Oltenitei o rezolvam o data cu toata linia 1/10 (ale carei garduri tot n-am inteles cand se vor monta).
Doar ca 41 e inca probabil considerata linia fanion in timp ce 21 e linie integral reabilitata si mai nou si separata de trafic. Daca a primit prima gardurile respective o fi vreun motiv pentru care e bagata asa la inaintare. Ma mir ca nu au pus si 32 inainte de sos.Oltenitei. Dar de ce sos.Oltenitei ? zone circulate mai sunt si prin alte parti iar sos.Oltenitei nu reprezinta un traseu ci o portiune de traseu. Cum ziceti si voi, as fi aplicat banii aia pe alt traseu integral si Oltenitei o rezolvam o data cu toata linia 1/10 (ale carei garduri tot n-am inteles cand se vor monta).
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination