Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Discuții diverse

1675 posts, 477932 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 120
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse Utilizator anonim

shoppy wrote:
Andrei, dar de ce nu luati surse de la MDM?, ca doar sunteti usa-n usa cu ei.


MDM ?
RATB cumpara surse de la SAERP in general, dar cateodata mai iese si INDA. Acum 90% din sursele de la RATB sunt SAERP.

 


Re: Discutii diverse 3mil

Utilizator anonim wrote:
Pe 34 insa este tragedie, mare parte din vagoane au macar un flec din cauza patinajului de aici.


Asta este problema care apare la toate liniile recent modernizate din cauza bine-cunoscutului mastic ce se pune intre sina si asfalt (in proportii proaste); la temperaturi de peste 30 grade C se dilata, ajunge pe sina, dupa aia incepe ,,distractia"...

 


Re: Discutii diverse shoppy

Da, MDM, in curte la ICPE, vizavi de SAERP, dincolo de parcarea aia betonata cu transformatoarele(care-i de obicei plina de fiare vechi), e o cladire cu etaj(sau 2 etaje), si acolo sunt astia, eu am luat 3 surse de 24VCC 10A si vreo 5 de 5A si merg foarte bine. Ma gandeam ca daca sunt aproape atunci nu trebuie sa mergi departe ca sa faci scandal daca e ceva  :D .

 


Re: Discutii diverse Dominatrix

Utilizator anonim wrote:
Motoare arse nu au mai fost din 2008 cand au fost ceva probleme ca nu se suflau filtrele si periile colectoare, acum s-a facut un grafic de intretinere si nu mai apar probleme. Pe langa asta apar si defecte din cauza pieselor de o calitate nu foarte buna, RATBul din cauza lipsei de bani cumpara piese la licitatii pe criteriul "pretul cel mai scazut" si asa vin tot felul de firme din Africa si cu piese facute pe vapor.
Deci s-au ars ceva motoare pana la urma... Imi amintesc ca am mers cu un CH-PPC pe linia 41 acum 1 an si ceva, care patina rau de tot la demaraj si parea sa "traga" numai cu motorul din spate. Cand am coborat pe prima usa, am vazut pe ecranul de la bord "Chopper A absent!" Evident ca vatmanul nu conducea vagonul in conditii de mers cu un singur motor ci in conditii normale de traseu. Am vorbit cu cineva care se ocupa de intretinerea vagoanelor la Alexandria si exact acelasi lucru mi-a spus si el: problema apare fiindca filtrele de ventilatie a chopperelor se umplu de praf si nu sunt suflate suficient de des. In acesata situatie, e normal sa dezactivezi chopperul si implicit jumatate din tractiune si sa conduci vagonul mai departe ca si cum nimic nu s-a intamplat? Nici nu e de mirare ca au ars motoarele.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse Dr2005

Soluţia cea mai la îndemână e să dezactivezi MCKV-ul... atunci normal că va afişa că toate sunt absente, deşi ele merg, dar fără limitări şi protecţii gestionate de computerul de bord.

 


Re: Discutii diverse Gabi23

Nu inteleg ce se intampla, dar vagoanele de laBucurestii Noi de cand stau la Victoria au inceput sa pice rau de tot si sa nu fie reparate. Sunt vagoane care stau de saptamani intregi defecte. O parte din ele stau cu motoarele picate, iar altele nu stiu ce s-a intamplat cu ele, dar sunt defecte si nu circula. Am inteles ca prioritate mai mare o au vagoanele de Victoria, dar totusi. Abia astept sa se reintoarca la Bucurestii Noi vagoanele. Cel putin 9 vagoane sunt picate: 049, 101, 154, 158, 164, 201, 266, 278 si 288.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse Utilizator anonim

Iar Alexandria mai are picate doar pe 306 si 4020, 4033 circula de cateva zile, 136 se intoarce de la urac cel tarziu vineri, geamul lui 131 a sosit si vagonul revine in traseu.

 


Re: Discutii diverse shoppy

Pai ce sa se intample, aceleasi 2 mari surprize din fiecare an, iarna ninge iar vara e canicula(ca doar, logic, iarna nu-i ca vara, oare inca mai e nostim?  :| ). Deci au inceput sa se astupe filtrele de la ventilatie iar cei care trebuie sa le sufle, in dulcele stil mioritic, au fost luati prin surprindere, deci ei abia le sufla pe ale lor, dapai sa le ma sufle si pe alea din alt depou.
Si tot e reducere de parc, nu o sa dea nimeni in branci ca sa repare pe canicula vagoane de care nu e nevoie in traseu.

 


Re: Discutii diverse Andreea

Utilizator anonim wrote:
Iar Alexandria mai are picate doar pe 306 si 4020, 4033 circula de cateva zile, 136 se intoarce de la urac cel tarziu vineri, geamul lui 131 a sosit si vagonul revine in traseu.

4033  circula inca de pe 9 iunie. Ieri la schimbul doi 136 era la datorie ;)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse Utilizator anonim

Gabi23 wrote:
Cel putin 9 vagoane sunt picate: 049, 101, 154, 158, 164, 201, 266, 278 si 288.


154 a aparut, dar se adauga 055 cu un motor ars. 054 a facut blocare la Turda aproape 30 min deci posibil sa fie si el picat.

Din CH PPCuri mai ramane pe dreapta doar 4020, 306 este in curs de reparatie iar 131 cu geamul se rezolva. Alexandria se pregateste sa preia din nou mai multe ture pe linia 41 cand se redeschide linia 20 si Bucurestii Noi oricum nu are vagoane din cauza multor defecte.

 


Re: Discutii diverse Gabi23

054 - ceva obisnuit la ce istorie are... Si era in 41???
055 - credeam ca dupa ce i-au facut RK -ul la boghiuri de la inceputul anului, nu va mai avea probleme. E unul din vagoanele care le-as scoate definitiv din parcul liniei 41. Pacat insa ca n-au fost folosite aceste vagoane mai putin performante pe liniile 20/24/45 si au fost distruse acolo vagoane care era bune :evil:.
154 - interesant e ca a inceput sa aiba probleme mai multe dupa RK decat inainte. Pana sa plece la RK a circulat aproape permanent pe linia 41, inclusiv cand era pictat de la un capat la altul  :lol:.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse Utilizator anonim

Gabi23 wrote:
054 - ceva obisnuit la ce istorie are... Si era in 41???
055 - credeam ca dupa ce i-au facut RK -ul la boghiuri de la inceputul anului, nu va mai avea probleme. E unul din vagoanele care le-as scoate definitiv din parcul liniei 41. Pacat insa ca n-au fost folosite aceste vagoane mai putin performante pe liniile 20/24/45 si au fost distruse acolo vagoane care era bune :evil:.
154 - interesant e ca a inceput sa aiba probleme mai multe dupa RK decat inainte. Pana sa plece la RK a circulat aproape permanent pe linia 41, inclusiv cand era pictat de la un capat la altul  :lol:.


054 a ajuns accidental in 41 (era in 42), nu comentez  8-) . Oricum de cand fac si ale linii iar Alexandria are mai mult de jumatate de linie vagoanele de Bucurestii Noi sunt vai de ele.

 


Re: Discutii diverse Costin

Problema la ei e ca nu au vagoanele intretinute bine, dar e de inteles ca Victoria are prioritare vagoanele pentru 34 si 46. Pe de alta parte, depoul BN nu e de condamnat pentru ca se descurca cu ce are, si in conditiile astea se descurca chiar bine. Problema e aceeasi pe care Gabi a spus'o de mai multe ori - tramvaie bune sunt distruse pe linia din Bucurestii Noi, in timp ce pe 41 ajung tramvaie slabute, cu federe, care cauzeaza numai probleme. Nu cred ca ar fi asa greu sa mute niste transpondere de pe tramvaiele slabe pe altele mai 'rasarite'... Solutia ar veni oarecum de la sine daca BN va fi modernizat de urgenta, pentru ca sa primeasca si ei niste vagoane mai fiabile, pentru ca in momentul acesta este un depou vazut nu foarte bine... poate pe nedrept.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse Dr2005

Apropo de transpondere... #273 (mai) are? Că îl tot văd pe 41.

Nu cred că trebuie să exagerăm atât de mult situaţia în favoarea celor de la Depoul Alexandria. Au ei vagoanele mai bine întreţinute pe 41 (în schimb, la 11 şi 32 e jale... vagoane murdare, pline de măzgăleli, cu locuri plane pe roţi)... dar toţi vatmanii lor merg la cursă pierdută... e inadmisibil să faci 10 minute de la Braşov la Bd. Timişoara şi 25 de minute de la Braşov la Crângaşi, când toată semicursa are 35 de minute cu tot cu staţionări. Dacă vatmanii ar fi plătiţi la cursă...

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 120
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433149 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use