Topic: Transportul în comun în Feteşti
95 posts, 51248 views
📖 Pagination options
- GPS
-
Posted:
Saturday, 30.11.2019, 17:52 -
Re: Transportul în comun în Feteşti
GPS
De ce ai lua un vehicul defect când poți lua unul funcțional cu aceleași caracteristici? Aici mă refer la cel cu trei uși. Și totuși a început casarea celor două? Bănuiesc că ar mai fi timp în caz că vor să cumpere ceva.
De ce ai lua un vehicul defect când poți lua unul funcțional cu aceleași caracteristici? Aici mă refer la cel cu trei uși. Și totuși a început casarea celor două? Bănuiesc că ar mai fi timp în caz că vor să cumpere ceva.
- Andrei Andraș
-
Posted:
Saturday, 30.11.2019, 18:04 -
Transportul în comun în Feteşti
Andrei Andraș
44 e casat, 66 mai circulă.
GPS wrote:
Și totuși a început casarea celor două?
44 e casat, 66 mai circulă.
- GPS
-
Posted:
Saturday, 30.11.2019, 19:32 -
Re: Transportul în comun în Feteşti
GPS
Era vorba de 44 și cel cu două uși. Dacă 44 e casat înseamnă că și cel cu două uși a fost casat.
Era vorba de 44 și cel cu două uși. Dacă 44 e casat înseamnă că și cel cu două uși a fost casat.
- ADK
-
Posted:
Sunday, 01.12.2019, 11:48 -
Re: Transportul în comun în Feteşti
ADK
De amintit că sunt casate în acte, mulți (chiar și eu) spunem așa când sunt deja tăiate.
De amintit că sunt casate în acte, mulți (chiar și eu) spunem așa când sunt deja tăiate.
- ADK
-
Posted:
Wednesday, 04.12.2019, 04:21 -
Re: Transportul în comun în Feteşti
ADK
Cine are tot interesul, poate să-l cumpere indiferend de defecte. Motorul se repară, tabla... mai greu. Părerea mea e că într-adevăr mai era destul timp, dar fiind defecte sigur scădea din interes. Oricum primele licitații sunt pentru persoanele juridice, practic oricine reprezintă o firmă sau poartă o anumită funcție într-o conducere are tot dreptul să-l cumpere înaintea persoanelor fizice. Ce mă apasă e că e ultimul strop de Ikarus bucureștean. Acum să vedem cui va fi destinat...
GPS wrote:
De ce ai lua un vehicul defect când poți lua unul funcțional cu aceleași caracteristici? Aici mă refer la cel cu trei uși. Și totuși a început casarea celor două? Bănuiesc că ar mai fi timp în caz că vor să cumpere ceva.
Cine are tot interesul, poate să-l cumpere indiferend de defecte. Motorul se repară, tabla... mai greu. Părerea mea e că într-adevăr mai era destul timp, dar fiind defecte sigur scădea din interes. Oricum primele licitații sunt pentru persoanele juridice, practic oricine reprezintă o firmă sau poartă o anumită funcție într-o conducere are tot dreptul să-l cumpere înaintea persoanelor fizice. Ce mă apasă e că e ultimul strop de Ikarus bucureștean. Acum să vedem cui va fi destinat...
- GPS
-
Posted:
Wednesday, 04.12.2019, 05:01 -
- ADK
-
Posted:
Wednesday, 04.12.2019, 08:51 -
Re: Transportul în comun în Feteşti
ADK
Evident că asta e important prima dată. Din resursele proprii mai am de așteptat, dar nu mult.
Evident că asta e important prima dată. Din resursele proprii mai am de așteptat, dar nu mult.
- Victor92
-
Posted:
Thursday, 20.02.2020, 20:45 -
Re: Transportul în comun în Feteşti
Victor92
Un autobuz nou in acest topic: IL 21 TBF - Februarie 2020 - Ex-GVB Amsterdam 262.
Un autobuz nou in acest topic: IL 21 TBF - Februarie 2020 - Ex-GVB Amsterdam 262.
- Victor92
-
Posted:
Saturday, 22.02.2020, 20:53 -
Re: Transportul în comun în Feteşti
Victor92
Conform site-ului traminfo.nl, autobuzul a fost fabricat in anul 2003 si are norma de poluare Euro 3.
Link informatii despre seria de autobuze din care face parte acesta: http://www.traminfo.nl/busserie132.html
Conform site-ului traminfo.nl, autobuzul a fost fabricat in anul 2003 si are norma de poluare Euro 3.
Link informatii despre seria de autobuze din care face parte acesta: http://www.traminfo.nl/busserie132.html
- Andrei Andraș
-
Posted:
Saturday, 21.03.2020, 14:20 -
Transportul în comun în Feteşti
Andrei Andraș
DAF / Berkhof Jonckheer SB250
IL-15-TBF - XMGDE02RS0H008960 - GVB 234
IL-16-TBF - XMGDE02RS0H008966 - GVB 240
IL-17-TBF - XMGDE02RS0H008973 - GVB 247
IL-18-TBF - XMGDE02RS0H008977 - GVB 251
IL-19-TBF - XMGDE02RS0H008964 - GVB 238
IL-20-TBF - XMGDE02RC0H008973 - GVB 242
IL-21-TBF - XMGDE02PS0H010146 - GVB 262
IL-22-TBF - XMGDE02PS0H010152 - GVB 253
Total: 8 vehicule
DAF / Berkhof Jonckheer SB250
IL-15-TBF - XMGDE02RS0H008960 - GVB 234
IL-16-TBF - XMGDE02RS0H008966 - GVB 240
IL-17-TBF - XMGDE02RS0H008973 - GVB 247
IL-18-TBF - XMGDE02RS0H008977 - GVB 251
IL-19-TBF - XMGDE02RS0H008964 - GVB 238
IL-20-TBF - XMGDE02RC0H008973 - GVB 242
IL-21-TBF - XMGDE02PS0H010146 - GVB 262
IL-22-TBF - XMGDE02PS0H010152 - GVB 253
Total: 8 vehicule
- PTMZ
-
Posted:
Sunday, 02.08.2020, 19:00 -
Re: Transportul în comun în Feteşti
PTMZ
În aprilie, Primăria Fetești a obținut finanțare europeană pentru achiziția a 12 autobuze electrice:
Sursa: ZF.
În aprilie, Primăria Fetești a obținut finanțare europeană pentru achiziția a 12 autobuze electrice:
Primăria municipiului Feteşti, judeţul Ialomiţa, a câştigat un proiect european de peste 45 mil. lei (9,3 mil. euro), din care peste 34 mil. lei (7 mil. euro) reprezintă finanţarea din Fondul European pentru Dezvoltare Regională (FEDR), pentru achiziţionarea a 12 autobuze electrice, construcţia a 17 noi staţii de autobuz, dar şi pentru modernizarea altor 27 de staţii, implementându-se totodată un sistem e-tiketing pentru optimizarea serviciilor de transport, potrivit unui comunicat al Agenţiei pentru Dezvoltare Regională (ADR) Sud Muntenia.
Proiectul presupune şi construirea de piste de biciclete şi modernizarea şi accesibilizarea trotuarelor. Investiţia urmează să fie finalizată până în data de 30 aprilie 2023.
Municipiul Feteşti beneficiază de finanţare nerambursabilă prin Regio (Programul Operaţional Regional 2014-2020), în cadrul Axei prioritare 3 - ’’Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon’’, Prioritatea de investiţii 4e - ’’Promovarea unor strategii cu emisii scăzute de dioxid de carbon pentru toate tipurile de teritorii, în special pentru zonele urbane, inclusiv promovarea mobilităţii urbane multimodale durabile şi a măsurilor de adaptare relevante pentru atenuare’’, Obiectivul specific - 3.2 ’’Reducerea emisiilor de carbon în zonele urbane bazată pe planurile de mobilitate urbană durabilă’’.
Sursa: ZF.
- Andrei98
-
Posted:
Monday, 07.12.2020, 09:48 -
Re: Transportul în comun în Feteşti
Andrei98
La Fetești și-a făcut apariția un Vanhool A309 (10m). Are cineva mai multe detalii, și dacă sunt cumva mai multe? Fotografia am primit-o de la un prieten.
La Fetești și-a făcut apariția un Vanhool A309 (10m). Are cineva mai multe detalii, și dacă sunt cumva mai multe? Fotografia am primit-o de la un prieten.
20201207_113922.jpg (1.03 MB; downloaded 4399 times)
- Andrei Andraș
-
Posted:
Monday, 07.12.2020, 16:00 -
Transportul în comun în Feteşti
Andrei Andraș
VanHool A308, din Belgia, probabil achiziționat în acest an. Știu că pe lângă Buliga mai aveau niște rute efectuate cu microbuze, posibil pentru acele rute să fie luat.
Văd că poza a fost făcută la 11:39. Conform orarului, Buliga pleca la 11:40 (Berkhof-ul), iar imediat la 11:45 era Vlasca.
VanHool A308, din Belgia, probabil achiziționat în acest an. Știu că pe lângă Buliga mai aveau niște rute efectuate cu microbuze, posibil pentru acele rute să fie luat.
Văd că poza a fost făcută la 11:39. Conform orarului, Buliga pleca la 11:40 (Berkhof-ul), iar imediat la 11:45 era Vlasca.
Foto: Adrian Boioglu, via www.ilnews.ro
fetesti-autobuze-4.jpg (496.61 KB; downloaded 4343 times)
Foto: Adrian Boioglu, via www.ilnews.ro
fetesti-autobuze-6.jpg (324.01 KB; downloaded 4329 times)
- Victor92
-
Posted:
Monday, 15.02.2021, 21:43 -
Re: Transportul în comun în Feteşti
Victor92
Din informatiile pe care le am, Ikarus-ul din Fetesti nu mai circula la ora actuala. Este tinut in conservare in garaj.
Din informatiile pe care le am, Ikarus-ul din Fetesti nu mai circula la ora actuala. Este tinut in conservare in garaj.
📖 Pagination options