Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
247 posts, 49952 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
Excelent reportajul si confirma in totalitate spusele noastre!
Interesante portalele metalice instalate pe malul tucean pe catwalk.
De asemenea se constata ca blocul de ancoraj Jijila ce parea mai ramas in urma e acum mai avansat ca cel brailean!
Planificare a lucrarilor absolut impecabila!
Excelent reportajul si confirma in totalitate spusele noastre!
Interesante portalele metalice instalate pe malul tucean pe catwalk.
De asemenea se constata ca blocul de ancoraj Jijila ce parea mai ramas in urma e acum mai avansat ca cel brailean!
Planificare a lucrarilor absolut impecabila!
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
orex
Reprezentantii tarii ”Soarelui Rasare” se respecta la secunda!
Reprezentantii tarii ”Soarelui Rasare” se respecta la secunda!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
50%
https://www.agerpres.ro/economic-intern/ ... --757507
Stadiul fizic al lucrărilor la podul suspendat peste Dunăre de la Brăila se apropie de 50% iar în acest moment se lucrează la blocurile de ancoraj, la turnuri şi la drumurile de legătură de pe malurile Brăila şi Tulcea, arată ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă.
50%
https://www.agerpres.ro/economic-intern/ ... --757507
Stadiul fizic al lucrărilor la podul suspendat peste Dunăre de la Brăila se apropie de 50% iar în acest moment se lucrează la blocurile de ancoraj, la turnuri şi la drumurile de legătură de pe malurile Brăila şi Tulcea, arată ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
orex
Nici asta nu se dezbara de metehnele antecesorilor lui! Daca nu da el ora exacta, nimeni nu-i in stare sa se afirme profesional.
”Mai trebuie niste zeama la compotul asta ca sa fie bine!”
Nici asta nu se dezbara de metehnele antecesorilor lui! Daca nu da el ora exacta, nimeni nu-i in stare sa se afirme profesional.
”Mai trebuie niste zeama la compotul asta ca sa fie bine!”
- subway guru
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
PTMZ
Va uni DX6 cu DX8, dar clasificarea drumului de pe pod în sine nu e destul de clară. Momentan e trecut la DN, dar ar putea fi clasificat ca parte din viitorul DX8.
andrei11 wrote:
Podul peste Dunăre va avea profil de autostradă ?
Va uni DX6 cu DX8, dar clasificarea drumului de pe pod în sine nu e destul de clară. Momentan e trecut la DN, dar ar putea fi clasificat ca parte din viitorul DX8.
- orex
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
orex
Drum expres!
andrei11 wrote here:
Te contrazic, A 7 va reduce semificativ traficul pe DN 2.
A 4 până la A 7 via Brăila e prea departe ca orizont de timp. Podul de la Brăila are sau nu profil de autostradă ?
Drum expres!
ST PBT.png (116.8 KB; downloaded 2586 times)
PSB deschidere transversala.pdf
PSB deschidere transversala.pdf (986.5 KB; downloaded 134 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
Ba de autostradă ! Nici la traversarea Dunării A 2 nu are bandă de urgență ! Deși podul de la Brăila are "ceva" de urgență de lățime 2 metri !
Ba de autostradă ! Nici la traversarea Dunării A 2 nu are bandă de urgență ! Deși podul de la Brăila are "ceva" de urgență de lățime 2 metri !
A 2.jpg (367.87 KB; downloaded 2565 times)
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
orex
1. Cand au fost edificate cele doua poduri? 1987! Ce voiai sa darame podurile si sa le refaca cu calea rutiera cu banda de urgenta?
2. Ti-a scapat asta!.
1. Cand au fost edificate cele doua poduri? 1987! Ce voiai sa darame podurile si sa le refaca cu calea rutiera cu banda de urgenta?
2. Ti-a scapat asta!.
NTD 2017png.png (171.21 KB; downloaded 2546 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
Prima bucata din A2 a fost construita simultan de la bun inceput intre cele doua poduri dunarene conform standardelor acelor vremuri.
La Braila drumurile de acces vor fi la standard DX.
Cele doua benzisoare laterale de pe pod sunt pentru biciclete.
Conform planificarii japonezilor intinderea cablurilor principale va incepe in septembrie.
Prima bucata din A2 a fost construita simultan de la bun inceput intre cele doua poduri dunarene conform standardelor acelor vremuri.
La Braila drumurile de acces vor fi la standard DX.
Cele doua benzisoare laterale de pe pod sunt pentru biciclete.
Conform planificarii japonezilor intinderea cablurilor principale va incepe in septembrie.
- orex
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
O banda de biciclete are 1.50m, echivalent a doua fluxuri de pietoni de 0.75m fiecare. Daca trotuarul e doar pentru personalul de intretinere se poate reduce la 0.50m (cum sunt cele de dedesubt). Un acostament de autostrada are 2.50m.
Montajul cadrelor portal peste catwalk e aproape gata!!!
O banda de biciclete are 1.50m, echivalent a doua fluxuri de pietoni de 0.75m fiecare. Daca trotuarul e doar pentru personalul de intretinere se poate reduce la 0.50m (cum sunt cele de dedesubt). Un acostament de autostrada are 2.50m.
Montajul cadrelor portal peste catwalk e aproape gata!!!
- orex
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Pod peste Dunăre la Brăila spre Tulcea (DN22B - DN22)
•
Choose destination