Topic: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare
111 posts, 44413 views
📖 Pagination options
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare
Adrian Rosca
Azi s-a intors si Vertatel la munca si s-au reapucat de lucru la santul de pe mijlocul bulevardului.
Azi s-a intors si Vertatel la munca si s-au reapucat de lucru la santul de pe mijlocul bulevardului.
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare
andrei11
Și ce legătură este între conductă / cablu și stație ?
Mai degrabă e știre de Sectorul 1 decât de M 4.
E o părere, nimic altceva.
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Și ce legătură este între conductă / cablu și stație ?
Mai degrabă e știre de Sectorul 1 decât de M 4.
E o părere, nimic altceva.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare
Adrian Rosca
Lucrarea face parte din investitia de la metrou.
Lucrarea face parte din investitia de la metrou.
-
- andrei11
-
Posted:
-
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare
subway guru
Hai ca mai e un pic si cel putin lucrarile de constructie se termina, mai intarzie doar Siemens cu lalaielile lui...Dimetronice.
Ramane doar primaria cu rusinea de fosta linie de tramvai <pe dale> abandonata pe mijlocul bulevardului...
![Embarrassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Abia astept <sa ma dau> cu trotuarul rulant spre terminal!
Hai ca mai e un pic si cel putin lucrarile de constructie se termina, mai intarzie doar Siemens cu lalaielile lui...Dimetronice.
Ramane doar primaria cu rusinea de fosta linie de tramvai <pe dale> abandonata pe mijlocul bulevardului...
![Embarrassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Abia astept <sa ma dau> cu trotuarul rulant spre terminal!
![Hai noroc! :bere:](./images/smilies/bere.gif)
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare
andrei11
Și o să funcționeze ?
În acel terminal o să vedem numai troleul ( dar e absurd să schimbi troleu - metrou ; metrou - troleu acolo ) și 304.
Maxi-taxiurile o să întoarcă în continuare la Chibrit, Chibritul e mult mai interesant decât Străuleștiul. Asta ți-o spun sigur, indiferent de câte studii s-au realizat pe această temă.
_____________
În privința parcării auto nu mă pronunț. Apropo, ce capacitate are ? Ca și persoane o să înmulțim capacitatea cu doi și o să vedem cam câte persoane vor beneficia de trotuarul rulant.
În ideea că omul vine din Ilfov, își lasă mașina acolo 8 - 10 ore și se duce cu metroul / RATB - ul la muncă.
Așadar nu cred că e o parcare de două ore ca la Hipermarket, adică un loc să fie folosit în 8 ore de 4 mașini. ( teoretic ).
subway guru wrote:
Abia astept <sa ma dau> cu trotuarul rulant spre terminal!
Și o să funcționeze ?
În acel terminal o să vedem numai troleul ( dar e absurd să schimbi troleu - metrou ; metrou - troleu acolo ) și 304.
Maxi-taxiurile o să întoarcă în continuare la Chibrit, Chibritul e mult mai interesant decât Străuleștiul. Asta ți-o spun sigur, indiferent de câte studii s-au realizat pe această temă.
_____________
În privința parcării auto nu mă pronunț. Apropo, ce capacitate are ? Ca și persoane o să înmulțim capacitatea cu doi și o să vedem cam câte persoane vor beneficia de trotuarul rulant.
În ideea că omul vine din Ilfov, își lasă mașina acolo 8 - 10 ore și se duce cu metroul / RATB - ul la muncă.
Așadar nu cred că e o parcare de două ore ca la Hipermarket, adică un loc să fie folosit în 8 ore de 4 mașini. ( teoretic ).
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare
punmeister
Dupa mine acolo ar trebui sa intoarca 86 si 65 (daca se va lua in calcul unirea sa cu 93) ca sa se asigure legatura directa cu centrul orasului. 97 acum practic dubleaza integral M4.
Dupa mine acolo ar trebui sa intoarca 86 si 65 (daca se va lua in calcul unirea sa cu 93) ca sa se asigure legatura directa cu centrul orasului. 97 acum practic dubleaza integral M4.
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare
andrei11
86 ( că e " tradițional "
) lasă-l la Pajura. Pajura - Stadionul Național.
O linie Străulești - Piața Romană (și NU Sfinții Voievozi ).
Linia Străulești - Piața Romană NU dublează M 4. M 4 are distanțe " Ceaușiste " între stații, e nevoie de un mijloc de transport care să facă distribuția în cartier.
86 ( că e " tradițional "
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
O linie Străulești - Piața Romană (și NU Sfinții Voievozi ).
Linia Străulești - Piața Romană NU dublează M 4. M 4 are distanțe " Ceaușiste " între stații, e nevoie de un mijloc de transport care să facă distribuția în cartier.
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare
andrei11
Din partea moderatorului :
Off topicul care s-a dezvoltat îl găsiți în două topice, și anume :
1) Discuțiile despre linia ( abandonată ) de tramvai de pe B-dul Bucureștii Noi a fostului traseu 20 le găsiți în topicul dedicat ( Laromet - Vasile Pârvan).
Am considerat că acolo e locul discuțiilor, chiar dacă teoretic este o lucrare ce ține de Metrorex, chiar nu mai are nicio legătură cu M 4 ci cu fosta linie de tramvai 20.
2) Generalitățile despre M 4 le găsiți la Discuții Generale
Din partea moderatorului :
Off topicul care s-a dezvoltat îl găsiți în două topice, și anume :
1) Discuțiile despre linia ( abandonată ) de tramvai de pe B-dul Bucureștii Noi a fostului traseu 20 le găsiți în topicul dedicat ( Laromet - Vasile Pârvan).
Am considerat că acolo e locul discuțiilor, chiar dacă teoretic este o lucrare ce ține de Metrorex, chiar nu mai are nicio legătură cu M 4 ci cu fosta linie de tramvai 20.
2) Generalitățile despre M 4 le găsiți la Discuții Generale
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare
andrei11
Bravo lor !
Macazele din stație, spre deosebire de majoritatea celor << clasice >> ale metroului bucureștean sunt cu viteză sporită în abatere. Ceea ce înseamnă că se stă mai puțin pe ace la intrarea / ieșirea din stație în caz de schimbare a firului de circulație. Oricum aici e o chestiune clară, dacă se intră în stație pe abătută se va ieși pe directă și viceversa.
________________
O anomalie a schimbătoarelor de cale în linie curentă vor fi ( în viitor ) pe magistralele M 4(6) la GdN 2 și M 5 la Eroilor( M 5 )... Ca să intrii ( respectivi să ieși ) din respectivele stații ( care NU vor mai fi stații terminus ) tot timpul vei fi pe abătută...
Bravo lor !
Macazele din stație, spre deosebire de majoritatea celor << clasice >> ale metroului bucureștean sunt cu viteză sporită în abatere. Ceea ce înseamnă că se stă mai puțin pe ace la intrarea / ieșirea din stație în caz de schimbare a firului de circulație. Oricum aici e o chestiune clară, dacă se intră în stație pe abătută se va ieși pe directă și viceversa.
________________
O anomalie a schimbătoarelor de cale în linie curentă vor fi ( în viitor ) pe magistralele M 4(6) la GdN 2 și M 5 la Eroilor( M 5 )... Ca să intrii ( respectivi să ieși ) din respectivele stații ( care NU vor mai fi stații terminus ) tot timpul vei fi pe abătută...
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare
shoppy
La GdN 2 parca este un garaj de utilaje pe directa, cred ca se poate rezolva ca dinspre Basarab sa se intre pe directa.
La GdN 2 parca este un garaj de utilaje pe directa, cred ca se poate rezolva ca dinspre Basarab sa se intre pe directa.
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare
andrei11
Imposibil, cel puțin ultimul vagon n-ar mai fi la peron din cauza macazului respectiv.
Sau când s-o da în folosință M 4 Sud să desființeze macazul și să se ducă cu peronul până la linie.
Probabil că nu se va întâmpla nimic.
Vezi și stația Eroilor M 5 unde macazele sunt cumva ca la GdN 2. Așadar când se va circula pe toată magistrala M 5 la Eroilor se va trece obligatoriu cu viteză redusă.
A explicat și guru de ce s-a adoptat această soluție, cică să nu se închidă total B-dul Eroilor când s-a lucrat acolo.
Prea bine că s-a închis cu prilejul tasărilor.
Parcă metroul nu se face pentru 100 + ani, puteau să rezolve altfel macazele la Eroilor
Imposibil, cel puțin ultimul vagon n-ar mai fi la peron din cauza macazului respectiv.
Sau când s-o da în folosință M 4 Sud să desființeze macazul și să se ducă cu peronul până la linie.
Probabil că nu se va întâmpla nimic.
Vezi și stația Eroilor M 5 unde macazele sunt cumva ca la GdN 2. Așadar când se va circula pe toată magistrala M 5 la Eroilor se va trece obligatoriu cu viteză redusă.
A explicat și guru de ce s-a adoptat această soluție, cică să nu se închidă total B-dul Eroilor când s-a lucrat acolo.
Prea bine că s-a închis cu prilejul tasărilor.
Parcă metroul nu se face pentru 100 + ani, puteau să rezolve altfel macazele la Eroilor
6-4-2018 12-18-07 PM.jpg (41.4 KB; downloaded 4110 times)
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare
subway guru
Poate cand vei fi matale primar general <interimar> tinand cont ca nu te numesti Sava idiotul...
Poate cand vei fi matale primar general <interimar> tinand cont ca nu te numesti Sava idiotul...
![Hai noroc! :bere:](./images/smilies/bere.gif)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
M4 • Tronsonul Parc Bazilescu - Străulești • Lucrări în 2013 - 2017
•
Choose destination