Topic: Lărgire DN5 între București și Adunații Copăceni (finalizat 2020)
310 posts, 127060 views
📖 Pagination options
- bekxy
-
Posted:
-
Re: Largire DN5 intre Bucuresti si Adunatii Copăceni
bekxy
Aşa e. Pe sensul spre oraş.
Iar de când a ajuns Ponta la guvernare şi a oprit toate lucrările, pe sensul spre Jilava, deşi sunt două benzi, ultimele zeci de metri anteriori subtraversării se îngustează de la aprox. 2 benzi la una şi jumătate. Pur şi simplu marginea din dreapta a asfaltului e în unghi şi se sfârşeşte în mijlocul benzii întâi a subtraversării. Dacă îţi continui deplasarea pe ce s-ar putea numi banda I, sfârşeşti brusc cu roţile din dreapta într-un şanţ şi apoi te înfigi perpendicular în buza benzii I a subtraversării. Închipuiţi-vă că din banda I lipseşte un triunghi dreptunghic, cu unghiul drept perpendicular pe acostament şi cu unghiul ascuţit spre Bucureşti. Mişteaux, nu? Sper că m-am făcut înţeles.
Ca să nu mai zic că, după ani de zile în care craterele de acolo fuseseră în sfârşit cât de cât aranjate printr-o asfaltare mai extinsă (şi nu doar plombe peste plombe), acum au scos cu totul o bandă (cea de care zice TibiV) - au ras-o până la beton. Degeaba, evident.
În Jilava ce să mai zic... e jale. Noroc că acolo e jale de fel...
Tavi wrote:
Si eu am gasit info contradictorii. Cea mai credibila mi se pare: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=251.msg34737#msg34737.
Deci, credit lui TibiV - un adevarat veteran pe multe forumuri.
Oricum, revenind la DN5 (ca asa o sa ramana multi ani de acum incolo - mai repede or sa faca bulgarii Ruse - VelikoT), am un prieten in 1 Decembrie care face zilnic naveta catre Bucuresti si este foarte nemultumit de cum se desfasoara lucrarile. Zice ca de mai bine de doua luni prima banda din subtraversarea centurii Bucuresti in Comuna Jilava sta decoperatata si nimeni nu face nimic. Era asa de greu sa astearna doua trei straturi cu un finisor de o banda?
Aşa e. Pe sensul spre oraş.
Iar de când a ajuns Ponta la guvernare şi a oprit toate lucrările, pe sensul spre Jilava, deşi sunt două benzi, ultimele zeci de metri anteriori subtraversării se îngustează de la aprox. 2 benzi la una şi jumătate. Pur şi simplu marginea din dreapta a asfaltului e în unghi şi se sfârşeşte în mijlocul benzii întâi a subtraversării. Dacă îţi continui deplasarea pe ce s-ar putea numi banda I, sfârşeşti brusc cu roţile din dreapta într-un şanţ şi apoi te înfigi perpendicular în buza benzii I a subtraversării. Închipuiţi-vă că din banda I lipseşte un triunghi dreptunghic, cu unghiul drept perpendicular pe acostament şi cu unghiul ascuţit spre Bucureşti. Mişteaux, nu? Sper că m-am făcut înţeles.
Ca să nu mai zic că, după ani de zile în care craterele de acolo fuseseră în sfârşit cât de cât aranjate printr-o asfaltare mai extinsă (şi nu doar plombe peste plombe), acum au scos cu totul o bandă (cea de care zice TibiV) - au ras-o până la beton. Degeaba, evident.
În Jilava ce să mai zic... e jale. Noroc că acolo e jale de fel...
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Largire DN5 intre Bucuresti si Adunatii Copăceni
abc_XC
Nu vreau sa iau apararea cuiva, insa problemele acestui tronson au inceput cu falimentul firmei Romstrade. Apoi, CNADNR a avut nevoie de 2 ani sa scoata din nou la licitatie tronsonul si sa desemneze un castigator si de inca 6 luni pentru a emite ordinul de incepere (Transalpina este un alt exemplu deja celebru de drum care a ramas neterminat dupa falimentul Romstrade iar in tara mai sunt cateva portiuni de drumuri nationale in aceeasi situatie).
Principalul vinovat pentru aceasta situatie este CNADNR, care efectiv nu e in stare sa realizeze in timp util o licitatie si apoi sa gestioneze desfasurarea lucrarilor.
Nu vreau sa iau apararea cuiva, insa problemele acestui tronson au inceput cu falimentul firmei Romstrade. Apoi, CNADNR a avut nevoie de 2 ani sa scoata din nou la licitatie tronsonul si sa desemneze un castigator si de inca 6 luni pentru a emite ordinul de incepere (Transalpina este un alt exemplu deja celebru de drum care a ramas neterminat dupa falimentul Romstrade iar in tara mai sunt cateva portiuni de drumuri nationale in aceeasi situatie).
Principalul vinovat pentru aceasta situatie este CNADNR, care efectiv nu e in stare sa realizeze in timp util o licitatie si apoi sa gestioneze desfasurarea lucrarilor.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Largire DN5 intre Bucuresti si Adunatii Copăceni
TibiV
Banuiesc ca vorbesti despre asta...
Aici se vede clar cat anume lipseste din banda 1.
Luati ca reper zidul/parapetul din dreapta al pasajului subteran...
Pozele sunt din 28 mai, si le gasiti cu cateva pagini in urma...
In iulie nu le-am repetat. Pentru ca nu se schimbase nimic
bekxy wrote:
pe sensul spre Jilava, deşi sunt două benzi, ultimele zeci de metri anteriori subtraversării se îngustează de la aprox. 2 benzi la una şi jumătate. Pur şi simplu marginea din dreapta a asfaltului e în unghi şi se sfârşeşte în mijlocul benzii întâi a subtraversării. Dacă îţi continui deplasarea pe ce s-ar putea numi banda I, sfârşeşti brusc cu roţile din dreapta într-un şanţ şi apoi te înfigi perpendicular în buza benzii I a subtraversării. Închipuiţi-vă că din banda I lipseşte un triunghi dreptunghic, cu unghiul drept perpendicular pe acostament şi cu unghiul ascuţit spre Bucureşti. Mişteaux, nu? Sper că m-am făcut înţeles.
Banuiesc ca vorbesti despre asta...
Aici se vede clar cat anume lipseste din banda 1.
Luati ca reper zidul/parapetul din dreapta al pasajului subteran...
Pozele sunt din 28 mai, si le gasiti cu cateva pagini in urma...
In iulie nu le-am repetat. Pentru ca nu se schimbase nimic
- bekxy
-
Posted:
-
Re: Largire DN5 intre Bucuresti si Adunatii Copăceni
bekxy
Exact. Şi de fiecare dată când trec pe acolo mă întreb cum de nu se întâmplă vreo nenorocire.
O cretinătate asemănătoare e pe centură, de la Jilava spre Măgurele: dacă pe sensul spre Măgurele te înscrii în depăşire după primă curbă de după Jilava, după câteva sute de metri banda de pe contrasens se îngustează brusc, înspre acostament, cu 1 metru. Brusc, adică în unghi de 90 de grade. De fapt până acolo apucaseră să o lărgească până să vină Ponta şi să oprească lucrările şi aşa a rămas.
Exact. Şi de fiecare dată când trec pe acolo mă întreb cum de nu se întâmplă vreo nenorocire.
O cretinătate asemănătoare e pe centură, de la Jilava spre Măgurele: dacă pe sensul spre Măgurele te înscrii în depăşire după primă curbă de după Jilava, după câteva sute de metri banda de pe contrasens se îngustează brusc, înspre acostament, cu 1 metru. Brusc, adică în unghi de 90 de grade. De fapt până acolo apucaseră să o lărgească până să vină Ponta şi să oprească lucrările şi aşa a rămas.
- Bogdan MD
-
Posted:
-
Re: Largire DN5 intre Bucuresti si Adunatii Copăceni
Bogdan MD
Da, clar. In niciun caz nu se datoreaza faptului ca Nelu Iordache a transferat ilegal fondurile primite de la CNADNR catre finantarea Blue Air. Si nu ma refer la profitul firmei. Ci efectiv banii primiti avans pentru inceperea lucrarilor
abc_XC wrote:
Nu vreau sa iau apararea cuiva, insa problemele acestui tronson au inceput cu falimentul firmei Romstrade. [..]
Principalul vinovat pentru aceasta situatie este CNADNR, care efectiv nu e in stare sa realizeze in timp util o licitatie si apoi sa gestioneze desfasurarea lucrarilor.
Da, clar. In niciun caz nu se datoreaza faptului ca Nelu Iordache a transferat ilegal fondurile primite de la CNADNR catre finantarea Blue Air. Si nu ma refer la profitul firmei. Ci efectiv banii primiti avans pentru inceperea lucrarilor
- bekxy
-
Posted:
-
Re: Largire DN5 intre Bucuresti si Adunatii Copăceni
bekxy
De evitat zona!!!! Dacă puteţi
E de coşmar.
Subtraversarea centurii e în lucru:
- banda I pe sensul spre oraş a fost asfaltată şi circulaţia spre oraş a fost mutată pe banda I;
- banda I pe sensul spre Giurgiu e scoasă, iar în zona de mijloc e săpată adânc (până la nivelul bazinului de preluare a apei); cirulaţia e deviată pe cele 2 benzi II.
Din păcate unghiurile devierilor sunt foarte prost calculate şi se circulă foarte încet. Azi pe la ora 18.00 coada se apropia de Bucureşti...
De evitat zona!!!! Dacă puteţi
E de coşmar.
Subtraversarea centurii e în lucru:
- banda I pe sensul spre oraş a fost asfaltată şi circulaţia spre oraş a fost mutată pe banda I;
- banda I pe sensul spre Giurgiu e scoasă, iar în zona de mijloc e săpată adânc (până la nivelul bazinului de preluare a apei); cirulaţia e deviată pe cele 2 benzi II.
Din păcate unghiurile devierilor sunt foarte prost calculate şi se circulă foarte încet. Azi pe la ora 18.00 coada se apropia de Bucureşti...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Largire DN5 intre Bucuresti si Adunatii Copăceni
TibiV
Dupa atata vreme de aproape nimic, ceea ce spui tu mi se pare o veste grozava !...
PS
Din descrierea ta sa inteleg ca se circula pe o banda spre Bucuresti si pe 2 benzi spre Giurgiu ?
Dupa atata vreme de aproape nimic, ceea ce spui tu mi se pare o veste grozava !...
PS
Din descrierea ta sa inteleg ca se circula pe o banda spre Bucuresti si pe 2 benzi spre Giurgiu ?
- bekxy
-
Posted:
-
Re: Largire DN5 intre Bucuresti si Adunatii Copăceni
bekxy
Da, iar pe direcţia Giurgiu la intrarea şi ieşirea în/ din subtraversare devierile sunt făcute foarte din scurt şi înguste, ceea ce încetineşte teribil manevrele.
Pe sensul spre oraş nu ştiu cât se întindea cortegiul, că am făcut dreapta spre centură.
Vestea şi mai bună e că atunci când am trecut eu chiar se lucra. Din păcate nu am apucat să fac poze, că mi-au cam trebuit mâinile la volan şi schimbător : ))
Undeva pe la jumatea distanţei dintre CFR Progresul şi centură mai era o deviere de pe banda I, cu un excavator pitit după nişte New Jersey apăruţi de-a lungul drumului, care probabil muşca ceva din banda I (n-am putut vedea de parapete). Cam aici: https://goo.gl/maps/uHqVZeiG4mw
Da, iar pe direcţia Giurgiu la intrarea şi ieşirea în/ din subtraversare devierile sunt făcute foarte din scurt şi înguste, ceea ce încetineşte teribil manevrele.
Pe sensul spre oraş nu ştiu cât se întindea cortegiul, că am făcut dreapta spre centură.
Vestea şi mai bună e că atunci când am trecut eu chiar se lucra. Din păcate nu am apucat să fac poze, că mi-au cam trebuit mâinile la volan şi schimbător : ))
Undeva pe la jumatea distanţei dintre CFR Progresul şi centură mai era o deviere de pe banda I, cu un excavator pitit după nişte New Jersey apăruţi de-a lungul drumului, care probabil muşca ceva din banda I (n-am putut vedea de parapete). Cam aici: https://goo.gl/maps/uHqVZeiG4mw
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Largire DN5 intre Bucuresti si Adunatii Copăceni
TibiV
Stiu zona...
Este un fel de podet acolo...
Zona asta:
(Pozele sunt din 28 mai, le gasesti pe prima pagina a topicului...)
bekxy wrote:
Undeva pe la jumatea distanţei dintre CFR Progresul şi centură mai era o deviere de pe banda I, cu un excavator pitit după nişte New Jersey apăruţi de-a lungul drumului, care probabil muşca ceva din banda I (n-am putut vedea de parapete). Cam aici: https://goo.gl/maps/uHqVZeiG4mw
Stiu zona...
Este un fel de podet acolo...
Zona asta:
TibiV wrote:
Lucrarea asta pare sa fie legata de un canal pe care acum l-am vazut prima data...
(Pozele sunt din 28 mai, le gasesti pe prima pagina a topicului...)
- bekxy
-
Posted:
-
- bekxy
-
Posted:
-
Re: Largire DN5 intre Bucuresti si Adunatii Copăceni
bekxy
Au mai progresat ceva de vineri. Au astupat groapa din centru (cred că au refăcut canalul) şi au făcut alta la jumătatea pantei dinspre Bucureşti.
Mai jos o filmare pe ruta Drumul Bercenarului (reabilitat 95%) - CFR Progresul (varză 100%) - Jilva (cam zgâlţâită... nici suportul meu nu e grozav, dar nici drumul...).
Au mai progresat ceva de vineri. Au astupat groapa din centru (cred că au refăcut canalul) şi au făcut alta la jumătatea pantei dinspre Bucureşti.
Mai jos o filmare pe ruta Drumul Bercenarului (reabilitat 95%) - CFR Progresul (varză 100%) - Jilva (cam zgâlţâită... nici suportul meu nu e grozav, dar nici drumul...).
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Largire DN5 intre Bucuresti si Adunatii Copăceni
TibiV
Uffff...
Ce greu se misca
Bine totusi ca misca...
Uffff...
Ce greu se misca
Bine totusi ca misca...
- realistul
-
Posted:
-
Re: Largire DN5 intre Bucuresti si Adunatii Copăceni
realistul
Nu lucrează tata nimeni. Nu va mai amăgiți. Trec periodic si pare la fel ca la început. Podul de deasupra pasajului să zic așa,( cel de pe centura) ar trebui si el cinsolidat si lățit de altfel ca si pasajul în sine. Ce o fi așa complicat la această lucrare...nu stiu. Nimic nu se vrea a se face cum trebuie în țara asta. De exemplu cum treci de vamă de la Giurgiu. Te ia inima. Bezna totala si drum terminat.
Nu lucrează tata nimeni. Nu va mai amăgiți. Trec periodic si pare la fel ca la început. Podul de deasupra pasajului să zic așa,( cel de pe centura) ar trebui si el cinsolidat si lățit de altfel ca si pasajul în sine. Ce o fi așa complicat la această lucrare...nu stiu. Nimic nu se vrea a se face cum trebuie în țara asta. De exemplu cum treci de vamă de la Giurgiu. Te ia inima. Bezna totala si drum terminat.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Largire DN5 intre Bucuresti si Adunatii Copăceni
TibiV
Asta face parte din lucrarea de reabilitare-largire a DNCB Sud, proiect care este "pe teava", si care va denivela toate intersectiile importante.
realistul wrote:
Podul de deasupra pasajului să zic așa,( cel de pe centura) ar trebui si el cinsolidat si lățit de altfel ca si pasajul în sine.
Asta face parte din lucrarea de reabilitare-largire a DNCB Sud, proiect care este "pe teava", si care va denivela toate intersectiile importante.
📖 Pagination options