Topic: Știri, noutăți, perspective
258 posts, 132398 views
📖 Pagination options
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Robert24
Primul este varianta modernizata la Arad, al doilea la Pascani.
Primul este varianta modernizata la Arad, al doilea la Pascani.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Robert24
Timisorenii au aflat cum e… sa circuli cu un tramvai modern de ziua orasului. Inca 7 in reabilitare.
Dacă iniţial conducerea RATT anunţa că garniturile reabilitate vor circula pe liniile 1 şi 2, în cele din urmă s-a optat pentru linia 6. Tramvaiele „Armonia” au ieşit pe şine.
„Începând de săptămâna aceasta circulăm. În teste, împreună cu specialiştii facem teste mai departe, şi cu călători, şi noaptea pentru probe dinamice. Unul dintre ele circulă normal, toată ziua, cu călători. Celălalt este în teste”, a explicat directorul general al RATT, Ioan Goia.
Autorităţile locale au decis să le facă această surpriză timişorenilor, după lungi aşteptări, de Ziua oraşului – 3 august.
„De astăzi, timișorenii au putut deja vedea cum e să circuli într-un tramvai modern, într-unul dintre tramvaiele reabilitate despre care am tot vorbit… Sunt convins că timișorenii sunt încântați să vadă ce confort oferă aceste tramvaie. Chiar dacă afară este foarte cald, instalațiile de climatizare foarte performante cu care sunt dotate aceste tramvaie asigură o temperatură foarte plăcută în interior. Apoi, toate celelalte elemente de confort, începând cu scaunele, continuând cu faptul că avem Internet wireless, că avem supraveghere video, dau un plus de satisfacție. Iar la iarnă se va putea vedea încălzirea la fiecare scaun”, a afirmat primarul Nicolae Robu.
Ce capacitate are un tramvai reabilitat? Totul depinde de confort, dar numărul locurilor pe scaune a fost redus…
„În ceea ce priveşte capacitatea, la o densitate de 6,5-7 călători pe metru pătrat, ajungem până la 160-170 de călători. Dacă se reduce densitatea, în funcţie de confortul pe care îl oferim, la 4,5 călători pe metru pătrat este în jur de 135 de călători. E foarte importantă densitatea pe metru pătrat, confortul oferit până la urmă. Este un singur rând de scaune şi s-a mărit capacitatea pentru cei care stau în picioare. Înainte erau două rânduri de scaune şi capacitatea era diminuată cu aproximativ 20 de procente deoarece cele două rânduri de scaune ocupau foarte mult spaţiu disponibil…”, susţine Goia.
Modernizarea primelor două tramvaie a costat peste un milion de euro. Încă şapte tramvaie vechi din parcul RATT urmează să fie trimise spre reabilitare la Electroputere VFU Paşcani şi Astra Vagoane Călători Arad.
„Cu siguranţă vom trimite şapte bucăţi spre modernizare. Începând cu săptămâna aceasta facem formele”, a anunţat şeful RATT. O parte ar urma să fie finalizate până în iarnă, spune primarul.
http://www.tion.ro/timisorenii-au-aflat...re/1559957
Observatii:
1. Cat de comunista poate fi exprimarea maretului Goia...
2. 7 calatori / metru patrat? A facut Goia experimente cu el insusi?
3. 500,000 euro o reconstructie pentru un tramvai de mica capacitate?!? Pai la banii astia URAC le facea un CH-PPC de la zero... E clar, alti bani spalati de Goia...
Timisorenii au aflat cum e… sa circuli cu un tramvai modern de ziua orasului. Inca 7 in reabilitare.
Dacă iniţial conducerea RATT anunţa că garniturile reabilitate vor circula pe liniile 1 şi 2, în cele din urmă s-a optat pentru linia 6. Tramvaiele „Armonia” au ieşit pe şine.
„Începând de săptămâna aceasta circulăm. În teste, împreună cu specialiştii facem teste mai departe, şi cu călători, şi noaptea pentru probe dinamice. Unul dintre ele circulă normal, toată ziua, cu călători. Celălalt este în teste”, a explicat directorul general al RATT, Ioan Goia.
Autorităţile locale au decis să le facă această surpriză timişorenilor, după lungi aşteptări, de Ziua oraşului – 3 august.
„De astăzi, timișorenii au putut deja vedea cum e să circuli într-un tramvai modern, într-unul dintre tramvaiele reabilitate despre care am tot vorbit… Sunt convins că timișorenii sunt încântați să vadă ce confort oferă aceste tramvaie. Chiar dacă afară este foarte cald, instalațiile de climatizare foarte performante cu care sunt dotate aceste tramvaie asigură o temperatură foarte plăcută în interior. Apoi, toate celelalte elemente de confort, începând cu scaunele, continuând cu faptul că avem Internet wireless, că avem supraveghere video, dau un plus de satisfacție. Iar la iarnă se va putea vedea încălzirea la fiecare scaun”, a afirmat primarul Nicolae Robu.
Ce capacitate are un tramvai reabilitat? Totul depinde de confort, dar numărul locurilor pe scaune a fost redus…
„În ceea ce priveşte capacitatea, la o densitate de 6,5-7 călători pe metru pătrat, ajungem până la 160-170 de călători. Dacă se reduce densitatea, în funcţie de confortul pe care îl oferim, la 4,5 călători pe metru pătrat este în jur de 135 de călători. E foarte importantă densitatea pe metru pătrat, confortul oferit până la urmă. Este un singur rând de scaune şi s-a mărit capacitatea pentru cei care stau în picioare. Înainte erau două rânduri de scaune şi capacitatea era diminuată cu aproximativ 20 de procente deoarece cele două rânduri de scaune ocupau foarte mult spaţiu disponibil…”, susţine Goia.
Modernizarea primelor două tramvaie a costat peste un milion de euro. Încă şapte tramvaie vechi din parcul RATT urmează să fie trimise spre reabilitare la Electroputere VFU Paşcani şi Astra Vagoane Călători Arad.
„Cu siguranţă vom trimite şapte bucăţi spre modernizare. Începând cu săptămâna aceasta facem formele”, a anunţat şeful RATT. O parte ar urma să fie finalizate până în iarnă, spune primarul.
http://www.tion.ro/timisorenii-au-aflat...re/1559957
Observatii:
1. Cat de comunista poate fi exprimarea maretului Goia...
2. 7 calatori / metru patrat? A facut Goia experimente cu el insusi?
3. 500,000 euro o reconstructie pentru un tramvai de mica capacitate?!? Pai la banii astia URAC le facea un CH-PPC de la zero... E clar, alti bani spalati de Goia...
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Florinds
6,5-7 călători pe metru pătrat...
Ce rusine, parca suntem cartofi. Mare rusine. Dar, la cate am auzit si de primarele lor...
6,5-7 călători pe metru pătrat...
Ce rusine, parca suntem cartofi. Mare rusine. Dar, la cate am auzit si de primarele lor...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
TibiV
http://www.tion.ro/corneliu-coposu-botezat-la-timisoara-atentie-urmeaza-statia-gheorghe-coposu-pe-bega/1649461
În curând va porni transportul în comun pe Bega, iar reprezentanții primăriei și cei ai RATT lucrează de zor pentru ca toate detaliile să fie puse la punct. Marți amplasau panouri cu numele celor nouă stații pentru vaporașe. Aparent, avem și stația… Gheorghe Coposu, care ar trebui să se numească, de fapt, Corneliu Coposu, după fostul politician român, lider al opoziției din România postcomunistă, fost președinte al PNȚCD.
Greșeala autorităților locale a fost scoasă la iveală de consilierul local Flavius Boncea, fost purtător de cuvânt al Primăriei Timișoara pe vremea Administrației Ciuhandu. Alesul a postat pe Facebook o fotografie care nu mai are nevoie de niciun comentariu.
„Deci: eu știu foarte bine că proiectul cu reabilitarea malurilor Begăi este făcut de Gheorghe Ciuhandu. Iar stația de lângă Michelangelo este în Parcul Corneliu Coposu. Și, cumva, trebuia găsită o soluție pentru împăcarea ambelor personalități. Urmează stația Corneliu Ciuhandu, cu debarcaderul pe partea stângă”, a scris Flavius Boncea în descrierea fotografiei postată pe Facebook.
Cele nouă stații se numesc, de fapt, cum se pornește de la Uzina de Apă: Mihai Viteazul, Dacia, Constantin Brâncoveanu, Corneliu Coposu, Catedrala Mitropolitană, Sfânta Maria, Ștefan cel Mare, Tudor Vladimirescu și Ardealul, susțin reprezentanții primăriei.
Oficialii instituției de pe C.D. Loga ne-au declarat că problema se va rezolva imediat, fiind de fapt o greșeală în tipografie și că panoul cu numele stației este dat jos… cât ai zice Coposu.
http://www.tion.ro/corneliu-coposu-botezat-la-timisoara-atentie-urmeaza-statia-gheorghe-coposu-pe-bega/1649461
În curând va porni transportul în comun pe Bega, iar reprezentanții primăriei și cei ai RATT lucrează de zor pentru ca toate detaliile să fie puse la punct. Marți amplasau panouri cu numele celor nouă stații pentru vaporașe. Aparent, avem și stația… Gheorghe Coposu, care ar trebui să se numească, de fapt, Corneliu Coposu, după fostul politician român, lider al opoziției din România postcomunistă, fost președinte al PNȚCD.
Greșeala autorităților locale a fost scoasă la iveală de consilierul local Flavius Boncea, fost purtător de cuvânt al Primăriei Timișoara pe vremea Administrației Ciuhandu. Alesul a postat pe Facebook o fotografie care nu mai are nevoie de niciun comentariu.
„Deci: eu știu foarte bine că proiectul cu reabilitarea malurilor Begăi este făcut de Gheorghe Ciuhandu. Iar stația de lângă Michelangelo este în Parcul Corneliu Coposu. Și, cumva, trebuia găsită o soluție pentru împăcarea ambelor personalități. Urmează stația Corneliu Ciuhandu, cu debarcaderul pe partea stângă”, a scris Flavius Boncea în descrierea fotografiei postată pe Facebook.
Cele nouă stații se numesc, de fapt, cum se pornește de la Uzina de Apă: Mihai Viteazul, Dacia, Constantin Brâncoveanu, Corneliu Coposu, Catedrala Mitropolitană, Sfânta Maria, Ștefan cel Mare, Tudor Vladimirescu și Ardealul, susțin reprezentanții primăriei.
Oficialii instituției de pe C.D. Loga ne-au declarat că problema se va rezolva imediat, fiind de fapt o greșeală în tipografie și că panoul cu numele stației este dat jos… cât ai zice Coposu.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stiri
Puss in Boots
Stiam, dar e mai recenta schimbarea si n-a intrat in "sistem" multam.
Ps. Asta inseamna ca pot accesa fonduri europene pt transportul public nu? Vreun proiect ceva?
Stiam, dar e mai recenta schimbarea si n-a intrat in "sistem" multam.
Ps. Asta inseamna ca pot accesa fonduri europene pt transportul public nu? Vreun proiect ceva?
- Puss in Boots
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Stiri
Victor92
Despre Pasajului Jiului s-a discutat mult si intens de la refacerea acestuia si punerea in circulatie traficului auto incepand cu Noiembrie 2017.
Intre timp, lucrarile de imagistica s-au incheiat, desi cei de la Tion.ro mentioneaza ca in urma cu o luna, lucratorii au fost din nou zariti in preajma pasajului.
Tranzitul se desfasura in conditii normale vineri dupa-amiaza. Din pacate, nu m-am uitat cu atentie daca celebrele marcaje de la intersectia cu Bulevardul Republicii au "supravietuit" ...
Pentru mai multe informatii, va las la dispozitie cateva link-uri:
http://www.tion.ro/soferii-fac-haz-de-n ... ul/1932692
http://www.mediafax.ro/social/unicat-in ... e-16816580
http://www.tion.ro/se-lucreaza-iar-la-p ... ri/2000678
Despre Pasajului Jiului s-a discutat mult si intens de la refacerea acestuia si punerea in circulatie traficului auto incepand cu Noiembrie 2017.
Intre timp, lucrarile de imagistica s-au incheiat, desi cei de la Tion.ro mentioneaza ca in urma cu o luna, lucratorii au fost din nou zariti in preajma pasajului.
Tranzitul se desfasura in conditii normale vineri dupa-amiaza. Din pacate, nu m-am uitat cu atentie daca celebrele marcaje de la intersectia cu Bulevardul Republicii au "supravietuit" ...
Pentru mai multe informatii, va las la dispozitie cateva link-uri:
http://www.tion.ro/soferii-fac-haz-de-n ... ul/1932692
http://www.mediafax.ro/social/unicat-in ... e-16816580
http://www.tion.ro/se-lucreaza-iar-la-p ... ri/2000678
Untitled.jpg (171.52 KB; downloaded 7616 times)
DSC_0365.JPG (235.69 KB; downloaded 7617 times)
DSC_0366.JPG (225.03 KB; downloaded 7615 times)
DSC_0367.JPG (200.46 KB; downloaded 7619 times)
DSC_0368.JPG (251.35 KB; downloaded 7620 times)
📖 Pagination options