Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiProiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonateDiametrala Nord - Sud (Buzești - Berzei - Uranus)

 

Topic: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5

302 posts, 116052 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 22
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5 ANTENA

Sava_6115-6315 wrote:
- pe noile placute apar scrise ordonat si citet liniile 24, 45 si 46 urmate de linia 42, cu binecunoscuta grafica adaugata pesemne de un pictor suferind de Parkinson
Placutele au fost pictate inainte de a fi montate pe teren. Modificarea cu 42 s-a produs dupa ce au fost instalate placutele asa ca modificarile s-au facut pe teren. Mie unu tot sistemul vechi  de placute imi place mai mult, cel cu  casete colorate in partea de jos in functie de tipul liniei. Tablitele astea merg mai  degraba la sat, nu intr-o capitala europeana cum vrea sa para si Bucurestiul.


Placutele astea au un aer "retro", inseamna istorie. Va fi in schimb mai greu de implementat sistemul de afisare al timpului de asteptare. :)

 


Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5 Sava_6115-6315

ANTENA wrote:
Placutele astea au un aer "retro", inseamna istorie. Va fi in schimb mai greu de implementat sistemul de afisare al timpului de asteptare. :)

Deja e off topic, dar ma amuza ideea cu timpii de asteptare. :lol:  Daca s-ar afisa timpii de asteptare cum s-a incercat mai  demult (timpi pe hartie afisati pe o tablita), ar fugi calatorii rupand pamantul de la anumite linii de transport. Asa mai au o speranta. :lol:

 


Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5 Goldmund

Arata bine zona Buzesti-Berzei acum, largita si modernizata, cu toate ca eu sunt de parere ca orasele viitorului vor fi orase verzi, pentru biciclisti si pietoni, multe spatii verzi(de la garduri verzi, la squaruri, piatete si parcuri, la aleile de pomi peste tot)care pastreaza intreaga zestre arhitecturala din trecut si dispun de un transport in comun eficient, modern si rapid.
Poate e bine sa ne reamintim ca de-abia acum incepe de fapt constructia magistrale Nord-Sud cu/spre str. Uranus, tunelul respectiv (sper)si sub Calea 13 Septembrie, , pana in Piata Chirigiu.

In zona s-a reabilitat si linia de tramvai - nota bene! - dar atata timp cat tramvaiele din Bucuresti arata cum arata incat nu sunt atragatoare si pentru 'oamenii de birou', e greu de presupus ca odata cu aceste bulevarde moderne vor inceta si ambuteiajele...

Si inca un aspect care as dori cu aceasta ocazie sa-l scot in evidenta:
cand exista astfel de proiecte care practic schimba 'fata' orasului, democratia impune mai intai discutii cu populatia pe marginea proiectelor respective, transparenta, in acord cu toate UNG-urile si factorii importanti intr-o societate. Asta e democratia, iar vechea generatie trebuie sa accepte 'vox populi', sa accepte caile democratice, doar atunci vor avea de castigat cat mai multi cetateni ai urbei.
Multumesc pentru pozele si reportajele facute pentru aceasta zona de catre cei mai entuziasti bucurestieni!

 


Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5 George

Maniera de executie a acestui proiect lasa mult, mult de dorit. Au existat demolari intempestive, unele chiar inutile (dar foarte scumpe), insa ulterior lucrarile au trenat in mod inadmisibil.
Este un model de "asa nu", cel putin in ce priveste etapa executiei.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5 133 313

Din pacate este singurul "model". Ca legal nu mai poti face ca tovarasul. Trebuie sa stai dupa fiecare chichita in parte.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5 3mil

3mil wrote:
cos wrote:
- in dreptul Bd. Alexandru Ioan Cuza, in sensul spre P. V. sunt niste denivelari de toata frumusetea in linie. Suna ca joantele de pe Str. Petricani

Acolo din ce am vazut la probe, nu s-a finisat linia dupa lipirea segmentelor. Doar s-a polizat ciuperca sinei si atat. Probabil asta ti-a dat impresia cu denivelarile.

De la fata locului:
img02164-20140115-1610.jpg (120.68 KB; downloaded 4048 times)

img02165-20140115-1610.jpg (116.72 KB; downloaded 4048 times)

img02166-20140115-1611.jpg (138.16 KB; downloaded 4046 times)

L.E.: Si nu este singurul loc in care arata asa sudura.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5 133 313

Ooo... mucuri! Pe cand si niste ciungi?

 


Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5 Robert24

Sunt deja pe rotile tramvaielor  :lol:

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5 ADY881

ANTENA wrote:
Va fi in schimb mai greu de implementat sistemul de afisare al timpului de asteptare. :)

Nimic mai usor nu e, exista firme ce pot instala echipamente + antena GPS, care pot transmite datele cu privire la locatia in care se afla vehiculul la intervale scurte de timp, care prin reteaua 4G se pot transfera catre dispeceratul RATB, iar de acolo se pot transmite catre statiile aferente. Problema e ca Primaria nu vrea( ce sa te miri daca Oprescu viseaza sa privatizeze RATB-ul), daca in cazul tramvaielor ele sunt goale dpvd a tehnologiilor "inteligente", pai in cazul troleelor si mai ales autobuzelor(Citaro 2) sunt echipamente, care permit montarea sistemului descris de mine si maine, insa ce sa faci daca Primaria nu vrea.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5 Sava_6115-6315

ADY881 wrote:
ANTENA wrote:
Va fi in schimb mai greu de implementat sistemul de afisare al timpului de asteptare. :)

Nimic mai usor nu e, exista firme ce pot instala echipamente + antena GPS, care pot transmite datele cu privire la locatia in care se afla vehiculul la intervale scurte de timp, care prin reteaua 4G se pot transfera catre dispeceratul RATB, iar de acolo se pot transmite catre statiile aferente. Problema e ca Primaria nu vrea( ce sa te miri daca Oprescu viseaza sa privatizeze RATB-ul), daca in cazul tramvaielor ele sunt goale dpvd a tehnologiilor "inteligente", pai in cazul troleelor si mai ales autobuzelor(Citaro 2) sunt echipamente, care permit montarea sistemului descris de mine si maine, insa ce sa faci daca Primaria nu vrea.


Sa nu uitam ca un astfel de sistem al timpilor de asteptare se preteaza pentru linii separate de trafic. La noi sunt prea multe ambuteaje care tin blocate tramvaiele sau le ingreuneaza circulatia. Pana si 41 are probleme in anumite intersectii la orele de varf.

Legat de oamenii de birou ei isi permit sa faca nazuri si sa vina cu ce vor la munca. Dar altii sunt nevoiti sa suporte mirosul de boschetar din tramvaie. Seara trecuta am avut o astfel de experienta in  24: duhnea a boschetar, desi nu mai era nici un om al strazii in tramvai cand m-am  urcat.

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5 ADY881

Sava_6115-6315 wrote:
Sa nu uitam ca un astfel de sistem al timpilor de asteptare se preteaza pentru linii separate de trafic.

Da e mai bine ca linia sa fie separata, insa acele sisteme cum am mentionat trimit datele cu pozitia vehicolului sa zicem asa "des", in asa fel inacat timpul de pe monitoarele din statii se pot ajusta in timp real(stii cum la metrou se intampla ca timpul pe monitoare sa se schimbe),deci daca se baga un "domn" berbec sa faca stanga brusc in fata tramvaiului, si tramvaiul franeaza (sau chiar loveste masina), aceste date se transmit spre dispecerat si indata apar pe monitoarele statiilor afectate de intarzieri(sau in cazul accidentului, se transmite un mesaj ca "ruta temporar e supendata, cautati-va rute alternative"). Dar daca se vrea transport public privat  :lol: , adica dube, nu ai ce sa ceri oamenilor.
ps Apropo acele date despre pozitia vehiculelor RATB se pot transmite si pe net, adica le poti contacta si pe mobil, dar iarasi ....."privatizarea".

Sava_6115-6315 wrote:
La noi sunt prea multe ambuteaje care tin blocate tramvaiele sau le ingreuneaza circulatia.

Solutia cu separarea de trafic, e cunoscuta, insa din prostie sau rea intentie nu e aplicata(spre ex de ce nu a fost se parata  linia pe Buzesti?).

Sava_6115-6315 wrote:
Pana si 41 are probleme in anumite intersectii la orele de varf.

Datorita faptului ca semaforizarea separata nu fost pusa in functiune, daca ar fi sot semaforizare seprata, ea ar asigura unda verde pentru tramvai. Acum verdele si rosul tramvaiului e cuplat la semaforul comun si bizonii ce fac stanga se baga in fata, sau bizonii ce blocheaza intersectia(ce tot se poate rezolva fizic).

Sava_6115-6315 wrote:
Legat de oamenii de birou ei isi permit sa faca nazuri si sa vina cu ce vor la munca. Dar altii sunt nevoiti sa suporte mirosul de boschetar din tramvaie. Seara trecuta am avut o astfel de experienta in  24: duhnea a boschetar, desi nu mai era nici un om al strazii in tramvai cand m-am  urcat.

Eu nu as fi atat de categoric, eu ii inteleg, oamenii vor o viata cat mai comfortabila(RATB-ul nu le poate organiza asta vara spre ex), nu vor sa se intalneasca cu tot felul de bizari(niste statii inchise cu turnicheti, ar elomina jegosii=>jegul), nu vor sa stea inghesuiti(sindicatele RATB sunt mai importante, deoarece din cauza lor se zice ca in Bucuresti nu avem articulate, pe langa asta RATB-ul e considerat "gaura neagra"  si se taie banul de la regie(poate ar fi mai bine sa ii limiteze pe politrucii partidelor, ca acolo e ciordilesu) => multe vehicule stau stricate in garaje/depouri).... totul vine de la drac ...gii nostri alesi,
apropo am o dedicatie pentru NECusor Constantinescu. La MULTI ani! :lol:

 


Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5 Sava_6115-6315

ADY881 wrote:
Da e mai bine ca linia sa fie separata, insa acele sisteme cum am mentionat trimit datele cu pozitia vehicolului sa zicem asa "des", in asa fel inacat timpul de pe monitoarele din statii se pot ajusta in timp real(stii cum la metrou se intampla ca timpul pe monitoare sa se schimbe),deci daca se baga un "domn" berbec sa faca stanga brusc in fata tramvaiului, si tramvaiul franeaza (sau chiar loveste masina), aceste date se transmit spre dispecerat si indata apar pe monitoarele statiilor afectate de intarzieri(sau in cazul accidentului, se transmite un mesaj ca "ruta temporar e supendata, cautati-va rute alternative"). Dar daca se vrea transport public privat  :lol: , adica dube, nu ai ce sa ceri oamenilor.
ps Apropo acele date despre pozitia vehiculelor RATB se pot transmite si pe net, adica le poti contacta si pe mobil, dar iarasi ....."privatizarea".


Bun, in cazul unor evenimente izolate, da sunt de acord cu tine, se poate folosi sistemul.  Dar sa luam o situatie reala: astept 24 la Polizu spre Berzei.Tramvaiul circula bine pana la Dr Felix, unde se impotmoleste in coada de la Victoiei gratie soferilor profesionisti care blocheaza intersectia la Victoriei ca nu incap toti pe bretea, langa pasaj sa o ia spre Titulescu. Notiunea de a nu ocupa intersectia e SF la noi: Daca eu nu blochez si astept cum vine unu din spate  si blocheaz el. Asa ca, revenind la tramvai, cand mai are 2-3 min pana la Buzesti, tramvaiul s-a impotmolit. Facand haz de necaz afisajul poate sa arate lejer "cautati alternative, nu putem estima sosirea". Comparatia cu metroul nu merge decat la 41.Dar la cat de des circula linia asta nici nu mai trebuie afisaje.

ADY881, cred si eu ca se vrea privatizarea cu orice pret. :evil:  La cum  aprata transportul pe noua artera e bataie de joc.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5 Serban

Se necesita un echipaj de politie pe Grivita. Foarte multe masini vin pe interzis.
In plus, trebuie sa dezafecteze pastila care separa sensurile in capatul strazii Garii de Nord, pentru ca vin masini de pe 2 benzi si se inghesuie intr-una.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5 Sava_6115-6315

Serban wrote:
Se necesita un echipaj de politie pe Grivita. Foarte multe masini vin pe interzis.
In plus, trebuie sa dezafecteze pastila care separa sensurile in capatul strazii Garii de Nord, pentru ca vin masini de pe 2 benzi si se inghesuie intr-una.


Zona Garii a fost recent amenajata, asa ca ma indoiesc ca se va rezolva rapid problema. Asa ar trebui si troleul mutat pe banda 2 inainte de a face stanga spre Coloane. Si Calea Grivitei trebuie amenajata corespunzator sensului unic in zona Polizu-Berzei. Deja vorbim de alte investitii.

Ca noutate(cam de 2 zile) pista de biciclisti a fost trasata pe trotuar in rondul de la Vulcanescu. :evil: Asta inseamna ocol inutil, oprire la treceri (de obicei bizonii nu opresc) si poate si un bonus: vreun semafor pe rosu. Se vede teama autoritatilor de a nu fi spulberati ciclistii in intersectii de catre soferii care fac dreapta.  Asa ca biciclistul are sicane pentru a incetini. Varianta cu ignorarea benzii nu e legala, amenda fiind de 6-8 puncte. Era mai simplu daca se trasa drept, prin rond.

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Diametrala Nord - Sud (Buzești - Berzei - Uranus)  • 
Choose destination

Since our 2318 forum members have written 423897 posts in 5275 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use