Topic: Construcția de parcări în București
878 posts, 270316 views
📖 Pagination options
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Mircea G
Ar trebui ca pe vremuri , autoturismele inmatriculate pe firma sa fie cu nr galben .In acest fel ar fi usor identificate . Pt autoturismele de firma ar trebui ca in Bucuresti sa se plateasca o taxa lunara pt stationarea pe domeniul public.
Masinilor mai mari de 3,5 t , private sau de firma sa le fie interzisa in totalitate stationarea mai mult de 1 ora pe domeniul public pe toata raza orasului . Ori in miscare ,ori afara in parcari special amenajate sau in incinta proprietarilor .In acest fel orasul ar fi debarasat de dube , camioane sau alte " nenorociri " care ocupa spatiul .
Pe o perioada de ceva ani sa se perceapa o taxa pt prima inmatriculre in Bucuresti , taxa pt constructia de parcari .
Ar trebui ca pe vremuri , autoturismele inmatriculate pe firma sa fie cu nr galben .In acest fel ar fi usor identificate . Pt autoturismele de firma ar trebui ca in Bucuresti sa se plateasca o taxa lunara pt stationarea pe domeniul public.
Masinilor mai mari de 3,5 t , private sau de firma sa le fie interzisa in totalitate stationarea mai mult de 1 ora pe domeniul public pe toata raza orasului . Ori in miscare ,ori afara in parcari special amenajate sau in incinta proprietarilor .In acest fel orasul ar fi debarasat de dube , camioane sau alte " nenorociri " care ocupa spatiul .
Pe o perioada de ceva ani sa se perceapa o taxa pt prima inmatriculre in Bucuresti , taxa pt constructia de parcari .
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
mindmasster
Pei cred ca 50% din masinile care circula in bucuresti sunt pe firma . asta ar fi o idee buna , da te unde stii tu ca el a parcat de 10 min sau de 3 ore . Cine urmareste atatea masini?
Mircea G wrote:
Ar trebui ca pe vremuri , autoturismele inmatriculate pe firma sa fie cu nr galben .In acest fel ar fi usor identificate . Pt autoturismele de firma ar trebui ca in Bucuresti sa se plateasca o taxa lunara pt stationarea pe domeniul public.
Masinilor mai mari de 3,5 t , private sau de firma sa le fie interzisa in totalitate stationarea mai mult de 1 ora pe domeniul public pe toata raza orasului . Ori in miscare ,ori afara in parcari special amenajate sau in incinta proprietarilor .In acest fel orasul ar fi debarasat de dube , camioane sau alte " nenorociri " care ocupa spatiul .
Pe o perioada de ceva ani sa se perceapa o taxa pt prima inmatriculre in Bucuresti , taxa pt constructia de parcari .
Pei cred ca 50% din masinile care circula in bucuresti sunt pe firma . asta ar fi o idee buna , da te unde stii tu ca el a parcat de 10 min sau de 3 ore . Cine urmareste atatea masini?
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Mircea G
Autoturismele de firma taxa lunara ! Asta ar fi clar .
De unde se poate sti cit a stationat o masina in Bucuresti ? Nimic mai simplu . ma apuc eu de afacere si montez gps-uri pe toate masinile , Asa se poate sti pe unde circula , cu ce viteza , cit stationeaza ...in fine , tot ce dorim .Totul se pote urmari de la un calculator central ...se pot face multe , depinde ce vrem sa stim . In felul acesta avem un control total al masinilor si al traficului . 2in 1 !!!
Poate pare aberant sau " comunist " dar viitor acesta va fi , toate masinile vor avea gps . Atunci iti vin amenzile direct acasa , fara radar , toti pot fi prinsi , vezi cine intra pe interzis , tot .
Un echipament pe masina poate costa 200E , deci merita .
Asa cum cei cu masini grele platesc tot felul de taxe si lucreaza 99% la negru ,sa plateasca si asta si ...afara din oras cu masinile lor ....
mindmasster wrote:Mircea G wrote:
Pei cred ca 50% din masinile care circula in bucuresti sunt pe firma . asta ar fi o idee buna , da te unde stii tu ca el a parcat de 10 min sau de 3 ore . Cine urmareste atatea masini?
Autoturismele de firma taxa lunara ! Asta ar fi clar .
De unde se poate sti cit a stationat o masina in Bucuresti ? Nimic mai simplu . ma apuc eu de afacere si montez gps-uri pe toate masinile , Asa se poate sti pe unde circula , cu ce viteza , cit stationeaza ...in fine , tot ce dorim .Totul se pote urmari de la un calculator central ...se pot face multe , depinde ce vrem sa stim . In felul acesta avem un control total al masinilor si al traficului . 2in 1 !!!
Poate pare aberant sau " comunist " dar viitor acesta va fi , toate masinile vor avea gps . Atunci iti vin amenzile direct acasa , fara radar , toti pot fi prinsi , vezi cine intra pe interzis , tot .
Un echipament pe masina poate costa 200E , deci merita .
Asa cum cei cu masini grele platesc tot felul de taxe si lucreaza 99% la negru ,sa plateasca si asta si ...afara din oras cu masinile lor ....
- Tom
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Tom
Mai intai de toate, inainte aveau numere galbene automobilele proprietate de stat. Pentru alte categorii de autovehicule (camioane, autobuze, tractoare, autoutilitare &c), numerele galbene insemnau ca sunt ale unor anumite institutii de stat, restul aveau numere normale pentru categoriile lor, dar tot de stat erau. Tot pe vremea aceea, nu erau deloc firme private.
Cam care ar fi logica de taxare a masinilor de firma? Cu ce sunt mai presus sau mai prejos decat masinile personale ale angajatilor firmelor respective? Mai bine ar incuraja firmele mari sa aiba soferi care sa duca angajatii acasa, ca sa descongestioneze traficul si locurile de parcare ocupate de prea multe masini, nu sa le taxeze suplimentar.
Nu cred ca am murit la revolutie ca sa fiu urmarit prin GPS si nici sa platesc taxe pentru incompetenta unor autoritati care n'au facut nimic 20 ani si acum o fac pentru ca trage UE de ei.
Iar pe vremuri, pentru informatia dumneavoastra, numerele galbene erau usor identificate doar ca sa se stie ca masinile respective pot circula cand mai dadeau cate o lege sa nu circule masinile in nu stiu care in weekend sau -ul stie in ce perioade ale anului, sau sa-l pedepseasca pe gigelul care si-a scos familia la plimbare sau cara muraturi si sicrie pe banii statului. Felicitari, readuceti comunismul in trafic, pentru a compensa incompetenta. Niste linii de metrou si pasaje in ritmul de atunci nu serviti?
Mai intai de toate, inainte aveau numere galbene automobilele proprietate de stat. Pentru alte categorii de autovehicule (camioane, autobuze, tractoare, autoutilitare &c), numerele galbene insemnau ca sunt ale unor anumite institutii de stat, restul aveau numere normale pentru categoriile lor, dar tot de stat erau. Tot pe vremea aceea, nu erau deloc firme private.
Cam care ar fi logica de taxare a masinilor de firma? Cu ce sunt mai presus sau mai prejos decat masinile personale ale angajatilor firmelor respective? Mai bine ar incuraja firmele mari sa aiba soferi care sa duca angajatii acasa, ca sa descongestioneze traficul si locurile de parcare ocupate de prea multe masini, nu sa le taxeze suplimentar.
Nu cred ca am murit la revolutie ca sa fiu urmarit prin GPS si nici sa platesc taxe pentru incompetenta unor autoritati care n'au facut nimic 20 ani si acum o fac pentru ca trage UE de ei.
Iar pe vremuri, pentru informatia dumneavoastra, numerele galbene erau usor identificate doar ca sa se stie ca masinile respective pot circula cand mai dadeau cate o lege sa nu circule masinile in nu stiu care in weekend sau -ul stie in ce perioade ale anului, sau sa-l pedepseasca pe gigelul care si-a scos familia la plimbare sau cara muraturi si sicrie pe banii statului. Felicitari, readuceti comunismul in trafic, pentru a compensa incompetenta. Niste linii de metrou si pasaje in ritmul de atunci nu serviti?
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Mircea G
Stiu foarte bine la ce foloseau numerele galbene , mai stiu ca unele autoturisme aveau numere care se dadeau la camioane ( pt a avea alta cota de combustibil, gen 37-B-xxxx ) , stiu aceste lucruri , numai ca , eu spuneam de alta intrebuintare a acestei culori.
Da , vad normala suprataxarea acestor masini care " incarca " traficul , vad normala scoaterea firmelor din oras , din zonele aglomerate ...
Figura cu gps-ul este deja folosita de unele companii si sint convins ca pina la o generalizare si folosire obligatorie pe TOATE masinile , nu va trece mult timp . Este singura modalitate de " verificare si control " a tuturor masinilor din trafic in timp real , fara agenti de politie si fara sa scape nimeni .
Nu este comunism ci doar o reactie la ce se intimpla , o solutie care rezolva atit parcarea in Bucuresti cit si respectarea legii circulatiei .
PS. Pt a nu avea vorbe ...un autoturism il am inmatriculat pe persoana fizica , doua pe firma ....
Stiu foarte bine la ce foloseau numerele galbene , mai stiu ca unele autoturisme aveau numere care se dadeau la camioane ( pt a avea alta cota de combustibil, gen 37-B-xxxx ) , stiu aceste lucruri , numai ca , eu spuneam de alta intrebuintare a acestei culori.
Da , vad normala suprataxarea acestor masini care " incarca " traficul , vad normala scoaterea firmelor din oras , din zonele aglomerate ...
Figura cu gps-ul este deja folosita de unele companii si sint convins ca pina la o generalizare si folosire obligatorie pe TOATE masinile , nu va trece mult timp . Este singura modalitate de " verificare si control " a tuturor masinilor din trafic in timp real , fara agenti de politie si fara sa scape nimeni .
Nu este comunism ci doar o reactie la ce se intimpla , o solutie care rezolva atit parcarea in Bucuresti cit si respectarea legii circulatiei .
PS. Pt a nu avea vorbe ...un autoturism il am inmatriculat pe persoana fizica , doua pe firma ....
- Grigore
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Grigore
Mircea, tu esti elocvent pentru vechea deviza: "Securitatea suntem noi". Toata Europa se lupta pentru a impiedica infiintarea societatii de tip Big Brother si tu vrei sa glorifici atuurile urmaririi totale? E clar ca in Romania comunismul n-are moarte
Mircea, tu esti elocvent pentru vechea deviza: "Securitatea suntem noi". Toata Europa se lupta pentru a impiedica infiintarea societatii de tip Big Brother si tu vrei sa glorifici atuurile urmaririi totale? E clar ca in Romania comunismul n-are moarte
- Tom
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Tom
In cazul acesta ma voi reprofila pe softuri pentru GPS
Vom ajunge sa vedem in unele locuri ceva de genul:Microsport Office 2010 Crack
Morton Utilities 2010 Keygen + Activation Crack
...
Bucharest GPS anti-cops patch V.1
Bucharest GPS stealth enhancer patch
In crack we trust!
Revenind la topic, cred ca solutia este ca autoritatile sa impuna niste norme urbanistice mai stricte in privinta ingramadirii de constructii si a regimului de inaltime in zonele foarte aglomerate si sa accelereze -ului procesul de constituire a metropolelor, unde sa nu mai lase doua case ingramadite pe un teren de 600m², precum fac primarii cu 3 clase mai mult ca trenul prin unele comune "preorasenesti".
Si sa continue -ului cu parcarile, unde sa oblige proprietarii de godzilla (firme) sa faca abonamente. Asta da obligatie, nu povesti cu numere galbene pe masini de firme. Si asa ma enerveaza englezii si francezii cu placuta alba in fata si galbena in spate, nu stiu de ce le pun asa.
In cazul acesta ma voi reprofila pe softuri pentru GPS
Vom ajunge sa vedem in unele locuri ceva de genul:Microsport Office 2010 Crack
Morton Utilities 2010 Keygen + Activation Crack
...
Bucharest GPS anti-cops patch V.1
Bucharest GPS stealth enhancer patch
In crack we trust!
Revenind la topic, cred ca solutia este ca autoritatile sa impuna niste norme urbanistice mai stricte in privinta ingramadirii de constructii si a regimului de inaltime in zonele foarte aglomerate si sa accelereze -ului procesul de constituire a metropolelor, unde sa nu mai lase doua case ingramadite pe un teren de 600m², precum fac primarii cu 3 clase mai mult ca trenul prin unele comune "preorasenesti".
Si sa continue -ului cu parcarile, unde sa oblige proprietarii de godzilla (firme) sa faca abonamente. Asta da obligatie, nu povesti cu numere galbene pe masini de firme. Si asa ma enerveaza englezii si francezii cu placuta alba in fata si galbena in spate, nu stiu de ce le pun asa.
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
telvanni
Metropolele vor mai exista 40-50 de ani de acum....adicalea cam cat timp o sa mai avem petrol. Noi acum avem o viata foarte usoara datorita petrolului (mobilitate, tot ce inseamna plastic, imbracaminte...). Dupa ce se va termina petrolul....noi astia de la oras vom muri de foame pentru ca nu se mai poate sa avem magazinul cu de toate la 10m de scara blocului, ne vom intoarce la agricultura si vom trai aproape exclusiv din ce vom planta...adicalea fix ca acum un secol. Noroc ca nu vom prinde noi asta...dar copiii nostri sigur.
Metropolele vor mai exista 40-50 de ani de acum....adicalea cam cat timp o sa mai avem petrol. Noi acum avem o viata foarte usoara datorita petrolului (mobilitate, tot ce inseamna plastic, imbracaminte...). Dupa ce se va termina petrolul....noi astia de la oras vom muri de foame pentru ca nu se mai poate sa avem magazinul cu de toate la 10m de scara blocului, ne vom intoarce la agricultura si vom trai aproape exclusiv din ce vom planta...adicalea fix ca acum un secol. Noroc ca nu vom prinde noi asta...dar copiii nostri sigur.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Dominatrix
Ideea e ca englezii considera ca albul si galbenul asigura cel mai bun contrast daca fontul literelor este negru, deci numarul poate fi citit la o distanta cat mai mare posibil. Intrucat farurile din fata sunt albe, s-a ales solutia ca tablita din fata sa aiba aceeasi culoare (adica alb) iar in spate s-a ales galbenul, fiindca oricum n-ai lumini albe decat pentru parcare. Ca o curiozitate, in Irlanda s-a incercat o perioada varianta cu placuta alba in fata si rosie in spate, sa se potrivesca cu culoarea farurilor. S-a renunat la idee, fiindca s-a observat ca rosul nu asigura un contrast bun.
Trix wrote:Ai dreptate, dar ce facem cu cladirile de acest gen construite de la inceput cretin, fara locuri de parcare suficiente si prea departe de minunatele parcari promise de dr. Oetker &co.? Cui trebuie sa ii dam in cap pentru acest dezastru urbanistic?
Si sa continue -ului cu parcarile, unde sa oblige proprietarii de godzilla (firme) sa faca abonamente. Asta da obligatie, nu povesti cu numere galbene pe masini de firme.
Si asa ma enerveaza englezii si francezii cu placuta alba in fata si galbena in spate, nu stiu de ce le pun asa.Cel putin in Marea Britanie, stiu ca s-a adoptat acest sistem fiindca s-a argumentat ca noaptea, cand conduci pe un drum neluminat, e mai dificil sa identifici care e fata si care e spatele vehiculului de la distanta… Nu ma intrebati cat de logic este, eu va spun care este explicatia oficiala…De aceea in Marea Britanie iei amenda daca parchezi intr-un loc neluminat cu fata in sensul opus traficului…
Ideea e ca englezii considera ca albul si galbenul asigura cel mai bun contrast daca fontul literelor este negru, deci numarul poate fi citit la o distanta cat mai mare posibil. Intrucat farurile din fata sunt albe, s-a ales solutia ca tablita din fata sa aiba aceeasi culoare (adica alb) iar in spate s-a ales galbenul, fiindca oricum n-ai lumini albe decat pentru parcare. Ca o curiozitate, in Irlanda s-a incercat o perioada varianta cu placuta alba in fata si rosie in spate, sa se potrivesca cu culoarea farurilor. S-a renunat la idee, fiindca s-a observat ca rosul nu asigura un contrast bun.
MirceaG wrote:Cunosti vreun oras din lume care sa practice asa ceva pe scara larga? Ce il intereseaza pe Big Brother unde ma plimb eu cu masina? Si chiar daca prin absurd s-ar generaliza acest sistem, mai mult ca sigur romanii vor gasi un sistem sa fenteze GPS'ul ca in ingeniozitate nu prea ii intrece nimeni...
Figura cu gps-ul este deja folosita de unele companii si sint convins ca pina la o generalizare si folosire obligatorie pe TOATE masinile , nu va trece mult timp . Este singura modalitate de " verificare si control " a tuturor masinilor din trafic in timp real , fara agenti de politie si fara sa scape nimeni .
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
shoppy
Mie unuia mi-ar place sa pot verifica pe unde se plimba fimiu, sau pe unde e nevastamea cand imi da telefon ca s-a ratacit sau nu gaseste nustiuce .
Serios acum, si in Franta era cu numere galbene in spate, si eu stiam de motivul ca le citeste politia mai usor, apoi s-a trecut la numere albe in spate, apoi la numere pe format european, adaugand si vechile numere alb pe negru, in Franta gasesti 4 standarde de numere in circulatie.
Cat despre cladirle mari facute fara parcari, sunt sigur ca cei care au parcari se pricep foarte bine sa le inchirieze/vanda, deci cei fara parcari cam vor sa-si rezolve cumva problema.
Mie unuia mi-ar place sa pot verifica pe unde se plimba fimiu, sau pe unde e nevastamea cand imi da telefon ca s-a ratacit sau nu gaseste nustiuce .
Serios acum, si in Franta era cu numere galbene in spate, si eu stiam de motivul ca le citeste politia mai usor, apoi s-a trecut la numere albe in spate, apoi la numere pe format european, adaugand si vechile numere alb pe negru, in Franta gasesti 4 standarde de numere in circulatie.
Cat despre cladirle mari facute fara parcari, sunt sigur ca cei care au parcari se pricep foarte bine sa le inchirieze/vanda, deci cei fara parcari cam vor sa-si rezolve cumva problema.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Tom
Legat de datul in cap celor vinovati de dezastrul urbanistic, nu sunt adeptul acestei masuri. E suficient de facut o parcare pe trotuar in stilul ultimei femei executate in Cehoslovacia (cauta pe net, doar stii limba aia), cu cei vinovati de fata.
Altfel, Haolaicu Lis e va rupe in Ciorba si se Basesc in Videan pana se Opresc de poporul alegator. Astia sunt vinovatii, impreuna cu sefii lor. Aliniati-i pe trotuar in dreptul statiei Dr.Felix si sa vina cineva cu camionul.
Dominatrix wrote:Asta era si ideea, godzillele fara parcari suficiente sa plateasca abonamente la parcarile primariei. Cele cu parcari suficiente nu au nevoie, deci ies din discutie din start.Trix wrote:Ai dreptate, dar ce facem cu cladirile de acest gen construite de la inceput cretin, fara locuri de parcare suficiente si prea departe de minunatele parcari promise de dr. Oetker &co.? Cui trebuie sa ii dam in cap pentru acest dezastru urbanistic?
Si sa continue -ului cu parcarile, unde sa oblige proprietarii de godzilla (firme) sa faca abonamente. Asta da obligatie, nu povesti cu numere galbene pe masini de firme.
Legat de datul in cap celor vinovati de dezastrul urbanistic, nu sunt adeptul acestei masuri. E suficient de facut o parcare pe trotuar in stilul ultimei femei executate in Cehoslovacia (cauta pe net, doar stii limba aia), cu cei vinovati de fata.
Altfel, Haolaicu Lis e va rupe in Ciorba si se Basesc in Videan pana se Opresc de poporul alegator. Astia sunt vinovatii, impreuna cu sefii lor. Aliniati-i pe trotuar in dreptul statiei Dr.Felix si sa vina cineva cu camionul.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Dominatrix
Trix wrote:Pacat ca Olga Hepnarová nu era vatman, poate daca ar mai fi trait astazi, am fi avut norocul sa conduca ea tramvaiul din filmul de aici, in timp ce in statii erau personajele enumerate de Trix mai sus. Ar fi scapat numai cu 2-3 ani de puscarie. Scuze de off-topic...
E suficient de facut o parcare pe trotuar in stilul ultimei femei executate in Cehoslovacia (cauta pe net, doar stii limba aia), cu cei vinovati de fata.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Dr2005
Cred că soluţia ar fi ca Miliţia să dea amenzi la greu şi firmele de ridicări să nu mai evite străduţele înghesuite din jurul clădirilor de birouri, măcar cele cu dublu sens pe care nu încap 2 maşini din cauza celor parcate aiurea. În ritmul ăsta, după dat amenzi şi ridicat maşini zilnic pe acolo, proprietarii lor îşi vor face abonamente la parcările existente, chiar dacă vor merge o staţie cu metroul de la parcare la muncă şi retur.
Deasemenea, ar mai trebui săltaţi şi cei care au casă cu curte dar, din comoditate, lasă maşinile pe stradă. Situaţia asta o întâlnim şi în Primăverii (unde trebuie platforme de ridicări mai mari, la ce SUVuri sunt), dar şi mai pe la periferie (de ex. pe Drumul Cooperativei)...
Trix wrote:
Asta era si ideea, godzillele fara parcari suficiente sa plateasca abonamente la parcarile primariei.
Cred că soluţia ar fi ca Miliţia să dea amenzi la greu şi firmele de ridicări să nu mai evite străduţele înghesuite din jurul clădirilor de birouri, măcar cele cu dublu sens pe care nu încap 2 maşini din cauza celor parcate aiurea. În ritmul ăsta, după dat amenzi şi ridicat maşini zilnic pe acolo, proprietarii lor îşi vor face abonamente la parcările existente, chiar dacă vor merge o staţie cu metroul de la parcare la muncă şi retur.
Deasemenea, ar mai trebui săltaţi şi cei care au casă cu curte dar, din comoditate, lasă maşinile pe stradă. Situaţia asta o întâlnim şi în Primăverii (unde trebuie platforme de ridicări mai mari, la ce SUVuri sunt), dar şi mai pe la periferie (de ex. pe Drumul Cooperativei)...
- Tom
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Tom
Nu sunt de vina proprietarii de masini pentru ca firmele de godzilla nu le fac locuri de parcare. Firmele trebuie sanctionate in primul rand, pentru ca accepta sedii fara parcari.
Chiar si asa-zisul "centru civic" nu are parcari suficiente, dovada ca nu a existat un plan serios pentru construirea unei zone de afaceri a orasului, unde, desi e bine ca sunt mijloace de transport, bisnitzmenul tot cu salupa 4x4 vine, "pentru ca merita". Daca merita, sa aiba unde, contra unui cascaval consistent.
Nu sunt de vina proprietarii de masini pentru ca firmele de godzilla nu le fac locuri de parcare. Firmele trebuie sanctionate in primul rand, pentru ca accepta sedii fara parcari.
Chiar si asa-zisul "centru civic" nu are parcari suficiente, dovada ca nu a existat un plan serios pentru construirea unei zone de afaceri a orasului, unde, desi e bine ca sunt mijloace de transport, bisnitzmenul tot cu salupa 4x4 vine, "pentru ca merita". Daca merita, sa aiba unde, contra unui cascaval consistent.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination