Topic: Tramvaiele Tatra intra in istorie
64 posts, 30599 views
📖 Pagination options
- electricianu
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Tatra intra in istorie
electricianu
vagoane v2at nu se vor mai face,se vor toate tatrele pe surse,care se vor lua de la ikarus 4 trolebuze care se caseaza
vagoane v2at nu se vor mai face,se vor toate tatrele pe surse,care se vor lua de la ikarus 4 trolebuze care se caseaza
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Tatra intra in istorie
Utilizator anonim
Oricum cu toate modificarile si RKurile mai mult de 3-4 ani nu vor mai rezista, sa zicem ca rezista cele cu RK in campania 2013-2014, in rest se duc incet incet.
Oricum cu toate modificarile si RKurile mai mult de 3-4 ani nu vor mai rezista, sa zicem ca rezista cele cu RK in campania 2013-2014, in rest se duc incet incet.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Tatra intra in istorie
Utilizator anonim
A 37a Tatra care era pe lista de casari si a ramas este 3343. Pentru anul acesta programul de casari este finalizat.
A 37a Tatra care era pe lista de casari si a ramas este 3343. Pentru anul acesta programul de casari este finalizat.
3343-DEP-21.03.2013 (1).JPG (200.18 KB; downloaded 4590 times)
- uzzy84
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Tatra intra in istorie
uzzy84
Nu inteleg 2 lucruri ingandirea celor de la Militari. De ce caseaza Tatrele inainte ca vagoanele noi sa ajunga in curtea depoului si sa fie pregatite de traseu, si de ce din 37 de vagoane trimise la casat, nu pun la punct 10 dintre ele si sa le scoata in traseu pe 47 inca vreo 2 tururi in plus si sa infiinteze 48 ( Ghencea-Razoare-Giulesti ) cu vreo 7-8 tururi solo. Ar acoperi fluxul de calatori care ar merge cu 41 pana la Giulesti si ar mai prelua din calatorii lui 11 intre Giulesti si 13 Septembrie. In felul acesta si bd. Ghencea si sos. Giulesti ar fii strabatute de cate 2 linii de tramvai, timpul de asteptare in statie ar mai scadea, si ar mai fii nevoie de 16 vatmani care sa asigure titularii liniilor si al vagoanelor ( presupun ca nu toti vatmanii de la Militari lucreaza titulari in liniile depoului ).
Nu inteleg 2 lucruri ingandirea celor de la Militari. De ce caseaza Tatrele inainte ca vagoanele noi sa ajunga in curtea depoului si sa fie pregatite de traseu, si de ce din 37 de vagoane trimise la casat, nu pun la punct 10 dintre ele si sa le scoata in traseu pe 47 inca vreo 2 tururi in plus si sa infiinteze 48 ( Ghencea-Razoare-Giulesti ) cu vreo 7-8 tururi solo. Ar acoperi fluxul de calatori care ar merge cu 41 pana la Giulesti si ar mai prelua din calatorii lui 11 intre Giulesti si 13 Septembrie. In felul acesta si bd. Ghencea si sos. Giulesti ar fii strabatute de cate 2 linii de tramvai, timpul de asteptare in statie ar mai scadea, si ar mai fii nevoie de 16 vatmani care sa asigure titularii liniilor si al vagoanelor ( presupun ca nu toti vatmanii de la Militari lucreaza titulari in liniile depoului ).
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Tatra intra in istorie
Utilizator anonim
Toate 36 vagoane sunt casate de minim un an !
Toate 36 vagoane sunt casate de minim un an !
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Tatra intra in istorie
Nenea_titi
Cred că aici putem vorbi mai exact de sfârșitul tatrelor. Eu locuind în zona Crângași și copilărind destul în zona Griviței-1mai și Griviței - Basarab, le țin minte perfect pe multe linii, 3, 35,42,47, 48. Dar ulterior au fost mutate la Dudesti, scurt timp, și mergeau pe 34, dar și pe 15, 19,23 și 27, le-am văzut și pe 17, 12, 7,etc. Dar din păcate, a mai apus un tip de tramvai la ITB/RATB/STB. Eu am apucat Thompson V09, ITB V56 ȘI 58, EP-V3A, V3A normal, V2A, și TATRA. Nu pun aici Rathgeber și Duewag, deoarece nu au importanță istorică, pentru București. Ar fi avut cu condiția să circule de noi. Ori ele au reprezentat o soluție temporară deoarece erau prea multe zdroage pe străzi. Toate azi sunt apuse. De curând a mai picat o stea.
Cred că aici putem vorbi mai exact de sfârșitul tatrelor. Eu locuind în zona Crângași și copilărind destul în zona Griviței-1mai și Griviței - Basarab, le țin minte perfect pe multe linii, 3, 35,42,47, 48. Dar ulterior au fost mutate la Dudesti, scurt timp, și mergeau pe 34, dar și pe 15, 19,23 și 27, le-am văzut și pe 17, 12, 7,etc. Dar din păcate, a mai apus un tip de tramvai la ITB/RATB/STB. Eu am apucat Thompson V09, ITB V56 ȘI 58, EP-V3A, V3A normal, V2A, și TATRA. Nu pun aici Rathgeber și Duewag, deoarece nu au importanță istorică, pentru București. Ar fi avut cu condiția să circule de noi. Ori ele au reprezentat o soluție temporară deoarece erau prea multe zdroage pe străzi. Toate azi sunt apuse. De curând a mai picat o stea.
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Tatra intra in istorie
Nicu24
Și mie îmi vor lipsi mult vitezomanele dar ce sa facem ? Orice lucru are și un sfârșit iar ele și-au făcut onorabil datoria pe străzi timp de 46ani fara întrerupere .
Probabil că vor mai reactiva câteva că nu sunt suficiente tramvaie pentru acoperirea parcului de la Militari .
Și mie îmi vor lipsi mult vitezomanele dar ce sa facem ? Orice lucru are și un sfârșit iar ele și-au făcut onorabil datoria pe străzi timp de 46ani fara întrerupere .
Probabil că vor mai reactiva câteva că nu sunt suficiente tramvaie pentru acoperirea parcului de la Militari .
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Tatra intra in istorie
cris_m
Nenea Titi, matale am impresia ca te plictisesti cam repede sa scrii numele de vehicule, depouri cu litera mare. Chiar asa greu e de inteles ca se scriu cu litera mare?
Nenea Titi, matale am impresia ca te plictisesti cam repede sa scrii numele de vehicule, depouri cu litera mare. Chiar asa greu e de inteles ca se scriu cu litera mare?
📖 Pagination options