Topic: Știri despre transportul local din București
970 posts, 333906 views
📖 Pagination options
- V2A
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
V2A
Linia 330 – deviată temporar vineri, 8 aprilie
Linia de autobuz 330 va funcționa pe un traseu modificat în ziua de vineri, 8 aprilie 2022, începând cu ora 14.00. Măsura a fost luată ca urmare a unor restricții de circulație impuse de Brigada de Poliție Rutieră în zona stadionului „Arcul de Triumf”, cu ocazia desfășurării meciului de fotbal dintre echipele feminine ale României și Elveției.
Din acest motiv, la dispoziția Brigăzii Rutiere de Poliție, autobuzele liniei 330 vor circula, pe sensul spre „Piața Presei”, pe traseul de bază până la Arcul de Triumf, apoi pe Bd. Regele Mihai I, rond Piața Presei, Bd. Mărăști, până la terminalul „Piața Presei”.
Sensul spre capătul de linie „Faur” rămâne neschimbat.
https://tpbi.ro/linia-330-deviata-tempor ... aprilie/
Linia 330 – deviată temporar vineri, 8 aprilie
Linia de autobuz 330 va funcționa pe un traseu modificat în ziua de vineri, 8 aprilie 2022, începând cu ora 14.00. Măsura a fost luată ca urmare a unor restricții de circulație impuse de Brigada de Poliție Rutieră în zona stadionului „Arcul de Triumf”, cu ocazia desfășurării meciului de fotbal dintre echipele feminine ale României și Elveției.
Din acest motiv, la dispoziția Brigăzii Rutiere de Poliție, autobuzele liniei 330 vor circula, pe sensul spre „Piața Presei”, pe traseul de bază până la Arcul de Triumf, apoi pe Bd. Regele Mihai I, rond Piața Presei, Bd. Mărăști, până la terminalul „Piața Presei”.
Sensul spre capătul de linie „Faur” rămâne neschimbat.
https://tpbi.ro/linia-330-deviata-tempor ... aprilie/
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
andrei11
Adică aşa de mare va fi înghesuiala la meci ?
Adică aşa de mare va fi înghesuiala la meci ?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
Gabi23
Temporar, liniile 16 și 36 vor funcționa pe trasee modificate
Sâmbătă, 09.04.2022, circulația tramvaielor va fi suspendată pe Str. Petricani, pentru a permite executarea unor lucrări la rețeaua de contact a tramvaielor.
Astfel, liniile de tramvai 16 și 36 vor funcționa pe trasee modificate, între terminalele aferente („Piața Sf. Vineri” – linia 16 și „Republica” – linia 36) și capătul de linie „Bd. Lacul Tei”.
Pentru preluarea fluxurilor de călători, va fi înființată linia navetă de autobuze 636, care va funcționa între terminalul „Platforma Industrială Pipera” și rondul de la intersecţia Str. Petricani/ Bd. Lacul Tei, pe următorul traseu: Bd. Dimitrie Pompeiu, Str. Petricani, Bd. Lacul Tei.
Autobuzele liniei 636 vor efectua opriri în stațiile liniei 243, situate pe Bd. Dimitrie Pompeiu și pe Str. Petricani (cu excepţia staţiei de urcare „Platforma Industrială Pipera”, de pe sensul spre Bd. Lacul Tei, care va fi efectuată la peronul de tramvai din terminal), precum și în stațiile liniei N123, situate pe Bd. Lacul Tei.
https://www.stbsa.ro/comunicat1?nrcom=1625
Temporar, liniile 16 și 36 vor funcționa pe trasee modificate
Sâmbătă, 09.04.2022, circulația tramvaielor va fi suspendată pe Str. Petricani, pentru a permite executarea unor lucrări la rețeaua de contact a tramvaielor.
Astfel, liniile de tramvai 16 și 36 vor funcționa pe trasee modificate, între terminalele aferente („Piața Sf. Vineri” – linia 16 și „Republica” – linia 36) și capătul de linie „Bd. Lacul Tei”.
Pentru preluarea fluxurilor de călători, va fi înființată linia navetă de autobuze 636, care va funcționa între terminalul „Platforma Industrială Pipera” și rondul de la intersecţia Str. Petricani/ Bd. Lacul Tei, pe următorul traseu: Bd. Dimitrie Pompeiu, Str. Petricani, Bd. Lacul Tei.
Autobuzele liniei 636 vor efectua opriri în stațiile liniei 243, situate pe Bd. Dimitrie Pompeiu și pe Str. Petricani (cu excepţia staţiei de urcare „Platforma Industrială Pipera”, de pe sensul spre Bd. Lacul Tei, care va fi efectuată la peronul de tramvai din terminal), precum și în stațiile liniei N123, situate pe Bd. Lacul Tei.
https://www.stbsa.ro/comunicat1?nrcom=1625
- messe
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
messe
Nu stiu cat de mare e inghesuiala insa se inchide breteaua de viraj dreapta pe Marasti dinspre Arcul de Triumf si de aceea il deviaza.
andrei11 wrote here:
Adică aşa de mare va fi înghesuiala la meci ?
Nu stiu cat de mare e inghesuiala insa se inchide breteaua de viraj dreapta pe Marasti dinspre Arcul de Triumf si de aceea il deviaza.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
V2A
Optimizare: TPBI reînființează linia 96 și scurtează linia 80
Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI) a decis modificarea traseului liniei 80 și reînființarea liniei 96, începând de sâmbătă, 16 aprilie 2022, ca urmare a creării condițiilor pentru utilizarea rețelei de întoarcere a troleibuzelor în zona intersecției Răzoare.
Astfel, pentru o mai bună reorganizare a transportului public de călători pe perioada lucrărilor la rețeaua de contact a troleibuzelor de pe Bulevardul Vasile Milea, linia 80 va funcționa pe traseul de bază ȋntre terminalul „Valea Argeșului” și intersecţia Drumul Taberei/ Drumul Sării, apoi pe un traseu modificat pe Drumul Sării, Str. Răzoare, Șos. Panduri, Bd. Geniului (staţia Danny Huwe), cu ȋntoarcere pe Bd. Geniului, Drumul Sării, Drumul Taberei, apoi traseul actual.
La rândul ei, linia 96 va fi reînființată și va funcționa pe traseul: terminal „Depoul Alexandria”, Șos. Alexandriei, Str. Antiaeriană, Drumul Sării, Str. Răzoare, Șos. Panduri, Bd. Geniului (staţia Piața Danny Huwe), cu ȋntoarcere pe Bd. Geniului, Drumul Sării, Str. Antiaeriană, Șos. Alexandriei, terminal „Depoul Alexandria”.
Prin aceste măsuri, călătorii liniilor de troleibuz 80 și 96 care doresc să ajungă în zona Gării de Nord pot utiliza autobuzele liniei navetă 696 din stația comună „Danny Huwe”.
https://tpbi.ro/optimizare-tpbi-reinfiin ... inia-80/
Optimizare: TPBI reînființează linia 96 și scurtează linia 80
Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI) a decis modificarea traseului liniei 80 și reînființarea liniei 96, începând de sâmbătă, 16 aprilie 2022, ca urmare a creării condițiilor pentru utilizarea rețelei de întoarcere a troleibuzelor în zona intersecției Răzoare.
Astfel, pentru o mai bună reorganizare a transportului public de călători pe perioada lucrărilor la rețeaua de contact a troleibuzelor de pe Bulevardul Vasile Milea, linia 80 va funcționa pe traseul de bază ȋntre terminalul „Valea Argeșului” și intersecţia Drumul Taberei/ Drumul Sării, apoi pe un traseu modificat pe Drumul Sării, Str. Răzoare, Șos. Panduri, Bd. Geniului (staţia Danny Huwe), cu ȋntoarcere pe Bd. Geniului, Drumul Sării, Drumul Taberei, apoi traseul actual.
La rândul ei, linia 96 va fi reînființată și va funcționa pe traseul: terminal „Depoul Alexandria”, Șos. Alexandriei, Str. Antiaeriană, Drumul Sării, Str. Răzoare, Șos. Panduri, Bd. Geniului (staţia Piața Danny Huwe), cu ȋntoarcere pe Bd. Geniului, Drumul Sării, Str. Antiaeriană, Șos. Alexandriei, terminal „Depoul Alexandria”.
Prin aceste măsuri, călătorii liniilor de troleibuz 80 și 96 care doresc să ajungă în zona Gării de Nord pot utiliza autobuzele liniei navetă 696 din stația comună „Danny Huwe”.
https://tpbi.ro/optimizare-tpbi-reinfiin ... inia-80/
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
LucaTB
Și aici noua hartă cu devierile, pusă pe FaceBook de ADTPBI.
Și aici noua hartă cu devierile, pusă pe FaceBook de ADTPBI.
Sursa: https://www.facebook.com/158676992806593 ... 2321236/
img_1_1649850173371.jpg (228.42 KB; downloaded 3603 times)
- V2A
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
V2A
Liniile 182 și 282 vor funcționa pe trasee separate între Calea Dorobanți și Strada Teiul Doamnei
Autobuzele liniilor 182 și 282 vor circula pe trasee separate între Calea Dorobanți și intersecția Bulevardul Lacul Tei/ Strada Teiul Doamnei, începând de sâmbătă 16 aprilie 2022. Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI) a luat această măsură pentru a optimiza transportul public de călători și a oferi conexiuni noi către diferite puncte de interes ale Capitalei.
Ca urmare, linia 182 va funcționa astfel:
– pe sensul spre „Institutul Oncologic”: Piața Gării de Nord, Bd. Gheorghe Duca, Bd. Alexandru Ioan Cuza, Șos. Nicolae Titulescu, Pasajul Victoria, Bd. Iancu de Hunedoara, Șos. Ștefan cel Mare, Str. Barbu Văcărescu, Bd. Lacul Tei, Str. Teiul Doamnei, Șos. Colentina, Șos. Fundeni, breteaua pasajului Fundeni, terminal „Institutul Oncologic”;
– pe sensul spre „Gara de Nord”: terminal „Institutul Oncologic”, Șos. Fundeni, Șos. Colentina, Str. Teiul Doamnei, Bd. Lacul Tei, Str. Barbu Văcărescu, Șos. Ștefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara, Pasajul Victoria, Șos. Nicolae Titulescu, Calea Griviței, Piața Gării de Nord.
Pe noul traseu, autobuzele liniei 182 vor opri în stațiile: „Stadionul Dinamo” (pe sensul spre „Institutul Oncologic”), „Bd. Lacul Tei”, Stadionul Dinamo” și „Calea Dorobanților” (pe sensul spre „Gara de Nord”).
Autobuzele vor circula pe calea de rulare a tramvaielor, pe sensul spre Institutul Oncologic, de la intersecţia Șos. Nicolae Titulescu/ Str. Maltopol până la intersecţia Șos. Ștefan cel Mare/ Str. Barbu Văcărescu, iar pe sensul opus, de la intersecţia Șos. Ștefan cel Mare/ Calea Floreasca până la intersecţia șos. Nicolae Titulescu/ Bd. Banu Manta.
https://tpbi.ro/liniile-182-si-282-vor-f ... doamnei/
Liniile 182 și 282 vor funcționa pe trasee separate între Calea Dorobanți și Strada Teiul Doamnei
Autobuzele liniilor 182 și 282 vor circula pe trasee separate între Calea Dorobanți și intersecția Bulevardul Lacul Tei/ Strada Teiul Doamnei, începând de sâmbătă 16 aprilie 2022. Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI) a luat această măsură pentru a optimiza transportul public de călători și a oferi conexiuni noi către diferite puncte de interes ale Capitalei.
Ca urmare, linia 182 va funcționa astfel:
– pe sensul spre „Institutul Oncologic”: Piața Gării de Nord, Bd. Gheorghe Duca, Bd. Alexandru Ioan Cuza, Șos. Nicolae Titulescu, Pasajul Victoria, Bd. Iancu de Hunedoara, Șos. Ștefan cel Mare, Str. Barbu Văcărescu, Bd. Lacul Tei, Str. Teiul Doamnei, Șos. Colentina, Șos. Fundeni, breteaua pasajului Fundeni, terminal „Institutul Oncologic”;
– pe sensul spre „Gara de Nord”: terminal „Institutul Oncologic”, Șos. Fundeni, Șos. Colentina, Str. Teiul Doamnei, Bd. Lacul Tei, Str. Barbu Văcărescu, Șos. Ștefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara, Pasajul Victoria, Șos. Nicolae Titulescu, Calea Griviței, Piața Gării de Nord.
Pe noul traseu, autobuzele liniei 182 vor opri în stațiile: „Stadionul Dinamo” (pe sensul spre „Institutul Oncologic”), „Bd. Lacul Tei”, Stadionul Dinamo” și „Calea Dorobanților” (pe sensul spre „Gara de Nord”).
Autobuzele vor circula pe calea de rulare a tramvaielor, pe sensul spre Institutul Oncologic, de la intersecţia Șos. Nicolae Titulescu/ Str. Maltopol până la intersecţia Șos. Ștefan cel Mare/ Str. Barbu Văcărescu, iar pe sensul opus, de la intersecţia Șos. Ștefan cel Mare/ Calea Floreasca până la intersecţia șos. Nicolae Titulescu/ Bd. Banu Manta.
https://tpbi.ro/liniile-182-si-282-vor-f ... doamnei/
- joker
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
joker
Si poza cu legenda traseului
sursa : https://www.facebook.com/158676992806593 ... sfnsn=mo
Si poza cu legenda traseului
FB_IMG_1649859535373.jpg (74.11 KB; downloaded 3476 times)
sursa : https://www.facebook.com/158676992806593 ... sfnsn=mo
- Bogdan Ciorascu
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
Bogdan Ciorascu
Da dar banuiesc ca va exista "cu exceptia STB" iar fazele semaforului daca nu este ambuteiata intersectia cred ca ii permit lejer soferului virajul!
Traseul mi se pare bun iar daca a si fost asa dramatic scurtat as fi fortat si prelungirea la Fundeni (343) sau la Basarabia (70,79).
Da dar banuiesc ca va exista "cu exceptia STB" iar fazele semaforului daca nu este ambuteiata intersectia cred ca ii permit lejer soferului virajul!
Traseul mi se pare bun iar daca a si fost asa dramatic scurtat as fi fortat si prelungirea la Fundeni (343) sau la Basarabia (70,79).
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
ByOnu
Felicitari TPBI! O masura foarte buna!
Felicitari TPBI! O masura foarte buna!
113b.jpeg (112.31 KB; downloaded 3412 times)
113.jpeg (142.27 KB; downloaded 3403 times)
- orex
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
orex
Prea multe osanale la adresa ”realizarilor” TPBI, pentru actiuni neincluse-n cele 39 de puncte din ROF-ului său!
PS
Ce-i mare smecherie sa se retraga verzile, si nu numai, la autobaza Floreasca pe soseaua omonima, au si semafor dedicat, cu ”faza” de stanga!
Prea multe osanale la adresa ”realizarilor” TPBI, pentru actiuni neincluse-n cele 39 de puncte din ROF-ului său!
PS
Ce-i mare smecherie sa se retraga verzile, si nu numai, la autobaza Floreasca pe soseaua omonima, au si semafor dedicat, cu ”faza” de stanga!
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
cosminduru
Salut modificarea traseului 182, este parțial congruentă cu propunerea mea de acum 1 an și ceva, de a înființa un 382
Salut modificarea traseului 182, este parțial congruentă cu propunerea mea de acum 1 an și ceva, de a înființa un 382
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
Gabi23
Liniile 178 și 368, deviate temporar
Ca urmare a restricțiilor de circulație de pe Strada Luterană ce vor avea loc în noaptea de 15/16.04.2022, între orele 22.00-06.00, impuse de instalarea unei macarale, Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI) deviază temporar liniile de autobuz 178 și 368.
Astfel, în seara zilei de 15 aprilie, începând cu ora 22.00, și în dimineața zilei de 16 aprilie, până la ora 06.00, linia 178 va funcţiona pe traseul de bază ȋntre capătul de linie „Sala Palatului” și intersecţia Str. Ion Câmpineanu/ Str. Știrbei Vodă/ Str. Luterană, apoi pe un traseu modificat pe Str. Știrbei Vodă, Calea Victoriei, Str. Demetru Ion Dobrescu, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. Gheorghe Magheru, Bd. Dacia, Str. Mircea Vulcănescu, apoi pe traseul actual. Celălalt sens nu va fi modificat.
În același interval de timp, linia 368 va funcţiona de la capătul de linie „Piaţa Romană” pe Bd. Gheorghe Magheru, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Dacia, Str. Mircea Vulcănescu, Str. Berzei, apoi pe traseul actual. Celălalt sens rămâne neschimbat.
https://tpbi.ro/liniile-178-si-368-deviate-temporar/
Liniile 178 și 368, deviate temporar
Ca urmare a restricțiilor de circulație de pe Strada Luterană ce vor avea loc în noaptea de 15/16.04.2022, între orele 22.00-06.00, impuse de instalarea unei macarale, Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI) deviază temporar liniile de autobuz 178 și 368.
Astfel, în seara zilei de 15 aprilie, începând cu ora 22.00, și în dimineața zilei de 16 aprilie, până la ora 06.00, linia 178 va funcţiona pe traseul de bază ȋntre capătul de linie „Sala Palatului” și intersecţia Str. Ion Câmpineanu/ Str. Știrbei Vodă/ Str. Luterană, apoi pe un traseu modificat pe Str. Știrbei Vodă, Calea Victoriei, Str. Demetru Ion Dobrescu, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. Gheorghe Magheru, Bd. Dacia, Str. Mircea Vulcănescu, apoi pe traseul actual. Celălalt sens nu va fi modificat.
În același interval de timp, linia 368 va funcţiona de la capătul de linie „Piaţa Romană” pe Bd. Gheorghe Magheru, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Dacia, Str. Mircea Vulcănescu, Str. Berzei, apoi pe traseul actual. Celălalt sens rămâne neschimbat.
https://tpbi.ro/liniile-178-si-368-deviate-temporar/
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
Gabi23
„Bucharest International Half Marathon & 10k 2022” modifică duminică 40 de linii de transport public
Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI) a dispus modificarea a 40 de linii de transport public de călători și înființarea temporară a trei linii navetă, pentru a permite desfășurarea evenimentului sportiv „Bucharest International Half Marathon & 10k 2022”, care are loc duminică, 17 aprilie.
Astfel, la dispoziția Brigăzii Rutiere de Poliție, traficul rutier va fi restricționat între orele 06.00-16.00 pe următoarele artere: Bd. Constantin Prezan, Piaţa Arcul de Triumf, Bd. Regele Mihai I, Şos. Kiseleff, Piața Victoriei, Str. Buzeşti, Str. Berzei, Str. Vasile Pârvan, Pod Haşdeu, Splaiul Independenţei, Bd. Unirii, Bd. Decebal, Bd. I. C. Brǎtianu, Str. Halelor și Calea Victoriei.
Ca urmare a acestor restricții, TPBI a dispus următoarele modificări ale traseelor:
– liniile 24 şi 45 vor funcţiona pe traseele de bază între terminalele „Cartier Dămăroaia”, respectiv „Mezeş” şi intersecția Bd. Ion Mihalache/ Str. Dr. Felix, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Str. Dr. Felix, Şos. Nicolae Titulescu, până la terminalul „Banu Manta”;
– linia 44 va fi suspendată pȃnă la ridicarea restricțiilor de circulație pe Str. Berzei, perioadă ȋn care vagoanele repartizate pe aceasta vor fi distribuite ȋn linia 43;
– linia 46 va funcţiona pe traseul actual între terminalul „Republica” şi intersecția Șos. Nicolae Titulescu/ Str. Dr. Felix, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Şos. Nicolae Titulescu, până la terminalul „Banu Manta”;
– linia 61 va funcționa pe parcursul întregii zile pe un traseu scurtat ȋntre „Master‟ și Podul Operei, unde troleibuzele acestei linii vor ȋntoarce pe Podul Operei;
– liniile 69 și 70 vor fi suspendate;
– linia 79 va funcționa după ridicarea restricțiilor de circulație (aproximativ, după ora 14.00). Până la reluarea circulației troleibuzelor liniei 79, va funcționa linia navetă 670 între terminalul „Bd. Basarabia” şi Piaţa Universităţii, pe Str. Lucreţiu Pǎtrǎşcanu, Str. C-tin Brancuşi, Str. Baba Novac, Şos. Mihai Bravu, prin Pasajul Muncii, Şos. Mihai Bravu, Str. Matei Voievod, Bd. Pache Protopopescu, Bd. Carol I, rond Piața Universității;
– linia 85 va funcţiona pe parcursul ȋntregii zile pe traseul de bază între terminalul „Baicului” și „Piaţa Rosetti”, cu întoarcere pe Str. Dianei, Str. Jean Louis Calderon, Str. Tudor Arghezi, Bd. Carol I, apoi traseul actual;
– linia 86 va funcționa după ridicarea restricțiilor de circulație (aproximativ, după ora 14.00). Până la reluarea circulației troleibuzelor liniei 86, va funcționa linia navetă 665 între terminalul „Dridu” şi „Gara de Nord”, pe Str. Pajurei, Bd. Bucureştii Noi, Calea Griviței, Piața Gării de Nord, cu întoarcere în zona fântânii centrale (comun cu liniile 182 şi 205);
– linia 90 va funcţiona pe parcursul întregii zile pe traseul de bază între terminalul „Arena Naţională” şi „Piaţa Rosetti”, cu întoarcere pe Str. Dianei, Str. Jean Louis Calderon, Str. Tudor Arghezi, Bd. Carol I, apoi traseul actual;
– linia 97 va funcționa după ridicarea restricțiilor de circulație (aproximativ, după ora 14.00). Până la reluarea circulației troleibuzelor liniei 97, va funcţiona linia navetă 697 între terminalul „Strǎuleşti” şi „Gara de Nord”, pe Bd. Bucureştii Noi, Calea Griviței, Piața Gării de Nord, cu întoarcere în zona fântânii centrale (comun cu liniile 182 şi 205);
– linia 104 va funcţiona pe traseul de bază între „Cora Pantelimon” şi intersecţia Şos. Mihai Bravu/ Bd. Decebal, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Şos. Mihai Bravu, Calea Dudeşti, Bd. Octavian Goga, prin Pasajul Mărăşeşti, Bd. Mărăşeşti, Bd. Dimitrie Cantemir, prin Pasajul Unirii (comun cu linia 381), Bd. I. C. Brătianu, Piaţa Universităţii, Bd. Carol I, până la „Piaţa Rosetti”;
– linia 116 va funcţiona pe un traseu scurtat între „Gara Progresul” şi terminalul „Piaţa Unirii” (capătul de linie al troleibuzelor 73 și 76);
– linia 117 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „Cartier Confort Urban” şi Piaţa Unirii, unde va întoarce din Bd. Regina Maria pe Str. Bibescu Vodă, Piaţa Unirii, Aleea II (capătul liniei 783), Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, apoi traseul de bază;
– liniile 122 şi 137 vor funcţiona pe traseele de bază între terminalele „Complex Cartier Latin”, respectiv „Carrefour Militari” şi intersecţia Bd. Eroilor/ Splaiul Independenței (Pod Eroilor), apoi pe un traseu modificat pe Splaiul Independenței, Podul Cotroceni, Splaiul Independenței (malul drept), Bd. Eroilor, apoi traseele de bază;
– linia 123 va funcţiona pe traseul de bază între „C.E.T. Sud Vitan” şi intersecţia Calea Vitan/ Calea Dudeşti/ Bd. Octavian Goga, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Octavian Goga, prin Pasajul Mărăşeşti, Bd. Mărăşeşti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, Bd. George Coşbuc, Bd. Tudor Vladimirescu, Şos. Panduri, Str. Prof. Dr. Rainer, Bd. Eroilor, Splaiul Independenței, Str. Constantin Noica, Cal. Plevnei, Şos. Orhideelor, Bd. Dinicu Golescu, cu întoarcere pe Str. Witing, Calea Plevnei, Str. Constantin Noica, Splaiul Independenței, Bd. Eroilor, Str. Dumitru Bagdasar, Şos. Panduri, Bd. Tudor Vladimirescu, Bd. George Coşbuc, Bd. Regina Maria, Str. 11 Iunie, Bd. Mărăşeşti, prin Pasajul Mărăşeşti, Bd. Octavian Goga, Calea Vitan, apoi traseul actual;
– linia 131 va funcţiona pe traseul de bază între „Piaţa Romană” şi intersecţia Calea Dorobanţi/ Bd. Aviatorilor (Piaţa Charles de Gaulle), apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Bd. Aviatorilor, Bd. Beijing, Str. Nicolae Caramfil, Pasaj Băneasa, Bd. Aerogării, Şos. Bucureşti-Ploieşti, apoi traseul actual până la capătul de linie „Complex Comercial Băneasa”;
– linia 133 va funcţiona între terminalele „Gara Basarab” şi „Bd. Tineretului” pe Bd. Dinicu Golescu, Piaţa Gării de Nord, Bd. Gheorghe Duca, Bd. Alexandru Ioan Cuza, Şos. Nicolae Titulescu, prin Pasajul Victoriei, Bd. Iancu de Hunedoara, Calea Dorobanţi, Bd. Dacia, Str. Traian, Str. Dimitrie Onciu, Str. Zece Mese, Str. Traian, Calea Călăraşi, Şos. Mihai Bravu, Calea Dudeşti, Bd. Octavian Goga, Str. Nerva Traian, Calea Vǎcǎreşti, cu întoarcere pe Calea Vǎcǎreşti, Str. Nerva Traian, Bd. Octavian Goga, Calea Dudeşti, Şos. Mihai Bravu, Calea Călăraşi, Str. Traian, Bd. Dacia, Str. Polonă, Şos. Ştefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara, prin Pasajul Victoriei, Şos. Nicolae Titulescu, Calea Griviței, Piața Gării de Nord, Bd. Dinicu Golescu;
– linia 136 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „C.E.T. Vest Militari” şi intersecţia Calea 13 Septembrie/Bd. Libertății, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Bd. Libertății, cu întoarcere în rondul Piața Regina Maria;
– liniile 168, 226 şi 368 vor funcţiona pe traseele de bază între „Cartier Constantin Brâncuşi”, „Depoul Alexandria” respectiv „Valea Oltului” şi intersecţia Bd. Eroilor/ Splaiul Independenței (Pod Eroilor), apoi pe un traseu modificat pe Splaiul Independenței (malul drept), Podul Operei, cu întoarcere pe Splaiul Independenței (malul stâng), Pod Eroilor, Bd. Eroilor, apoi traseele de bază;
– linia 178 va funcţiona între terminalul „Cartier Militari” şi intersecţia Bd. Dinicu Golescu/ Str. Witing, apoi pe un traseu modificat pe Str. Witing, Calea Plevnei, Str. Mircea Vulcănescu, cu întoarcere pe Bd. Dinicu Golescu, Şos. Orhideelor, apoi traseul de bază;
– linia 201 va funcţiona pe traseul de bază între „Semănătoarea” şi Podul Operei, cu ȋntoarcere pe Splaiul Independenţei (malul stâng), apoi traseul actual;
– linia 205 va funcţiona pe sensul spre Gara de Nord pe traseul actual între terminalul „Strǎuleşti” şi Piaţa Presei, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Mărăşti, Str. Alexandru Constantinescu, Bd. Ion Mihalache, Bd. Banu Manta, Şos. Nicolae Titulescu, Calea Griviței, Piaţa Gării de Nord, cu întoarcere pe Calea Griviței, Str. Polizu, Str. Buzești, Bd. Ion Mihalache, Str. Alexandru Constantinescu, Bd. Mărăşti, Şos. Bucureşti-Ploieşti, apoi traseul actual;
– linia 282 va funcţiona pe traseul de bază între „Șoseaua Fundeni” şi intersecţia Str. Radu Beller/ Calea Dorobanţi, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Calea Dorobanţi, Bd. Iancu de Hunedoara, prin Pasajul Victoria, Șos. Nicolae Titulescu, apoi traseul actual;
– linia 312 va funcţiona între „Platforma Comercială Arcade Berceni” şi intersecţia Splaiul Unirii/ Bd. Mărășești, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Mărășești, Bd. Dimitrie Cantemir, cu întoarcere pe Splaiul Unirii, apoi traseul actual;
– linia 313 va funcţiona pe un traseu scurtat între „Piaţa de Gros” şi terminalul „Piaţa Unirii” (capătul de linie al troleibuzelor 73 și 76);
– linia 323 va funcţiona pe traseul de bază între „Zețarilor” şi intersecţia Bd. Mircea Vodă/ Bd. Mărășești, apoi pe Bd. Mărășești, Bd. Dimitrie Cantemir, pȃnă la terminalul „Piaţa Unirii” (capătul de linie al troleibuzelor 73 și 76), cu întoarcere pe Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărășești, Bd. Mircea Vodă, apoi traseul actual;
– linia 330 va funcţiona pe traseul de bază între „Faur” şi intersecţia Calea Dorobanţi/ Bd. Aviatorilor/ Bd. Mareşal Constantin Prezan (Piaţa Charles de Gaulle), cu întoarcere în rondul din Piaţa Charles de Gaulle;
– linia 331 va funcţiona pe traseul de bază între „Piaţa Romană” şi intersecţia Bd. Dacia/ Calea Dorobanţi, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Dacia, Str. Polonă, Șos. Ștefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara, prin Pasajul Victoriei, Șos. Nicolae Titulescu, Str. Dr. Felix, Bd. Ion Mihalache, Str. Alexandru Constantinescu, Bd. Mărăşti, rond Piața Presei, Bd. Poligrafiei, apoi traseul actual. Pe sensul spre Piaţa Romană, linia 331 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „Cartier Damaroaia” și intersecţia Bd. Poligrafiei/ Bd. Mărăşti, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Mărăşti, Str. Alexandru Constantinescu, Bd. Ion Mihalache, Str. Dr. Felix, Şos. Nicolae Titulescu, prin Pasajul Victoriei, Bd. Iancu de Hunedoara, Cal. Dorobanţi, apoi traseul actual.
– linia 335 va funcţiona pe traseul de bază între „Faur” şi intersecţia Cal. Dorobanţi/ Bd. Aviatorilor/ Bd. Mareşal Constantin Prezan (Piaţa Charles de Gaulle), apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Bd. Aviatorilor, Bd. Beijing, Str. Nicolae Caramfil, Bd. Aerogării, Şos. Bucureşti-Ploieşti, până la cap linie „Complex Comercial Băneasa”;
– linia 336 va funcţiona pe traseul de bază între „Complex Comercial Apusului” şi intersecţia Splaiul Independenţei/ Bd. Eroii Sanitari (Podul Operei), apoi pe Bd. Eroii Sanitari pȃnă la „Piaţa Operei” (capătul liniei 104), cu întoarcere pe Bd. Eroii Sanitari, Bd. Gheorghe Marinescu, apoi traseul actual;
– linia 361 va funcţiona pe traseu de bazǎ ȋntre „Complex Comercial Bǎneasa” şi intersecţia Şos. Bucureşti Ploieşti/ Bd. Aerogǎrii, apoi pe un traseu modificat ȋn ambele sensuri pe Bd. Aerogǎrii, Str. Nicolae Caramfil, Bd. Beijing, Bd. Aviatorilor, Piața Victoriei, Bd. Lascǎr Catargiu, Bd. Gheorghe Magheru, Bd. Nicolae Bǎlcescu cu întoarcere ȋn rondul Piaţa Universităţii;
– linia 381 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „Piaţa Reşiţa” şi Piaţa Romană, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Dacia, Str. Polonă, Șos. Ștefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara, prin Pasajul Victoriei, Șos. Nicolae Titulescu, Str. Dr. Felix, Bd. Ion Mihalache, pȃnă la terminalul „Clăbucet”, cu întoarcere pe Cal. Griviţei, Str. Clăbucet, Bd. Ion Mihalache, Str. Dr. Felix, Şos. Nicolae Titulescu, prin Pasajul Victoriei, Bd. Iancu de Hunedoara, Cal. Dorobanţi, Bd. Dacia, Piaţa Romană, Bd. Gheorghe Magheru, apoi traseul actual;
– linia 385 va funcţiona pe traseul de bază între „Valea Oltului” şi intersecţia Calea 13 Septembrie/ Bd. Libertății, apoi pe Bd. Libertății, Bd. Regina Maria, Str. Bibescu Vodă, Piaţa Unirii (capăt linie 783), cu întoarcere pe Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, Bd. Libertății, Calea 13 Septembrie, apoi traseul actual;
– linia 690 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „Ghencea” şi intersecţia Bd. Eroii Sanitari/ Splaiul Independenței, cu întoarcere pe Podul Operei;
– linia 783 va funcţiona pe traseul de bază între „Aeroportul Henri Coandă” şi intersecţia Şos. Bucureşti-Ploieşti/ Bd. Aerogǎrii, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Aerogǎrii, Str. Nicolae Caramfil, Bd. Beijing, Bd. Aviatorilor, Piața Victoriei, Bd. Lascǎr Catargiu, Bd. G-ral Gheorghe Magheru, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. I. C. Brătianu, prin Pasajul Unirii, Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, Str. Bibescu Vodă, Aleea II, cu întoarcere pe Splaiul Unirii, Bd. Mărăşeşti, Bd. Dimitrie Cantemir, prin Pasajul Unirii, Bd. I. C. Brătianu, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. G-ral Gheorghe Magheru, Bd. Lascăr Catargiu, Piața Victoriei, Bd. Aviatorilor, Bd. Beijing, Str. Nicolae Caramfil, Bd. Aerogǎrii, Şos. Bucureşti-Ploieşti, apoi traseul actual.
https://tpbi.ro/bucharest-international- ... -public/
„Bucharest International Half Marathon & 10k 2022” modifică duminică 40 de linii de transport public
Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI) a dispus modificarea a 40 de linii de transport public de călători și înființarea temporară a trei linii navetă, pentru a permite desfășurarea evenimentului sportiv „Bucharest International Half Marathon & 10k 2022”, care are loc duminică, 17 aprilie.
Astfel, la dispoziția Brigăzii Rutiere de Poliție, traficul rutier va fi restricționat între orele 06.00-16.00 pe următoarele artere: Bd. Constantin Prezan, Piaţa Arcul de Triumf, Bd. Regele Mihai I, Şos. Kiseleff, Piața Victoriei, Str. Buzeşti, Str. Berzei, Str. Vasile Pârvan, Pod Haşdeu, Splaiul Independenţei, Bd. Unirii, Bd. Decebal, Bd. I. C. Brǎtianu, Str. Halelor și Calea Victoriei.
Ca urmare a acestor restricții, TPBI a dispus următoarele modificări ale traseelor:
– liniile 24 şi 45 vor funcţiona pe traseele de bază între terminalele „Cartier Dămăroaia”, respectiv „Mezeş” şi intersecția Bd. Ion Mihalache/ Str. Dr. Felix, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Str. Dr. Felix, Şos. Nicolae Titulescu, până la terminalul „Banu Manta”;
– linia 44 va fi suspendată pȃnă la ridicarea restricțiilor de circulație pe Str. Berzei, perioadă ȋn care vagoanele repartizate pe aceasta vor fi distribuite ȋn linia 43;
– linia 46 va funcţiona pe traseul actual între terminalul „Republica” şi intersecția Șos. Nicolae Titulescu/ Str. Dr. Felix, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Şos. Nicolae Titulescu, până la terminalul „Banu Manta”;
– linia 61 va funcționa pe parcursul întregii zile pe un traseu scurtat ȋntre „Master‟ și Podul Operei, unde troleibuzele acestei linii vor ȋntoarce pe Podul Operei;
– liniile 69 și 70 vor fi suspendate;
– linia 79 va funcționa după ridicarea restricțiilor de circulație (aproximativ, după ora 14.00). Până la reluarea circulației troleibuzelor liniei 79, va funcționa linia navetă 670 între terminalul „Bd. Basarabia” şi Piaţa Universităţii, pe Str. Lucreţiu Pǎtrǎşcanu, Str. C-tin Brancuşi, Str. Baba Novac, Şos. Mihai Bravu, prin Pasajul Muncii, Şos. Mihai Bravu, Str. Matei Voievod, Bd. Pache Protopopescu, Bd. Carol I, rond Piața Universității;
– linia 85 va funcţiona pe parcursul ȋntregii zile pe traseul de bază între terminalul „Baicului” și „Piaţa Rosetti”, cu întoarcere pe Str. Dianei, Str. Jean Louis Calderon, Str. Tudor Arghezi, Bd. Carol I, apoi traseul actual;
– linia 86 va funcționa după ridicarea restricțiilor de circulație (aproximativ, după ora 14.00). Până la reluarea circulației troleibuzelor liniei 86, va funcționa linia navetă 665 între terminalul „Dridu” şi „Gara de Nord”, pe Str. Pajurei, Bd. Bucureştii Noi, Calea Griviței, Piața Gării de Nord, cu întoarcere în zona fântânii centrale (comun cu liniile 182 şi 205);
– linia 90 va funcţiona pe parcursul întregii zile pe traseul de bază între terminalul „Arena Naţională” şi „Piaţa Rosetti”, cu întoarcere pe Str. Dianei, Str. Jean Louis Calderon, Str. Tudor Arghezi, Bd. Carol I, apoi traseul actual;
– linia 97 va funcționa după ridicarea restricțiilor de circulație (aproximativ, după ora 14.00). Până la reluarea circulației troleibuzelor liniei 97, va funcţiona linia navetă 697 între terminalul „Strǎuleşti” şi „Gara de Nord”, pe Bd. Bucureştii Noi, Calea Griviței, Piața Gării de Nord, cu întoarcere în zona fântânii centrale (comun cu liniile 182 şi 205);
– linia 104 va funcţiona pe traseul de bază între „Cora Pantelimon” şi intersecţia Şos. Mihai Bravu/ Bd. Decebal, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Şos. Mihai Bravu, Calea Dudeşti, Bd. Octavian Goga, prin Pasajul Mărăşeşti, Bd. Mărăşeşti, Bd. Dimitrie Cantemir, prin Pasajul Unirii (comun cu linia 381), Bd. I. C. Brătianu, Piaţa Universităţii, Bd. Carol I, până la „Piaţa Rosetti”;
– linia 116 va funcţiona pe un traseu scurtat între „Gara Progresul” şi terminalul „Piaţa Unirii” (capătul de linie al troleibuzelor 73 și 76);
– linia 117 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „Cartier Confort Urban” şi Piaţa Unirii, unde va întoarce din Bd. Regina Maria pe Str. Bibescu Vodă, Piaţa Unirii, Aleea II (capătul liniei 783), Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, apoi traseul de bază;
– liniile 122 şi 137 vor funcţiona pe traseele de bază între terminalele „Complex Cartier Latin”, respectiv „Carrefour Militari” şi intersecţia Bd. Eroilor/ Splaiul Independenței (Pod Eroilor), apoi pe un traseu modificat pe Splaiul Independenței, Podul Cotroceni, Splaiul Independenței (malul drept), Bd. Eroilor, apoi traseele de bază;
– linia 123 va funcţiona pe traseul de bază între „C.E.T. Sud Vitan” şi intersecţia Calea Vitan/ Calea Dudeşti/ Bd. Octavian Goga, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Octavian Goga, prin Pasajul Mărăşeşti, Bd. Mărăşeşti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, Bd. George Coşbuc, Bd. Tudor Vladimirescu, Şos. Panduri, Str. Prof. Dr. Rainer, Bd. Eroilor, Splaiul Independenței, Str. Constantin Noica, Cal. Plevnei, Şos. Orhideelor, Bd. Dinicu Golescu, cu întoarcere pe Str. Witing, Calea Plevnei, Str. Constantin Noica, Splaiul Independenței, Bd. Eroilor, Str. Dumitru Bagdasar, Şos. Panduri, Bd. Tudor Vladimirescu, Bd. George Coşbuc, Bd. Regina Maria, Str. 11 Iunie, Bd. Mărăşeşti, prin Pasajul Mărăşeşti, Bd. Octavian Goga, Calea Vitan, apoi traseul actual;
– linia 131 va funcţiona pe traseul de bază între „Piaţa Romană” şi intersecţia Calea Dorobanţi/ Bd. Aviatorilor (Piaţa Charles de Gaulle), apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Bd. Aviatorilor, Bd. Beijing, Str. Nicolae Caramfil, Pasaj Băneasa, Bd. Aerogării, Şos. Bucureşti-Ploieşti, apoi traseul actual până la capătul de linie „Complex Comercial Băneasa”;
– linia 133 va funcţiona între terminalele „Gara Basarab” şi „Bd. Tineretului” pe Bd. Dinicu Golescu, Piaţa Gării de Nord, Bd. Gheorghe Duca, Bd. Alexandru Ioan Cuza, Şos. Nicolae Titulescu, prin Pasajul Victoriei, Bd. Iancu de Hunedoara, Calea Dorobanţi, Bd. Dacia, Str. Traian, Str. Dimitrie Onciu, Str. Zece Mese, Str. Traian, Calea Călăraşi, Şos. Mihai Bravu, Calea Dudeşti, Bd. Octavian Goga, Str. Nerva Traian, Calea Vǎcǎreşti, cu întoarcere pe Calea Vǎcǎreşti, Str. Nerva Traian, Bd. Octavian Goga, Calea Dudeşti, Şos. Mihai Bravu, Calea Călăraşi, Str. Traian, Bd. Dacia, Str. Polonă, Şos. Ştefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara, prin Pasajul Victoriei, Şos. Nicolae Titulescu, Calea Griviței, Piața Gării de Nord, Bd. Dinicu Golescu;
– linia 136 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „C.E.T. Vest Militari” şi intersecţia Calea 13 Septembrie/Bd. Libertății, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Bd. Libertății, cu întoarcere în rondul Piața Regina Maria;
– liniile 168, 226 şi 368 vor funcţiona pe traseele de bază între „Cartier Constantin Brâncuşi”, „Depoul Alexandria” respectiv „Valea Oltului” şi intersecţia Bd. Eroilor/ Splaiul Independenței (Pod Eroilor), apoi pe un traseu modificat pe Splaiul Independenței (malul drept), Podul Operei, cu întoarcere pe Splaiul Independenței (malul stâng), Pod Eroilor, Bd. Eroilor, apoi traseele de bază;
– linia 178 va funcţiona între terminalul „Cartier Militari” şi intersecţia Bd. Dinicu Golescu/ Str. Witing, apoi pe un traseu modificat pe Str. Witing, Calea Plevnei, Str. Mircea Vulcănescu, cu întoarcere pe Bd. Dinicu Golescu, Şos. Orhideelor, apoi traseul de bază;
– linia 201 va funcţiona pe traseul de bază între „Semănătoarea” şi Podul Operei, cu ȋntoarcere pe Splaiul Independenţei (malul stâng), apoi traseul actual;
– linia 205 va funcţiona pe sensul spre Gara de Nord pe traseul actual între terminalul „Strǎuleşti” şi Piaţa Presei, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Mărăşti, Str. Alexandru Constantinescu, Bd. Ion Mihalache, Bd. Banu Manta, Şos. Nicolae Titulescu, Calea Griviței, Piaţa Gării de Nord, cu întoarcere pe Calea Griviței, Str. Polizu, Str. Buzești, Bd. Ion Mihalache, Str. Alexandru Constantinescu, Bd. Mărăşti, Şos. Bucureşti-Ploieşti, apoi traseul actual;
– linia 282 va funcţiona pe traseul de bază între „Șoseaua Fundeni” şi intersecţia Str. Radu Beller/ Calea Dorobanţi, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Calea Dorobanţi, Bd. Iancu de Hunedoara, prin Pasajul Victoria, Șos. Nicolae Titulescu, apoi traseul actual;
– linia 312 va funcţiona între „Platforma Comercială Arcade Berceni” şi intersecţia Splaiul Unirii/ Bd. Mărășești, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Mărășești, Bd. Dimitrie Cantemir, cu întoarcere pe Splaiul Unirii, apoi traseul actual;
– linia 313 va funcţiona pe un traseu scurtat între „Piaţa de Gros” şi terminalul „Piaţa Unirii” (capătul de linie al troleibuzelor 73 și 76);
– linia 323 va funcţiona pe traseul de bază între „Zețarilor” şi intersecţia Bd. Mircea Vodă/ Bd. Mărășești, apoi pe Bd. Mărășești, Bd. Dimitrie Cantemir, pȃnă la terminalul „Piaţa Unirii” (capătul de linie al troleibuzelor 73 și 76), cu întoarcere pe Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărășești, Bd. Mircea Vodă, apoi traseul actual;
– linia 330 va funcţiona pe traseul de bază între „Faur” şi intersecţia Calea Dorobanţi/ Bd. Aviatorilor/ Bd. Mareşal Constantin Prezan (Piaţa Charles de Gaulle), cu întoarcere în rondul din Piaţa Charles de Gaulle;
– linia 331 va funcţiona pe traseul de bază între „Piaţa Romană” şi intersecţia Bd. Dacia/ Calea Dorobanţi, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Dacia, Str. Polonă, Șos. Ștefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara, prin Pasajul Victoriei, Șos. Nicolae Titulescu, Str. Dr. Felix, Bd. Ion Mihalache, Str. Alexandru Constantinescu, Bd. Mărăşti, rond Piața Presei, Bd. Poligrafiei, apoi traseul actual. Pe sensul spre Piaţa Romană, linia 331 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „Cartier Damaroaia” și intersecţia Bd. Poligrafiei/ Bd. Mărăşti, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Mărăşti, Str. Alexandru Constantinescu, Bd. Ion Mihalache, Str. Dr. Felix, Şos. Nicolae Titulescu, prin Pasajul Victoriei, Bd. Iancu de Hunedoara, Cal. Dorobanţi, apoi traseul actual.
– linia 335 va funcţiona pe traseul de bază între „Faur” şi intersecţia Cal. Dorobanţi/ Bd. Aviatorilor/ Bd. Mareşal Constantin Prezan (Piaţa Charles de Gaulle), apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Bd. Aviatorilor, Bd. Beijing, Str. Nicolae Caramfil, Bd. Aerogării, Şos. Bucureşti-Ploieşti, până la cap linie „Complex Comercial Băneasa”;
– linia 336 va funcţiona pe traseul de bază între „Complex Comercial Apusului” şi intersecţia Splaiul Independenţei/ Bd. Eroii Sanitari (Podul Operei), apoi pe Bd. Eroii Sanitari pȃnă la „Piaţa Operei” (capătul liniei 104), cu întoarcere pe Bd. Eroii Sanitari, Bd. Gheorghe Marinescu, apoi traseul actual;
– linia 361 va funcţiona pe traseu de bazǎ ȋntre „Complex Comercial Bǎneasa” şi intersecţia Şos. Bucureşti Ploieşti/ Bd. Aerogǎrii, apoi pe un traseu modificat ȋn ambele sensuri pe Bd. Aerogǎrii, Str. Nicolae Caramfil, Bd. Beijing, Bd. Aviatorilor, Piața Victoriei, Bd. Lascǎr Catargiu, Bd. Gheorghe Magheru, Bd. Nicolae Bǎlcescu cu întoarcere ȋn rondul Piaţa Universităţii;
– linia 381 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „Piaţa Reşiţa” şi Piaţa Romană, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Dacia, Str. Polonă, Șos. Ștefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara, prin Pasajul Victoriei, Șos. Nicolae Titulescu, Str. Dr. Felix, Bd. Ion Mihalache, pȃnă la terminalul „Clăbucet”, cu întoarcere pe Cal. Griviţei, Str. Clăbucet, Bd. Ion Mihalache, Str. Dr. Felix, Şos. Nicolae Titulescu, prin Pasajul Victoriei, Bd. Iancu de Hunedoara, Cal. Dorobanţi, Bd. Dacia, Piaţa Romană, Bd. Gheorghe Magheru, apoi traseul actual;
– linia 385 va funcţiona pe traseul de bază între „Valea Oltului” şi intersecţia Calea 13 Septembrie/ Bd. Libertății, apoi pe Bd. Libertății, Bd. Regina Maria, Str. Bibescu Vodă, Piaţa Unirii (capăt linie 783), cu întoarcere pe Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, Bd. Libertății, Calea 13 Septembrie, apoi traseul actual;
– linia 690 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „Ghencea” şi intersecţia Bd. Eroii Sanitari/ Splaiul Independenței, cu întoarcere pe Podul Operei;
– linia 783 va funcţiona pe traseul de bază între „Aeroportul Henri Coandă” şi intersecţia Şos. Bucureşti-Ploieşti/ Bd. Aerogǎrii, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Aerogǎrii, Str. Nicolae Caramfil, Bd. Beijing, Bd. Aviatorilor, Piața Victoriei, Bd. Lascǎr Catargiu, Bd. G-ral Gheorghe Magheru, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. I. C. Brătianu, prin Pasajul Unirii, Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, Str. Bibescu Vodă, Aleea II, cu întoarcere pe Splaiul Unirii, Bd. Mărăşeşti, Bd. Dimitrie Cantemir, prin Pasajul Unirii, Bd. I. C. Brătianu, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. G-ral Gheorghe Magheru, Bd. Lascăr Catargiu, Piața Victoriei, Bd. Aviatorilor, Bd. Beijing, Str. Nicolae Caramfil, Bd. Aerogǎrii, Şos. Bucureşti-Ploieşti, apoi traseul actual.
https://tpbi.ro/bucharest-international- ... -public/
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination