MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului

8571 posts, 1396838 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 482 483 484 485 486 487 488  ... 613
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

shoppy wrote:
Noutatea este ca 64.000 de calatori vor traversa orasul intre Drumul Taberei si Pantelimon...

Este o cifra minimala, doar pentru DT-Eroilor.
freyutz wrote:
Mi s-a parut amuzant: http://egatametroul.com/

Metroul nu e gata niciodata, e mereu un proiect on-going!
:bere:
shoppy wrote:
Ori sunt prosti ori fac pe prostii, nu carecumva sa se aduca cumva vorba de M2 sau de nord ca iese scandal, iar cum magistrala asta nu are pe traseu nici o zona industriala sau de birouri ca sa creeze si destinatii pentru orele de dimineata, ... ce sa mai vindem la prostime, gata, este o magistrala construita ca pensionarii din Drumul Taberei si cei din Pantelimon o sa se viziteze intre ei, perfect, oricum astia voteaza.

Dar de unde ideea asta tampa ca toti corporatistii din Pipera locuiesc in Berceni???
:twisted:
icee wrote:
Vor exista doua noduri de comunicatie directa cu doua magistrale...
E imbecila afirmatia ca se va folosi ca sa mergi din Drumul Taberei in Pantelimon...

:roll:

E singura magistrala ce se va interconecta cu toate celelalte si nu doar in doua puncte!
:bere:
Iar din punct de vedere trafic de suprafata axa E-W e...penibila ca sa nu spun inexistenta...
Fara metrou intr-o urbe ce are o masina la mai putin de doi locuitori e sinucidere curata, asa ca nu mai bateti campii!
:twisted:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

:bere:  :bere:  :bere:

Guru, au chiulit multi de la scoala, la balta cu undita este mai simplu decat "la tabla" cu tabla inmultirii.... ;)

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Florinds

Le stricam ploile celor care nu stau in DT sau Pantelimon  cu M5...   :? Cand va ajunge la Universitate, se vor elibera si Eroilor, si Unirii, si Victoriei, cu pretul aglomerarii Universitatii. Am argumente, dar pentru fiecare caz in parte. Poate de data asta va gandi un cap luminat transferul si va iesi mai bine per total...  Daca nu ne apucam, nu am fi avut niciodata...

Ne sufocam la suprafata si ne plangem de o noua magistrala, halal!
Am fost si inca sunt fanul transportului la suprafata, pentru ca ai ce vedea in comparatie cu tunelul, dar acum pur si simplu ma deprima sa vad masinile care ocupa toata strada si nu se misca! De asemenea, timpul e din ce in ce mai scurt si conteaza si 10 minute castigate!
Nu imi vine sa cred ca membri care au scris multe lucruri bune in trecut au putut sa scrie asa ceva pe ultimele doua pagini (am 14 mesaje/pag.)...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

E democrație, fiecare scrie ce dorește.
Legătura M 2 / M 5 la Universitate după schițele pe care le am va fi una chinuită.
Pentru că primează alte priorități decât cele logice.
Evident că se poate realiza și o legătură optimă, dar trebuie oarece restrângeri de circulație auto pe timpul lucrărilor.
____________________
Amintiri
Când s-a constriuit M 2 în  zona centrală au închis tot bulevardul      de la Universitate la Romană.  Da nu mult, pentru vreo 3 luni.  Evident că Societatea Capitalistă a evoluat, acum dacă s-ar închide bulevardul ar dura ceva mai puțin ( tehnologii noi, utilaje noi, etc ), estimez că pentru minim vreo 7 ani.  :twisted:
10-5-2017 1-26-12 PM.jpg (72.81 KB; downloaded 2435 times)

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Puss in Boots

Pai poate vor sa le scoata giugiuc, de-aia le bibilesc 7 ani  :lol: Tre sa recunosti ca e mai giugiuc pasajul de la Sudului (tot asa vreo 7 ani) vs Unirii (cateva luni nu? cu totul), exemplul e identic aproape cu cel dat de tine.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Diferenta de executie de 20 ani intre cele doua pasaje. Ca si cum ai compara scutul cu TBM-ul.
andrei11 wrote:
Legătura M 2 / M 5 la Universitate după schițele pe care le am va fi una chinuită.
Pentru că primează alte priorități decât cele logice.
Evident că se poate realiza și o legătură optimă, dar trebuie oarece restrângeri de circulație auto pe timpul lucrărilor.

Oricum suntem experti in corespondente chinuite.
Nu cred ca circulatia auto este problema cat pasajul pietonal. Trebuie demolat si reconstruit, dar nimeni nu vrea sa-si asume asa ceva.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Exact, dar nimeni nu vreasă se bage.  :mrgreen:
10-5-2017 2-22-54 PM.jpg (60.6 KB; downloaded 2421 times)

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

La ce investitie majora presupune o magistrala este clar ca are niste obiective pe termen scurt, mediu si lung, de asemenea o magistrala nu poate fi privita singular ci impreuna cu sistemul din care face parte.
"Este orasul blocat deci trebuie metrou" da, trebuie, este nevoie de magistrale noi, dar cum si in ce ordine este o chestiune delicata.

Cine vine cu gandire dinasta fatalista de genul : "orice rahat se face e bun ca putea sa nu se faca si atunci nu il aveam nici pe ala" sau "nu dictam noi pe unde se construieste ca oricum aia sunt corupti si fac ce vor ei", nici nu are rost sa discutam, punem lacatul la usa si gata, ne uitam de pe margine.
Apoi argumente dinastea cu : "unde sunt blocuri trebuie metrou" sau "nu facem nimic afara pana nu facem pa peste tot inauntru" sau "uite la Paris ca au o droaie de magistrale deci mult este bun iar putin este prost" sau "e prost ca le strica ploile la unii", astea sunt pareri simpliste de roman care se pricepe la de toate.

Daca suntem interesati sa facem un efort de gandire si sa trecem peste nivelul de "o retea de metrou buna e aia care transporta mai multi oameni" si sa definim criteriul de performanta pentru o retea de metrou atunci ar fi ceva de genul "asigura functionarea orasului in stadiul actual si dezvoltarea lui pe termen lung, sustenabil pe plan intern si competitiv fata de concurenti".

Pe scurt, ca sa nu mai tot repet, M5 in momentul acesta este total pe dos, actualmente ne blocheaza reteaua existenta, iar pentru viitor nu ne ajuta cu absolut nimic pentru ca are capetele in niste cartiere saturate de blocuri si nu iese deloc in afara.
Daca am face M4 in sud si M6 in nord atunci am oferii alternativa la M2 si o statie de corespondenta in plus cu M5, deci sa terminam cu M4 si M6 si după aceea  M5.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Puss in Boots

Doar ca M5 mai are putin si i se da drumul. Iar extinderea M4 si M6 cine stie cand incep lucrarile si cat vor dura....

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Shoppy, rationament corect, concluzii anapoda...
:ugeek:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

shoppy wrote:
M5 in momentul acesta este total pe dos, actualmente ne blocheaza reteaua existenta

subway guru,
sunt convins ca ai facut armata la "Geniu"...
Cata dinamita ne trebuie sa scapam de "mizeria" aia de M5 din drumul Taberei ?....

shoppy wrote:
pentru viitor nu ne ajuta cu absolut nimic pentru ca are capetele in niste cartiere saturate de blocuri si nu iese deloc in afara.

Poate se extinde cimitirul de la Manastirea Cernica.
De la Granitul se poate prelungi usorM5 la Cernica...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Am facut armata la Comandamentul Geniului de la Cernica la arma cea mai ’specializata’ si anume CF, distrugerea si refacerea ‘instant’ a cailor de comunicatie!...m-ai ‘ghicit’...
:bere:
Aplicatia cea mai instructiva a fost ‘distrugerea podului CF de acces la gara Obor’ cu cateva patroane de trotil...pacat ca era doar o simulare si nu o actiune ‘live’...dupa terminarea aplicatiei am sarbatorit successful cu una rece-rece in ‘padurice’ pe malul lacului...
:bere:
Locotenentul era un baiat tare de treaba, mai tanar decat noi toti, a invatat repede ca daca ne ia cu binisorul obtine numai calificative de la excelent in sus, ca eram doar d’astia shulfe harshite pe santierele patriei, obisnuiti cu ‘sarcini insurmontabile’, pe capitan care era un tampit l-am bagat in spital la boli nervoase, incheietor de pluton era seful de santier de la combinatul Calarasi, ala de fuse distrus de alde Petreica Roman taman cand era gata de a fi pus in functiune iar ‘comisarul politic’ evident ca era cel mai istet dintre toti...ghici cine!
8-)  8-)  8-)
N-am jucat atata bridge in toata viata cat am exersat in doar patru luni de armata, dar totul in mod organizat la milimetru, daca nici constructorii nu stiu sa se organizeze singuri atunci nu stiu cine e in stare...aveam un singur ‘intrus’ intre noi, absolvent de fizica atomica dar l-am ‘scolit’ rapid, a prins repede ‘din mers’ ca nu era deloc tampit si s-a integrat perfect in peisaj...si chiar am facut ‘fapte de arme remarcabile’ in doar asa de scurt timp, am amenajat terenul ‘viran’ al unitatii in cea mai aspectuasa ‘baza de prezentare a armamentului si tehnicii de geniu’ unde veneau toate delegatiile africane ‘la cumparaturi’, baza sportiva, floricele, etc...si toate astea fara sa ne umilim asa cum si-ar fi dorit mos teaca, n-am pus mana nici pe sapa nici pe tarnacop, ca doar eram elevi ofiteri (azi se spune cadeti) nu ‘racani’, ba chiar comandantul a fost avansat pe functie de general desi era doar colonel in urma ‘rezultatelor uimitoare obtinute’...
Cam asa se scrie istoria...cred ca sunt printre putinii care-si amintesc cu placere de stagiul militar, pentru mine si pentru toti camarazii ‘de breasla si de arme’ a fost o adevarata vacanta fata de viata dura de santier din civilie...
:o
Iar ca lucruri folositoare intr-adevar mi-a folosit exact ce spui, modul de ‘calcul, dimensionare si amplasare’ a incarcaturilor de trotil pentru distrugeri pentru ca mai apoi am avut o colaborare excelenta cu regretatul col. Damboiu, responsabilul cu ‘detonarile’ la metrou si nu numai...
Omul cat traieste invata...ca nu stii cand iti este de folos...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Pai tocmai de aceea am spus ca se poate face M5 dupaia, pentru ca se poate extinde(bine, la cum se dezvolta orasele din interiorul CB cu autorizatii de construire in buza drumului de o banda pe sens si trotuar de juma de metru, o sa trebuiasca demolate 30 de case pentru fiecare statie de metrou, nici nu stiu cum o sa rezolve aceste orase/comune problema asta, probabil referendum local, stiau ceva aia din Londra cand faceau metrou in camp).
Guru, daca dai si un argument sunt curios, altfel stiu ce fel de mesaj este si il trec cu vederea.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Draga shoppy, daca e sa luam transportul public bucurestean ‘la bani marunti’...scriem ‘romane fluviu’!
:bere:

 


Go to page:  1  ... 482 483 484 485 486 487 488  ... 613
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2422 forum members have written 433742 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use