Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1402319 views
📖 Pagination options
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
WT_fan06
In camp te apuci sa construiesti dupa ce nu mai ai nici macar 1 cm de umplut cu metrou in oras. Sunt bazine intregi de populatie care nu au metrou si care au nevoie de el acum. Construitul in camp este o investitie foarte costisitoare pana se dezvolta zonele deservite, iar reteaua incepe sa fie folosita, dar principiul este corect. Asa cum am mai zis, in tarile cu apa calda si dupa ora 23 30, metroul a aratat directia in care se va dezvolta orasul si nu invers. La noi, orasele inca plang...
In camp te apuci sa construiesti dupa ce nu mai ai nici macar 1 cm de umplut cu metrou in oras. Sunt bazine intregi de populatie care nu au metrou si care au nevoie de el acum. Construitul in camp este o investitie foarte costisitoare pana se dezvolta zonele deservite, iar reteaua incepe sa fie folosita, dar principiul este corect. Asa cum am mai zis, in tarile cu apa calda si dupa ora 23 30, metroul a aratat directia in care se va dezvolta orasul si nu invers. La noi, orasele inca plang...
- icee
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
icee
Sa aduc aminte ca M5 trebuia sa inceapa in Prelungirea Ghencea?
Si drept dovada pe politicienii i-a durut in interesul lor si si-au batut joc de un proiect vital pt vestul orasului.
Sa aduc aminte ca M5 trebuia sa inceapa in Prelungirea Ghencea?
Si drept dovada pe politicienii i-a durut in interesul lor si si-au batut joc de un proiect vital pt vestul orasului.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Sunt oameni rezulta facem metrou este gandire simplista.
Sunt oameni, nu contest ca dimineata o droaie de oameni o sa ia metroul din Pantelimon si din Drumul Taberei, dar unde o sa se duca? Exista vreo destinatie interesanta pentru clasa muncitoare de dimineata pe traseul M5? Nu, toti trebuie sa schimbe pe alta magistrala, deci unde pot schimba pe alta magistrala?
La Iancului, ca sa ia M1 care deja vine aglomerat de la Dristor, ca sa se duca la Victoriei sa ia M2 care deja vine aglomerat.
La Universitate, ca sa ia M2 care deja vine aglomerat de la Unirii si o sa ajunga super-aglomerat la Victoriei.
La Eroilor unde pot sa ia M3 spre Preciziei, care deja este aglomerat, sau M1 spre Victoriei, si iar am ajuns la Victoriei.
Deci de aici rezulta ca tot ce face M5 este sa blocheze Iancului, Universitate, Eroilor si Victoriei(deci practic intreaga retea).
Este cineva care gaseste vreo greseala in rationamentul de mai sus?
Sunt oameni rezulta facem metrou este gandire simplista.
Sunt oameni, nu contest ca dimineata o droaie de oameni o sa ia metroul din Pantelimon si din Drumul Taberei, dar unde o sa se duca? Exista vreo destinatie interesanta pentru clasa muncitoare de dimineata pe traseul M5? Nu, toti trebuie sa schimbe pe alta magistrala, deci unde pot schimba pe alta magistrala?
La Iancului, ca sa ia M1 care deja vine aglomerat de la Dristor, ca sa se duca la Victoriei sa ia M2 care deja vine aglomerat.
La Universitate, ca sa ia M2 care deja vine aglomerat de la Unirii si o sa ajunga super-aglomerat la Victoriei.
La Eroilor unde pot sa ia M3 spre Preciziei, care deja este aglomerat, sau M1 spre Victoriei, si iar am ajuns la Victoriei.
Deci de aici rezulta ca tot ce face M5 este sa blocheze Iancului, Universitate, Eroilor si Victoriei(deci practic intreaga retea).
Este cineva care gaseste vreo greseala in rationamentul de mai sus?
- icee
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
icee
Sa se faca magistrale! Am zis !
Pai nu e clar? Prin Pipera ar trebui sa treaca o inelara, prin Berceni la fel, prin Militari si Taberei la fel etc.
Sa se faca magistrale! Am zis !
Pai nu e clar? Prin Pipera ar trebui sa treaca o inelara, prin Berceni la fel, prin Militari si Taberei la fel etc.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
viewtopic.php?f=233&t=250&p=255222#p255220
#shoppy este absolut corect rationamentul si acesta este si motivul pentru care M5 nu va ajunge la Universitate prea curand.
Acum, tot puhoiul de oameni se va revarsa la Eroilor, care si asa este aglomerata la orele de varf.
M5 este o magistrala moarta inca de dinainte sa fie data in functiune. Sunt proiecte mult mai importante de facut. Dar din nefericire, Bucuresti inca nu are un plan de dezvoltare pe termen mediu si lung.
viewtopic.php?f=233&t=250&p=255222#p255220
#shoppy este absolut corect rationamentul si acesta este si motivul pentru care M5 nu va ajunge la Universitate prea curand.
Acum, tot puhoiul de oameni se va revarsa la Eroilor, care si asa este aglomerata la orele de varf.
M5 este o magistrala moarta inca de dinainte sa fie data in functiune. Sunt proiecte mult mai importante de facut. Dar din nefericire, Bucuresti inca nu are un plan de dezvoltare pe termen mediu si lung.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Puss in Boots
Ar fi PMUD-ul..macar pe partea de mobilitate..dar nu o sa se tina nimeni de el.
Ar fi PMUD-ul..macar pe partea de mobilitate..dar nu o sa se tina nimeni de el.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
# icee, fără apropouri sexuale explicite în text ( vezi că ți-am modificat postarea ) și începe și tu cu literă mare numele proprii. Mulțumesc.
# icee, fără apropouri sexuale explicite în text ( vezi că ți-am modificat postarea ) și începe și tu cu literă mare numele proprii. Mulțumesc.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
E egal cu zero. Se vede cata mobilitate avem...in ritmul asta, in 2-3 ani se blocheaza complet orasul ca nu va mai fi spatiu fizic pentru masini.
Puss in Boots wrote:
Ar fi PMUD-ul..macar pe partea de mobilitate..dar nu o sa se tina nimeni de el.
E egal cu zero. Se vede cata mobilitate avem...in ritmul asta, in 2-3 ani se blocheaza complet orasul ca nu va mai fi spatiu fizic pentru masini.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Să trag concluzia că nu numai M 5 e o magistrală inutilă, ci că o să blocheze pur și simplu și magistralele pe care le avem acum.
Să trag concluzia că nu numai M 5 e o magistrală inutilă, ci că o să blocheze pur și simplu și magistralele pe care le avem acum.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Da, pentru moment se vor bloca lucrurile la Eroilor si, mai rau decat este acum, la Unirii. Traim si vedem..
Dar nu Prelungirea Ghencea din afara orasului, ci de la Stadionul Ghencea, adica Prelungirea Ghencea din oras.
Da, pentru moment se vor bloca lucrurile la Eroilor si, mai rau decat este acum, la Unirii. Traim si vedem..
icee wrote:
Sa aduc aminte ca M5 trebuia sa inceapa in Prelungirea Ghencea?
Si drept dovada pe politicienii i-a durut in interesul lor si si-au batut joc de un proiect vital pt vestul orasului.
Dar nu Prelungirea Ghencea din afara orasului, ci de la Stadionul Ghencea, adica Prelungirea Ghencea din oras.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
M 5 trebuia să înceapă de undeva și era clar că nu putea fi construită toată deodată.
A fost începută din Dr. Taberei.
Asta e.
Important e să și continue spre EST.
____________
Vrei să spui că la Eroilor metrourile nu vor putea să facă față fluxului de călători spre Unirii ?
Da, pasajul de legătură între M 1( 3) / M 2 va avea o problemă.
sab wrote:
Da, pentru moment se vor bloca lucrurile la Eroilor si, mai rau decat este acum, la Unirii.
M 5 trebuia să înceapă de undeva și era clar că nu putea fi construită toată deodată.
A fost începută din Dr. Taberei.
Asta e.
Important e să și continue spre EST.
____________
Vrei să spui că la Eroilor metrourile nu vor putea să facă față fluxului de călători spre Unirii ?
Da, pasajul de legătură între M 1( 3) / M 2 va avea o problemă.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
La Eroilor, singurul tren care poate prelua calatori este cel de Republica spre Unirii. Anghel Saligni de obicei e plin, la fel si Preciziei.
Ca mai pui si ca se construiesc apartamente si cladiri de birouri noi la Grozavesti, deci nici Dristor 2 nu se stie cat de liber va mai fi peste 2-3 ani cand e gata M5.
Si asta in conditiile in care avem trenuri Bombardier cu ATC, ce maximizeaza capacitatea statiei. Daca chiar vor baga IVA pe M3 pana sunt gata trenurile, deja mi se face rau.
La Eroilor, singurul tren care poate prelua calatori este cel de Republica spre Unirii. Anghel Saligni de obicei e plin, la fel si Preciziei.
Ca mai pui si ca se construiesc apartamente si cladiri de birouri noi la Grozavesti, deci nici Dristor 2 nu se stie cat de liber va mai fi peste 2-3 ani cand e gata M5.
Si asta in conditiile in care avem trenuri Bombardier cu ATC, ce maximizeaza capacitatea statiei. Daca chiar vor baga IVA pe M3 pana sunt gata trenurile, deja mi se face rau.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Poate prelua ceva si cel de Preciziei catre Unirii, dar mult mai putin. Dupa parerea mea, un metrou din Dr Taberei (daca se vor inghesui oamenii in el...) se va distribui in doua metrouri catre Unirii. Mereu vor ramane calatori pe peronul central daca primul vine cel din Militari.
Intr-adevar, la Unirii pasajul va fi greu solicitat. Si nimeni nu se grabeste sa rezolve problema acolo.
Iar situatia pare ca se va inrautati si la peronul mic, si asa prost construit....Schimbul M5-M1 preponderent prin vestibulul de la spital este de rau augur. Poate nu este o intamplare ca nu mai exista scarile de la peronul mic catre acel vestibul in schita statiei E2....
Am spus, abia astept inaugurarea M5, sa vad ce va fi....
Poate prelua ceva si cel de Preciziei catre Unirii, dar mult mai putin. Dupa parerea mea, un metrou din Dr Taberei (daca se vor inghesui oamenii in el...) se va distribui in doua metrouri catre Unirii. Mereu vor ramane calatori pe peronul central daca primul vine cel din Militari.
Intr-adevar, la Unirii pasajul va fi greu solicitat. Si nimeni nu se grabeste sa rezolve problema acolo.
Iar situatia pare ca se va inrautati si la peronul mic, si asa prost construit....Schimbul M5-M1 preponderent prin vestibulul de la spital este de rau augur. Poate nu este o intamplare ca nu mai exista scarile de la peronul mic catre acel vestibul in schita statiei E2....
Am spus, abia astept inaugurarea M5, sa vad ce va fi....
- essco
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
essco
Da. Toti cei care se ocupa de metrou in capitalele europene cu metrou.
Treaba primariei e sa se aseze la masa cu Metrorexul, cu dracu', cu lacu, cu cine trebuie si sa rezolve problemele din transportul sufocat al Bucurestiului. Dar, noooo, noi trebuie sa dam milioane de lei la Catedrala, trebuie sa mai infiintam niste treij' de firme ale Primariei, sa mai inauguram niste statui, avem alte prioritati...
shoppy wrote:
....
Este cineva care gaseste vreo greseala in rationamentul de mai sus?
Da. Toti cei care se ocupa de metrou in capitalele europene cu metrou.
Treaba primariei e sa se aseze la masa cu Metrorexul, cu dracu', cu lacu, cu cine trebuie si sa rezolve problemele din transportul sufocat al Bucurestiului. Dar, noooo, noi trebuie sa dam milioane de lei la Catedrala, trebuie sa mai infiintam niste treij' de firme ale Primariei, sa mai inauguram niste statui, avem alte prioritati...
📖 Pagination options