Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Știri despre transportul local din București

970 posts, 333900 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 45 46 47 48 49 50 51  ... 70
 
 

📖 Pagination options
Re: Știri despre transportul local din București LucaTB

TPBI: Trei linii suspendate, două scurtate și trei trasee noi, pentru lucrări la Bulevardul Vasile Milea

Trei linii de troleibuz vor fi suspendate temporar, două linii de troleibuz vor fi scurtate și se vor înființa două linii navetă de autobuz și o linie de troleibuz, anunță Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI). Măsurile intră în vigoare de marți, 15 martie 2022, și au fost dispuse pentru a permite efectuarea unor lucrări de modernizare a rețelei de contact a troleibuzelor de pe Bulevardul Vasile Milea.

Astfel, liniile de troleibuz 66, 93 și 96 vor fi suspendate. TPBI precizează că linia 66 va reveni în funcțiune numai după reluarea circulației troleibuzelor pe Șoseaua Colentina, iar liniile 93 și 96 – după finalizarea lucrărilor la rețeaua de contact de pe Bulevardul Vasile Milea.

Linia de troleibuz 69 va funcționa temporar pe un traseu scurtat, între „Baicului” și Calea Plevnei (stația „Mircea Vulcănescu), astfel: terminal „Baicului”, Bd. Gării Obor, Bd. Ferdinand I, Bd. Carol I, Bd. Regina Elisabeta, Bd. Mihail Kogălniceanu, Splaiul Independenţei, Str. Constantin Noica, Calea Plevnei (staţia „Mircea Vulcănescu”), cu întoarcere pe Strada Vasile Pârvan, apoi același traseu ca la sosire.

De asemenea, linia de troleibuz 90 va funcționa temporar pe un traseu scurtat, între „Arena Națională” și Calea Plevnei (stația „Mircea Vulcănescu), astfel: terminal „Arena Naţională”, Bd. Pierre de Coubertin, Str. Vatra Luminoasă, Str. Matei Voievod, Bd. Pache Protopopescu, Bd. Carol I, Bd. Regina Elisabeta, Bd. Mihail Kogălniceanu, Splaiul Independenţei, Str. Constantin Noica, Calea Plevnei (staţia Mircea Vulcănescu), cu întoarcere pe Strada Plevnei, apoi același traseu ca la sosire.

Pentru a le oferi alternative de transport călătorilor afectați de aceste măsuri, TPBI va înființa, pe perioada lucrărilor, linia de troleibuz 80 și liniile navetă de autobuz 690 și 696.

Linia 80 va funcționa ȋntre terminalele „Valea Argeșului” și „Depoul Alexandria‟ pe traseul:

– pe sensul spre „Depoul Alexandria”: Valea Argeşului, Str. Valea Argeșului, Drumul Taberei, Bd. 1 Mai, Str. Sibiu, Drumul Taberei, Drumul Sării, Str. Antiaeriană, Șos. Alexandriei, Depoul Alexandria;

– pe sensul spre „Valea Argeșului”: Depoul Alexandria, Șos. Alexandriei, Str. Antiaeriană, Drumul Sării, Str. Lt. Nicolae Găină, Drumul Taberei, Str. Sibiu, Bd. 1 Mai, Drumul Taberei, Str. Valea Argeșului, Valea Argeşului.

Linia navetă 690 va funcționa ȋntre terminalul „Ghencea” și Piața Rosetti pe următorul traseu:

– pe sensul spre „Piața Rosetti”: terminal „Ghencea”, Bd. Ghencea, Str. Constantin Titel Petrescu, Bd. 1 Mai, Str. Sibiu, Drumul Taberei, Drumul Sării, Str. Răzoare, Șos. Panduri, Str. Profesor Doctor Francisc Iosif Rainer, Bd. Eroilor, Bd. Eroii Sanitari, Podul Operei, Bd. Mihail Kogălniceanu, Bd. Regina Elisabeta, Bd. Carol I, Piața Rosetti;

– pe sensul spre „Ghencea”: Piața Rosetti, Bd. Carol I, Bd. Regina Elisabeta, Bd. Mihail Kogălniceanu, Podul Operei, Bd. Eroii Sanitari, Bd. Eroilor, Str. Doctor Dumitru Bagdasar, Șos. Panduri, Bd. Geniului, Drumul Sării, Drumul Taberei, Str. Sibiu, Bd. 1 Mai, Str. Constantin Titel Petrescu, Bd. Ghencea, terminal „Ghencea”.

Linia navetă 696 va funcționa ȋntre terminalul „Ghencea” și Gara de Nord pe următorul traseu:

– pe sensul spre „Gara de Nord”: terminal „Ghencea”, Bd. Ghencea, Drumul Sării, Str. Răzoare, Șos. Panduri, Str. Profesor Dr. Francisc Iosif Rainer, Bd. Eroilor, Splaiul Independenței, Str. Constantin Noica, Str. Mircea Vulcănescu, Str. Baldovin Pȃrcălabul, Str. Gării de Nord, Piața Gării de Nord, Gara de Nord;

– pe sensul spre „Ghencea”: Piața Gării de Nord, Str. Witting, Calea Plevnei, Str. Știrbei Vodă, Bd. Eroilor, Str. Dr. Dumitru Bagdasar, Șos. Panduri, Bd. Geniului, Drumul Sării, Bd. Ghencea, terminal „Ghencea”.

Lucrările de pe Bulevardul Vasile Milea vor afecta și programul de circulație al autobuzelor liniei 336, acestea urmând să aibă, temporar, un interval mai mare de sosire în stații. Pentru ca publicul călător să resimtă cât mai puțin efectele acestor lucrări, TPBI a decis suplimentarea parcului de vehicule al liniei de troleibuz 61, care acoperă aproape în întregime traseul liniei 336. De la „Complex Comercial Apusului” (zona neacoperită de troleibuzele liniei 61), pasagerii pot utiliza, pe lângă linia 336, autobuzele liniei 178 până la stația „Valea Cascadelor”, unde pot urca în troleibuzele liniei 61.

https://tpbi.ro/tpbi-trei-linii-suspenda ... e-milea/

 


Re: Știri despre transportul local din București andrei11

În regulă, numai că Milea nu mai e Milea. De vreo două luni pe puţin.

 


Re: Știri despre transportul local din București georgica2704

Programul liniilor 1, 40 și 104 va fi modificat în noaptea de 12/13.03.2022.

Liniile 40 și 104 vor funcționa cu un program de circulație prelungit, iar tramvaiele liniei de noapte 1 vor circula la intervale de timp mai mici, în noaptea de 12/13.03.2022, pentru a asigura transportul spectatorilor de la concertul caritabil „We are One”, care se va desfășura pe „Arena Națională”.

Astfel, tramvaiele liniei 40 și autobuzele liniei 104 vor circula până la ora 02:00, la intervale de 15 minute, iar tramvaiele liniei de noapte 1 vor sosi în stații la intervale de 30 de minute.

Totodată, călătorii vor putea utiliza și autobuzele liniei de noapte N109, care circulă la intervale de 40 de minute, între terminalele „Republica” și „Piața Unirii”.
https://stbsa.ro/comunicat1?nrcom=1609

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Știri despre transportul local din București V2A

Autobuzele liniilor 196 și 696 vor efectua opriri suplimentare în stația „Știrbei Vodă”

Începând de sâmbătă, 19.03.2022, autobuzele liniilor 196 și 696 vor efectua opriri și în stația „Știrbei Vodă”, situată pe Str. Știrbei Vodă, după intersecția cu Calea Plevnei, pe sensul de mers dinspre Bd. Dinicu Golescu către Splaiul Independenței.


https://stbsa.ro/comunicat1?nrcom=1612

Autobuzele liniilor 182 și 282 vor efectua opriri suplimentare pe Calea Griviței

Începând de marți, 22.03.2022, autobuzele liniilor 182 și 282 vor efectua opriri și în stația „Gara de Nord”, aferentă liniilor 65, 86, 97, 105, 610, N117 și N610, situată pe Calea Griviței, pe sensul de mers dinspre Șoseaua Nicolae Titulescu către Gara de Nord, înainte de intrarea în Piața Gării de Nord, pentru crearea unor conexiuni suplimentare de transport, atȃt cu rețeaua de suprafață, cȃt și cu metroul.


https://stbsa.ro/comunicat1?nrcom=1613

 


Re: Știri despre transportul local din București andreiiul

https://adevarul.ro/news/bucuresti/autobuze-troleibuze-tramvaie-stb-oprite-depouri-inspectorii-anpc-puneau-pericol-sanatatea-oamenilor-1_623ac5e65163ec42718db33c/index.html
Autobuze, troleibuze şi tramvaie STB, oprite în depouri de inspectorii ANPC: Puneau în pericol sănătatea oamenilor
Autobuzele, troleibuzele şi tramvaiele STB au fost verificate de inspectorii de la Protecţia Consumatorilor, la ora 3,30 a zilei de miercuri, în depourile din Bucureşti, ANPC oprind în depouri pe cele care puteau pune în pericol sau afecta sănătatea oamenilor.
În această dimineaţă, începând cu ora 3.30, Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a realizat o serie de acţiuni de control în principalele depouri şi autobaze ale Societăţii de Transport Bucureşti (STB), pentru a verifica modul în care sunt respectate drepturile consumatorilor, atunci când utilizează mijloacele de transport în comun din Capitală.    Echipe de control al Comisariatului Regional pentru Protecţia Consumatorilor Regiunea (CRPCR) Bucureşti-Ilfov, coordonate de preşedintele ANPC, Horia Constantinescu şi vicepreşedintele ANPC, Mihai Culeafă, au verificat depourile şi autobazele STB de la Victoria, Dudeşti, Giurgiului, Militari, Berceni, Titan etc.
Au fost controlate tramvaiele, autobuzele şi troleibuzele care urmau să intre pe traseu la prima oră a dimineţii, pornind de la aceste locaţii, dar, din respect pentru bucureşteni, pentru a nu le cauza întârzieri în deplasările lor matinale cu transportul în comun, au fost oprite de la a intra pe traseu doar cele care au prezentat deficienţe majore, care îi puteau pune în pericol sau le afectau sănătatea.  Ulterior, şeful STB, Adrian Criţ, a declarat că în prima fază au fost oprite de la a intra pe traseu câteva zeci de mijloace de transport în comun, dar s-a intervenit punctual şi au mai rămas "doar câteva care nu au intrat în circulaţie".
Şeful STB a menţionat că au fost controlate şapte puncte de lucru, iar şase dintre acestea au fost amendate, cuantumul amenzilor fiind între 20.000 şi 50.000 de lei.   Câteva dintre de neregulile importante constatate, până acum, de echipele de control al CPCR Bucureşti-Ilfov sunt:  
- Deficinţe tehnice  
● Prezenţa unor uşi care nu se închideau complet, fără etanşeizare,   ● lipsa mânerelor de susţinere sau prezenţa unor mânere deteriorate, fără protecţia de PVC, în pericol de a se rupe sau fiind imposibil de dezinfectat
● existenţa linoleumului deteriorat de pe pardoseală – cu bucăţi lipsă sau dezlipite şi ridicate, punând în pericol călătorii
● lipsa rampelor de acces pentru persoanele cu dizabilităţi  
- Deficienţe de igienă şi întreţinere  
● Neigienizarea totală sau parţială a incintelor mijloacelor de transport în comun
● Utilizarea unor substanţe ineficiente pentru igienizare
● Utilizarea unor ustensile vechi, deteriorate şi neigienizate pentru curăţarea mijloacelor d transport în comun.   Controalele sunt în desfăşurare şi la această oră, urmând ca, în cursul zilei de astăzi, reprezentanţii STB să vină la sediul ANPC, unde va avea loc o discuţie pe tema neregulilor identificate şi se va stabili termenul cel mai scurt de remediere a deficienţelor constatate, în beneficiul consumatorului şi cu respectarea legislaţiei în vigoare, în domeniu.
● funcţionarea precară a instalaţiilor de ventilaţie sau încălzire în mijloacele de transport în comun.


Referitor la aceasta deficienta tehnica "● lipsa rampelor de acces pentru persoanele cu dizabilităţi  " cred ca se refera la cele prevazute cu asa ceva si nefunctionale, ca altfel opreau mare parte din partul de tramvaie.

 


Re: Știri despre transportul local din București orex

Viceprimarul Capitalei : Șoferii și șefii de autobaze de la STB care scot în traseu mașini murdare vor fi dați afară/Directorul STB ,,scapă” cu un avertisment după controlul de la Protecția Consumatorilor
Șoferii și șefii de autobaze de la STB care mai acceptă vehicule murdare în traseu vor fi dați afară, amenință viceprimarul Capitalei Stelian Bujduveanu, responsabil cu transportul din București în prima reacție a oficialilor PMB după ce, miercuri Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a oprit mai multe vehicule STB să iasă în traseu din cauza deficiențelor majore și a mizeriei din interior. Pe de altă parte, în timp ce șoferii și șefii de autobază sunt amenințați cu concedierea, directorul general STB Adrian Criț ,,scapă” doar cu un avertisment din partea viceprimarului.

,,Avertizez conducerea STB că nu tolerez mizerie în mijloacele de transport. Mijloacele de transport învechite – mai ales cele alimentate electric, adică tramvaie și troleibuze – sunt o realitate. Nu era nevoie de un control al ANPC să aflăm acest lucru. Nu un control ANPC ne-a determinat să finalizăm procedurile de licitație pentru 100 de tramvaie moderne, nu un control ANPC ne-a determinat să inițiem proceduri de licitație pentru troleibuze și autobuze noi. În schimb, mizeria din aceste mijloace de transport este o rușine! Sunt convins că deficiențele constatate de către ANPC sunt excepții, nu o regulă pentru transportul public din București, dar problema există. Iar calitatea curățeniei din mijloacele de transport în comun reprezintă un barometru al respectului pe care STB și municipalitatea îl arată față de bucureșteni! Chiar dacă sunt învechite, tramvaiele și troleibuzele care ies în traseu sunt sigure, din punct de vedere tehnic! Însă, oricât de vechi ar fi, nu există scuze pentru lipsa de curățenie în mijloacele de transport. STB NU ARE VOIE să trimită în traseu mijloace de transport în comun defecte și murdare. Intră în responsabilitatea șoferilor și a șefilor de autobază să se asigure că tramvaiul, troleibuzul sau autobuzul este curat și sigur din punct de vedere tehnic! Șoferii care preiau un mijloc de transport murdar și îl scot în traseu vor fi dați afară. La fel și șefii de autobază care predau șoferilor astfel de mijloace de transport!

Câteva dintre de neregulile importante constatate, până acum, de echipele de control al CPCR București-Ilfov sunt:

Deficiențe tehnice
Prezența unor uși care nu se închideau complet, fără etanșeizare,
lipsa mânerelor de susținere sau prezența unor mânere deteriorate, fără protecția de PVC, în pericol de a se rupe sau fiind imposibil de i dezinfectat
existența linoleumului deteriorat de pe pardoseală – cu bucăți lipsă sau dezlipite și ridicate, punând în pericol călătorii
lipsa rampelor de acces pentru persoanele cu dizabilități
funcționarea precară a instalațiilor de ventilație sau încălzire în mijloacele de transport în comun.
Deficiențe de igienă și întreținere
Neigienizarea totală sau parțială a incintelor mijloacelor de transport în comun
Utilizarea unor substanțe ineficiente pentru igienizare
Utilizarea unor ustensile vechi, deteriorate și neigienizate pentru curățarea mijloacelor de transport în comun.
Într-o declarație pentru Agerpres, directorul STB a spus că rezultatele acțiunii de control confirmă sesizările călătorilor : ,,Urmare a ceea ce s-a întâmplat, şi sincer vă zic, controlul ANPC pe noi ne ajută pentru faptul că nişte probleme pe care eu le-am sesizat în urmă cu mult timp au fost scoase în evidenţă şi poate luăm nişte măsuri punctuale acolo unde cetăţenii au sesizat nişte lucruri, pentru că ANPC a venit în control urmare a unor sesizări. E clar că, dacă ne dorim calitate în transportul public, avem nevoie de concurenţă pe anumite servicii. Dacă vorbim de efectuarea serviciului de transport public pe suprafaţă, în momentul de faţă STB e concurat de încă trei operatori”, a spus Criţ.

1. E treaba soferilor/ vatmanilor sa intretina autobuzele/ troleibuzele/tramvaiele in salon?  :o
2. Pe mine m-a oripilat ce-am vazut la TV si nu e sesizat in acest material.
Cum de sunt protapite extinctoare in mijloacele de transport in comun care n-au fost verificate de mai bine de 6-7 ani?! :headbash:

 


Re: Știri despre transportul local din București punmeister

La 1 nu, e treaba sefilor de autobaza/depou. Dar na, trebuie si vicele sa fie la fel de NIMBY ca superiorul sau. :popa:

 


Re: Știri despre transportul local din București cris_m

Nu e datoria soferilor sa curete vehiculele, dar pot verifica starea vehiculului. Iar de extinctor, sincer, cat timp el functioneaza eu unul nu vad o problema ca e vechi sau stiu eu.

 


Re: Știri despre transportul local din București punmeister

Cata vreme nu sunt din 1900 toamna nu vad nicio problema.

 


Re: Știri despre transportul local din București Gabi23

TPBI optimizează linia de autobuz 312

Autobuzele liniei 312 vor circula pe un traseu modificat pe sensul spre Piața Unirii, începând de sâmbătă, 26 martie 2022, a decis Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI). Măsura a fost luată atât pentru asigurarea unei linii de transport public pe Splaiul Unirii, între Șoseaua Mihai Bravu și Pasajul Mărășești (zonă care nu beneficia până acum de acest serviciu), cât și pentru a le oferi călătorilor conexiuni multiple către diferite puncte de interes ale Capitalei.
Astfel, de sâmbătă, autobuzele liniei 312 vor circula pe traseul actual de la capătul de linie „Platforma Comercială Arcade Berceni” până la intersecția Calea Văcărești/ Șoseaua Mihai Bravu, apoi pe noul traseu, pe Șoseaua Mihai Bravu, Splaiul Unirii, breteaua laterală a Pasajului Mărășești, Bulevardul Mircea Vodă, Strada Sfânta Vineri, Bulevardul Corneliu Coposu, Strada Halelor, rond Piața Unirii, cu întoarcere pe Splaiul Unirii, Șoseaua Mihai Bravu, Calea Văcărești, după care pe traseul actual.
Vehiculele vor opri și ȋn noile stații: „Pasaj Mihai Bravu‟ (pe sensul spre Piața Unirii), amplasată pe Calea Văcărești; „Pod Timpuri Noi‟ (pe sensul spre Piața Unirii), „Splaiul Unirii 45” (pe sensul Piața Unirii) și „Panait Cerna‟ (pe sensul spre Piața Unirii), amplasate pe Splaiul Unirii, dar și în stația „Pasaj Mihai Bravu‟ (pe sensul spre „Platforma Comercială Arcade Berceni”), amplasată pe Șos. Mihai Bravu.
Prin noul traseu, utilizatorii liniei 312 beneficiază de o nouă legătură cu metroul (cu trenurile Magistralelor 1 și 3), la stația „Timpuri Noi”, dar și de legături cu tramvaiele liniei 19 (la Pod Timpuri Noi) și ale liniilor 14, 16, 40 și 55 (la Piața Sfânta Vineri).
Prin modificarea politicii tarifare, biletele de călătorie fiind acum utilizate în funcție de timp, și nu de linie, pasagerii au posibilitatea de a folosi mai multe mijloace de transport în intervalul de timp ales, fără a fi nevoiți să plătească la fiecare urcare într-un alt vehicul.

https://tpbi.ro/tpbi-optimizeaza-linia-d ... buz-312/

 


Re: Știri despre transportul local din București Gabi23

Linia 330 va funcționa pe un traseu modificat, ca urmare a disputării meciului de fotbal România U21 – Finlanda U21


Vineri, 25.03.2022, începând cu ora 12:00, circulația rutieră va fi restricționată treptat pe breteaua destinată virajului la dreapta de pe str. Alexandru Constantinescu pe Bd. Mărăști, pe sensul de mers dinspre Arcul de Triumf către Bd. Mărăști, cu ocazia disputării meciului de fotbal România U21 – Finlanda U21 pe stadionul „Arcul de Triumf”.
Având în vedere această măsură, traseul liniei de autobuz 330 va fi modificat pe sensul de mers spre terminalul „Piața Presei”, până la ridicarea restricțiilor de circulație.
Astfel, autobuzele liniei 330 vor circula pe traseul de bază de la terminalul „Faur” până la Piața Arcul de Triumf, apoi pe un traseu modificat, pe Bd. Regele Mihai I, rond Piața Presei, Bd. Mărăști, terminal „Piața Presei”. Circulația autobuzelor nu va fi modificată pe sensul spre terminalul „Faur”.

https://www.stbsa.ro/comunicat1?nrcom=1615

 


  • lykkelig.
  • Posted:
  •  

Re: Știri despre transportul local din București lykkelig.

Temporar, linia 780 va fi repusă în funcțiune


În contextul suspendării temporare a circulației trenurilor de călători pe traseul Gara de Nord - Aeroportul Internațional Henri Coandă, STB SA va reînființa linia de autobuz 780 pentru a asigura serviciul de transport public pe această rută, începând de luni, 28.03.2022, până miercuri, 30.03.2022, numai între orele 08:00 – 15:22.

Astfel, autobuzele liniei 780 vor circula la intervale de aproximativ 30 de minute, între terminalele „Gara Basarab” și „Aeroport Henri Coandă”, pe următorul traseu: Gara de Nord, Calea Griviței, Bd. Mărăști, Piața Presei, Șos. București-Ploiești, Aeroport Băneasa, Șos. București-Ploiești, Calea Bucureștilor și vor efectua opriri în cele 11 stații amplasate pe fiecare sens de mers.

Pentru efectuarea călătoriilor pe linia 780 poate fi utilizat oricare titlu de călătorie din oferta tarifară a STB SA.
https://stbsa.ro/comunicat1?nrcom=1617

 


Re: Știri despre transportul local din București georgica2704

Modificări de trasee în perioada desfășurării evenimentului sportiv „Legal Half – Marathon 2022”.

Cu ocazia desfășurării evenimentului sportiv „Legal Half – Marathon 2022”, duminică, 27.03.2022, între orele 07:00-13:45, circulația rutieră va fi restricționată pe Bd. Unirii (între Piața Unirii și Piața Alba Iulia), pe Bd. Mircea Vodă (între Str. Sf. Vineri și Bd. Mărășești) și pe Bd. Decebal (între Piața Alba Iulia și Str. Dristorului).

Având în vedere aceste măsuri, sub coordonarea agenților de poliție de la Brigada Rutieră, STB SA va modifica traseele liniilor de autobuz 104, 116, 117, 123, 133, 312, 313, 323 și 385, astfel:

Linia 104 va funcționa pe traseul de bază între terminalul „Cora Pantelimon” și intersecția Șos. Mihai Bravu/Bd. Decebal (Piața Hurmuzachi), apoi pe un traseu modificat pe ambele sensuri, pe Șos. Mihai Bravu, Calea Dudești, Bd. Octavian Goga, Pasajul Mărășești, Bd. Mărășești, Bd. Dimitrie Cantemir, Piața Unirii, după care va urma traseul de bază.

Linia 116 va funcționa pe traseul de bază între terminalul „Gara Progresul” și intersecția Bd. Dimitrie Cantemir/Bd. Unirii, apoi pe un traseu modificat, pe Bd. I. C. Brătianu, rondul de la Piața Unirii, cu întoarcere pe Bd. Dimitrie Cantemir, după care va urma traseul de bază.

Linia 117 va funcționa pe traseul de bază între terminalul „Cartier Confort Urban” și stația „Piața Unirii”, unde autobuzele vor întoarce.

Linia 123 va funcționa pe traseul de bază între terminalul „CET Sud Vitan” și intersecția Calea Vitan/Bd. Octavian Goga, apoi pe un traseu modificat pe ambele sensuri, pe Bd. Octavian Goga, Pasajul Mărășești, Bd. Mărășești, Bd. Dimitrie Cantemir, Piața Unirii, după care va urma traseul de bază.

Linia 133 va funcționa pe traseul de bază între terminalul „Gara Basarab” și intersecția Str. Traian/Calea Călărași, apoi pe un traseu modificat pe ambele sensuri, pe Calea Călărași, Str. Delea Nouă, Str. Dristorului, Șos. Mihai Bravu, Calea Dudești, Bd. Octavian Goga, Str. Nerva Traian, după care va urma traseul de bază.

Linia 312 va funcționa pe traseul de bază între terminalul „Platforma Comercială Arcade Berceni” și intersecția Splaiul Unirii/Bd. Mărășești, apoi pe un traseu modificat, pe Bd. Mărășești, Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. I. C. Brătianu, rondul de la Piața Unirii. Circulația acestor autobuze nu va fi modificată pe sensul de mers spre terminalul „Platforma Comercială Arcade Berceni”.

Linia 313 va funcționa pe traseul de bază între terminalul „Piața de Gros” și intersecția Bd. Dimitrie Cantemir/Bd. Unirii, apoi pe un traseu modificat, pe Bd. I. C. Brătianu, rondul Piața Unirii, cu întoarcere pe Bd. Dimitrie Cantemir, după care va urma traseul de bază.

Linia 323 va funcționa pe traseul de bază între terminalul „Zețarilor” și intersecția Bd. Mircea Vodă/Bd. Mărășești, apoi pe un traseu modificat, pe Bd. Mărășești, Bd. Dimitrie Cantemir, rondul de la Piața Unirii, cu întoarcere pe Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărășești, Bd. Mircea Vodă, după care va urma traseul de bază.

Linia 385 va funcționa de la terminalul „Piața Sf. Vineri”, pe Str. Sf. Vineri, apoi pe un traseu modificat, pe Bd. Mircea Vodă, Bd. Corneliu Coposu, Str. Halelor, Splaiul Independenței, după care va urma traseul de bază. Circulația acestor autobuze nu va fi modificată pe sensul de mers spre terminalul „Piața Sf. Vineri”
https://stbsa.ro/comunicat1?nrcom=1619

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Știri despre transportul local din București V2A

Liniile 168, 226, 361 și 368 – deviate temporar duminică, 3 aprilie

Autobuzele liniilor 168, 226, 361 și 368 vor circula pe trasee deviate în ziua de duminică, 3 aprilie, între orele 06.00-17.00, anunță Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI). Măsura a fost luată ca urmare a restricționării traficului rutier pe tronsonul cuprins între Strada C. A. Rosetti și Strada Ion Câmpineanu, pentru efectuarea unor filmări pe Calea Victoriei.

Astfel, liniile 168, 226 și 368 vor funcţiona pe sensul spre Piaţa Romană, de la intersecţia Calea Victoriei/ Strada C. A. Rosetti, pe un traseu modificat pe Str. C. A. Rosetti, Bulevardul Gheorghe Magheru, Piaţa Romană. Celălalt sens nu va fi modificat.

La rândul ei, linia 361 va funcţiona pe sensul spre Piaţa Unirii, de la intersecţia Calea Victoriei/ Strada C.A. Rosetti, pe un traseu modificat pe Srada C. A. Rosetti, Bulevardul Nicolae Bălcescu, Bulevardul I. C. Brătianu, rond Piaţa Unirii. Celălalt sens rămâne neschimbat.

https://tpbi.ro/liniile-168-226-361-si-3 ... aprilie/

 


Go to page:  1  ... 45 46 47 48 49 50 51  ... 70
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433206 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use