Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5562 posts, 1204711 views
📖 Pagination options
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 (partea a 2 a)
133 313
In milionul sapte sute de mii ala cred ca intrau si copii din scolile inchise si pensionarii. A... si aia care nu se pot urca la Obor si se urca la 335. Protv nu alta... Raportam depasirea recordului la hectar mai cea ca pe vremea lu' Ceasca.
E usor sa ne laudam cand concurenta este distrusa sistematic. Ar fi si metroul in situatia RATB daca nu ar fi monopol pe subsol.
In milionul sapte sute de mii ala cred ca intrau si copii din scolile inchise si pensionarii. A... si aia care nu se pot urca la Obor si se urca la 335. Protv nu alta... Raportam depasirea recordului la hectar mai cea ca pe vremea lu' Ceasca.
E usor sa ne laudam cand concurenta este distrusa sistematic. Ar fi si metroul in situatia RATB daca nu ar fi monopol pe subsol.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 (partea a 2 a)
andrei11
Stefan o fi departe, dar depinde pentru cine.
Una la mana, viscolul de Bucuresti dureaza vreo saptamana / an, asta in cazurile cele mai rele.
Ce a fost acum cateva zile nu a fost nici pe departe nici viscol nici zapada ca la balamuc.
Pentru cateva zile de deranj nu face sa faci metrou intr-un cartier.
Repet, un tramvai destept intre Cora si Iancului e tot ce ne trebuie.
Nu am vazut niciodata nici ambuteiaje nici tramvaie arhipline in Pantelimon.
Cred ca alte cartiere, gen Rahova / Colentina sunt mult mai populate decat Pantelimonul.
Oricum adevarata provocare a lui M 5 este pe* zona centrala, nu in Pantelimon / Dr. Taberei.
_____________________
* Imi place la nebunie prepozitia asta, <<pe>>.
Editie nouă
Guru, nu stiu cum facem ca noi ne certam si dupa aia avem aceeasi viziune.
Asa ca sa fie destul de clar :
1) Sunt pentru M 5 Pantelimon - Dr. Taberei.
2) Sunt pentru M 5 Comuna Pantelimon - Dr. Taberei ( evident ca nu se va realiza )
3) Nu sunt pentru 2 statii Stadion si Delfinului, merge una singura.
4) N-o sa inteleg niciodata de ce se modernizeaza acum linia de tramvai Cora - Iancului.
Poate raspunzi la afirmatia nr 4, la celalalte stiu raspunsul.
Pentru pct 4. Ăştia sunt cretini chiar pe de-a dreptul, sau trebuie mancate niste fonduri ? Le mananca ei, dar chiar asa, in vazul lumii ? Nu mai au nici o rusine ?
Stefan o fi departe, dar depinde pentru cine.
Una la mana, viscolul de Bucuresti dureaza vreo saptamana / an, asta in cazurile cele mai rele.
Ce a fost acum cateva zile nu a fost nici pe departe nici viscol nici zapada ca la balamuc.
Pentru cateva zile de deranj nu face sa faci metrou intr-un cartier.
Repet, un tramvai destept intre Cora si Iancului e tot ce ne trebuie.
Nu am vazut niciodata nici ambuteiaje nici tramvaie arhipline in Pantelimon.
Cred ca alte cartiere, gen Rahova / Colentina sunt mult mai populate decat Pantelimonul.
Oricum adevarata provocare a lui M 5 este pe* zona centrala, nu in Pantelimon / Dr. Taberei.
_____________________
* Imi place la nebunie prepozitia asta, <<pe>>.
Editie nouă
Guru, nu stiu cum facem ca noi ne certam si dupa aia avem aceeasi viziune.
Asa ca sa fie destul de clar :
1) Sunt pentru M 5 Pantelimon - Dr. Taberei.
2) Sunt pentru M 5 Comuna Pantelimon - Dr. Taberei ( evident ca nu se va realiza )
3) Nu sunt pentru 2 statii Stadion si Delfinului, merge una singura.
4) N-o sa inteleg niciodata de ce se modernizeaza acum linia de tramvai Cora - Iancului.
Poate raspunzi la afirmatia nr 4, la celalalte stiu raspunsul.
Pentru pct 4. Ăştia sunt cretini chiar pe de-a dreptul, sau trebuie mancate niste fonduri ? Le mananca ei, dar chiar asa, in vazul lumii ? Nu mai au nici o rusine ?
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 (partea a 2 a)
puidemorosan
La 4, singurul raspuns este ca nu vom avea metrou pe acolo in urmatorii 5-6 ani.
Asta este un termen rezonabil de utilizare a unei infrastructuri noi de suprafata.
La 4, singurul raspuns este ca nu vom avea metrou pe acolo in urmatorii 5-6 ani.
Asta este un termen rezonabil de utilizare a unei infrastructuri noi de suprafata.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 (partea a 2 a)
subway guru
Nu intra la socoteala decat pasagerii platitori, la metrou nu se plimba nimeni pe gratis, chiar si asa-zisele gratuitati le plateste 'cineva'...si nu intra nimeni nenumarat...
Remarca mea era privitoare la faptul ca Metrorex stie totusi sa duca 1,7M pasageri pe reteaua existenta cu parcul actual...
As vrea sa va reamintesc ca metroul in '89 transporta zilnic 0,8-1,2M calatori, nu doar in zilele cu vaj...
Cu CAFurile probabil ca ar putea duce doua milioane...
Si inca un lucru, sistemele mass-transit se dimensioneaza pentru a face fata la astfel de zile si ore de varf...
Pe de alta parte sunt absolut convins ca RATBul nu a avut in aceeasi zi incasari de trei ori mai mari decat intr-o zi normala, ca nu avea cum...
133 313 wrote:
In milionul sapte sute de mii ala cred ca intrau si copii din scolile inchise si pensionarii.
Nu intra la socoteala decat pasagerii platitori, la metrou nu se plimba nimeni pe gratis, chiar si asa-zisele gratuitati le plateste 'cineva'...si nu intra nimeni nenumarat...
Remarca mea era privitoare la faptul ca Metrorex stie totusi sa duca 1,7M pasageri pe reteaua existenta cu parcul actual...
As vrea sa va reamintesc ca metroul in '89 transporta zilnic 0,8-1,2M calatori, nu doar in zilele cu vaj...
Cu CAFurile probabil ca ar putea duce doua milioane...
Si inca un lucru, sistemele mass-transit se dimensioneaza pentru a face fata la astfel de zile si ore de varf...
Pe de alta parte sunt absolut convins ca RATBul nu a avut in aceeasi zi incasari de trei ori mai mari decat intr-o zi normala, ca nu avea cum...
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 (partea a 2 a)
133 313
Nu, nu stie sa care 1,7 milioane cu parcul actual (nici macar ca pe cartofi). Dovada ca platesc calatoria dar renunt la ea ca sa ma urc in 335 dupa 3 trenuri la preaplin.
P.S. Poate ar trebui intarita paza la Timpuri Noi. Pentru ca sunt brese de securitate la taxare si numarare. Anumiti "studenti" de la alea 3 universitati de top si diversi protagonisti din 323 sunt foarte priceputi.
Pierderile estimate pentru 2014 ar fi o alta dovada. La cum arata Piata Unirii 2 stai si te intrebi ce au pierdut si pe unde. Probabil se mai pierde masiv in continuare pe la contractele de energie. Poate ar trebui decorat si tavanul cu niste reclame, cred ca s-ar oferi cineva sa o faca gratuit si ar arata si mai frumos.
Cand o transporta metroul 1,7 milioane intr-o zi o sa marcam in calendar data drept ziua in care nu a circulat nici un automobil. Si ziua aia n-am vazut-o inca. Nici nu este constructiv sa ne mintim singuri.
Nu, nu stie sa care 1,7 milioane cu parcul actual (nici macar ca pe cartofi). Dovada ca platesc calatoria dar renunt la ea ca sa ma urc in 335 dupa 3 trenuri la preaplin.
P.S. Poate ar trebui intarita paza la Timpuri Noi. Pentru ca sunt brese de securitate la taxare si numarare. Anumiti "studenti" de la alea 3 universitati de top si diversi protagonisti din 323 sunt foarte priceputi.
Pierderile estimate pentru 2014 ar fi o alta dovada. La cum arata Piata Unirii 2 stai si te intrebi ce au pierdut si pe unde. Probabil se mai pierde masiv in continuare pe la contractele de energie. Poate ar trebui decorat si tavanul cu niste reclame, cred ca s-ar oferi cineva sa o faca gratuit si ar arata si mai frumos.
Cand o transporta metroul 1,7 milioane intr-o zi o sa marcam in calendar data drept ziua in care nu a circulat nici un automobil. Si ziua aia n-am vazut-o inca. Nici nu este constructiv sa ne mintim singuri.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 (partea a 2 a)
subway guru
Mai omule, ori discutam pe cifre ori vorbim vorbe...
Iar pierderile alea nu provin din numarul de calatori, care din 'pura intamplare' tot creste si creste...dar pentru o analiza cat de cat corecta ar trebui sa ai si ceva date economice...clar, nu le ai!
Am inteles, din 1,7 milioane scadem unul...paguba-n ciumperci!
Daca ai tu alte cifre...pune-le pe masa!
Pana atunci, sigurul care se minte singure e...ghici cine!
Mai omule, ori discutam pe cifre ori vorbim vorbe...
Iar pierderile alea nu provin din numarul de calatori, care din 'pura intamplare' tot creste si creste...dar pentru o analiza cat de cat corecta ar trebui sa ai si ceva date economice...clar, nu le ai!
Am inteles, din 1,7 milioane scadem unul...paguba-n ciumperci!
Daca ai tu alte cifre...pune-le pe masa!
Pana atunci, sigurul care se minte singure e...ghici cine!
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 (partea a 2 a)
133 313
Cati locuitori mai avea Bucurestiul pe la ultimul recensamant? Ca sa vorbim pe cifre.
Veti transporta 1.700.000 de calatori pe zi cu tren la 8 minute la Obor la ora 9 cand or zbura porcii.
N-aveti decat sa umflati cifre in scopul crearii unui argument pentru scumpiri. O sa luati o mare teapa. Eventual eu zic sa luati direct un numar peste doua milioane, ca poate mai sunt si ceva calatori de la gara, veniti din provincie.
Am incheiat offtopicul.
Cati locuitori mai avea Bucurestiul pe la ultimul recensamant? Ca sa vorbim pe cifre.
Veti transporta 1.700.000 de calatori pe zi cu tren la 8 minute la Obor la ora 9 cand or zbura porcii.
N-aveti decat sa umflati cifre in scopul crearii unui argument pentru scumpiri. O sa luati o mare teapa. Eventual eu zic sa luati direct un numar peste doua milioane, ca poate mai sunt si ceva calatori de la gara, veniti din provincie.
Am incheiat offtopicul.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 (partea a 2 a)
sab
Pacat ca nu este viscol in fiecare zi. Si pacat ca tocmai atunci, pe viscol stai 15 min la ora 8.30 sa astepti un metrou pe M3. Cum naiba se defecteaza un metrou tocmai in acea perioada ? or fi intrat toti cei 1.7 milioane in acel metrou . Asta in conditiile in care scolile erau inchise...
subway guru wrote:
La viscoloasa metroul asta prost/defectuos/incompetent a transportat un milion sapte sute de mii si ceva de 'amarasteni' intr-o singura zi...mai mult decat toate rat(ate)b-eurile...
Pacat ca nu este viscol in fiecare zi. Si pacat ca tocmai atunci, pe viscol stai 15 min la ora 8.30 sa astepti un metrou pe M3. Cum naiba se defecteaza un metrou tocmai in acea perioada ? or fi intrat toti cei 1.7 milioane in acel metrou . Asta in conditiile in care scolile erau inchise...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 (partea a 2 a)
subway guru
Cum ziceam, hai sa vorbim vorbe...
Cand spunem 1,7 milioane calatori, nu e vorba de persoane fizice, ca nu-ti cere nimeni CNPul la turnichet, e vorba de calatorii...
Considerand ca in ziua respectiva un pasager a facut macar un dus-intors casa-job, imparti la doi...ca doar nu s-a dus la serviciu cu metroul si s-a intors pe jos...sau vice-versa...
Pe medie numarul de calatorii zilnice ale utilizatorilor de metrou e mai mare de doua...
Iar datele despre care vorbeste MRex sunt 'validari', ce se reflecta direct in incasari...
Si atunci care ar fi legatura cu propunerea de marire a tarifului???
Doar in mintea intortocheata a lu' Canutza om sucit...ca artimetic e invers...
Daca gasesti metoda de da jos de la volan si a baga 1200 de soferi bezmetici in trenul de metrou...sa vezi cum se golesc subit strazile...cum de altfel s-a si intamplat...
Hai sa mai si gandim, ca de batut campiile avem ziaristii, politicienii, deontologii, habarnistii, toti cu studii la mare distanta...de realitate!
Cum ziceam, hai sa vorbim vorbe...
Cand spunem 1,7 milioane calatori, nu e vorba de persoane fizice, ca nu-ti cere nimeni CNPul la turnichet, e vorba de calatorii...
Considerand ca in ziua respectiva un pasager a facut macar un dus-intors casa-job, imparti la doi...ca doar nu s-a dus la serviciu cu metroul si s-a intors pe jos...sau vice-versa...
Pe medie numarul de calatorii zilnice ale utilizatorilor de metrou e mai mare de doua...
Iar datele despre care vorbeste MRex sunt 'validari', ce se reflecta direct in incasari...
Si atunci care ar fi legatura cu propunerea de marire a tarifului???
Doar in mintea intortocheata a lu' Canutza om sucit...ca artimetic e invers...
Daca gasesti metoda de da jos de la volan si a baga 1200 de soferi bezmetici in trenul de metrou...sa vezi cum se golesc subit strazile...cum de altfel s-a si intamplat...
Hai sa mai si gandim, ca de batut campiile avem ziaristii, politicienii, deontologii, habarnistii, toti cu studii la mare distanta...de realitate!
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 (partea a 2 a)
sab
Probabil ca elevii se plimbau cu metroul sa isi consume calatoriile...Daca nu mergau la scoala, macar la mall sa mearga
Probabil ca elevii se plimbau cu metroul sa isi consume calatoriile...Daca nu mergau la scoala, macar la mall sa mearga
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 (partea a 2 a)
subway guru
In primul rand eu am vorbit de ziua de miercuri, tu vorbesti de un incident de joi...iar le amestecam...putina acuratete n-ar strica...
Iar explicatia e simpla, au scos 'la bataie' tot parcul, inclusiv o IVA mai obosita, ce a 'cedat nervos'...
sab wrote:subway guru wrote:
La viscoloasa metroul asta prost/defectuos/incompetent a transportat un milion sapte sute de mii si ceva de 'amarasteni' intr-o singura zi...mai mult decat toate rat(ate)b-eurile...
Pacat ca nu este viscol in fiecare zi. Si pacat ca tocmai atunci, pe viscol stai 15 min la ora 8.30 sa astepti un metrou pe M3. Cum naiba se defecteaza un metrou tocmai in acea perioada ? or fi intrat toti cei 1.7 milioane in acel metrou
In primul rand eu am vorbit de ziua de miercuri, tu vorbesti de un incident de joi...iar le amestecam...putina acuratete n-ar strica...
Iar explicatia e simpla, au scos 'la bataie' tot parcul, inclusiv o IVA mai obosita, ce a 'cedat nervos'...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 (partea a 2 a)
subway guru
Elevii erau 'pe liber', nu prea i-am vazut sa se inghesuie la metrou, erau ocupati sa se dea cu saniutza...
Cu metroul se dadeau amarastenii care se inghesuiau sa mearga la job...
si pana la urma chiar nu importa, cine si de ce s-a dat cu metroul de un milion sapte sute de mii si ceva de ori...ca au facut-o pe banii lor...nu pe ai tai, si nici nu au considerat de cuviinta sa va ceara voua voie ori sa va ceara sfatul...
sab wrote:
Probabil ca elevii se plimbau cu metroul sa isi consume calatoriile...Daca nu mergau la scoala, macar la mall sa mearga
Elevii erau 'pe liber', nu prea i-am vazut sa se inghesuie la metrou, erau ocupati sa se dea cu saniutza...
Cu metroul se dadeau amarastenii care se inghesuiau sa mearga la job...
si pana la urma chiar nu importa, cine si de ce s-a dat cu metroul de un milion sapte sute de mii si ceva de ori...ca au facut-o pe banii lor...nu pe ai tai, si nici nu au considerat de cuviinta sa va ceara voua voie ori sa va ceara sfatul...
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 (partea a 2 a)
133 313
Vorbim vorbe, mintim minciuni... Ca e la moda. Ce conteaza ca un sfert de peron o ia pe alterativa. Noi am numarat 1.700.000. Probabil cand s-or aduna calatorii si de pe racordul Taberei va da direct 2.000.000. Si parca mai merge de o scumpire. Ce conteaza ca la Obor trenul va veni tot la 8 minute sau mai rar. Parca ar merge un racord din M7 aici...
Vorbim vorbe, mintim minciuni... Ca e la moda. Ce conteaza ca un sfert de peron o ia pe alterativa. Noi am numarat 1.700.000. Probabil cand s-or aduna calatorii si de pe racordul Taberei va da direct 2.000.000. Si parca mai merge de o scumpire. Ce conteaza ca la Obor trenul va veni tot la 8 minute sau mai rar. Parca ar merge un racord din M7 aici...
- Cristian
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 (partea a 2 a)
Cristian
Eu unul stiu ca am citit cu vreo 2-3 in ani in urma o stire despre rentabilitatea metroului si pe vremea aia se dadea o cifra de genul 6-7 roni pentru o calatorie astfel incat sa nu mai fie nevoie de subventii si acesta sa fie profitabil. Iar profitul nu acoperea si investitiile pentru eventualele noi magistrale.
Nu am link sa dau, doar "memorie reziduala", astfel incat oricine poate spune ca e gresit insa eu asta imi amintesc cu exactitate si indiferent de faptul ca socotelile respective puteau fi gresite ori ba. Dincolo de asta chiar nu stiu daca exista vreun om "normal" care sa nu se astepte la scumpiri sau care sa creada ca 2 roni acopera costul unei calatorii, iar faptul ca un calator sau zece se razgandesc la un moment dat si iau autobuzul nu are nici o insemnatate reala asupra numarului de calatorii/cartele, etc. Pana la urma este o chestie de suportabilitate a populatiei, de salarii, caci in partea cealalta lucrurile sunt mai simple si mai usor de demostrat.
Eu unul stiu ca am citit cu vreo 2-3 in ani in urma o stire despre rentabilitatea metroului si pe vremea aia se dadea o cifra de genul 6-7 roni pentru o calatorie astfel incat sa nu mai fie nevoie de subventii si acesta sa fie profitabil. Iar profitul nu acoperea si investitiile pentru eventualele noi magistrale.
Nu am link sa dau, doar "memorie reziduala", astfel incat oricine poate spune ca e gresit insa eu asta imi amintesc cu exactitate si indiferent de faptul ca socotelile respective puteau fi gresite ori ba. Dincolo de asta chiar nu stiu daca exista vreun om "normal" care sa nu se astepte la scumpiri sau care sa creada ca 2 roni acopera costul unei calatorii, iar faptul ca un calator sau zece se razgandesc la un moment dat si iau autobuzul nu are nici o insemnatate reala asupra numarului de calatorii/cartele, etc. Pana la urma este o chestie de suportabilitate a populatiei, de salarii, caci in partea cealalta lucrurile sunt mai simple si mai usor de demostrat.
📖 Pagination options