Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1396871 views
📖 Pagination options
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
mcosmin
Pentru ca tu esti "insider". Ce asteapta, sa vada daca se combina Siemens cu Bombardier? S-a ales rugina de idila cu CAF?
Sau spera sa obtina un pret mai bun de la Alstom in schimbul prelungirii contractelor de mentenanta?
subway guru wrote:
De ce?????????...in ce 'calitate'??????...ca functia 'guru' nu e in nomenclatorul bugetarilor...e doar la privati...
Pentru ca tu esti "insider". Ce asteapta, sa vada daca se combina Siemens cu Bombardier? S-a ales rugina de idila cu CAF?
Sau spera sa obtina un pret mai bun de la Alstom in schimbul prelungirii contractelor de mentenanta?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Habar nu am si nici nu vreau sa stiu ca Doamne fer' daca oi vorbi ceva ce nu trebuie in somn...
Eu nu-mi dau cu parerea 'sub semnatura' decat daca ma intreaba cineva 'oficial contractual'...nu ti s-ar parea corect asa?
In rest ce pun pe forum sunt doar 'parerile cetateanului turmentat'...ca la astea nu poate pune nimeni 'botnita'...cel mult ar putea comenta ironic...'era beat si vorbea gura fara el'...desi nu e chiar asa...
Habar nu am si nici nu vreau sa stiu ca Doamne fer' daca oi vorbi ceva ce nu trebuie in somn...
Eu nu-mi dau cu parerea 'sub semnatura' decat daca ma intreaba cineva 'oficial contractual'...nu ti s-ar parea corect asa?
In rest ce pun pe forum sunt doar 'parerile cetateanului turmentat'...ca la astea nu poate pune nimeni 'botnita'...cel mult ar putea comenta ironic...'era beat si vorbea gura fara el'...desi nu e chiar asa...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Noul termen de depunere a ofertelor dupa reluare:
22.08.2017
Adrian Rosca wrote:
Am o veste buna: contestatia Thales Systems a fost respinsa pe fond, asa ca licitatia s-a reluat.
Noul termen de depunere a ofertelor dupa reluare:
22.08.2017
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Interstatia Eroilor2 - Opera ( put tehnologic )
andrei11
Daca urmatoarea etapa va fi Centrul :
1) Tronsonul nu poate fi decât PSS Opera - Iancului.
Pentru acest lucru trebuie întâi stabilit PLS - ul, care nu poate fi decât o ( viitoare ) statie de metrou, având în vedere ca lungimea TBM - ului e de aprox 100 m.
Exista 2 variante, cu avantaje / dezavantaje, sau viitoarea statie Hasdeu sau viitoarea statie Iancului.
2) Mi-e aproape imposibil să cred că actualele TBM - uri vor fi si cele pentru tronsonul central, mai ales că :
a) La ora actuală nu există nici un PLS construit.
b) Nu sunt consolidate clădirile cu probleme de pe traseu.
c) Nu mi-e clar unde vor fi acele simplelor / dublelor jonctiuni.
Goldmund wrote:
OK, a iesit in PSS , o scoateti pe Filoftea si dupa aceea? Ce urmeaza acum? - sa stim si noi, ceilalti. Unde exact s-a oprit cartita, de unde (si cand ) porneste cu ea spre Lazar si cand va incepe adevarara lupta pana la Universitate(poate pana la Rosetti, nu stiu)...? Poate ne spune cineva un plan de atac cand se termina o etapa - mersi anticipat
Daca urmatoarea etapa va fi Centrul :
1) Tronsonul nu poate fi decât PSS Opera - Iancului.
Pentru acest lucru trebuie întâi stabilit PLS - ul, care nu poate fi decât o ( viitoare ) statie de metrou, având în vedere ca lungimea TBM - ului e de aprox 100 m.
Exista 2 variante, cu avantaje / dezavantaje, sau viitoarea statie Hasdeu sau viitoarea statie Iancului.
2) Mi-e aproape imposibil să cred că actualele TBM - uri vor fi si cele pentru tronsonul central, mai ales că :
a) La ora actuală nu există nici un PLS construit.
b) Nu sunt consolidate clădirile cu probleme de pe traseu.
c) Nu mi-e clar unde vor fi acele simplelor / dublelor jonctiuni.
8-15-2017 11-22-55 AM.jpg (34.23 KB; downloaded 3500 times)
- George
-
Posted:
-
Re: Interstatia Eroilor2 - Opera ( put tehnologic )
George
Sa remarcăm pozitiv că la noi TBM-urile au trecut sub M1/M3 fără să creeze niciun fel de probleme!
Scriu asta în contextul în care o linie ferată principală din Germania, pe traseul internațional Karlsruhe - Basel în zona Rastatt a fost închisă întrucât liniile s-au deformat puternic ca urmare a trecerii unui TBM (Herrenknecht) la doar 5 m pe sub ele, deși în prealabil solul fusese înghețat:
http://www.faz.net/aktuell/wirtschaft/r...52848.html
Poza din Frankfurter Allgemeine Zeitung mi se pare relevantă.
E clar că data inițială de redeschidere a liniei (26 august) e nerealistă. Linia respectivă era circulată, între altele, de 200 de trenuri de marfă pe zi și de foarte multe trenuri de persoane (inclusiv ICE), fiind creat haos într-o perioadă de vârf, conform articolului menționat.
Cauzele sunt deocamdată neclare...
Sa remarcăm pozitiv că la noi TBM-urile au trecut sub M1/M3 fără să creeze niciun fel de probleme!
Scriu asta în contextul în care o linie ferată principală din Germania, pe traseul internațional Karlsruhe - Basel în zona Rastatt a fost închisă întrucât liniile s-au deformat puternic ca urmare a trecerii unui TBM (Herrenknecht) la doar 5 m pe sub ele, deși în prealabil solul fusese înghețat:
http://www.faz.net/aktuell/wirtschaft/r...52848.html
Poza din Frankfurter Allgemeine Zeitung mi se pare relevantă.
E clar că data inițială de redeschidere a liniei (26 august) e nerealistă. Linia respectivă era circulată, între altele, de 200 de trenuri de marfă pe zi și de foarte multe trenuri de persoane (inclusiv ICE), fiind creat haos într-o perioadă de vârf, conform articolului menționat.
Cauzele sunt deocamdată neclare...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Interstatia Eroilor2 - Opera ( put tehnologic )
andrei11
Un bloc de P + 2 a fost subtraversat si in zona Academia Militară, inclusiv niște case cu un singur nivel.
Un bloc de P + 2 a fost subtraversat si in zona Academia Militară, inclusiv niște case cu un singur nivel.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Interstatia Eroilor2 - Opera ( put tehnologic )
shoppy
Dar s-a spus adineaori ca TBM-urile pleaca in Turcia, noi nu stim ce TBM-uri o sa folosim la M6 care porneste la anu si voi va ganditi la M5 care porneste peste 2 ani?
Sa ingheti e una, sa dezgheti e alta, daca ei chiar se gandeau ca dezgheti si gata, nu degeaba Eschede a fost in Germania.
Dar s-a spus adineaori ca TBM-urile pleaca in Turcia, noi nu stim ce TBM-uri o sa folosim la M6 care porneste la anu si voi va ganditi la M5 care porneste peste 2 ani?
Sa ingheti e una, sa dezgheti e alta, daca ei chiar se gandeau ca dezgheti si gata, nu degeaba Eschede a fost in Germania.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Interstatia Eroilor2 - Opera ( put tehnologic )
WT_fan06
Pentru ca, in fond, de ce nu ai pune roti de tramvai pe trenuri de mare viteza?...
Pentru ca, in fond, de ce nu ai pune roti de tramvai pe trenuri de mare viteza?...
- sab
-
Posted:
-
Re: Interstatia Eroilor2 - Opera ( put tehnologic )
sab
Normal, am vrea sa stim ce TBM-uri sapa, inainte sa stim cine va castiga licitatia... ))
shoppy wrote:
noi nu stim ce TBM-uri o sa folosim la M6 care porneste la anu si voi va ganditi la M5 care porneste peste 2 ani?
Normal, am vrea sa stim ce TBM-uri sapa, inainte sa stim cine va castiga licitatia... ))
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Interstatia Eroilor2 - Opera ( put tehnologic )
Florinds
Mai e mult pana acolo, Goldmund, si din cate stiu, stationarea e foarte scumpa... S-a preferat sa plece catre cei care se misca mai bine cu hartogaria.
Goldmund wrote:
OK, a iesit in PSS , o scoateti pe Filoftea si dupa aceea? Ce urmeaza acum? - sa stim si noi, ceilalti. Unde exact s-a oprit cartita, de unde (si cand ) porneste cu ea spre Lazar si cand va incepe adevarara lupta pana la Universitate(poate pana la Rosetti, nu stiu)...? Poate ne spune cineva un plan de atac cand se termina o etapa - mersi anticipat
Mai e mult pana acolo, Goldmund, si din cate stiu, stationarea e foarte scumpa... S-a preferat sa plece catre cei care se misca mai bine cu hartogaria.
- mindmasster
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Interstatia Eroilor2 - Opera ( put tehnologic )
Goldmund
Mersi frumos tuturor care mi-au raspuns. Acum stiu cu aprox. cand va porni lucru spre Pantelimon(parca era vorba la un momentdat de un traseu mai "scurt", pana la Piata Inacului - bine ca au revenit la planurile mai "vechi")
PS
Nu era mult mai simplu, ieftin si un castig enorm de timp(ca doar stiau cand va ajunge rotitza la acest "capat") sa lase cartita inauntru si sa-i dea drumul in continuare spre estul salbatic al capitalei? Cateva constructii puteau din 2013 si pana acum nu doar consolidate, dar chiar si din nou construite(!). Inteleg ca, de lipsa banilor nici nu poate fi vorba, planurile exista de multicel...
(am dat-o in diminutive, ca doar asa pot indulci criticile mele )
PPS
Comparatiile tv cu Bulgaria denota un grad ridicat de masochism al redactiei. Cunoaste cineva terenul Sofiei, legile de acolo, tehnologia aplicata, etc. incat sa produca o astfel de comparatie?
Comparatiile cu Germania ma mira un pic. De la germani nu putem lua decat ceea ce acestia au bun(au avut ) si eventual(ideal!!) sa invatam din greselile "altora"...Mai trebuie spus ca in Germania exista o lupta colectiva impotriva noilor tehnologii, impotriva patriotismului, impotriva infumurarii tehnologice, impotriva primilor in Europa, de ex. trenurile vor circula cu max. 250kmh(noul traseu cf intre Dresden-Prag, in Cehia se construieste liniacf pentru viteza de 320kmh, in timp ce in Germania se continua - in constructie) pentru 250kmh! - de fapt si intr-o parte si in alta cu banii din RFG!!!), pentru ca nu mai este rentabil(?) ca trenurile sa circule cu viteze de peste 250kmh...! , o lupta pentru o societate idilica doar cu flori si...biciclete, da, asta e aceasta tara dupa ce a renuntat la centralele atomice si sa mai construiasca autostrazi si trenuri rapide(v. ICE IV - ultima creatie a inginerilor germani -nu poate circula cu mai mult de 250kmh...
Mersi frumos tuturor care mi-au raspuns. Acum stiu cu aprox. cand va porni lucru spre Pantelimon(parca era vorba la un momentdat de un traseu mai "scurt", pana la Piata Inacului - bine ca au revenit la planurile mai "vechi")
PS
Nu era mult mai simplu, ieftin si un castig enorm de timp(ca doar stiau cand va ajunge rotitza la acest "capat") sa lase cartita inauntru si sa-i dea drumul in continuare spre estul salbatic al capitalei? Cateva constructii puteau din 2013 si pana acum nu doar consolidate, dar chiar si din nou construite(!). Inteleg ca, de lipsa banilor nici nu poate fi vorba, planurile exista de multicel...
(am dat-o in diminutive, ca doar asa pot indulci criticile mele )
PPS
Comparatiile tv cu Bulgaria denota un grad ridicat de masochism al redactiei. Cunoaste cineva terenul Sofiei, legile de acolo, tehnologia aplicata, etc. incat sa produca o astfel de comparatie?
Comparatiile cu Germania ma mira un pic. De la germani nu putem lua decat ceea ce acestia au bun(au avut ) si eventual(ideal!!) sa invatam din greselile "altora"...Mai trebuie spus ca in Germania exista o lupta colectiva impotriva noilor tehnologii, impotriva patriotismului, impotriva infumurarii tehnologice, impotriva primilor in Europa, de ex. trenurile vor circula cu max. 250kmh(noul traseu cf intre Dresden-Prag, in Cehia se construieste liniacf pentru viteza de 320kmh, in timp ce in Germania se continua - in constructie) pentru 250kmh! - de fapt si intr-o parte si in alta cu banii din RFG!!!), pentru ca nu mai este rentabil(?) ca trenurile sa circule cu viteze de peste 250kmh...! , o lupta pentru o societate idilica doar cu flori si...biciclete, da, asta e aceasta tara dupa ce a renuntat la centralele atomice si sa mai construiasca autostrazi si trenuri rapide(v. ICE IV - ultima creatie a inginerilor germani -nu poate circula cu mai mult de 250kmh...
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
ClaudiuL
Zicea cineva parca ca trebuie cel putin 4 ani pentru Opera - Iancului. Stie cineva in cat timp s-a facut acum aprox 30 de ani cu tehnologia romaneasca de acum 30 de ani Piata Unirii - Piata Victoriei ? Poate subway guru ?
Zicea cineva parca ca trebuie cel putin 4 ani pentru Opera - Iancului. Stie cineva in cat timp s-a facut acum aprox 30 de ani cu tehnologia romaneasca de acum 30 de ani Piata Unirii - Piata Victoriei ? Poate subway guru ?
📖 Pagination options