Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
1653 posts, 318949 views
📖 Pagination options
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
Stefan28
Dau un exemplu: Du-te pe magistrala 3 la ore de varf de la Eroilor spre Preciziei/ Preciziei- Eroilor/Piata Unirii... E arhiplin, chiar si cu pandemia!
Dau un exemplu: Du-te pe magistrala 3 la ore de varf de la Eroilor spre Preciziei/ Preciziei- Eroilor/Piata Unirii... E arhiplin, chiar si cu pandemia!
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
Valentin
Stefan, exemplul tau nu ține. Vorbesti de o magistrala veche, care reprezinta singura alternativa RAPIDA din cartierul Militari. Cine a avut drum vinerea trecuta dupa ora 4 isi da seama din ce cauza M3 e extrem de plina (exact, pentru ca transportul de suprafata nu face fata ca timp). In D.Taberei pe langa M5 ai N rute de transport de suprafata care cu siguranta nu intalneste acelasi trafic ca pe I.Maniu, practic e o alternativa viabila, sa nu mai vorbesc de 41 care te duce numai decat spre nordul orasului (si Victoriei in mod special). Are M3 (recte Militari) asa ceva? Nu are, singura legatura e abia la Lujerului cu 41. M5 va continua sa functioneze, sa zicem, cu putini calatori, dat fiind ca transportul de suprafata nu e reorganizat si ca lipseste conexiunea de la Universitate(desi pe mine personal nu ma deranjeaza sa schimb mai multe magistrale).
Deci, sa vorbim, cum spunea si Guru, dupa cateva luni si mai ales dupa ce ADTBI (sau cum s-o chema) iese public si anunta masurile de reorganizare. Abia dupa, desi nici atunci, putem vorbi de gradul de incarcare.
Stefan, exemplul tau nu ține. Vorbesti de o magistrala veche, care reprezinta singura alternativa RAPIDA din cartierul Militari. Cine a avut drum vinerea trecuta dupa ora 4 isi da seama din ce cauza M3 e extrem de plina (exact, pentru ca transportul de suprafata nu face fata ca timp). In D.Taberei pe langa M5 ai N rute de transport de suprafata care cu siguranta nu intalneste acelasi trafic ca pe I.Maniu, practic e o alternativa viabila, sa nu mai vorbesc de 41 care te duce numai decat spre nordul orasului (si Victoriei in mod special). Are M3 (recte Militari) asa ceva? Nu are, singura legatura e abia la Lujerului cu 41. M5 va continua sa functioneze, sa zicem, cu putini calatori, dat fiind ca transportul de suprafata nu e reorganizat si ca lipseste conexiunea de la Universitate(desi pe mine personal nu ma deranjeaza sa schimb mai multe magistrale).
Deci, sa vorbim, cum spunea si Guru, dupa cateva luni si mai ales dupa ce ADTBI (sau cum s-o chema) iese public si anunta masurile de reorganizare. Abia dupa, desi nici atunci, putem vorbi de gradul de incarcare.
- sab
-
Posted:
-
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
Stefan28
Am dat exemplu de M3 ca se vorbea de pandemie! Gradul de încărcare!
@Valentin ADTPBI e o instituție moarta in cort de vreo 3 luni, care trebuiau sa vina cu planul de reorganizare de peste o luna! Deci despre ce vorbim?
Si un motiv cred ca e conducerea STB care e pro-PSD, si ADTPBI care e de "dreapta"...
Am dat exemplu de M3 ca se vorbea de pandemie! Gradul de încărcare!
@Valentin ADTPBI e o instituție moarta in cort de vreo 3 luni, care trebuiau sa vina cu planul de reorganizare de peste o luna! Deci despre ce vorbim?
Si un motiv cred ca e conducerea STB care e pro-PSD, si ADTPBI care e de "dreapta"...
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
zapacitu
Stefan, daca M3 s-ar fi deschis in acelasi timp cu M5.1 iti garantez ca incarcarea ar fi fost aceeasi. E vorba de oamenii care au evitat DT pentru ca fara transport in comun nu pot ajunge la munca: cand lucrezi la Tineretului, Grozavesti, Pipera, Timpuri Noi nu iti iei chirie in Drumu Taberei. Iti iei si tu "in Bucuresti". Pare rau daca deranjaza exprimarea, am citat o chestie auzita de MULTE ori. Astia tineri care abia au bani de-o chirie considera tot ce nu are metrou echivalent cu Bolintin Deal sau Balaceanca. Nu se muta lumea imediat doar pentru ca s-a dat drumul la metrou, pentru ca momentan au sarit enorm chiriile.
Pana cand nu se redistribuie putin populatia nu o sa fie aceeasi aglomeratie ca pe M3.
Ganditi-va cum era metroul Statia de Centura cand s-a deschis. Batea vantul pe ciotul acela de magistrala. Acum e aproape mai aglomerat decat pe M1 Republica.
Stefan, daca M3 s-ar fi deschis in acelasi timp cu M5.1 iti garantez ca incarcarea ar fi fost aceeasi. E vorba de oamenii care au evitat DT pentru ca fara transport in comun nu pot ajunge la munca: cand lucrezi la Tineretului, Grozavesti, Pipera, Timpuri Noi nu iti iei chirie in Drumu Taberei. Iti iei si tu "in Bucuresti". Pare rau daca deranjaza exprimarea, am citat o chestie auzita de MULTE ori. Astia tineri care abia au bani de-o chirie considera tot ce nu are metrou echivalent cu Bolintin Deal sau Balaceanca. Nu se muta lumea imediat doar pentru ca s-a dat drumul la metrou, pentru ca momentan au sarit enorm chiriile.
Pana cand nu se redistribuie putin populatia nu o sa fie aceeasi aglomeratie ca pe M3.
Ganditi-va cum era metroul Statia de Centura cand s-a deschis. Batea vantul pe ciotul acela de magistrala. Acum e aproape mai aglomerat decat pe M1 Republica.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
sab
Militariul a avut 2 avantaje care l-au calificat pentru metrou:
1. densitate mare de locuitori pe mp
2. industrie "la greu"
Eu imi aduc aminte ca metroul circula si la 90 sec pe M1 sa faca fata la ora de varf, cand intra lumea la serviciu.
Sa speram ca in DT este o situatie temporara, indiferent de ce este cauzata (nestiinta ca exista metrou, comoditatea celor care s-au obisnuit cu masina personala, pandemie, etc). Ca daca nu este asa...este de rau, pana la M5.2 mai avem cel putin 10 ani.
Eu va dau exemplul meu. Desi in 1998 s-a inaugurat statia Gorjului si nu mai eram nevoit sa merg tocmai pana la Lujerului sa iau metroul, am renuntat fix atunci la metrou. De ce ? Pentru ca niste minti luminate de la Metrorex s-au gandit ca nu conteaza cum merge metroul, important este sa ai metrou in cartier. Ca atare, au limitat M3 la Eroilor, asa cum este M5 acum. Iar eu am considerat ca nu "renteaza" sa platesc doua abonamente si sa fac in plus si 2 schimbari de metrou. Or mai fi "nebuni" care gandesc ca mine.
Militariul a avut 2 avantaje care l-au calificat pentru metrou:
1. densitate mare de locuitori pe mp
2. industrie "la greu"
Eu imi aduc aminte ca metroul circula si la 90 sec pe M1 sa faca fata la ora de varf, cand intra lumea la serviciu.
Sa speram ca in DT este o situatie temporara, indiferent de ce este cauzata (nestiinta ca exista metrou, comoditatea celor care s-au obisnuit cu masina personala, pandemie, etc). Ca daca nu este asa...este de rau, pana la M5.2 mai avem cel putin 10 ani.
Eu va dau exemplul meu. Desi in 1998 s-a inaugurat statia Gorjului si nu mai eram nevoit sa merg tocmai pana la Lujerului sa iau metroul, am renuntat fix atunci la metrou. De ce ? Pentru ca niste minti luminate de la Metrorex s-au gandit ca nu conteaza cum merge metroul, important este sa ai metrou in cartier. Ca atare, au limitat M3 la Eroilor, asa cum este M5 acum. Iar eu am considerat ca nu "renteaza" sa platesc doua abonamente si sa fac in plus si 2 schimbari de metrou. Or mai fi "nebuni" care gandesc ca mine.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
subway guru
Si desfiintarea tramvaielor.
Ce v-am spus se bazeaza pe istoricul punerilor in functiune nu pe baliverne.
Si desfiintarea tramvaielor.
Ce v-am spus se bazeaza pe istoricul punerilor in functiune nu pe baliverne.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
subway guru
Pe de alta parte e bine stiut si dovedit ca atractivitatea unei linii e direct proportionala cu lungimea ei.
Pe de alta parte e bine stiut si dovedit ca atractivitatea unei linii e direct proportionala cu lungimea ei.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
orex
@sab
Nu sufera comparatia densitatii populatiei urbane dintre Militari si Dr. Taberei. Asa a fost ”votat” in timpurile alea!! Sunt convins ca stii treaba asa! Bd. Preciziei era ”periferia” de VEST a Capitalei. iti mai amintesti de o firma de bauturi racoritoare care avea chiar fabrica acolo...incepe cu COCA! Dar, de CESAROM, preluata de o firma din Cluj? Vorbim dupa anii 90!
sab wrote:
Militariul a avut 2 avantaje care l-au calificat pentru metrou:
1. densitate mare de locuitori pe mp
2. industrie "la greu"
Eu imi aduc aminte ca metroul circula si la 90 sec pe M1 sa faca fata la ora de varf, cand intra lumea la serviciu.
Sa speram ca in DT este o situatie temporara, indiferent de ce este cauzata (nestiinta ca exista metrou, comoditatea celor care s-au obisnuit cu masina personala, pandemie, etc). Ca daca nu este asa...este de rau, pana la M5.2 mai avem cel putin 10 ani.
Eu va dau exemplul meu. Desi in 1998 s-a inaugurat statia Gorjului si nu mai eram nevoit sa merg tocmai pana la Lujerului sa iau metroul, am renuntat fix atunci la metrou. De ce ? Pentru ca niste minti luminate de la Metrorex s-au gandit ca nu conteaza cum merge metroul, important este sa ai metrou in cartier. Ca atare, au limitat M3 la Eroilor, asa cum este M5 acum. Iar eu am considerat ca nu "renteaza" sa platesc doua abonamente si sa fac in plus si 2 schimbari de metrou. Or mai fi "nebuni" care gandesc ca mine.
@sab
Nu sufera comparatia densitatii populatiei urbane dintre Militari si Dr. Taberei. Asa a fost ”votat” in timpurile alea!! Sunt convins ca stii treaba asa! Bd. Preciziei era ”periferia” de VEST a Capitalei. iti mai amintesti de o firma de bauturi racoritoare care avea chiar fabrica acolo...incepe cu COCA! Dar, de CESAROM, preluata de o firma din Cluj? Vorbim dupa anii 90!
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
Stefan28
Ce sa fie "votat"? Unde sa se faca metrou între Drumul Taberei si Militari?
Se dorea initial metrou din Drumul Taberei până în Balta Albă, dar Ceaușescu a mutat totul in Militari+ ca se spune ca el credea ca in DT stateau burghezii, cartier ridicat de Gheorghe Gheorghiu Dej...
Ce sa fie "votat"? Unde sa se faca metrou între Drumul Taberei si Militari?
Se dorea initial metrou din Drumul Taberei până în Balta Albă, dar Ceaușescu a mutat totul in Militari+ ca se spune ca el credea ca in DT stateau burghezii, cartier ridicat de Gheorghe Gheorghiu Dej...
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
orex
”burghejii”!
PS
GH GH Dej n-a dus cartierul mai departe de Orizont!
”burghejii”!
PS
GH GH Dej n-a dus cartierul mai departe de Orizont!
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
Goldmund
Acum ca am citit si ultimele postari imi dau seama si de altceva:
Drumul Taberei este un cartier "in evantai", deschis incepand cu "Razoare", pe cand "Militari" a fost conceput in mare parte pe axa singurului mare bulevard din cartier care se termina in....autostrada. Cartierul D.R. va avea mereu alternative la metrou(tram. 41 trece si prin Militari, dar doar "taie" cartierul, pe cand in Drumul Taberei 41 este deja "la el acasa"). Si poate are dreptate si "dr". guru, pentru o magistrala noua este nevoie de ceva timp pentru ca cetatenii de acolo sa vada si "partea plina a paharului" calatorind "sub pamant"...
Ce sa o mai lungesc, m-as bucura daca as vedea cat mai rapid "cartitele" la lucru intre Hasdeu si Piata Iancului(va dati seama ce realizare ar fi pentru cei din jurul Iancului sa ajunga la "Uni" in mai putin de 10 minute...si de acolo, rapid in "intreaga lume" ultracentrala.)
Acum ca am citit si ultimele postari imi dau seama si de altceva:
Drumul Taberei este un cartier "in evantai", deschis incepand cu "Razoare", pe cand "Militari" a fost conceput in mare parte pe axa singurului mare bulevard din cartier care se termina in....autostrada. Cartierul D.R. va avea mereu alternative la metrou(tram. 41 trece si prin Militari, dar doar "taie" cartierul, pe cand in Drumul Taberei 41 este deja "la el acasa"). Si poate are dreptate si "dr". guru, pentru o magistrala noua este nevoie de ceva timp pentru ca cetatenii de acolo sa vada si "partea plina a paharului" calatorind "sub pamant"...
Ce sa o mai lungesc, m-as bucura daca as vedea cat mai rapid "cartitele" la lucru intre Hasdeu si Piata Iancului(va dati seama ce realizare ar fi pentru cei din jurul Iancului sa ajunga la "Uni" in mai putin de 10 minute...si de acolo, rapid in "intreaga lume" ultracentrala.)
- motherplayer
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
motherplayer
Daca luam ca exemplu un calator placand din zona Parc DT, in situatia actuala M5 este extrem de util pentru el doar daca vrea la Unirii sau in Balta Alba (bine, si toate statiile M1/3 de pe traseu dar nu sunt prea multe puncte de interes major). Pentru orice alta directie, exista solutii mai comode. Deci... cam asta inseamna un racord cu e M5 actualmente si nu o magistrala adevarata.
Daca luam ca exemplu un calator placand din zona Parc DT, in situatia actuala M5 este extrem de util pentru el doar daca vrea la Unirii sau in Balta Alba (bine, si toate statiile M1/3 de pe traseu dar nu sunt prea multe puncte de interes major). Pentru orice alta directie, exista solutii mai comode. Deci... cam asta inseamna un racord cu e M5 actualmente si nu o magistrala adevarata.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
subway guru
M5 nu se va putea limita la E2.
Exclus!
M5 nu se va putea limita la E2.
Exclus!
📖 Pagination options