MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020

 

Topic: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1

832 posts, 214667 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 44 45 46 47 48 49 50  ... 60
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1 andrei11

Nici noi ! Din meandrele trecutului !

 


Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1 subway guru

La E1 ramane problema grea a actualizarii sistemului de siguranta circulatiei la care Bombardierii au zis pas...

 


Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1 rosetti61

Voiau peroane separate pentru cele doua directii.

 


Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1 andrei11

subway guru wrote:
La E1 ramane problema grea a actualizarii sistemului de siguranta circulatiei ...

:?:  :shock:

 


Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1 subway guru

Au cerut o suma imensa ce depaseste orice imaginatie...

 


Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1 Stefan28

Nu e vorba de negocierile cu Bombardier pentru racordarea macazului E1-E2 la CITYFLO 350, unde au cerut de 3 ori mai mulți bani, pe motiv că e sistemul învechit?

 


Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1 andrei11

Stai că nu înțeleg.
1) E vorba de linia de legătură M 1 - M 5 ?
2) E vorba de linia 4 care a devenit << linie moartă / înfundată sau cum se numește >> ?
3) E vorba de ambele puncte ?

 


Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1 Stefan28

Andrei, este vorba de semnalizarea/automatizarea acelui macaz (E1-E2) care trebuia făcută de aceeași companie care a făcut stația veche... Iar Bombardier a cerut după un preț exagerat de mare!
Cât despre linia 4, acolo va mai încăpea un LDH, atât. Nu are legătură.

 


Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1 andrei11

Încape mai mult decât  un LDH, are pe puțin  vreo 60 metri linia 4 actuală.
Păi și acum cum se intră pe linia de legătură M 1 / M 5 ?  Cu steguleț ?
Linia 4 inițială era cea mai lungă linie a stației, avea vreo 150 - 160 - 170 metri.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: POZE lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1. sab

subway guru wrote:



Cel din spate imi pare aiurea...

Nope, m-am uitat din nou, cel din plan apropiat a luat-o la vale.

 


Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1 andrei11

La cei din Africa e mai grav, cică mai pleacă o parte ( însemnată ) din continent spre Himalaya.
2021-02-12_14-28-53.jpg (128.69 KB; downloaded 1608 times)

 


Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1 Stefan28

Offtopic: acolo nu e Africa, si e Canyonlands National Park din Utah, USA.  :)

 


Re: POZE lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1. subway guru

sab wrote:
Băieții mai "moșmondesc" prin pasaj, probabil tot in încercarea de a opri infiltrațiile.







Daca-i asa atunci e de bine!

 


Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1 andrei11

Adevărat, dar ceva echivalent e și în Africa.
:bere:

 


Go to page:  1  ... 44 45 46 47 48 49 50  ... 60
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020  • 
Choose destination

Since our 2439 forum members have written 435220 posts in 5426 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use