Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Bucur LF-CA (#406 - ...)

901 posts, 301366 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 44 45 46 47 48 49 50  ... 65
 
 

📖 Pagination options
Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016) 1689

Utilizator anonim wrote:
Incredibil de repede s-au miscat, nu au trecut mai mult de doua luni de la accident.

Sint curios care tramvai tras pe dreapta pentru alte defectiuni a fost descompletat pentru aceasta incredibila realizare...

 


Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016) WT_fan06

Am călătorit ieri cu #415. AC-ul funcționa și se simțea puțină răcoare în tramvai, însă putea fi mult mai răcoare dacă senzorii de la uși nu ar fi fost acoperiți cu bandă adezivă (ca ușa să nu se mai închidă singură după câteva secunde), sau dacă vatmanul ar fi fost instruit să nu țină toate ușile deschise în timp ce așteaptă la semafor.

 


Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016) Andrei98

Unii călători mai neandertalieni nu au habar ce e aia o ușă automată, nu știu ce să facă când dă să se închidă și dau vina pe vatman că îi prinde în ușă  :headbash:

 


Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016) WT_fan06

Dar sunt LF-uri care au senzorii funcționali şi personal nu am întâlnit probleme cu uşile care să lovească pasageri...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016) Utilizator anonim

Nu e de lovit calatorii, dar uneori se inchide cand se apropie un calator, care evident nu stie sa utilizeze un bord de nava spatiala si sa apese butonul de deschidere, si cum instinctul maimutistic de legea junglei este traditional, incepe sa dea cu pumnul in vagon si eventual merge spre cabina sa injure vatmanul...

 


Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016) WT_fan06

Soluția cu senzorii este una foarte bună, chiar esențială pentru un tramvai cu AC aș adăuga, însă implementarea pe LF-uri este una nefericită. În primul rând, când ușa se închide singură nu sună alarma înainte preț de două secunde ca să anunțe închiderea acesteia așa cum se întâmplă atunci când vatmanul apasă pe butonul de închidere a ușilor. Apoi, dacă ușa se închide singură și la câteva secunde vatmanul apasă imediat pe butonul de închidere a ușilor, ușa care se închidea se înțepenește două secunde cât sună alarma și apoi contiună parcursul până la închidere odată cu celelalte. Este evident vorba despre o corelare defectoasă cu celelalte uși și cu alarma.
Softul spune că ușile mai întâi stau pe loc două secunde cât sună alarma iar apoi încep să se închidă, dar nu ia în considerare dacă ușile deja au început să se închidă singure automat și le blochează și pe acelea două secunde, întredeschise.

 


Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016) andrei11

De aceea avem IT- iști care nu plătesc impozit pe salariu. Că sunt deștepți. Mi se pare un lucru destul de ușor de proiectat / realizat / implementat.

 


Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016) shoppy

Este banal, usa automata este exemplul din primul curs de la Automate Programabile, anul 2 la Automatica, doar ca din diverse motive nu ies din facultate mai mult de 20 de ingineri automatisti pe an, si aia lucreaza la firme adevarate nu fantome gen URAC si ce alte capuse de apartament or mai fi pe acolo.

 


Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016) cris_m

Te contrazic cu numarul de absolventi, la mine in an (anul II) la Automatica suntem 3 serii, respectiv 11 grupe, fiecare cu 25-27 de studenti. Per total cam 300 de ingineri automatisti, din care destul de multi si termina studiile aici (la cealalta sectie, Calculatoare, se pierd multi pe drum, o serie din 4 dispare prin anul III)

Revenind, ce spuneti voi e o problema de specialisti, ceea am tot atras atentia pe forum de-a lungul timpului. Chestiile astea sunt detalii pe care doar aia buni le "dibuiesc", astia mediocrii le lasa la voia intamplarii sau in limbaj mai direct, la celebrul "lasa ca merge si asa"... Trebuie refacut clar codul-sursa astfel incat sa aiba si aceasta functie inclusa.

 


Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016) shoppy

Absolvent este una, inginer alta, am batut 10 ani holurile acelea, din nefericire stiu ce spun.
Initial URAC trebuie sa aiba un bun inginer tehnolog care sa viseze chestiile astea, apoi sa plateasca o suma corecta firmei care scrie softul, si apoi tehnologul sa stea la teste sa scoata toate chichitele ca sa nu vina orice firma de apartament cu un baietel priceput la instalat windows pe post de inginer automatist. Ce se intampla la noi este ca si tehnologul si baietelul au niste salarii de mizerie deci sunt slabi iar si bani daca sunt atunci se duc pe spagi si capuseli.

 


Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016) Cristi N

Mai e un aspect in afara de salariu, presupunem ca vor oferi unul la nivel cu piata. Cat de pasionat sa fii ca absolvent de Automatica/Calculatoare/Electronica sa te duci in serparia STB/URAC cand poti sa te duci oricand intr-o corporatie sa lucrezi intr-un birou modern cu program flexibil, uneori de acasa si tot ce mai vrei?

 


Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016) bobby

Tramvaiul ales pentru "Tramvaiul Poeziei" este 415

 


Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016) Dragos31

Acest amanunt a fost specificat deja de mine in aceasta dimineata: viewtopic.php?f=20&t=4302&start=364#p329597 :yes:

 


Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016) andreiiul

Criteriul de alegere sa fie oare acela ca e singurul LF cu aer conditionat functional?

 


Go to page:  1  ... 44 45 46 47 48 49 50  ... 65
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2439 forum members have written 435271 posts in 5427 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use