Topic: Știri și articole din presă
2073 posts, 637315 views
📖 Pagination options
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Stiri
URANUS
B365.RO
De ce ajung trenurile de metrou, de două ori mai greu, într-o anumită staţie
Magistrala de metrou M1 se desfăşoară de la staţiile Dristor 2 până la Pantelimon, însă, trenurile de metrou circulă cel mai des doar de la Dristor 2 până la Republica, penultima staţie de pe M1.
Deşi magistrala de metrou M1 se desfăşoară pe ruta Dristor 2 - Pantelimon, de cele mai multe ori, trenurile de metrou circulă doar de la Dristor 2 până la Republica, penultima staţie de pe M1. Republica este indicată adesea ca fiind ultima staţie atât pe trenurile de metrou, cât şi pe ecranele LCD de la metrou. Potrivit reprezentanţilor Metrorex, această situaţie a fost generată în special de anumite condiţii tehnice.
"Conform graficului de circulaţie şi datorită configuraţiei liniilor de legătură dintre staţiile Republica şi Pantelimon (o singură linie pe care circulă un singur tren dus-întors), circulaţia trenurilor pe magistrala 1 se desfăşoară astfel:
- trenuri care circulă pe distanţa Republica – Dristor 2 la un interval de 7-9 minute în zilele de luni până vineri şi de 8-10 minute în zilele de sâmbătă, duminică şi sărbători legale;
- un tren pendulă care circulă pe distanţa Republica – Pantelimon la un interval de 16 minute în zilele de luni până vineri şi de 20 minute în zilele de sâmbătă, duminică şi sărbători legale.
Limitarea trenurilor care vin din direcţia Dristor 2 la staţia Republica este corespunzătoare realităţii şi ea se datorează în mare măsură faptului că între staţiile Republica şi Pantelimon există o singură linie de circulaţie destinată atât pentru traficul de călători, cât şi pentru traficul trenurilor de probă. Staţia Pantelimon este şi staţie de legătură cu Depoul Pantelimon care, din punct de vedere al dimensiunii, este cel mai mare depou, fiind utilizat pentru gararea şi mentenanţa trenurilor de metrou. Pentru a nu afecta confortul şi siguranţa călătorilor, conducerea Metrorex a decis ca această distanţă să fie deservită de un singur tren (pendulă), astfel încât să se poată crea condiţii atât pentru înlocuirea trenurilor defecte, cât şi pentru cele programate la revizii, fără a afecta major intervalul de succesiune a trenurilor pe această distanţă", a declarat, pentru B365.ro, Aurel Radu, directorul general al Metrorex.
Potrivit şefului Metrorex, după darea în exploatare a Magistralei 5, care va avea conexiune cu Depoul Pantelimon (extins şi pentru a prelua o parte din trenurile care vor circula pe această magistrală), vor exista premisele pentru a organiza circulaţia în lung a trenurilor pe distanţa Dristor 2 – Pantelimon şi retur, la un interval mai mare decât trenurile care vor circula pe relaţia Dristor 2 – Republica, fiind aplicat principiul două trenuri vor întoarce la staţia Republica, iar unul va merge în lung până la staţia Pantelimon şi retur la staţia Dristor 2.
"Trenul circulă cu călători doar până la staţia Dimitrie Leonida"
O situaţie similară celei de pe Magistrala 1 poate fi întâlnită şi pe Magistrala 2, Pipera - Berceni. Astfel, atât în timpul săptămânii, cât şi în week-end-uri, în special seara, călătorii îl pot auzi pe mecanic anunţând că "trenul circulă cu călători doar până la staţia Dimitrie Leonida". Un asemenea anunţ nu este deloc pe placul călătorilor care vor să meargă până la staţia Berceni pentru că trebuie să aştepte la penultima staţie următorul tren pentru a ajunge la destinaţie, în contextul în care anunţurile de acest gen sunt făcute, de regulă, după ora 20.00, când se reduce frecvenţa de circulaţie a trenurilor de metrou.
"Pe distanţa Pipera – Depoul Berceni, conform graficului de circulaţie în vigoare, circulaţia trenurilor se efectuează astfel:
- în zilele lucrătoare, la orele de vârf de trafic, intervalul de urmărire între trenuri este de 3-4 minute, iar în afara orelor de vârf este de 9-12 minute;
- în zilele de sâmbătă, duminică şi sărbători legale, intervalul este de 8 minute la orele de vârf şi de 10 minute în afara acestuia.
Situaţia pe care o expuneţi dumneavoastră apare în momentul retragerii la Depoul Berceni a trenurilor conform graficului de circulaţie, pentru cazul în care trenul este programat pentru mentenanţă sau accidental, în caz de defecţiune a trenului. Legătura cu acest depou se face din staţia Dimitrie Leonida (legătură care se află amplasată dincolo de semnalul de ieşire al staţiei, în sensul de circulaţie spre Berceni) şi de aceea călătorii sunt debarcaţi la staţia Dimitrie Leonida.
În prezent, mecanicii trenurilor anunţă călătorii că trenurile circulă cu călători până la staţia Republica, respectiv Dimitrie Leonida, în cazul retragerii trenurilor la Depoul Pantelimon, respectiv Depoul Berceni. Vom reanaliza cazurile de retragere programată a trenurilor pentru mentenanţă preventivă, astfel încât acestea să fie reduse cât de mult se poate, astfel încât confortul călătorilor să fie cât mai puţin afectat", a mai declarat, pentru B365.ro, directorul general al Metrorex.
http://www.b365.ro/de-ce-ajung-de-doua-...98566.html
B365.RO
De ce ajung trenurile de metrou, de două ori mai greu, într-o anumită staţie
Magistrala de metrou M1 se desfăşoară de la staţiile Dristor 2 până la Pantelimon, însă, trenurile de metrou circulă cel mai des doar de la Dristor 2 până la Republica, penultima staţie de pe M1.
Deşi magistrala de metrou M1 se desfăşoară pe ruta Dristor 2 - Pantelimon, de cele mai multe ori, trenurile de metrou circulă doar de la Dristor 2 până la Republica, penultima staţie de pe M1. Republica este indicată adesea ca fiind ultima staţie atât pe trenurile de metrou, cât şi pe ecranele LCD de la metrou. Potrivit reprezentanţilor Metrorex, această situaţie a fost generată în special de anumite condiţii tehnice.
"Conform graficului de circulaţie şi datorită configuraţiei liniilor de legătură dintre staţiile Republica şi Pantelimon (o singură linie pe care circulă un singur tren dus-întors), circulaţia trenurilor pe magistrala 1 se desfăşoară astfel:
- trenuri care circulă pe distanţa Republica – Dristor 2 la un interval de 7-9 minute în zilele de luni până vineri şi de 8-10 minute în zilele de sâmbătă, duminică şi sărbători legale;
- un tren pendulă care circulă pe distanţa Republica – Pantelimon la un interval de 16 minute în zilele de luni până vineri şi de 20 minute în zilele de sâmbătă, duminică şi sărbători legale.
Limitarea trenurilor care vin din direcţia Dristor 2 la staţia Republica este corespunzătoare realităţii şi ea se datorează în mare măsură faptului că între staţiile Republica şi Pantelimon există o singură linie de circulaţie destinată atât pentru traficul de călători, cât şi pentru traficul trenurilor de probă. Staţia Pantelimon este şi staţie de legătură cu Depoul Pantelimon care, din punct de vedere al dimensiunii, este cel mai mare depou, fiind utilizat pentru gararea şi mentenanţa trenurilor de metrou. Pentru a nu afecta confortul şi siguranţa călătorilor, conducerea Metrorex a decis ca această distanţă să fie deservită de un singur tren (pendulă), astfel încât să se poată crea condiţii atât pentru înlocuirea trenurilor defecte, cât şi pentru cele programate la revizii, fără a afecta major intervalul de succesiune a trenurilor pe această distanţă", a declarat, pentru B365.ro, Aurel Radu, directorul general al Metrorex.
Potrivit şefului Metrorex, după darea în exploatare a Magistralei 5, care va avea conexiune cu Depoul Pantelimon (extins şi pentru a prelua o parte din trenurile care vor circula pe această magistrală), vor exista premisele pentru a organiza circulaţia în lung a trenurilor pe distanţa Dristor 2 – Pantelimon şi retur, la un interval mai mare decât trenurile care vor circula pe relaţia Dristor 2 – Republica, fiind aplicat principiul două trenuri vor întoarce la staţia Republica, iar unul va merge în lung până la staţia Pantelimon şi retur la staţia Dristor 2.
"Trenul circulă cu călători doar până la staţia Dimitrie Leonida"
O situaţie similară celei de pe Magistrala 1 poate fi întâlnită şi pe Magistrala 2, Pipera - Berceni. Astfel, atât în timpul săptămânii, cât şi în week-end-uri, în special seara, călătorii îl pot auzi pe mecanic anunţând că "trenul circulă cu călători doar până la staţia Dimitrie Leonida". Un asemenea anunţ nu este deloc pe placul călătorilor care vor să meargă până la staţia Berceni pentru că trebuie să aştepte la penultima staţie următorul tren pentru a ajunge la destinaţie, în contextul în care anunţurile de acest gen sunt făcute, de regulă, după ora 20.00, când se reduce frecvenţa de circulaţie a trenurilor de metrou.
"Pe distanţa Pipera – Depoul Berceni, conform graficului de circulaţie în vigoare, circulaţia trenurilor se efectuează astfel:
- în zilele lucrătoare, la orele de vârf de trafic, intervalul de urmărire între trenuri este de 3-4 minute, iar în afara orelor de vârf este de 9-12 minute;
- în zilele de sâmbătă, duminică şi sărbători legale, intervalul este de 8 minute la orele de vârf şi de 10 minute în afara acestuia.
Situaţia pe care o expuneţi dumneavoastră apare în momentul retragerii la Depoul Berceni a trenurilor conform graficului de circulaţie, pentru cazul în care trenul este programat pentru mentenanţă sau accidental, în caz de defecţiune a trenului. Legătura cu acest depou se face din staţia Dimitrie Leonida (legătură care se află amplasată dincolo de semnalul de ieşire al staţiei, în sensul de circulaţie spre Berceni) şi de aceea călătorii sunt debarcaţi la staţia Dimitrie Leonida.
În prezent, mecanicii trenurilor anunţă călătorii că trenurile circulă cu călători până la staţia Republica, respectiv Dimitrie Leonida, în cazul retragerii trenurilor la Depoul Pantelimon, respectiv Depoul Berceni. Vom reanaliza cazurile de retragere programată a trenurilor pentru mentenanţă preventivă, astfel încât acestea să fie reduse cât de mult se poate, astfel încât confortul călătorilor să fie cât mai puţin afectat", a mai declarat, pentru B365.ro, directorul general al Metrorex.
http://www.b365.ro/de-ce-ajung-de-doua-...98566.html
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri
sab
Chiar nu are nicio legatura situatia de la Berceni cu cea de la Pantelimon, ba chiar sunt opuse:
1. Este o exceptie cand trenul se retrage in depoul subteran Berceni , pe cand circulatia la 16-20 min la Pantelimon este o regula.
2. La Pantelimon este o linie simpla, semi-tehnica , pe care s-a trantit o jumatate de statie , la Beceni este linie normala dubla.
3. Calatorii chiar isi doresc sa se retraga trenurile la depoul Pantelimon (pentru ca in acest caz se merge direct la Pantelimon, fara transbordare la Republica), pe cand atunci cand trenurile se retrag la Depoul Berceni sunt nemultumiti.
Pe de alta parte ambele au foarte putini calatori, asa ca nu vad marea problema...
Totusi este total aiurea ca M1 este figurata pana la Pantelimon. Ar trebui sa fie pana la Republica, asa cum este in realitate, iar interstatia Republica-Pantelimon sa fie figurata ca linie distincta.
Chiar nu are nicio legatura situatia de la Berceni cu cea de la Pantelimon, ba chiar sunt opuse:
1. Este o exceptie cand trenul se retrage in depoul subteran Berceni , pe cand circulatia la 16-20 min la Pantelimon este o regula.
2. La Pantelimon este o linie simpla, semi-tehnica , pe care s-a trantit o jumatate de statie , la Beceni este linie normala dubla.
3. Calatorii chiar isi doresc sa se retraga trenurile la depoul Pantelimon (pentru ca in acest caz se merge direct la Pantelimon, fara transbordare la Republica), pe cand atunci cand trenurile se retrag la Depoul Berceni sunt nemultumiti.
Pe de alta parte ambele au foarte putini calatori, asa ca nu vad marea problema...
Totusi este total aiurea ca M1 este figurata pana la Pantelimon. Ar trebui sa fie pana la Republica, asa cum este in realitate, iar interstatia Republica-Pantelimon sa fie figurata ca linie distincta.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri
133 313
Eu nu stiu cum sa facem sa bagam un sac de semnificatie pe gat acestor... publicatii ale presei libere romanesti.
Articole de constatare la zeci de ani dupa ce s-au construit niste treburi oarecum ilogice nu-si mai au rost.
Mai utile ar niste articole pline de semnificatie, cu idei logice si revolutionare care mai pot fi puse in practica.
La ce ma refer mai exact?
Pai hai sa fabulam cum ca Depoul Pantelimon va fi modificat in asa fel incat sa fie depoul lui M5 iar M1 va fi modificata sa circule de la Republica pana la Drumul intre tarlale cu dublu sens si sa capete un nou depou exclusiv suprateran in fostul triaj de pe M801 de la Gara Catelu.
Complicat nu-i asa? Si nu sunt bani... Dar se poate si mai simplu. M1 poate inlocui direct la suprafata M801. Poate merge 2-3 statii pe sus in locul ragaliei. Avem separarea de trafic de-a gata.
Va dati seama cum ar fi sa avem metrou suprateran pe centura cu legatura directa la M1 la Gara Catelu?
Eu nu stiu cum sa facem sa bagam un sac de semnificatie pe gat acestor... publicatii ale presei libere romanesti.
Articole de constatare la zeci de ani dupa ce s-au construit niste treburi oarecum ilogice nu-si mai au rost.
Mai utile ar niste articole pline de semnificatie, cu idei logice si revolutionare care mai pot fi puse in practica.
La ce ma refer mai exact?
Pai hai sa fabulam cum ca Depoul Pantelimon va fi modificat in asa fel incat sa fie depoul lui M5 iar M1 va fi modificata sa circule de la Republica pana la Drumul intre tarlale cu dublu sens si sa capete un nou depou exclusiv suprateran in fostul triaj de pe M801 de la Gara Catelu.
Complicat nu-i asa? Si nu sunt bani... Dar se poate si mai simplu. M1 poate inlocui direct la suprafata M801. Poate merge 2-3 statii pe sus in locul ragaliei. Avem separarea de trafic de-a gata.
Va dati seama cum ar fi sa avem metrou suprateran pe centura cu legatura directa la M1 la Gara Catelu?
Proiecte.JPG (89.8 KB; downloaded 2722 times)
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri
133 313
Aparent cuiva ii foloseste si la Antilopa. Doar s-a obosit sa sicrie un articol... O stire... in reluare. Pentru a mia oara..
Aparent cuiva ii foloseste si la Antilopa. Doar s-a obosit sa sicrie un articol... O stire... in reluare. Pentru a mia oara..
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Stiri
Cristy
Călătoria cu metroul se va scumpi cu 25%.
Propunerea de scumpire a călătoriei cu metroul de la 2 la 2,5 lei este deja pe masa ministrului Transporturilor, Ramona Mănescu. Regia are nevoie de o suplimentare a veniturilor pe acest an, pentru că subvenţiile de la buget sunt prea mici şi compania este "condamnată" la pierderi.
Metrorex va scumpi călătoria cu metroul cu 25%, de la 2 lei la 2,5 lei, cartela cu două călătorii urmând a fi 5 lei, potrivit proiectului de buget pe 2014. Potrivit reprezentanţilor Regiei, propunerea mai are nevoie doar de un ordin de ministru, al Ramonei Mănescu, ministrul de resort, ca să devină realitate. Acesta poate veni în orice moment. Potrivit proiectului de buget, călătoria cu metroul ar fi trebuit să se scumpească încă de la 1 ianuarie 2014.
În prezent, o călătorie cu metroul costă 2 lei. Pentru Metrorex însă, preţul pe care îl plăteşte un călător pentru o cursă nu este acela al cartelei "clasice" - cartela cu mai multe călătorii are un preţ mai mic pe călătorie, iar abonamentul presupune un preţ încă şi mai mic al cursei. Preţul mediu încasat de Regie pentru o călătorie este acum de 1 leu şi ar urma să fie de 1,2 lei, după majorare.
„Ajustarea preţului biletelor pentru călătoria cu metroul se face atunci când subvenţia alocată de la buget către Metrorex nu este egală cu subvenţia necesară, diferenţa urmând a se acoperi prin mărirea veniturilor companiei”, au explicat, pentru ECONOMICA.NET, reprezentanţii Metrorex.
Aceştia ne-au prezentat şi datele de buget pentru 2014: venituri de 652 de milioane de lei şi cheltuieli de 778 de milioane de lei, rezultând un necesar de acoperit de 123 de milioane de lei. Cum de o rectificare bugetară care să aducă mai mulţi bani în conturile Metrorex nu se pune problema, din lipsa de resurse bugetare, compania nu are drept soluţie decât majorarea preţurilor călătoriei cu metroul.
Din veniturile prognozate, 235 de milioane de lei reprezintă venituri prognozate, 89 de milioane de lei alte venituri din exploatare şi subvenţie de la buget de 328 de milioane de lei.
În prezent, preţul unei carete de 2 călătorii cu metroul este de 4 lei. O cartelă cu 10 călătorii costă 15 lei, iar un abonament lunar este 50 de lei.
Metrorex este o companie aflată în subordine Ministerului Transporturilor, condus de Ramona Mănescu.
http://www.economica.net/calatoria-cu-m...72431.html
Călătoria cu metroul se va scumpi cu 25%.
Propunerea de scumpire a călătoriei cu metroul de la 2 la 2,5 lei este deja pe masa ministrului Transporturilor, Ramona Mănescu. Regia are nevoie de o suplimentare a veniturilor pe acest an, pentru că subvenţiile de la buget sunt prea mici şi compania este "condamnată" la pierderi.
Metrorex va scumpi călătoria cu metroul cu 25%, de la 2 lei la 2,5 lei, cartela cu două călătorii urmând a fi 5 lei, potrivit proiectului de buget pe 2014. Potrivit reprezentanţilor Regiei, propunerea mai are nevoie doar de un ordin de ministru, al Ramonei Mănescu, ministrul de resort, ca să devină realitate. Acesta poate veni în orice moment. Potrivit proiectului de buget, călătoria cu metroul ar fi trebuit să se scumpească încă de la 1 ianuarie 2014.
În prezent, o călătorie cu metroul costă 2 lei. Pentru Metrorex însă, preţul pe care îl plăteşte un călător pentru o cursă nu este acela al cartelei "clasice" - cartela cu mai multe călătorii are un preţ mai mic pe călătorie, iar abonamentul presupune un preţ încă şi mai mic al cursei. Preţul mediu încasat de Regie pentru o călătorie este acum de 1 leu şi ar urma să fie de 1,2 lei, după majorare.
„Ajustarea preţului biletelor pentru călătoria cu metroul se face atunci când subvenţia alocată de la buget către Metrorex nu este egală cu subvenţia necesară, diferenţa urmând a se acoperi prin mărirea veniturilor companiei”, au explicat, pentru ECONOMICA.NET, reprezentanţii Metrorex.
Aceştia ne-au prezentat şi datele de buget pentru 2014: venituri de 652 de milioane de lei şi cheltuieli de 778 de milioane de lei, rezultând un necesar de acoperit de 123 de milioane de lei. Cum de o rectificare bugetară care să aducă mai mulţi bani în conturile Metrorex nu se pune problema, din lipsa de resurse bugetare, compania nu are drept soluţie decât majorarea preţurilor călătoriei cu metroul.
Din veniturile prognozate, 235 de milioane de lei reprezintă venituri prognozate, 89 de milioane de lei alte venituri din exploatare şi subvenţie de la buget de 328 de milioane de lei.
În prezent, preţul unei carete de 2 călătorii cu metroul este de 4 lei. O cartelă cu 10 călătorii costă 15 lei, iar un abonament lunar este 50 de lei.
Metrorex este o companie aflată în subordine Ministerului Transporturilor, condus de Ramona Mănescu.
http://www.economica.net/calatoria-cu-m...72431.html
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri
133 313
Si restul cine il incaseaza, patriarhia?
Cristy wrote:
În prezent, o călătorie cu metroul costă 2 lei. (...) Preţul mediu încasat de Regie pentru o călătorie este acum de 1 leu şi ar urma să fie de 1,2 lei, după majorare.
Si restul cine il incaseaza, patriarhia?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri
subway guru
@andrei11:
o veste proasta pt tine...adio merdenele!
http://www.replicaonline.ro/metrorex-ce...ui-156016/
@andrei11:
o veste proasta pt tine...adio merdenele!
http://www.replicaonline.ro/metrorex-ce...ui-156016/
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri
133 313
Ura! Poate dispare si aia de la Tineretului care tine loc de culoar spre iesirea de la liceul Sincai. Si poate apare iesirea.
P.S. Sindomet? Redusul ala mintal si-a numit sereleul Sindomet? Ma intreb de la ce vine...
Ura! Poate dispare si aia de la Tineretului care tine loc de culoar spre iesirea de la liceul Sincai. Si poate apare iesirea.
P.S. Sindomet? Redusul ala mintal si-a numit sereleul Sindomet? Ma intreb de la ce vine...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri
Utilizator anonim
Sa se termine odata, ti se suceste stomacul de la mirosul ala puturos de merdenele si covrigi de zici ca i-au facut in ligheane cu soseste murdare !
Sa se termine odata, ti se suceste stomacul de la mirosul ala puturos de merdenele si covrigi de zici ca i-au facut in ligheane cu soseste murdare !
- 133 313
-
Posted:
-
📖 Pagination options