Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Discuții diverse

1672 posts, 458895 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 43 44 45 46 47 48 49  ... 120
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse Rathgeber2523

Atunci revenim la becurile de 24 V
IMG_0829.jpg (198.45 KB; downloaded 3356 times)

 


Re: Discutii diverse 3mil

Problema este ca sunt și proaste tuburile fluorescente luate de regie (cele mai ieftine care se găsesc). Cunosc un caz când titularul unui vagon a luat niște tuburi din banii lui și a luat unele mai răsărite (nu foarte scumpe). Cred ca au aproape un an și funcționează și acum. Cele puse din depou s-au ars din ele în timpul asta. Așadar, problema este undeva la mijloc.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse V2A

Astazi, dupa mult timp, avem din nou tramvaie CH-PPC pe linia 23! L-am vazut in dimineata asta pe 4012 in zona Budapesta.

 


Re: Discutii diverse georgica2704

Decat sa se rupa pe linia  de pe Sincai, mai bine prin Titan. ;)

 


Re: Discutii diverse DAF SB220

Dar se pare ca a fost la tur mic...deoarece la sch. 2 numai era.

 


Re: Discutii diverse ikarus13

La schimbul 2 a fost pe linia 1.

 


Re: Discutii diverse ByOnu

trei tramvaie din parc, model V3A, vor fi modernizate. În aceste tramvaie care vor fi modernizate se va monta aer condiţionat,se va coborî podeaua la 85% din suprafaţa de utilizare şi vor avea trapă pentru persoane cu dizabilităţi.


S-a schimbat cumva proiectul? Sau amesteca oalele ziaristii? Confunda cu LF.

 


Re: Discutii diverse Costin

Cel mai probabil e vorba de modelul V3A-2010-CA (204, 076), cu AC in plus...

 


Re: Discutii diverse shoppy

Da, sa iti legi tu acasa neoanele sau becurile in serie, sa vezi daca se mai aprinde vreunu.
S-a mai explicat, pentru fiecare chinezarie de neon exista o chinezarie de invertor(toate invertoarele legate in paralel la sursa de CC a vagonului). Problema e ca pe acel CC nu exista nici un UPS si alimentarea cu CC se intrerupe de 2-3ori pe tura. Neoanele in sine, lafel ca becurile economice, spre deosebire de becurile cu incandescenta, nu sunt facute sa fie stinse/aprinse taca/paca toata ziua, deci daca tu iei cele mai ieftine chinezarii de neoane, cu cele mai ieftine chinezarii de startere, cu cele mai ieftine chinezarii de drosere, cu cele mai ieftine chienzarii de invertoare si le stingi/aprinzi taca/paca de 50 de ori pe zi, logic nu trec multe zile pana cand ceva cedeaza.
Si apoi mai e si debandada din depou, pe principiul descurcati-va sau sunteti dati afara, cand vine un tramvai de la URAC sau de la alt depou, imediat jumate din neoane/startere/drosere/invertoare sunt rechizitionate pentru celelalte tramvaie.

 



  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective GPS

Cel mai vechi V3A-93 are 22 de ani! :evil:

 


Re: Stiri, noutati, perspective Costin

Atunci cand e vorba sa exagereze varsta vehiculelor, toti o fac cu mult spor, mai ales cand vor sa induca ideea ca TREBUIE luate altele noi. Ok, aici, nimic de zis. Dar hai sa ne gandim, totusi, si la tramvaiele Tatra... in cazul lor, exprimarea nu e tocmai exagerata.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective GPS

Da, dar tramvaiele Tatra nu reprezintă trei sferturi din tramvaiele bucureștene! :mrgreen:

 


Re: Stiri, noutati, perspective Robert24

In acte, tramvaiele V3A-93 au fost "modernizate" din vechiile V3A. Iar acestea au fost fabricate intre 1970-1989...

 


Go to page:  1  ... 43 44 45 46 47 48 49  ... 120
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2363 forum members have written 428489 posts in 5314 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use