Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1403184 views
📖 Pagination options
- GAC
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
GAC
In legatura cu lucrarile de pe M5, cred ca ar trebui sa facem o mica recapitulare, poate ne ajuta Guru.
Din ce se vede, drumul critic VI-Eroilor mai este incurcat doar de PSS Opera, care tine blocat un tunel dintre Eroilor si AM si 2 statii: Eroilor si AM. In restul tronsonului, lucrarile de amenajare interioara si montat sine si echipamente se pot desfasura fara probleme. In ceea ce priveste terminarea magistralei, fara indoiala ca ne poate apuca si 2019 ba chiar 2020, din moment ce la RD inca nu am terminat cu PM. Totusi nu vad probleme semnificative in a inaugura catre sfarsitul acestui an sectiunea Eroilor-VI. Trebuie doar sa se traga tare la amenajarea interioara a statiilor AM si E2, dupa ce vor fi scoase benzile rulante aferente cartitelor. In ceea ce priveste restul de 2 statii, oricum, operarea bicefala implica trenuri noi + sistem de semnalizare modern, deci exclus in urmatorii 2 ani.
Prin urmare, intrebarea care ma macina este: cand scoatem cartitele? PSS Opera nu pare sa aiba mai mult de 100 ml de PM. Cel tarziu in iunie ar trebui sa avem statiile eliberate pentru finisaje, poate ne confirma Guru.
A doua intrebare este cand incepe montarea sinei? deja papucii de beton ii avem pe pozitie. Cat poate sa dureze
Si a treia intrebare: cat mai este de lucru la finisajele interioare? Deja la VI si Orizont, o buna parte din finisaje erau gata inca din Decembrie?
In legatura cu lucrarile de pe M5, cred ca ar trebui sa facem o mica recapitulare, poate ne ajuta Guru.
Din ce se vede, drumul critic VI-Eroilor mai este incurcat doar de PSS Opera, care tine blocat un tunel dintre Eroilor si AM si 2 statii: Eroilor si AM. In restul tronsonului, lucrarile de amenajare interioara si montat sine si echipamente se pot desfasura fara probleme. In ceea ce priveste terminarea magistralei, fara indoiala ca ne poate apuca si 2019 ba chiar 2020, din moment ce la RD inca nu am terminat cu PM. Totusi nu vad probleme semnificative in a inaugura catre sfarsitul acestui an sectiunea Eroilor-VI. Trebuie doar sa se traga tare la amenajarea interioara a statiilor AM si E2, dupa ce vor fi scoase benzile rulante aferente cartitelor. In ceea ce priveste restul de 2 statii, oricum, operarea bicefala implica trenuri noi + sistem de semnalizare modern, deci exclus in urmatorii 2 ani.
Prin urmare, intrebarea care ma macina este: cand scoatem cartitele? PSS Opera nu pare sa aiba mai mult de 100 ml de PM. Cel tarziu in iunie ar trebui sa avem statiile eliberate pentru finisaje, poate ne confirma Guru.
A doua intrebare este cand incepe montarea sinei? deja papucii de beton ii avem pe pozitie. Cat poate sa dureze
Si a treia intrebare: cat mai este de lucru la finisajele interioare? Deja la VI si Orizont, o buna parte din finisaje erau gata inca din Decembrie?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Oricum ce se va inaugura va fi Valea Ialomitei - Eroilor.
Râul Doamnei mai incolo.
Oricum ce se va inaugura va fi Valea Ialomitei - Eroilor.
Râul Doamnei mai incolo.
- t530
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
t530
Suntem in Martie si lucrarile la suprafata sunt tot inghetate. In afara de Romancierilor, Parc si Acces A DT34...in rest totul este abandonat. La Romancierilor avem noroc cu Vertatel, probabil sunt ceva lucrari vechi platite si neefectuate.
Suntem in Martie si lucrarile la suprafata sunt tot inghetate. In afara de Romancierilor, Parc si Acces A DT34...in rest totul este abandonat. La Romancierilor avem noroc cu Vertatel, probabil sunt ceva lucrari vechi platite si neefectuate.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Adevarul e ca anul asta avem doar sanse sa circulam normal la suprafata... si cam atat. Desi dupa fiasco-ul de la VI (e deschis acum?) imi fac griji ca ar putea rezolva Drumul Taberei (bulevardul) integral pana la 31 Decembrie.
Adevarul e ca anul asta avem doar sanse sa circulam normal la suprafata... si cam atat. Desi dupa fiasco-ul de la VI (e deschis acum?) imi fac griji ca ar putea rezolva Drumul Taberei (bulevardul) integral pana la 31 Decembrie.
- t530
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
t530
Pe Valea Ialomitei nu s-a deschis traficul. Poti sa faci o liniuta pe ea, numai ca in capatul strazi la intersectie cu Valea Oltului te lovesti de boltari. La cum se misca lucrurile pe la suprafata ( adica deloc )...nu stiu ce sa zic!
Pe Valea Ialomitei nu s-a deschis traficul. Poti sa faci o liniuta pe ea, numai ca in capatul strazi la intersectie cu Valea Oltului te lovesti de boltari. La cum se misca lucrurile pe la suprafata ( adica deloc )...nu stiu ce sa zic!
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Florinds
Oricum, M5 dincolo de Argesului, chiar VI mi se pare o aberatie... cei din ramura sudica pot traversa bucla spre N, exista si varianta troleelor care merg decent pana la Favorit. Nu poti sa transformi metroul in RATB, sa opreasca din 500 in 500 m... Eu tot nu inteleg de ce nu s-au preferat troleele si pe N in loc de autobuze, pentru 5 statii de bifilare si console..
Daca nu era problema depoului, chiar si Moghioros mi s-ar fi parut un capat rezonabil daca aveam un RATB functional, Moghioros-Universitate ar fi fost mult mai util decat Raul Doamnei-Eroilor.
Oricum, M5 dincolo de Argesului, chiar VI mi se pare o aberatie... cei din ramura sudica pot traversa bucla spre N, exista si varianta troleelor care merg decent pana la Favorit. Nu poti sa transformi metroul in RATB, sa opreasca din 500 in 500 m... Eu tot nu inteleg de ce nu s-au preferat troleele si pe N in loc de autobuze, pentru 5 statii de bifilare si console..
Daca nu era problema depoului, chiar si Moghioros mi s-ar fi parut un capat rezonabil daca aveam un RATB functional, Moghioros-Universitate ar fi fost mult mai util decat Raul Doamnei-Eroilor.
- t530
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
t530
Din tot tronsonul (Eroilor - Raul Doamnei), eu nu vad rostul statiilor DT34 si Valea Argesului
Din tot tronsonul (Eroilor - Raul Doamnei), eu nu vad rostul statiilor DT34 si Valea Argesului
- icee
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
icee
Mergeti pe la Paris si dupa aceea continuam discutia de aici ...
Mergeti pe la Paris si dupa aceea continuam discutia de aici ...
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Mda, reinviem aceleasi dicutii. Eu as vrea sa vad totusi un alt exemplu de bifurcatie cu o singura statie..
Mda, reinviem aceleasi dicutii. Eu as vrea sa vad totusi un alt exemplu de bifurcatie cu o singura statie..
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
George
Zarurile sunt aruncate.
Si eu cred ca undeva e o statie in plus.
Totusi, important acum e sa se termine odata!
Zarurile sunt aruncate.
Si eu cred ca undeva e o statie in plus.
Totusi, important acum e sa se termine odata!
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
Bifurcatia de o singura statie are mai multe roluri...
1) Asigura un depou acolo unde este spatiu
2) Dubleaza capacitatea de rebrusare.
3) Asigura cadenta mai mare pe tronsonul comun fara sa bage curse inutile pe tronsonul care genereaza mai putini calatori.
Bifurcatia de o singura statie are mai multe roluri...
1) Asigura un depou acolo unde este spatiu
2) Dubleaza capacitatea de rebrusare.
3) Asigura cadenta mai mare pe tronsonul comun fara sa bage curse inutile pe tronsonul care genereaza mai putini calatori.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Goldmund
Eu stiam ca in subconstient gandim doar prostioare
andrei11 wrote:
Magistrala nu se va deschide nici in 2018. Ne-a sugerat guru in subconstient, cine a avut cheia a descifrat mesajul. Stati linistiti la locurile voastre.
Eu stiam ca in subconstient gandim doar prostioare
- andrei11
-
Posted:
-
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
La M5 mai lipseste ceva in afara de trenuri:
Observati perioada cand trebuia sa se desfasoare licitatia, dar oricum din cauza ca nu se stie ce trenuri vor fi, treaba e cam in aer...
Spre comparatie, vedeti in tabel si datele similare pentru cele doua licitatii pentru sistemele de curenti slabi de la M4: ar fi trebuit sa se lanseze in martie si de fapt s-au lansat in septembrie si sa se incheie in iunie, respectiv aprilie 2016 si de fapt s-au incheiat in ianuarie, respectiv martie 2017. Cam asa merg lucrurile la Metrorex
Btw, tabelul e si acum postat pe site-ul Metrorex: http://www.metrorex.ro/Resurse/Achiziti...sabile.pdf
La M5 mai lipseste ceva in afara de trenuri:
Observati perioada cand trebuia sa se desfasoare licitatia, dar oricum din cauza ca nu se stie ce trenuri vor fi, treaba e cam in aer...
Spre comparatie, vedeti in tabel si datele similare pentru cele doua licitatii pentru sistemele de curenti slabi de la M4: ar fi trebuit sa se lanseze in martie si de fapt s-au lansat in septembrie si sa se incheie in iunie, respectiv aprilie 2016 si de fapt s-au incheiat in ianuarie, respectiv martie 2017. Cam asa merg lucrurile la Metrorex
Btw, tabelul e si acum postat pe site-ul Metrorex: http://www.metrorex.ro/Resurse/Achiziti...sabile.pdf
📖 Pagination options