Topic: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
1249 posts, 515219 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
- RATBCFR FaN
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
TibiV
- intelintel
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
intelintel
Berceni : 019-026-036 ; 025-027-029 ; 038-052-088 ; 041-047-212 ; 044-050-064
Pantelimon : 009-045-081; 002-048-012 ; 074-082-085 ; 016-090-141 ; 205-206-222
Militari : 001-018-163 ; 249-250 ; 244-245; 183; 199-210-234 ;084-226-238 ; 246-247-248 ; 115-213-231 ; 179-182-209 ; 100-111-113 ; 124-251-252 ; 176-207-218 ; 079-201-229 ; 173-174-175
Berceni : 019-026-036 ; 025-027-029 ; 038-052-088 ; 041-047-212 ; 044-050-064
Pantelimon : 009-045-081; 002-048-012 ; 074-082-085 ; 016-090-141 ; 205-206-222
Militari : 001-018-163 ; 249-250 ; 244-245; 183; 199-210-234 ;084-226-238 ; 246-247-248 ; 115-213-231 ; 179-182-209 ; 100-111-113 ; 124-251-252 ; 176-207-218 ; 079-201-229 ; 173-174-175
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
punmeister
Albastrele sunt la Pantelimon, mai putin REM041 care a ramas la IMGB si este solo.
REM-urile 002, 012, 045, 048 si 081 au fost casate.
REM001 este solo in hala de parcare a depoului Militari si nu cuplata cu tiristorizatele care sunt afara.
Albastrele sunt la Pantelimon, mai putin REM041 care a ramas la IMGB si este solo.
REM-urile 002, 012, 045, 048 si 081 au fost casate.
REM001 este solo in hala de parcare a depoului Militari si nu cuplata cu tiristorizatele care sunt afara.
- shoppy
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
- Popescu Eugen
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
Popescu Eugen
RAMA METROU IVA "MODERNIZATA" pentru expozitie https://www.youtube.com/watch?v=BJgPTEPcaVI
O altfel de modernizare, tip Dorel https://www.youtube.com/watch?v=3cdpoBZCgTk
RAMA METROU IVA "MODERNIZATA" pentru expozitie https://www.youtube.com/watch?v=BJgPTEPcaVI
O altfel de modernizare, tip Dorel https://www.youtube.com/watch?v=3cdpoBZCgTk
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
punmeister
Cum adica modernizata? REM 115 a fost doar revopsita pentru a fi expusa in Gara de Nord in Iunie 2014 pentru expozitie.
Ea acum se afla in depoul Militari, si spre mirarea multora, grafferii au avut grija sa nu deseneze pe ea
Cum adica modernizata? REM 115 a fost doar revopsita pentru a fi expusa in Gara de Nord in Iunie 2014 pentru expozitie.
Ea acum se afla in depoul Militari, si spre mirarea multora, grafferii au avut grija sa nu deseneze pe ea
- Popescu Eugen
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
Popescu Eugen
Modernizare romaneasca = doar revopsita.
Modernizare romaneasca = doar revopsita.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
TibiV
Sa nu uitam ca exista si o uzura morala...
Altfel am fi putut sa modernizam total IK4-urile, sau chiar DAC-urile...
Popescu Eugen wrote:
Nu este o varianta, modernizare totala a vechilor IVA, din care sa se pastreze doar partea de rulare, iar partea superioara sa fie reconstruita in totalitate ?
Sa nu uitam ca exista si o uzura morala...
Altfel am fi putut sa modernizam total IK4-urile, sau chiar DAC-urile...
- Popescu Eugen
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
Popescu Eugen
Era vorba de metrou. La motoarele cu ardere interna progresul tehnologic a fost mult mai mare decat la cele electrice. Iar cea mai mare parte din pretul unui vagon o reprezinta calea de rulare, care ramane. Acesta e avantajul major si "secretul" economic al unei modernizari.
Era vorba de metrou. La motoarele cu ardere interna progresul tehnologic a fost mult mai mare decat la cele electrice. Iar cea mai mare parte din pretul unui vagon o reprezinta calea de rulare, care ramane. Acesta e avantajul major si "secretul" economic al unei modernizari.
- sab
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
sab
Desi suntem off-topic total, nu vad ce ai mai putea sa modernizezi la o rama care, oricum, nu era "ultimul racnet" nici cand a fost lansata. Era uzata moral inca de atunci.
Cat despre motoare, se stie ca cele noi consuma mult mai putina energie.
Ca sa faci o modernizare, iti trebuie furnizori de subansamble, firma specializata si specialisti. Nu stiu daca le avem. Iesi mult mai scump si nici nu ai garantia si post-garantia oferite de un producator consacrat.
Trenul de rulare oricum se schimba periodic la ramele de metrou, nu cred ca este asa scump.
Desi suntem off-topic total, nu vad ce ai mai putea sa modernizezi la o rama care, oricum, nu era "ultimul racnet" nici cand a fost lansata. Era uzata moral inca de atunci.
Cat despre motoare, se stie ca cele noi consuma mult mai putina energie.
Ca sa faci o modernizare, iti trebuie furnizori de subansamble, firma specializata si specialisti. Nu stiu daca le avem. Iesi mult mai scump si nici nu ai garantia si post-garantia oferite de un producator consacrat.
Trenul de rulare oricum se schimba periodic la ramele de metrou, nu cred ca este asa scump.
📖 Pagination options