Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Doina Cornea și pe Bd. Paul Teodorescu (FINALIZAT octombrie 2022)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

703 posts, 157555 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Or fi reţete de beton care nu se strică în 2 ani !

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Chev Celios

Pe Otopeni 75% poate chiar mai mult este numai beton si nu se mai sparge si nici nu aluneci chiar asa de rau. Sunt solutii si de beton si de asfalt care rezista si la inghet si la greutate, plus ca este ajuns sa ii faci niste striatii care sa asigure aderanta cauciucului pe el.  Deci daca se vrea se poate face ceva.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului reiny2000

shoppy wrote here:
Daca vrei gabarit de autobuz atunci gardul se muta si din peroane se mai taie peste noapte.

Parcă s-a mai discutat culoarul comun cu câteva pagini în urmă. Liniile noi sunt mai apropiate decât cele vechi OR. Tăierea peroanelor nu ar duce la crearea unui gol între peron și tramvai? În plus mai rămâne problema stațiilor și a rețelei de contact a troleibuzului.

Autobuzele și troleibuzele opresc înainte de intersecție, înspre bd. Timișoara, iar tramvaiele opresc după intersecție, înspre Grozăvești. Troleibuzele circulă spre/dinspre Cotroceni, 105 spre/dinspre Grozăvești.

Câteva propuneri:
1. Mutarea stațiilor fără a se construi nimic (cea mai ieftină): stația lui 105 se mută după intersecție, unde are stație tramvaiul. Stația troleibuzului se mută în dreptul facultății de Electronică pe sensul spre Cotroceni, respectiv în dreptul accesului la metrou pe sensul dinspre Cotroceni. Se poate muta și stația lui 61, 61, 136 și 336 pentru a facilita transbordarea călătorilor.

2. Se mută un peron după intersecție (cel de mers înspre Bd. Timișoara). Astfel, tramvaiul, autobuzul și troleibuzul vor opri în aceeași stație atunci când circulă spre Bd. Timișoara, iar în sens invers autobuzul va opri după intersecție, în aceeași stație cu tramvaiul, iar troleibuzul în aceeași stație cu 61, 61, 136 și 336.

3. Se mută ambele peroane după intersecție, înspre Bd. Timișoara. Tramvaiele, autobuzele și troleibuzele au stație comună, indiferent de sensul de mers.

Interesantă este și perspectiva unui pasaj ca la Universitate, care să permită accesul la metrou din toate colțurile intersecției, și care să aibă ieșiri direct pe peron, ca la Crângași sau Parc Drumul Taberei.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Pe unde e sperietoarea sperietorilor proiectanţilor postdecembrişti, apeductu' roman şi pe unde e canalul cu apa urât mirositoare ? ( Întrebarea pentru accesul la metrou din toate colţurile intersecţiei ).

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului subway guru

andrei11 wrote here:
Or fi reţete de beton care nu se strică în 2 ani !

Sper ca nu vrei sa ma apuc sa tin o prelegere despre betoanele de calitate!  :rofl:
:bere:

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Pe Otopeni sunt mereu probleme, se circula numai conform regurilor, nu se depaseste viteza de 50km/h, nu sunt zilnic blocaje de 10 ore si daca se inchide o banda de trafic nu se blocheaza jumatate de oras.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului orex

Ia vedeti, ca astazi, 05.09.2022, au inceput scolile. Asa, si ce, linia 1/10 e in continuare muzeu. Din pacate mai circula si 80, deci ”ne-am ars” si de data asta! :rofl:

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului nathalael

De dimineata a fost full 610 de la AFI la Grozăvești, a început și o școala profesională de lângă Poli. Nu vreau sa ma gândesc ce va fi când începe si Poli. Ca tot spuneați unii dintre voi ca se vrea ca inaugurarea sa fie un mare eveniment electoral, eu deja am fost convins sa merg la vot.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Pai da, si esecul tot eveniment este.
Asa este cand uiti cine te-a bagat acolo si te certi cu ei, ajungi sa te faulteze toti.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului TrainWrecker

Macar de-ar baga Kent-uri de 18m pe 610...

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului cris_m

De ce ai scoate autobuze cand poti pune tramvaie...
Apropo, care articulate, ca mai mult de 21 nu se scot la traseu...

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului StefanD_

Pana la urma de ce nu se reia circulatia tramvaielor si trolebuzelor?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului nathalael

De incompetenta. De vreo 10 zile au blocat și intrările pt mașini, astfel ca mașinile de intervenție nu o mai pot lua pe linie.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Pai daca nu blocau se facea parcare.

 


Go to page:  1  ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Doina Cornea și pe Bd. Paul Teodorescu (FINALIZAT octombrie 2022)  • 
Choose destination

Since our 2301 forum members have written 422647 posts in 5265 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use