Topic: Discuții diverse
1675 posts, 474375 views
📖 Pagination options
- DAF SB220
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
DAF SB220
La bandaje incepem sa stam rau... 104 de la Colentina, 338 de la Titan si 357 de la Giurgiu au bandajele deja foarte mici (cel putin la motoare).
La bandaje incepem sa stam rau... 104 de la Colentina, 338 de la Titan si 357 de la Giurgiu au bandajele deja foarte mici (cel putin la motoare).
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Victor92
Nu stiam unde sa postez aceasta poza, asa ca am ales acest topic.
TATRA 3383 vs. V3A 227.
Nu stiam unde sa postez aceasta poza, asa ca am ales acest topic.
TATRA 3383 vs. V3A 227.
3383+227 16Februarie.JPG (238.46 KB; downloaded 3201 times)
- DAF SB220
-
Posted:
-
- DAF SB220
-
Posted:
-
- DAF SB220
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
DAF SB220
Nu intai de toate, tinem sa le multumim celor de la intretinere de la depoul Giurgiu deoarece readuc din vagoanele cazute.
In prima zi (ieri), vagonul 271 a ramas defect din linia 25 intorcand la Sura Mare sa se duca la depoul Giurgiu pentru reparatii (azi a circulat bine-mersi, tot in aceeasi linie). Dar mai mult de atat, in depoul Giurgiu mai patrund si grafferi [...] dar cei de la intretinere se chinuie sa le curete. (sa nu uitam de vag. 134 cand era pentru RK a fost grafitat tot in partea unde a fost sters 271). Las pozele sa vorbeasca...
IMG_0089 by kaba_adrian97, on Flickr
IMG_0090 by kaba_adrian97, on Flickr
Si 248 tragand o Tatra...
IMG_0096 by kaba_adrian97, on Flickr
Nu intai de toate, tinem sa le multumim celor de la intretinere de la depoul Giurgiu deoarece readuc din vagoanele cazute.
In prima zi (ieri), vagonul 271 a ramas defect din linia 25 intorcand la Sura Mare sa se duca la depoul Giurgiu pentru reparatii (azi a circulat bine-mersi, tot in aceeasi linie). Dar mai mult de atat, in depoul Giurgiu mai patrund si grafferi [...] dar cei de la intretinere se chinuie sa le curete. (sa nu uitam de vag. 134 cand era pentru RK a fost grafitat tot in partea unde a fost sters 271). Las pozele sa vorbeasca...
IMG_0089 by kaba_adrian97, on Flickr
IMG_0090 by kaba_adrian97, on Flickr
Si 248 tragand o Tatra...
IMG_0096 by kaba_adrian97, on Flickr
- Victor92
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
Şi uite cum se pierd 2 ture (presupun din linia 25) . Ce era aşa mare filozofie ca Tatra respectivă să fie cărată la depou "rece" cuplată de altă Tatra care să şi ia călători (nu mai zic V3A-ul). Mai era şi varanta ca vagonul defect să fie dus în depoul la Giurgiului şi să fie luat de acolo când nu încurca traficul. Dar de ce oare să gândească cineva la RATB ?!?
Şi uite cum se pierd 2 ture (presupun din linia 25) . Ce era aşa mare filozofie ca Tatra respectivă să fie cărată la depou "rece" cuplată de altă Tatra care să şi ia călători (nu mai zic V3A-ul). Mai era şi varanta ca vagonul defect să fie dus în depoul la Giurgiului şi să fie luat de acolo când nu încurca traficul. Dar de ce oare să gândească cineva la RATB ?!?
- DAF SB220
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
DAF SB220
Era ceva un cuplu doar o semi-cursa. 248 este din 25 deoarece dupa ce a dus Tatra la depou a revenit in traseu.
Era ceva un cuplu doar o semi-cursa. 248 este din 25 deoarece dupa ce a dus Tatra la depou a revenit in traseu.
- truscamihai
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
truscamihai
De ce saptamana asta ce tramvai luam era bocna, mai frig ca afara ?
De ce saptamana asta ce tramvai luam era bocna, mai frig ca afara ?
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim 2
Nu am mai mers de mult timp cu tramvaiul (seara) insa am avut o surpriza neplacuta. In acesta (de pe linia 41) functionau numai 7 neoane (adica doar un sfert dintre ele). Poate nu pare ceva iesit din comun dar totusi era aproape intuneric in tramvai. E foarte urit si de-a dreptul periculos: nu vezi bine treptele si poti sa o patesti. Este ceva obisnuit in Bucuresti sau am fost eu ghinionist?
Asa ceva am mai vazut numai in ultimii ani ai domniei lui Ceausescu la CFR. Atunci trenurile erau in obscuritate totala, conditii de "camuflaj".
PS: astazi am mers iar pe linia lui 41, cu alt tramvai, de data asta mai bine luminat. Estimez ca functionau 40% din neoane. Ce se intimpla, sint asa de scumpe, de ce nu pot fi toate functionale?
Nu am mai mers de mult timp cu tramvaiul (seara) insa am avut o surpriza neplacuta. In acesta (de pe linia 41) functionau numai 7 neoane (adica doar un sfert dintre ele). Poate nu pare ceva iesit din comun dar totusi era aproape intuneric in tramvai. E foarte urit si de-a dreptul periculos: nu vezi bine treptele si poti sa o patesti. Este ceva obisnuit in Bucuresti sau am fost eu ghinionist?
010120151505.jpg (134.48 KB; downloaded 2446 times)
010120151506.jpg (117.25 KB; downloaded 2447 times)
Asa ceva am mai vazut numai in ultimii ani ai domniei lui Ceausescu la CFR. Atunci trenurile erau in obscuritate totala, conditii de "camuflaj".
PS: astazi am mers iar pe linia lui 41, cu alt tramvai, de data asta mai bine luminat. Estimez ca functionau 40% din neoane. Ce se intimpla, sint asa de scumpe, de ce nu pot fi toate functionale?
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Cristy
Nu este ceva iesit din comun, aproape toate tramvaiele din Bucuresti se afla in aceasta situatie din cauza sistemului defectuos de iluminare cu care sunt dotate. Neoanele se ard ca betele de chibrit si nimeni nu ia nicio masura. La asta se adauga si indiferenta unor oameni de a lasa RATB-ul in paragina, promovand transportul cu masina personala pe marile poduri ale Bucurestiului.
Daca vei mai circula pe linia 41 vei putea observa ca unele tramvaie V3A, dar si Ch-ppc functioneaza cu iluminatul de urgenta, care s-a dovedit a fi mai "fiabil" decat cel fluorescent.
Nu este ceva iesit din comun, aproape toate tramvaiele din Bucuresti se afla in aceasta situatie din cauza sistemului defectuos de iluminare cu care sunt dotate. Neoanele se ard ca betele de chibrit si nimeni nu ia nicio masura. La asta se adauga si indiferenta unor oameni de a lasa RATB-ul in paragina, promovand transportul cu masina personala pe marile poduri ale Bucurestiului.
Daca vei mai circula pe linia 41 vei putea observa ca unele tramvaie V3A, dar si Ch-ppc functioneaza cu iluminatul de urgenta, care s-a dovedit a fi mai "fiabil" decat cel fluorescent.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
ByOnu
Sa inteleg ca sistemul in sine este prost? In ce sens? Nu vorbim doar despre o banala legare in serie?
Sa inteleg ca sistemul in sine este prost? In ce sens? Nu vorbim doar despre o banala legare in serie?
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Robert24
Mergeti mai des mai ales cu cele de la Dep. Colentina. Sa vedeti ce intens e intr-un tramvai in care functioneaza doar 3 neoane!
Mergeti mai des mai ales cu cele de la Dep. Colentina. Sa vedeti ce intens e intr-un tramvai in care functioneaza doar 3 neoane!
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
ByOnu
Stau pe Mosilor, deci vreau nu vreau, doar cu cele de la Colentina merg. Ceea ce vreau sa zic este ca pana acum blamam conducerea ca nu cumpara neoane, acum aud ca de fapt sistemul este defectuos. Cu siguranta s-a mai discutat, daca este asa, nu am fost atent.
Stau pe Mosilor, deci vreau nu vreau, doar cu cele de la Colentina merg. Ceea ce vreau sa zic este ca pana acum blamam conducerea ca nu cumpara neoane, acum aud ca de fapt sistemul este defectuos. Cu siguranta s-a mai discutat, daca este asa, nu am fost atent.
📖 Pagination options