Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare și lărgire Centura București (DNCB)

 

Topic: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)

817 posts, 331140 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 42 43 44 45 46 47 48  ... 59
 
 

📖 Pagination options
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) panzer01

Borduri, trotuare










Renault:













Ultima 100 de metri








 


Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) abc_XC

CNAIR a publicat raportul lunar pentru lucrarile aflate in executie: http://www.cnadnr.ro/sites/default/files/STADIULPROIECTELORINDERULARE.pdf
Pentru portiunea A1 - DN7  procentul fizic a crescut de la 55% in noiembrie la 57% in decembrie iar stadiul financiar e blocat din octombrie la 38,26% ( in septembrie era 34,88%).

 


Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) survola

Deci e aproape gata :-D

 


Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) TibiV

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-pres%C4%83-26012017#/0
Comunicat de presă 26.01.2017

La sediul CNAIR Central a avut loc întâlnirea întreMinistrul Transporturilor, Răzvan Cuc, directorul general al CNAIR, Ștefan Ioniță și reprezentanții direcțiilor regionale.

Au fost discutate obiectivele companiei și s-a subliniat faptul că prin proiectul legii bugetului de stat, în anul 2017, sunt asigurate sursele de finanțare pentru toate proiectele cuprinse în actualul Program de Guvernare.

Pentru proiectele aflate în faza de execuție, prioritare pentru companie, CNAIR a prevăzut în buget sumele necesare realizării acestora distinct la anexele cod 3/24/29. Pentru proiecteleîn pregătire (ex. Comarnic-Brasov, Targu-Mures-Iasi-Ungheni, Ploiesti-Buzau-Focsani-Bacau-Pascani) sumele se regăsesc la Poziţia C Alte cheltuieli de investitii litera c. Acestea cuprind, potrivit legii finanțelor publice, cheltuieli pentru elaborarea studiilor de prefezabilitate, a studiilor de fezabilitate, a altor studii aferente obiectivelor de investiţii, inclusiv cheltuielile necesare pentru obţinerea avizelor, autorizaţiilor şi acordurilor prevăzute de lege.

De asemenea pentru Centura București (existentă) este prevăzută suma de 106.209 mii lei cuprinsă la titlul 58, fonduri externe nerambursabile – POIM. Pentru Centura de Sud (la profil de autostradă) este prevăzută suma de 5.000 mii lei pentru un contract de consultanță (asistență tehnică, financiară și juridică) pentru proiectul de concesiune Autostrada de Centură București Sud. În ceea ce privește Pasajul suprateran pe DJ 602 / Centura București – Domnești sunt prevăzute credite bugetare de 5.000 mii lei și credite de angajament necesare semnării contractului în valoare de 146.492 mii lei. La această întâlnire s-a subliniat faptul că, pentru realizarea obiectivelor de infrastructură prevăzute în planul de guvernare, este necesar ca proiectele în lucru să fie monitorizate, activitatea să fie transparentizată, iar soluțiile să fie ferme și rapid adoptate.

“Cer, atât directorului general al CNAIR, cât și directorilor regionali, o monitorizare permanentă a lucrărilor din teren și nu din birou, pentru a preveni eventualele blocaje”, a spus, la finalul întâlnirii, Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc.

În perioada imediat următoare, după aprobarea bugetului, compania va prezenta detaliat stadiul proiectelor.


Deci NU sunt bani pentru DNCB şi pasaj... :(

 


Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) siciltir

106.209 mii lei inseamna 106.209.000 lei, adica aproximatix 23 milioane euro. O fi suficient sa termine macar A1-DN7???????

 


Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) adila

Dupa aproape 30 de ani de la Revolutie, avem un sfert din DNCB extinsa la 2 benzi pe sens. Nu vom ajunge sa vedem DNCB terminata in secolul 21. Motivele sunt absolut ridicole.

 


Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) Sorin62

TibiV wrote:
http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-pres%C4%83-26012017#/0
[...]
De asemenea pentru Centura București (existentă) este prevăzută suma de 106.209 mii lei cuprinsă la titlul 58, fonduri externe nerambursabile – POIM. Pentru Centura de Sud (la profil de autostradă) este prevăzută suma de 5.000 mii lei pentru un contract de consultanță (asistență tehnică, financiară și juridică) pentru proiectul de concesiune Autostrada de Centură București Sud. În ceea ce privește Pasajul suprateran pe DJ 602 / Centura București – Domnești sunt prevăzute credite bugetare de 5.000 mii lei și credite de angajament necesare semnării contractului în valoare de 146.492 mii lei. [...]

În perioada imediat următoare, după aprobarea bugetului, compania va prezenta detaliat stadiul proiectelor.


Deci NU sunt bani pentru DNCB şi pasaj... :(


Ba tocmai că sunt. Doar că pasajul de la Domnești nu poate fi finalizat anul acesta. E mare lucru dacă vor putea începe lucrările anul acesta. Din cauza contestărilor și paracontestărilor, degeaba aloci bani acestui proiect dacă nu vei avea CE să plătești anul acesta.

 


Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) adila

Hai ca mi-a placut asta:"....pasajul de la Domnești nu poate fi finalizat anul acesta".  :lol:  :lol:
Pai in medie la un pasaj in RO constructia dureaza 3-5 ani, iar daca este vorba despre lucrari la DNCB atunci durata se extinde de 10 ori. Cam asta este ritmul actual cel putin.

 


Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) gavid62

Situatia  CB intre pasaj Dragomiresti si pasaj Chitila e halucinanta. Giratoriul la Dragomiresti e supraaglomerat. Desi intrarile in Rudeni au fost interzise (cu exceptia riveranilor) nu se constata nici-o imbunatatire. Din pacate se mentine strangularea nejustificata de la pasaj Chitila astfel ca cele doua benzi ramase s-au deteriorat semnificativ. Nici pe restul santierului nu se misca nimic desi s-ar mai putea monta din parapetii  lipsa, completa cu balast pe unde mai trebuie.  Lipsa de coerenta, viziune, respect fata de utilizatorii CB a CNAIR este revoltatoare. Consumam valuri de combustibil aiurea din cauza incompetentei beneficiarului in gestionarea unui amarat de proiect. Este o abordare perfect sincronizata si coerenta cu a primariei Bucuresti unde nu se schimba nici macar becurile la semafoare. E concursul iadului! si noi suntem prizonierii acestui sistem imbecil

 


Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) zapacitu

Observ multa patima si sunt de acord cu tine, insa degeaba scrii aici pe forum. Plange-te catre CNADNR sau cine Dumnezeu e beneficiarul lucrarii! Nu ca te-ar ajuta :)

 


Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) shoppy

Da, DNCB este la MT deci beneficiarul este CNADNR.

 


Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) Adrian Rosca

De azi Delta ACM s-a intors la munca, asa ca puteti sa va scoateti aparatele foto de la naftalina.  ;)

 


Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) gavid62

Pe tronsonul Dragomiresti Chitila nu se misca inca nimic. Probabil ca au inceput lucrul inspre A1. Pana atunci se generalizeaza circulatia pe cele doua benzi nou construite, cu toate riscurile ce decurg din asta.

 


Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) Adrian Rosca

Corect. Se lucreaza la borduri la giratoriul Dragomiresti si in zona Porsche (e o singura echipa care se muta dintr-un loc in altul) si se sapa la drum in zona intersectiei cu A1 (sub pasaj, pe breteaua de iesire catre Pitesti si la intersectia cu drumul care da in parcul comercial Carrefour). La pasajul peste apeductul de la Chiajna momentan nu e nicio miscare, la fel si la balastari / asfaltari.

 


Go to page:  1  ... 42 43 44 45 46 47 48  ... 59
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare și lărgire Centura București (DNCB)  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433356 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use