Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Construcția de parcări în București

878 posts, 280372 views
 
Go to page:  1  ... 42 43 44 45 46 47 48  ... 63
 
 

📖 Pagination options
Re: Constructia de parcari in Bucuresti TibiV

essco wrote:
In serial - care mi-a placut mult - nu are niciunul familie. Iar metroul e peste tot. in plus ma gandesc - nu stiu - ca taxiul e destul de ieftin ?

Exact asta am vrut sa spun.
Nu ai familie, nu ai nevoie de masina. Iei metroul sau un taxi, dar stai in "buricul targului".
Devii familist - lasi din comoditate si te muti spre periferie, la 15-20 km de locul de munca, unde poti sa ai si loc de parcare.
Dar cand te duci in oras, in oras, te duci cu trenul, ca nu ai unde sa parchezi.

essco wrote:
@Costin: 100% de acord cu ce ai spus.Chiar mai mult: 1 loc apartament ar fi prea mult :) cred ca unul la 3-4 ar fi ok. Dar ei nu au facut NIMIC in 27 de ani!

Sa faca unde ?
Sa taie cati copaci ca sa toarne cate hectare de beton ?
Ca sa obtina niste locuri de parcare la un pret pe care nu va vrea nimeni sa il plateasca (nimeni, atata timp cat masinile nu sunt "saltate" si duse undeva in afara DNCB...)
Sa nu uitam ca sunt multi care s-au mutat in ansambluri rezidentiale noi, au dat 60-80-100 de mii de euro pe apartament, dar au refuzat sa cumpere locul de parcare de la subsol, ca ar fi insemnat sa plateasa inca 5-7-10 mii de euro. "Scump, scump ! La Altex gasesc mai ieftin!"
Si parcheaza afara, pe trotuarele destinate pietonilor.

Exemplul meu favorit: "triunghiul" de la Dristor (Camil Ressu-Mihai Bravu-Dristorului).
In triunghiul ala exista cel putin 1500 de apartamente (mai degraba spre 2000, caci sunt multe garsoniere).
Ce solutie ai pentru asta ?...

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti andrei11

:shock:
Cum ai calculat 1500 - 2000 apartamente ? Sunt mai puține, cu tot cu megablocul de garsoniere.

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti essco

TibiV wrote:
Ce solutie ai pentru asta ?...

Corect ce spui, mai putin intrebarea citata. Eu nu am nicio solutie. Dar sunt altii platiti cu bani grei prin primarii, care ar trebui sa aiba.
Si cred ca sunt solutii punctuale, pe zone, nu solutii globale. Vezi mai sus exempul cu fotografia pusa de mine.
O solutie globala ar fi transportul in comun. Dar, cum stim, nici aici nu se face nimic...

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti Serban

Sa nu uitam de parcarile din centru:

- supraterana Unirii - 1000 de locuri, construita dupa 2000
- subterana Universitate - 350 de locuri, aproape noua
- subterana Inter - 950 de locuri, modernizata in totalitate acum vreo 3 ani

Ca nr de locuri de parcare in buricul targului stam peste multe capitale europene. A rezolvat ceva asta? Nu se mai parcheaza pe trotuare? Nu se mai blocheaza trecerile de pietoni?

Din pacate, niciodata aceste parcari nu sunt pline. E mai simplu sa parchezi gratis.

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti Florinds

A mai fost discutia asta... La Universitate sunt pline... La Unirii dureaza prea mult, mi se pare peste mana si atata timp cat mai gasesti locuri pe la sf. Vineri sau Bd. Unirii, nu are sens sa pierzi timp + bani.
E un primar care a injumatatit spatiul verde ca sa faca o parcare la "liber" pe orizontala, Negoita se numeste...
Si oricum trebuie descurajate masinile in Centru...

1. Trebuie folosit spatiul pe verticala la un maximum posibil (subteran + suprateran, chiar in acelasi loc daca se poate);
2. Sensuri unice pe cat mai multe strazi, pentru a transforma un sens de mers in parcare;
3. Oferirea unei alternative reale (transport in comun), pentru a se stopa achizitia de alte masini.

In fiecare zi am senzatia ca se poate si mai rau cu acesti conducatori, deci e inca bine.  : ) Ei daca sunt ocupati cu sedinte de partid, specialistii sunt numiti politic, ce sanse avem sa progresam?

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti andrei11

Cu sensurile unice e o problemă. Să nu ai case cu curți pe străzi. Că dacă ai case cu curți ai și intrarea în curte...

 


  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Constructia de parcari in Bucuresti ClaudiuL

Nu inteleg. Sunt o groaza de strazi cu sens unic si case cu curti/garaje.

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti andrei11

Păi în dreptul lor nu prea poți oprii...Și cum <<dechiderea la stradă >> a fost și este foarte scumpă majoritatea curților sunt dezvoltate in adâncime. N-ai cum să staționezi în dreptul garajului că nu mai are omul cum să-și scoată automobilul în stradă...

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti Florinds

Nu ai ce face, decat sa ocolesti sau mai era un indicator "accesul interzis, cu exceptia riveranilor". Il pui pe asta. Sunt locuri unde nu ai loc de parcare, nu vad alta solutie decat sensul unic...

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti TibiV

andrei11 wrote:
:shock:
Cum ai calculat 1500 - 2000 apartamente ? Sunt mai puține, cu tot cu megablocul de garsoniere.


Aici am numarat 40 de scari de bloc (doar in triunghi, nu am pus la socoteala mega-blocul de garsoniere de vis-a-vis).
40 apartamente pe o scara => 1600 apartamente.

Daca adaugam si megablocul de garsoniere... :(

 


  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Constructia de parcari in Bucuresti ClaudiuL

La o deschidere minima de 8 metri tot ramane loc de o masina. Chiar sunt multe sensuri unice cu case stanga dreapta pline de masini.

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti misterr

Afacerea parcărilor private, profitabilă în Capitală. Zona cu cele mai scumpe locuri

VIDEO: https://vid2.stirileprotv.ro/2018/02/02/61938501-2.mp4

Într-un Bucureşti sufocat de maşini, cea mai mare provocare este găsirea unui loc de parcare. Iar pentru fiecare dintre ele se luptă, în fiecare zi, cel puţin şase şoferi.

În aceste condiţii, parcările private au devenit cele mai profitabile afaceri din Capitală. Investitile sunt minime, iar profitul poate fi uriaş. Cea mai scumpă costă 36 de lei pe oră, iar sute de oameni o achita de voie de nevoie în fiecare zi. Şi tot aşa vor face până când primăria vine cu alternative.

Pe bulevardul Buzești, la câteva sute de metri de Piaţa Victoriei, se află cea mai scumpă parcare din Bucureşti. Tariful este de 9 lei pentru 15 minute.

”Piperat e puţin spus... Dar nefiind opţiuni... singura opţiune ar fi să iei o amendă. Cel mai mult am plătit 50 de lei... Cam mult”, spune un bărbat.

Asta cred şi câțiva cetăţeni brazilieni, care au aflat că au de plătit 45 de lei.

În jur de 300 de şoferi aleg în fiecare zi să îşi lase maşina aici, iar pentru o oră de parcare plătesc 36 de lei. Tot atât costă şi un bilet de tren de la Bucureşti la Sinaia.

Cei care vor să îşi lase autoturismul o zi întreagă, dau 120 de lei.

Afacerea este însă una perfect legală şi atâta timp cât există cerere, proprietarii nu au de ce să scadă preţurile. Mai ales că zona este foarte circulată.

Pe strada Doctor Felix am găsit o altă parcare privată. Aici, taxa este mai mică, de 5 lei pe oră ori 25 de lei pe zi. Abonamentul lunar costa o sută de euro.

Dacă alegeţi să vă lăsaţi maşina în piaţa George Enescu, fiţi cu băgare de seamă. Într-o parte este parcarea primăriei cu o taxă de 1,5 lei pe oră, în cealaltă parte este o parcare privată, iar tariful este de 8 lei pe oră şi 98 de lei pe zi. Atenţie însă, dacă pierdeţi tichetul, plătiţi o taxă de 250 de lei.

Astfel de parcări se pregătesc şi în Floreasca ori Pipera, zone cu multe clădiri de birouri, dar puţine locuri de parcare.

Problema reală se află în curtea primăriei. În Bucureşti există aproape 1,4 milioane de maşini, plus cele care tranzitează Capitală. În lipsa unui transport în comun competitiv şi a pistelor de biciclete, bucureştenii aleg autoturismul personal.

Primăria Capitalei susţine că anul acesta demarează 14 proiecte de construire de parcări subterane şi supraterane, în valoare de 11 milioane de euro. Iar alte două parcări de 700 de locuri sunt în lucru.

Potrivit unui studiu, 8 din 10 bucureşteni recunosc că au parcat ilegal cel puţin o dată. Cu adevărat grav este că 4 din 10 s-au certat ori chiar s-au bătut cu un alt şofer pentru parcare.

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti mihai_atanasiu

Mi-am adus aminte de parcarea pe doua niveluri de sub pasajul Basarab - Titulescu colt cu Grivitei. Stie cineva care este situatia acolo ?

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti andrei11

Hobanatul este pod metalic. Mă îndoiesc că pompierii aprobă o parcare sub podul metalic. Vopseaua inifugă  e bună dacă aprinzi o brichetă. În cazul unui incendiu generalizat în parcare vopseaua inifugă ajută marmotei să învelerască ciocolata în staniol.

 


Go to page:  1  ... 42 43 44 45 46 47 48  ... 63
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2465 forum members have written 438225 posts in 5487 topics and 524 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use