Topic: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
1104 posts, 315816 views
📖 Pagination options
- razvan_3asy
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
razvan_3asy
Ar trebui sa ca pe Oltenitei sa inceapa cu afisele acolo unde se parcheaza pe stationare interzisa....ca o sa fie jale
Ar trebui sa ca pe Oltenitei sa inceapa cu afisele acolo unde se parcheaza pe stationare interzisa....ca o sa fie jale
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Puss in Boots
Apropo, ca tot era lumea ingrijorata, cum s-a facut deszapezirea pe sectoarele cu gard? N-a nins cine stie ce dar tot s-a depus un strat acum cateva zile.
Apropo, ca tot era lumea ingrijorata, cum s-a facut deszapezirea pe sectoarele cu gard? N-a nins cine stie ce dar tot s-a depus un strat acum cateva zile.
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
alexxd_31
Cu freaza o sa se dezapezeasca. Asa au facut si pe Colentina iarna (primavara) trecuta.
Profilele folosite sunt destul de subtiri sa impiedice degajarea zapezii.
Aceste garduri nu vor actiona ca parazapezi, sa impiedice viscolirea zapezii si formarea de troiene pe linia de tramvai.
Personal vad o problema cu ele atunci cand va aparea poleiul iar unii soferi asi ai volanului o sa le imbratiseze.
Cu freaza o sa se dezapezeasca. Asa au facut si pe Colentina iarna (primavara) trecuta.
Profilele folosite sunt destul de subtiri sa impiedice degajarea zapezii.
Aceste garduri nu vor actiona ca parazapezi, sa impiedice viscolirea zapezii si formarea de troiene pe linia de tramvai.
Personal vad o problema cu ele atunci cand va aparea poleiul iar unii soferi asi ai volanului o sa le imbratiseze.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Costin
Le imbratiseaza si fara polei, nici o problema aici
Le imbratiseaza si fara polei, nici o problema aici
- oache81
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
oache81
Eu am impresia ca aici pe forumul asta cei care circula cu masina sunt considerati niste criminali in serie care trebuie pusi pe scaunul electric.
Eu am impresia ca aici pe forumul asta cei care circula cu masina sunt considerati niste criminali in serie care trebuie pusi pe scaunul electric.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Puss in Boots
Eu personal nu ii consider in niciun fel. Sa mearga cat vor si cat au bani de benzina/motorina dar 1. sa fie disciplinati, sa respecte legea, sa nu intre pe linia tramvaiului si sa blocheze sute de oameni ca asa au ei chef sau sa parcheze unde e interzis blocand pe multi altii si 2. sa nu faca gat si fitze legate de eventualele solutii gasite pentru transportul public, cum sunt aceste garduri, ca e o lume intreaga dincolo de masina personala si 3. sa-si puna intrebari (daca au mintea necesara) de ce a fost nevoie de un corp contondent pentru a le bloca accesul acolo unde nu au voie sau si daca au (cf cod rutier) nu au bunul simt sa respecte legea si sa lase liber tramvaiului cand vine.
Sper sa apara si prioritizarea tramvaiului in intersectii cu semafor dedicat incat sa se anuleze si blocajele din intersectii facute de alti soferi. Ca doar nu le blocheaza pietonii.
Si apropo de Oltenitei, de ce afise de instiintare? Asa doar ca sa fie fair play poate. Oamenii aia toti incalca legea -cu complicitatea autoritatilor care au inchis ochii pana acum. Cand si-au luat multi masini s-au gandit ca nu au unde sa parcheze? legal, ma refer. Nu, pentru ca la noi "merge si asa". Le face Baluta parcare la Gradina de Sud, o sa se mute acolo. S-a dus si scuza ca "nu au unde". Desi nu stiu cum naiba se intampla, mereu cand e cate o chestie intr-o zona unde se parcheaza ilegal (ba o lucrare mai serioasa, ba o patrulare constanta a Politiei), masinile alea dispar misterios deci undeva tot se duc.
Eu personal nu ii consider in niciun fel. Sa mearga cat vor si cat au bani de benzina/motorina dar 1. sa fie disciplinati, sa respecte legea, sa nu intre pe linia tramvaiului si sa blocheze sute de oameni ca asa au ei chef sau sa parcheze unde e interzis blocand pe multi altii si 2. sa nu faca gat si fitze legate de eventualele solutii gasite pentru transportul public, cum sunt aceste garduri, ca e o lume intreaga dincolo de masina personala si 3. sa-si puna intrebari (daca au mintea necesara) de ce a fost nevoie de un corp contondent pentru a le bloca accesul acolo unde nu au voie sau si daca au (cf cod rutier) nu au bunul simt sa respecte legea si sa lase liber tramvaiului cand vine.
Sper sa apara si prioritizarea tramvaiului in intersectii cu semafor dedicat incat sa se anuleze si blocajele din intersectii facute de alti soferi. Ca doar nu le blocheaza pietonii.
Si apropo de Oltenitei, de ce afise de instiintare? Asa doar ca sa fie fair play poate. Oamenii aia toti incalca legea -cu complicitatea autoritatilor care au inchis ochii pana acum. Cand si-au luat multi masini s-au gandit ca nu au unde sa parcheze? legal, ma refer. Nu, pentru ca la noi "merge si asa". Le face Baluta parcare la Gradina de Sud, o sa se mute acolo. S-a dus si scuza ca "nu au unde". Desi nu stiu cum naiba se intampla, mereu cand e cate o chestie intr-o zona unde se parcheaza ilegal (ba o lucrare mai serioasa, ba o patrulare constanta a Politiei), masinile alea dispar misterios deci undeva tot se duc.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Utilizator anonim
La ora actuala exclusiv nesimtirea soferilor este cauza pentru care se circula si mai greu decat „normal” in Bucuresti, de exemplu dau doua intersectii - Lujerului cu Iuliu Maniu si Vasile Milea cu Iuliu Maniu, bai frate cat de greu este ca in momentul in care chiar daca ai verde, intersectia e plina pe sensul pe care mergi, si tu tot te bagi ca o vita din aia chioara, asa se intampla dimineata la Lujerului când cei care merg spre Virtutii pur si simplu blocheaza sensul Apaca - Lujerului, iar seara este nenorocire când cei care merg pe Vasile Milea catre Timisoara pur si simplu stau blocati in coloana in intersectie, uneori Iuliu Maniu fiind coada pana aproape de Cora. Ca sa nu mai zic de aia care intorc aiurea pe linia de tramvai pe linie continua, se baga sa depaseasca coloana si dupa fac scandal daca nu sunt lasati sa intre in fata aproape de semafor samd. Asa ca nu va mai plangeti atat soferilor, ca sunteti sub pamant ca mentalitate.
La ora actuala exclusiv nesimtirea soferilor este cauza pentru care se circula si mai greu decat „normal” in Bucuresti, de exemplu dau doua intersectii - Lujerului cu Iuliu Maniu si Vasile Milea cu Iuliu Maniu, bai frate cat de greu este ca in momentul in care chiar daca ai verde, intersectia e plina pe sensul pe care mergi, si tu tot te bagi ca o vita din aia chioara, asa se intampla dimineata la Lujerului când cei care merg spre Virtutii pur si simplu blocheaza sensul Apaca - Lujerului, iar seara este nenorocire când cei care merg pe Vasile Milea catre Timisoara pur si simplu stau blocati in coloana in intersectie, uneori Iuliu Maniu fiind coada pana aproape de Cora. Ca sa nu mai zic de aia care intorc aiurea pe linia de tramvai pe linie continua, se baga sa depaseasca coloana si dupa fac scandal daca nu sunt lasati sa intre in fata aproape de semafor samd. Asa ca nu va mai plangeti atat soferilor, ca sunteti sub pamant ca mentalitate.
- alliens
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
alliens
Eu as zice ca intr-o anumita masura cei care merg zilnic cu masina chiar sunt, in mod indirect, niste criminali datorita afectiunilor medicale produse de poluarea pe care o genereaza fara rost
Eu as zice ca intr-o anumita masura cei care merg zilnic cu masina chiar sunt, in mod indirect, niste criminali datorita afectiunilor medicale produse de poluarea pe care o genereaza fara rost
- florin
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
florin
@Andrei Lasă că nici cu Primăria/STB nu mi-e rușine. Păi cum să renunțe oamenii la mașină dacă STB-ul, în inteligența lui, scoate ture de pe liniile care primesc garduri? Adică 21 era plin la ore de vârf de nu te puteai sui în el, pui garduri după care în loc să lași aceleași tramvaie (deci practic să crești capacitatea pentru eventualii șoferi care renunță la mașină), tu scoți tramvaie. Rezultatul e că vin la fel de rar, sunt la fel pline de aștepți 2-3 tramvaie să te poți sui. Deci cine e nebun să renunțe la mașină pentru jeg, aglomerație și timp pierdut aiurea? Dar cine să înțeleagă ceva atât de simplu, țoapa blondă? Politrucii de prin regii? STB-ul, neînțelegând nimic din menirea lui, chiar o să raporteze fericit că și-a eliberat niște tramvaie să mai compenseze din găurile de pe alte linii.
@alliens Ne e chiar așa, primăria este cea obligată să asigure un aer curat cetățenilor care îi plătesc taxe și impozite. Ea este singurul vinovat, oamenii se descurcă cum pot și nu le poți cere unor simpli oameni să gândească la nivel macro. Cei plătiți de noi ar trebui să facă asta, dacă i-ar duce capul. De altfel statul român este cel amendat de UE pentru că avem un oraș poluat, nu șoferii.
Când o să aibă tramvaie curate, cu aer condiționat și grad de încărcare rezonabil o să vedem ce aleg. Dacă e să mă iau după ce se întâmplă la metrou, oamenii par în regulă, acceptă chiar și compromisuri dacă le oferi ceva - viteză, adică timp. Dacă le oferi jeg, aglomerație și timp pierdut oamenii aleg ce pot: mașina, care poate nu le oferă timp, dar măcar e curat și spațios.
@Andrei Lasă că nici cu Primăria/STB nu mi-e rușine. Păi cum să renunțe oamenii la mașină dacă STB-ul, în inteligența lui, scoate ture de pe liniile care primesc garduri? Adică 21 era plin la ore de vârf de nu te puteai sui în el, pui garduri după care în loc să lași aceleași tramvaie (deci practic să crești capacitatea pentru eventualii șoferi care renunță la mașină), tu scoți tramvaie. Rezultatul e că vin la fel de rar, sunt la fel pline de aștepți 2-3 tramvaie să te poți sui. Deci cine e nebun să renunțe la mașină pentru jeg, aglomerație și timp pierdut aiurea? Dar cine să înțeleagă ceva atât de simplu, țoapa blondă? Politrucii de prin regii? STB-ul, neînțelegând nimic din menirea lui, chiar o să raporteze fericit că și-a eliberat niște tramvaie să mai compenseze din găurile de pe alte linii.
@alliens Ne e chiar așa, primăria este cea obligată să asigure un aer curat cetățenilor care îi plătesc taxe și impozite. Ea este singurul vinovat, oamenii se descurcă cum pot și nu le poți cere unor simpli oameni să gândească la nivel macro. Cei plătiți de noi ar trebui să facă asta, dacă i-ar duce capul. De altfel statul român este cel amendat de UE pentru că avem un oraș poluat, nu șoferii.
Când o să aibă tramvaie curate, cu aer condiționat și grad de încărcare rezonabil o să vedem ce aleg. Dacă e să mă iau după ce se întâmplă la metrou, oamenii par în regulă, acceptă chiar și compromisuri dacă le oferi ceva - viteză, adică timp. Dacă le oferi jeg, aglomerație și timp pierdut oamenii aleg ce pot: mașina, care poate nu le oferă timp, dar măcar e curat și spațios.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Puss in Boots
Adevarul e mereu la mijloc dar pentru nerespectarea regulilor in trafic si toate mizeriile enuntate de Marian (si nu doar de el) soferii n-au nicio scuza. Alege masina daca vrei, e perfect, superb, 0 probleme. Dar fa-o respectand si pe ceilalti care nu au poate posibilitatea sa-si miste fundul cu masina sau nu vor sau una si alta. Daca ar fi respectul ala deja ar fi o treaba, si transportul public ar merge mai bine, ar deveni mai atractiv, ar fi cerere mai mare si cretinii care conduc STB-ul s-ar vedea constransi sa aloce mai multe masini. Si acolo sunt cretini destui. Nu vehiculele sunt marea problema a STB, calitatea lor. Nu e prima cel putin. Parerea mea. Daca ar fi predictibilitate (data si de lipsa problemelor din trafic) si vehicule suficiente nu cred ca ar conta asa mult ca n-au una sau alta si nu se invart dupa soare. Ca doar stim in ce tara traim. Si cu cele zise inainte si ar fi suficient.
Adevarul e mereu la mijloc dar pentru nerespectarea regulilor in trafic si toate mizeriile enuntate de Marian (si nu doar de el) soferii n-au nicio scuza. Alege masina daca vrei, e perfect, superb, 0 probleme. Dar fa-o respectand si pe ceilalti care nu au poate posibilitatea sa-si miste fundul cu masina sau nu vor sau una si alta. Daca ar fi respectul ala deja ar fi o treaba, si transportul public ar merge mai bine, ar deveni mai atractiv, ar fi cerere mai mare si cretinii care conduc STB-ul s-ar vedea constransi sa aloce mai multe masini. Si acolo sunt cretini destui. Nu vehiculele sunt marea problema a STB, calitatea lor. Nu e prima cel putin. Parerea mea. Daca ar fi predictibilitate (data si de lipsa problemelor din trafic) si vehicule suficiente nu cred ca ar conta asa mult ca n-au una sau alta si nu se invart dupa soare. Ca doar stim in ce tara traim. Si cu cele zise inainte si ar fi suficient.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
WT_fan06
E adevărat că s-au scos ture din 21 şi 1/10? Nu spuneau ei că au migrat călători de pe 66 către 21? Cum au acoperit cererea şi mai mare???
E adevărat că s-au scos ture din 21 şi 1/10? Nu spuneau ei că au migrat călători de pe 66 către 21? Cum au acoperit cererea şi mai mare???
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Puss in Boots
Avem lejer 50+ tramvaie care stau pe bara. Si promisiuni de 10-15 ani ca primim tramvaie noi. Si.... nimic. Si ne miram de ce nu sunt tramvaie pe trasee. Oare.
Avem lejer 50+ tramvaie care stau pe bara. Si promisiuni de 10-15 ani ca primim tramvaie noi. Si.... nimic. Si ne miram de ce nu sunt tramvaie pe trasee. Oare.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
andrei11
S-a micșorat timpul unei ( semi )curse datorită gardurilor.
WT_fan06 wrote:
E adevărat că s-au scos ture din 21 şi 1/10 ?... Cum au acoperit cererea şi mai mare???
S-a micșorat timpul unei ( semi )curse datorită gardurilor.
- 1.cremsnit
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
1.cremsnit
Awww. Știu, întotdeauna e vina altcuiva.
Săracele sute de mii de oameni care blochează orașul cerând transport public civilizat. Nimeni nu-i ascultă.. Oh.. Stai.. Nu a cerut nimeni asta, ci au mers direct în showroom.
florin wrote:
@alliens Ne e chiar așa, primăria este cea obligată să asigure un aer curat cetățenilor care îi plătesc taxe și impozite. Ea este singurul vinovat, oamenii se descurcă cum pot și nu le poți cere unor simpli oameni să gândească la nivel macro. Cei plătiți de noi ar trebui să facă asta, dacă i-ar duce capul. De altfel statul român este cel amendat de UE pentru că avem un oraș poluat, nu șoferii.
Awww. Știu, întotdeauna e vina altcuiva.
Săracele sute de mii de oameni care blochează orașul cerând transport public civilizat. Nimeni nu-i ascultă.. Oh.. Stai.. Nu a cerut nimeni asta, ci au mers direct în showroom.
📖 Pagination options