MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului

8571 posts, 1249875 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 438 439 440 441 442 443 444  ... 613
 
 

📖 Pagination options

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului punmeister

O sa fie un p.d.v. complet? Sau cateva pasaje cum a fost la Digi24?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului orex

Astazi s-a mai scris o pagina a istoriei metroului bucurestean. O noua amanare si nu una oarecare ci de un an de zile. Incompetenta e la cote alarmante in Romania. Cum pe vremea lui Ceausescu s-a executat M2 in 6 ani si acum, cu toata tehnologia si pe bani europeni nu sunt inca gata 6km?

 


Re: Stiri despre proiect andrei11

Hmm... M1  / M 2 ( M 3  --> care-i aia  :?: ) au fost inaugurate cu  IVA pentru ca IVA aveam in dotare la timpul respectiv...
Numai M 4 a fost inaugurat de IVA si nu de BM ( care circulau la vremea respectivă ) , asta pentru ca s-a hotărât ca pe M 4 sa circule IVA si nu altceva.
Asa incât chestia asta cu << magistralele inaugurate cu IVA >> sună a legendă urbană.

 


Re: Stiri despre proiect punmeister

Andrei, M4 GdN2-1 Mai a fost inaugurata in 2000, nici nu a fost livrata 1001-2001 Dalia la vremea aceea, daramite restul de 17 BM2-uri.

 


Re: Stiri despre proiect andrei11

Inseamna ca e + 1 pentru mine  :D , daca nici nu erau BM - uri la vremea aceea  nici nu aveau cu ce altceva sa inaugureze decât cu IVA...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Amanarea era clara de luni de zile, doar ca de abia acum si-a luat Aldea inima in dinti si a recunoscut evidenta.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului orex

E clar ca proiectele "faraonice" nu ne ies de nicio culoare! Oare toti directorii Metrorex, din ultimul cincinal, sunt informati gresit sau dezinformeaza in mod vadit?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului mcosmin

orex wrote:
Astazi s-a mai scris o pagina a istoriei metroului bucurestean. O noua amanare si nu una oarecare ci de un an de zile. Incompetenta e la cote alarmante in Romania. Cum pe vremea lui Ceausescu s-a executat M2 in 6 ani si acum, cu toata tehnologia si pe bani europeni nu sunt inca gata 6km?


Mai bine intarzie si face lucrarea serioasa decat sa se grabeasca si sa iasa un *****. Vezi PV si PU.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Problema tine strict de bani si de competenta manageriala a conducerii.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

orex wrote:
Astazi s-a mai scris o pagina a istoriei metroului bucurestean. O noua amanare si nu una oarecare ci de un an de zile. Incompetenta e la cote alarmante in Romania. Cum pe vremea lui Ceausescu s-a executat M2 in 6 ani si acum, cu toata tehnologia si pe bani europeni nu sunt inca gata 6km?

Se lucreaza altfel in capitalism fata de socialismul triumfator  ;) .
Culmea este ca atunci se sapa manual. Este adevart, cu multe scuturi, dar manual .
mcosmin wrote:
Mai bine intarzie si face lucrarea serioasa decat sa se grabeasca si sa iasa un *****. Vezi PV si PU.

Nu din cauza ca le-au facut repede au iesit prost, ci din cauza conceptiei. Proiectul este de vina, nu executia.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Din cauza ca s-a facut repede a iesit ieftin...dar calitatea a lasat mult de dorit, cu consecinte pe termen lung... :ugeek:

 


Re: Stiri despre proiect subway guru

andrei11 wrote:
Hmm... M1  / M 2 ( M 3  --> care-i aia  :?: ) au fost inaugurate cu  IVA pentru ca IVA aveam in dotare la timpul respectiv...
Numai M 4 a fost inaugurat de IVA si nu de BM ( care circulau la vremea respectivă ) , asta pentru ca s-a hotărât ca pe M 4 sa circule IVA si nu altceva.
Asa incât chestia asta cu << magistralele inaugurate cu IVA >> sună a legendă urbană.

Nope, si NG-LdC s-a inaugurat tot cu IVA!...deci -1
:bere:
andrei11 wrote:
M 5 are ( va avea )  cap cand va ajunge la Universitate. Până atunci e racord, ceea ce inseamna ca va incarca reteaua adevarata ( M 1 / M 3 ). Si o va incarca binisor. Ca daca nu era necesar ( M 5 ) nu se construia. Cu M 5 se va da mult mai multa lume care << ia >> acum troleibuzul / autobuzul spre centru. Nu stiu câţi dintre tăbăreni merg cu 41 până la Presa ce se vrea Liberă. Nu ma intereseaza cei care se coboara la Crângaşi pentru metrou pentru ca se vor coborî la Eroilor.
La Universitate nu va ajunge prea curând că n-are pe unde.
Aici s-a jucat putin la calceama si se pare ca nu le-a prea iesit.
Ca daca le iesea deja trebuia sa avem organizarea de santier la Hasdeu si mai sus, spre Universitate / Iancului.
M 5 ( racordul ) mai are cel putin un an si jumatate pana ce se va inaugura ( 1 Decembrie 2018 ), asta daca vor avea trenuri sa le plimbe  pe acolo. Dar se pare ca nici trenuri nu avem, nici macar de la ruşi.
La Universitate au mai facut o prostie. Daca aveau ceva gaz pe ţeavă statia de la Universitate trebuia construită odata cu parcajul de acolo, evident intr-un proiect unitar.
Faptul ca nu au construit statia de la Universitate ( desi finantarea cica exisă ) inseamna ca nici << ei >> nu cred ca metroul va ajunge la Facultatea de Litere prea curând.
TBM - ul se poate descompune in zeci de mii de bucatele ( daca vrei ). Tot nu mi-e clar de ce nu s-a organizat un PSS la Rosetti. Pentru ca cică de la Hasdeu la Universitate nu prea avem probleme cu bulinele.  
TibiV wrote:
In 20 de ani.... Va las pe voi, ca eu probabil nu o sa va mai incurc.... :(

Eu cu siguranta nu.
________________
Apropo, mai dam drumul si noi la TBM - uri ? Au vreo 13 - 14 luni de când sunt parcate la Eroilor, nu ?

De cate ori trebuie sa repet...uita de ideea nefericita de cap de linie la Universitate!!!
:twisted:
Ori cel putin pana la Iancului ori deloc!
In ceea ce priveste interlocking fabricatia dureaza de regula tot cam cat fabricatia trenurilor...
Mrex doreste lansarea licitatiei cu termene pe 'ultrascurte' dar asta se poate intoarce 'bumerang' contra dorintelor lor si in final sa dureze mai mult decat daca ar avea termene ''rezonabile' din start...
Parerea mea!
:bere:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Stiri despre proiect sab

subway guru wrote:
si NG-LdC s-a inaugurat tot cu IVA!...deci -1

Sa fim seriosi.
1. aia nu era o magistrala, ci un amarat de racord de 3 statii
2. nu existau suficiente BM2-uri care sa acopere traficul pe celelalte linii. Militariul inca avea IVA....
3. avand in vedere 1+2, la cati calatori avea (si are) acel tronson ar fi fost culmea sa fie alocate BM2-uri...

 


Go to page:  1  ... 438 439 440 441 442 443 444  ... 613
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2301 forum members have written 422620 posts in 5265 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use