Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Transport public de noapte STB

767 posts, 316669 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 41 42 43 44 45 46 47  ... 55
 
 

📖 Pagination options
  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Transport public de noapte STB Tom

STB ar trebui să aibă niște autobuze vechi, apte de circulație dar să zicem că puțin mai "nașpa" ca aspect (nu chiar în halul să curgă tabla, să plouă în ele sau să aibă ventilație stil decapotabil) și de aceea care nu ar mai circula cu călători și cu ele să transporte doar personalul de mișcare din și în puncte convenabile ca distanță față de locuință. O variantă de luat în calcul ar fi chiar ca fiecare depou sau autobază (sau orice secție cu activitate în afara orelor de program regulat de transport public) să aibă niște microbuze, iar transportul șoferilor să se facă după o planificare în funcție de orele de de program. Nu mă bag in detalii de organizare ,bănuiesc că dacă un profan ca mine în domeniu se poate încumeta să enunțe măcar ideea, nu este SF și poate fi aplicabilă, dacă organizarea o fac profesioniști în domeniu.
Îmi amintesc când prima dată când am auzit că un șofer din tura de dimineață se trezește pe la 3-4, am spus că "ceasul meu nici nu are ora aceea". Deci, înțeleg nemulțumirea sub aceste aspecte.
În privința unui aspect colateral și off-topic, măi Băiețică (par'că așa îl chema pe al doilea), cu botnița aia cu slogan orwellian accepți sclavia. Rușinică, orice lider sindical ai fi. Dacă accepți botnița cu slogan pe ea, vei accepta și asta, dacă e ordin pe unitate. Sau poate iu dont spik ingliș. Dar și dacă nu știi, mai rămâne să-ți pui tricou cu fac iu atunci, că ai scuza că nu știi ce înseamnă "literele speciale" scrise pe el.
În privința kilometrilor "non-revenue", e normal ca beneficiarul să plătească pe ce consumă, nu ca la fosta firmă unde a lucrat clotilda, care facturează gazul la puterea calorică pe care o calculează ei la ei, nu la branșamentul beneficiarului. E absurd să incluzi în tariful de transport kilometrii făcuți din organizări aiurea sau interesate, prin care otobelul taie orașul în două la acces și la retragere, de multe ori pe "fără serviciu" (cu călători, adică fără ei).

 


Re: Transport public de noapte STB andreiiul

Ciudat cum acum s-au trezit sa protesteze. Daca deciziile erau luate pe vremea blondei, liderii de sindicat acceptau si taceau.
Trecand peste aceste intepaturi politice, aunt de parere ca STB trebuie sa pastreze 1-2 linii pt transportul de noapte al angajatilor, dar aceste linii sa fie diferite de cele pt calatori. Asa cum ati zis si voi unele linii interne aveau indicativ Nxxx dar tu ca simplu cetatean nu aveai acces.
Iar nu inteleg ce ii arde pe sindicalisti ce se intampla cu acel contract din ADTPBI si restul de operatori.

 


Re: Transport public de noapte STB Robert24

SeTeBeul ar trebui sa faca putina (putin mai multa) ordine in ograda.
Nu e normal ca un sofer care locuieste in Berceni sa fie arondat la autobaza Militari de exemplu, atata vreme cat exista autobaza Obregia mult mai aproape...
Sunt foarte multe cazuri de genul acesta.
Iar pentru cazuri mai speciale, soferii respectiv pot fi turati pe turele care ies dupa ora 6:00, respectiv se retrag inainte de ora 22:00.
Daca se vrea, se poate!

 


Re: Transport public de noapte STB andrei11

Robert 24, n-am înțeles, sugerezi să se angajeze șoferii funcție de domiciliu ?  E un nonsens. Să spunem că ai situația - după repartiția pe criteriul "domiciliu " ( deși nu e în regulă ) că  rămân 100 de șoferi cu domiciliu în Aviației și cu locuri disponibile numai în Autobaza Ferentari.
Așa cum pentru situații atipice se asigură cumva accesul angajaților la societatea respectivă ( mă gândesc de exemplu numai la puzderia de societăți de pe  centura nord, iar acolo sigur nu există STB ) trebuie să asiguri cumva transport și pentru angajații STB care termină Schimbul II sau încep Schimbul I.
Apropo, Metrorex cum rezolvă această problemă, că și la ei dau orele cu virgulă.
_____________
Vin și cu o propunere dictatorială, cine lucrează în Pipera să aibă domiciliu numai în Pipera, Aviației, etc.  Ce caută cei din Berceni / Dr Taberei, etc în Pipera ? Nu nene, în Aviației.  Și deodată nu mai vom avea îmbulzeala de pe M2 !
-________________
Problemele STB - ului  sunt altele,  nu  transportul propriu al angajaților care din motive obiective sunt pe drumuri la ore  nespecifice.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Transport public de noapte STB Tom

Acum 25 de ani, stiu ca erau curse speciale care legau un cartier de mai multe depouri si autobaze. Teoretic,era doar pentru angajati, dar oprea daca ii faceai semn. Probabil pentru "un suc", dar oricum sub taxiu sau orice alternativa fara pedale sau baterie din zilele noastre. Personal am fost informat de ele de un șofer de atunci, eu nici macar nu le-am vazut vreodata, pe vremea aceea ceasul nu avea orele acelea. Nu vad de ce nu pot optimiza aceste curse si sa foloseasca vehicule potrivite pentru cati pasageri transporta.
In privinta protestelor, eu ma intreb de ce doar pe vremea blondei era Piata Victoriei plina, pentru ca si acum se rasucesc in mormant cei care au murit acum 30 de ani, la ce comunism se contstruieste cu masca pe figura.
Iar in privinta unde are locul de munca un sofer, nu e treaba STB unde locuieste. Iar in STB e mai greu sa intri, nu sa te aranjezi cu serviciul. Dar acum mai ramane sa treci strada si sa intri in autobaza, asta da loc de munca, dar nu e pentru toti asa pentru ca nu e. In alte vremuri, erau blocuri doar pentru angajatii ITB, adica asa se repartizau locuintele, acolo era mai simplu sa-i ia masina sa-i duca la munca, dar acum, sunt unii care vin si din comune, dar multi din aceia vin cu masina, deja e durerea mintii sa duci otobelul până dincolo de limita Ilfovului spre Giurgiu!! (știam un caz, dar venea numai cu mașina la muncă, dar bafta lui, la cea mai apropiată autobază de la intrarea în oraș).

 


Re: Transport public de noapte STB Stefan28

Cele 3 linii de noapte modificate (N118, N123, N125) au ieșiri din garaj începând cu 19:30...  :popa:
Deci 'literele de noapte' sigur au fost desființate...

 


Re: Transport public de noapte STB Chev Celios

Off-Topic:
I-au gasit acum sa faca galagie pentru ca un sindicat minoritar a obtinut in instanta niste drepturi salariale pe care STB s-a facut ca a uitat sa le plateasca acum cativa ani. Acum tot sindicatul majoritar care cata vreme a fost Firea la primarie a tacut este un butoi de pulbere toata lumea cerand o greva.

On-Topic:
Pana sa fie introduse liniile de noapte existau niste linii de autobuz care treceau in functie de nevoie pe la mai multe garaje/depouri si transporta angajati in Bucuresti si Ilfov. Oficial aveau indicative cu 8XX. Odata cu introducerea liniilor de noapte toate liniile de zi au pierdut cate o cursa. In prima faza cele pentru angajati au disparut pentru o scurta perioada, fiind reintrodu-se
altele care sa transporte angajatii dupa noile nevoi. Odata cu mutarea A.Pipera au fost infiintate noi linii pentru transportul personalului.

 


Re: Transport public de noapte STB Robert24

andrei11 wrote:
Robert 24, n-am înțeles, sugerezi să se angajeze șoferii funcție de domiciliu ?


Nu Andrei, nu am spus asta, nu-mi rastalmaci vorbele!
STB are depouri si autobaze raspandite prin tot Bucurestiul.  Pentru eficientizare, este absolut normal sa se refaca repartizarea angajatiilor in functie de domiciliu la cea ma apropiata locatie disponibila, de exemplu angajatii care locuiesc in Berceni ar trebui sa fie repartizati la dep. Giurgiu sau Dudesti (tramvaie), la garajul Nitu Vasile (troleibuze) si la autobazele Obregia si eventual Giurgiului (autobuze). Daca macar pentru 70% din angajati s-ar face asta, probleme legate de transport personal ar disparea. Asta ar fi o situatie win-win si pentru angajati si pentru societate. Eu cand locuiam in Berceni aveam in bloc un sofer de autobuz la Pipera si unul de troileibuz la Bucurestii Noi. Nu e normal.

 


Re: Transport public de noapte STB andrei11

Sunt de acord, dacă e posibil repartizezi  salariații  cât mai convenabil față de unde locuiesc.

 


Re: Transport public de noapte STB ByOnu

Tom wrote:
... acum se rasucesc in mormant cei care au murit acum 30 de ani, la ce comunism se construieste cu masca pe figura...


Ce?

 


Re: Transport public de noapte STB cosminduru

Când am așteptat într-o noapte de ianuarie N118 a venit vijelios cu firma stinsă și nu a oprit și nu l-a interesat că eram cu cardul în mână în stație și am făcut semn disperat. Karma!
Nu mi se pare normal să existe aceste linii publice și să nu fie accesibile. Ei fac o măgărie, le folosesc intern dar tarifează ca și cum ar fi curse pentru călători.

 


Re: Transport public de noapte STB ByOnu

Ceea ce relatezi este FOARTE grav si sunt scarbit ca mai exista asemenea practici. Sunt in acelasi timp dezamagit de lipsa de actiune. Ai facut plangere?

Mi s-a intamplat un lucru similar seara (cam ultimul autobuz care imi permitea sa ajung intr-un timp legal acasa). Am facut plangere la TPBI, au verificat in sistem pe baza datelor de urmarire, s-a confirmat, si aia e. Doar plangandu-ne pe forum sau pe Facebook nu schimbam nimic.
plangere1.png (129.65 KB; downloaded 2835 times)
plangere2.png (292.6 KB; downloaded 2832 times)

 


Re: Transport public de noapte STB subway guru

Asta suna ca neinceperea urmaririi penale a jandarmilor brutal penali de la 10 august...ti-ai luat-o in maxilar n-ai decat sa te plangi la CEDO...
Trimite-i raspunsul ala mishtocaresc primarului general si intreaba-l pe el ce parere are, poate da el cu nesimtitii de pamant, incepand cu sefii ce tolereaza asa ceva. Daca nu a respectat obligatiile din fisa postului cu rea vointa soferul acela poate fi oricand pus pe liber sau trimis sa spele closete o luna de zile ca sa se invete minte, nu mangaiat gingas pe dupa ceafa...

 


Re: Transport public de noapte STB ByOnu

Daca soferii s-ar sti urmariti si reclamati nu si-ar mai permite asemenea nemernicii. Daca din bun simt, onoare si respect pentru locul de munca si client nu se poate, ... poate cu frica. :(

 


Go to page:  1  ... 41 42 43 44 45 46 47  ... 55
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2355 forum members have written 427376 posts in 5305 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use