Topic: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
832 posts, 215020 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
sab
Eu cred ca isi revin din oboseala cronica acumulata cand au lucrat pentru inaugurare. Altfel, un ritm normal de lucru , dar nu cel cu care erau obisnuiti, cel tipic romanesc.
De n-or fi plecat la alta lucrare....
Eu cred ca isi revin din oboseala cronica acumulata cand au lucrat pentru inaugurare. Altfel, un ritm normal de lucru , dar nu cel cu care erau obisnuiti, cel tipic romanesc.
De n-or fi plecat la alta lucrare....
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
orex
Astazi, la pranz, sezand sa astept M1 spre D2 se auzea forfota la linia 4, nu jucarie! Ca termina in 2 saptamani, ca-ntr-un an, tot aia e!
Ce a fost cel mai important s-a realizat. Acum, ca inca nu-i ”la cheie” toata lucrarea, isi pot aminti, cei mai mari ca si mine cum se bucurau ca au unde sa intoarca cheia-n broasca, chiar daca n-aveau gaze, lift si era intuneric pe scara!
Din pacate n-am reusit sa depasim acel moment, nici astazi!
Astazi, la pranz, sezand sa astept M1 spre D2 se auzea forfota la linia 4, nu jucarie! Ca termina in 2 saptamani, ca-ntr-un an, tot aia e!
Ce a fost cel mai important s-a realizat. Acum, ca inca nu-i ”la cheie” toata lucrarea, isi pot aminti, cei mai mari ca si mine cum se bucurau ca au unde sa intoarca cheia-n broasca, chiar daca n-aveau gaze, lift si era intuneric pe scara!
Din pacate n-am reusit sa depasim acel moment, nici astazi!
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
orex
Chestiunea e, ramane un lift (asta de la Municipal) sau mai are un siamez si-n celalalt capat al fostei L4?
Asa ar fi firesc!
Chestiunea e, ramane un lift (asta de la Municipal) sau mai are un siamez si-n celalalt capat al fostei L4?
Asa ar fi firesc!
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
sab
Ce sa faci cu el, daca nu ai si lift catre suprafata ? Intrebarea este doar daca exista vreun lift catre corespondenta cu M5, sa-l folosesti mai departe catre suprafata pe cel de la accesul nou.
Ce sa faci cu el, daca nu ai si lift catre suprafata ? Intrebarea este doar daca exista vreun lift catre corespondenta cu M5, sa-l folosesti mai departe catre suprafata pe cel de la accesul nou.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
orex
De unde si pana unde n-ai lift catre suprafata?
Asta-i accesul...
spre acest ascensor
Un altul este in pregatire la acces D
Altul e aici, la acces A1
Si am mai identificat unul ”abscuns” prin ”derdelus” situat pe extremitatea stanga cand mergi pe culoarul spre E2
Adica asta
E elocvent acum?
De unde si pana unde n-ai lift catre suprafata?
Asta-i accesul...
20200915_163137.jpg (216.43 KB; downloaded 2905 times)
spre acest ascensor
20200906_145333.jpg (431.27 KB; downloaded 2906 times)
Un altul este in pregatire la acces D
20200915_163729.jpg (228.71 KB; downloaded 2904 times)
Altul e aici, la acces A1
20200906_145258.jpg (371.07 KB; downloaded 2902 times)
Si am mai identificat unul ”abscuns” prin ”derdelus” situat pe extremitatea stanga cand mergi pe culoarul spre E2
20200915_164842 lift derdelus.jpg (154.39 KB; downloaded 2898 times)
Adica asta
20200915_165144.jpg (147.97 KB; downloaded 2902 times)
E elocvent acum?
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
sab
orex, eu vorbeam de L4 si de "capatul siamez", asa cum l-ai denumit tu in mesajul anterior.
Cu totii stim ca spre Municipal vor fi o sumedenie de lifturi. Problema se pune la L4 cum am spus-o de mai multe ori, daca mai ai inca un lift (asa cum este in capatul dinspre Municipal fotografiat de Stefan28), care nu ar folosi la nimic daca este amplasat in capatul noului peron, ci numai daca este amplasat catre corespondenta.
orex, eu vorbeam de L4 si de "capatul siamez", asa cum l-ai denumit tu in mesajul anterior.
Cu totii stim ca spre Municipal vor fi o sumedenie de lifturi. Problema se pune la L4 cum am spus-o de mai multe ori, daca mai ai inca un lift (asa cum este in capatul dinspre Municipal fotografiat de Stefan28), care nu ar folosi la nimic daca este amplasat in capatul noului peron, ci numai daca este amplasat catre corespondenta.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
orex
Astazi s-a incheiat prima luna in care flora, din ce in ce mai diversificata, slefuieste sina pe M5! Chiar daca n-aveam drum, in zi aniversara, m-am deplasat special pana la E2 sa incerc sa deslusesc misterul cu cel de-al doilea ascensor de la L4!
Sansa a fost sa gasesc niste baieti la lucru la intrarea E1 Opera. I-am intrebat si mi-au spus ca in afara de liftul dinspre Municipal o sa mai fie unul pe acelasi peron (fosta linie 4) pe corespondenta! Acum iau de buna ce mi-au comunicat, mai mult ar fi o chestiune destul de logica ca accesul dintre peronul (L1 L3) si cel de pe L2 sa se efectueze cat mai facil posibil, cu referire la cei cu dizabilitati si sa nu-i pui sa umble aiurea mai mult de trei sferturi din statia E1 (cu 3 ascensoare), de pe un peron pe celalalt. Ramane de vazut!
Am aruncat un ochi prin gaura cheii in ambele parti ale corespondentei cu L4, unde, acum, gips cartonul cosmetizeaza zona.
Mai e de treaba hat!
Cam asa arata ce-i dupa usile rosii, in aceeasi ordine!
Astazi s-a incheiat prima luna in care flora, din ce in ce mai diversificata, slefuieste sina pe M5! Chiar daca n-aveam drum, in zi aniversara, m-am deplasat special pana la E2 sa incerc sa deslusesc misterul cu cel de-al doilea ascensor de la L4!
Sansa a fost sa gasesc niste baieti la lucru la intrarea E1 Opera. I-am intrebat si mi-au spus ca in afara de liftul dinspre Municipal o sa mai fie unul pe acelasi peron (fosta linie 4) pe corespondenta! Acum iau de buna ce mi-au comunicat, mai mult ar fi o chestiune destul de logica ca accesul dintre peronul (L1 L3) si cel de pe L2 sa se efectueze cat mai facil posibil, cu referire la cei cu dizabilitati si sa nu-i pui sa umble aiurea mai mult de trei sferturi din statia E1 (cu 3 ascensoare), de pe un peron pe celalalt. Ramane de vazut!
Am aruncat un ochi prin gaura cheii in ambele parti ale corespondentei cu L4, unde, acum, gips cartonul cosmetizeaza zona.
Mai e de treaba hat!
20200915_163829.jpg (192.24 KB; downloaded 2771 times)
20201015_152002.jpg (134.27 KB; downloaded 2769 times)
Cam asa arata ce-i dupa usile rosii, in aceeasi ordine!
20201015_151627.jpg (243.91 KB; downloaded 2768 times)
20201015_152031.jpg (197.26 KB; downloaded 2771 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
sab
Daca este asa si mai este un lift spre Opera catre corespondenta, este ok si are logica. Il folosesti si ca sa iesi din statie pe la noul acces, si ca sa schimbi M1 cu M3.
Pe bune, avem gunoi tricolor ? Nu gaseau si ai alte recipiente, pe care sa nu fie nevoie sa le atingi ?
Daca este asa si mai este un lift spre Opera catre corespondenta, este ok si are logica. Il folosesti si ca sa iesi din statie pe la noul acces, si ca sa schimbi M1 cu M3.
Pe bune, avem gunoi tricolor ? Nu gaseau si ai alte recipiente, pe care sa nu fie nevoie sa le atingi ?
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
orex
Pe toata magistrala M5.1, in fiecare stati...une, sunt cei ”trei frati patati”! Numai ca nu stiu ce substante periculoase vizeaza sa adune in pubela rosie!
Pe toata magistrala M5.1, in fiecare stati...une, sunt cei ”trei frati patati”! Numai ca nu stiu ce substante periculoase vizeaza sa adune in pubela rosie!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
andrei11
Aseară am fost până la Academia Militară ( venind de la Gara de Nord ).
Tot nu-mi pică fisa de ce pasajul acela lung ( paralel cu E 1 ) e << vălurit >>. Podeaua trebuia să fie orizontală, numai tavanul putea << să facă valuri >>.
Aseară am fost până la Academia Militară ( venind de la Gara de Nord ).
Tot nu-mi pică fisa de ce pasajul acela lung ( paralel cu E 1 ) e << vălurit >>. Podeaua trebuia să fie orizontală, numai tavanul putea << să facă valuri >>.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
sab
Exista doua variante :
1) asa a vrut "muschiul" arhitectului, cum a vrut si stalpi inclinati si statie in forma de V. In acest caz chiar nu are nicio logica, nici comod nu este, nici de mare efect artistic.
2) este ceva dedesubt care a fost evitat in acest mod. Pasajul acela pus peste adapostul ALA sau peste ce este pus, are lucruri mai ciudatele.
Exista doua variante :
1) asa a vrut "muschiul" arhitectului, cum a vrut si stalpi inclinati si statie in forma de V. In acest caz chiar nu are nicio logica, nici comod nu este, nici de mare efect artistic.
2) este ceva dedesubt care a fost evitat in acest mod. Pasajul acela pus peste adapostul ALA sau peste ce este pus, are lucruri mai ciudatele.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
orex
Hai sa luam lucrurile ca atare, mai cu seama ca, uite, suscita un viu interes! E cea mai inedita statie afiliata metroului bucurestean. De ce nu-ti repugna tot la fel de tare si trecerea dintre Straulesti spre Park&Ride? Numai ca se face pe trotuar rulant?
PS
Exista toate faciliatile pentru calatori, si-n acest context invocat de tine? DAAAA, si vor fi definitivate! La E1 erau, ”cucu”, aceste lucruri pana la inaugurarea M5.1, chiar daca era una dintre cele mai solicitate/tranzitate statii!
In alta ordine de idei, stii cum se spunea odinioara ...”Te iei de mine, dai in fabrici si-n uzine”!
M5.1 e MUZA MEA si...nu ma dezbar de EA!
Si,...te rog, a nu preiei din Eugen Ionescu vreo parafraza din...ca, cred ca intuiesti ce si cum!!
andrei11 wrote:
Aseară am fost până la Academia Militară ( venind de la Gara de Nord ).
Tot nu-mi pică fisa de ce pasajul acela lung ( paralel cu E 1 ) e << vălurit >>. Podeaua trebuia să fie orizontală, numai tavanul putea << să facă valuri >>.
Hai sa luam lucrurile ca atare, mai cu seama ca, uite, suscita un viu interes! E cea mai inedita statie afiliata metroului bucurestean. De ce nu-ti repugna tot la fel de tare si trecerea dintre Straulesti spre Park&Ride? Numai ca se face pe trotuar rulant?
PS
Exista toate faciliatile pentru calatori, si-n acest context invocat de tine? DAAAA, si vor fi definitivate! La E1 erau, ”cucu”, aceste lucruri pana la inaugurarea M5.1, chiar daca era una dintre cele mai solicitate/tranzitate statii!
In alta ordine de idei, stii cum se spunea odinioara ...”Te iei de mine, dai in fabrici si-n uzine”!
M5.1 e MUZA MEA si...nu ma dezbar de EA!
Si,...te rog, a nu preiei din Eugen Ionescu vreo parafraza din...ca, cred ca intuiesti ce si cum!!
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
sab
Există o neînsemnată diferența. La Straulesti chiar este nevoie să urci/cobori, datorită diferenței de nivel la care se află P&R fața de statie. Solutia alternativa aici erau niste scări fixe si o rampă poate.
La E2 chiar nu are logica, pasajul este "în palier".
Legat de celălat subiect, am mai spus-o. M5.1 doar a intarziat vreo 10 ani scările rulante si lifturile la E1. Fără M5.1, aceste facilitati erau instalate de multă vreme, la fel ca in celelalte stații. Poate chiar cu o soluție mai bună decât cea actuala. Asa ca...mai usor cu laudele pentru M5 cu fiecare ocazie.
Există o neînsemnată diferența. La Straulesti chiar este nevoie să urci/cobori, datorită diferenței de nivel la care se află P&R fața de statie. Solutia alternativa aici erau niste scări fixe si o rampă poate.
La E2 chiar nu are logica, pasajul este "în palier".
Legat de celălat subiect, am mai spus-o. M5.1 doar a intarziat vreo 10 ani scările rulante si lifturile la E1. Fără M5.1, aceste facilitati erau instalate de multă vreme, la fel ca in celelalte stații. Poate chiar cu o soluție mai bună decât cea actuala. Asa ca...mai usor cu laudele pentru M5 cu fiecare ocazie.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
orex
Conteaza asa de mult pentru tine sa blamezi solutia tehnica finala de adaptare? A fost un proiect agreat, avizat, aprobat si, in final, edificat! Da!
Nu te-a intrebat nici pe tine, nici pe mine, nici pe altii daca trebuie sa fim de acord!
Ce spunem NOI, acum, e fix nimic, in conjunctura actuala! Hai sa nu mai scormonim subiecte, ci sa facem, ce-a fost edificat cat mai util, pentru toti!
PS
Dac-o s-o tii tot asa, cautand doar minusurile M5.1, in raport cu plusurile aduse ”Taberenilor” :
1 clar ca nu te inscrii la beneficiarii directi ai mobilitatii urbane dinspre si spre DT;
2 n-ai ”ADN-ul” celor de pe aici!
E de bun augur inaugurarea M5.1, chiar si cu aceste, minime ”carente”, invocate, ori de cate ori pot fi ”strecurate” pe sub usa (in sensul de minime)!
Conteaza asa de mult pentru tine sa blamezi solutia tehnica finala de adaptare? A fost un proiect agreat, avizat, aprobat si, in final, edificat! Da!
Nu te-a intrebat nici pe tine, nici pe mine, nici pe altii daca trebuie sa fim de acord!
Ce spunem NOI, acum, e fix nimic, in conjunctura actuala! Hai sa nu mai scormonim subiecte, ci sa facem, ce-a fost edificat cat mai util, pentru toti!
PS
Dac-o s-o tii tot asa, cautand doar minusurile M5.1, in raport cu plusurile aduse ”Taberenilor” :
1 clar ca nu te inscrii la beneficiarii directi ai mobilitatii urbane dinspre si spre DT;
2 n-ai ”ADN-ul” celor de pe aici!
E de bun augur inaugurarea M5.1, chiar si cu aceste, minime ”carente”, invocate, ori de cate ori pot fi ”strecurate” pe sub usa (in sensul de minime)!
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020
•
Choose destination