Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)
3208 posts, 896417 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
sab
La Depoul Pantelimon inteleg ca sunt numai BM. Cei de la Berceni se vor "specializa" in CAF, cei de la Pantelimon raman "experti" in BM, nu stiu ce se va intampla cu Depoul Militari, unde acum sunt IVE-le
La Depoul Pantelimon inteleg ca sunt numai BM. Cei de la Berceni se vor "specializa" in CAF, cei de la Pantelimon raman "experti" in BM, nu stiu ce se va intampla cu Depoul Militari, unde acum sunt IVE-le
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
puidemorosan
Militari si Ciurel se vor specializa pe BM2 sau BM3 in cazul (foarte putin probabil) ca nu se vor cumpara si cele 8 trenuri aditionale CAF.
Cei care nu inteleg diferenta intre a face mentenanta IVA+BM2 si BM3+BM2, trebuie sa va aduc aminte de faptul ca tot ceea ce sunt scule speciale, piese parc, piese mentenanta, piese garantie, etc pentru BM3 inca nu sunt aduse in Bucuresti. Este normal ca atunci cand planifici un atelier sa te gandesti la investitii minime.
Logic, este sa scoti tot ceea ce tine de proiectul BM2 si sa bagi totul nou pentru BM3.iar in cazul Militari (de exemplu) sa scoti tot ce tinea de IVA si sa aduci baza materiala BM2 de la Berceni.
Simplu, nu-i asa?
Sarbatori frumoase.
Hristos a inviat (pana la urma asta este cel mai important acum). Ca trenurile vor fi sau nu intr-o parte sau alta, este putin important…
Militari si Ciurel se vor specializa pe BM2 sau BM3 in cazul (foarte putin probabil) ca nu se vor cumpara si cele 8 trenuri aditionale CAF.
Cei care nu inteleg diferenta intre a face mentenanta IVA+BM2 si BM3+BM2, trebuie sa va aduc aminte de faptul ca tot ceea ce sunt scule speciale, piese parc, piese mentenanta, piese garantie, etc pentru BM3 inca nu sunt aduse in Bucuresti. Este normal ca atunci cand planifici un atelier sa te gandesti la investitii minime.
Logic, este sa scoti tot ceea ce tine de proiectul BM2 si sa bagi totul nou pentru BM3.iar in cazul Militari (de exemplu) sa scoti tot ce tinea de IVA si sa aduci baza materiala BM2 de la Berceni.
Simplu, nu-i asa?
Sarbatori frumoase.
Hristos a inviat (pana la urma asta este cel mai important acum). Ca trenurile vor fi sau nu intr-o parte sau alta, este putin important…
- misterr
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
misterr
E rîndul celor de la Libertatea să bată cîmpii, nu puteau să piardă ocazia:
Şefii METROREX n-au stofă nici de croitor! Au măsurat o dată şi prost! Au luat trenuri prea mari
E rîndul celor de la Libertatea să bată cîmpii, nu puteau să piardă ocazia:
Şefii METROREX n-au stofă nici de croitor! Au măsurat o dată şi prost! Au luat trenuri prea mari
- nou_pe_aici
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
nou_pe_aici
Stirea se gaseste si in ZF http://www.zf.ro/zf-24/metrorex-taie-di...i-12555043
Stirea se gaseste si in ZF http://www.zf.ro/zf-24/metrorex-taie-di...i-12555043
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
133 313
Oamenii din popor nu pricep chestia cu gap-ul. De altfel chiar si mie mi se pare un lucru fara rost. In Romania adolescentii se urca pe tren sub catenara ca l-au vazut pe Zmaili intr-o reclama pe un tren virtual... Doamne iarta-ma... daca e sa moara prostul... pai tot face el cumva si moare.
Oamenii din popor nu pricep chestia cu gap-ul. De altfel chiar si mie mi se pare un lucru fara rost. In Romania adolescentii se urca pe tren sub catenara ca l-au vazut pe Zmaili intr-o reclama pe un tren virtual... Doamne iarta-ma... daca e sa moara prostul... pai tot face el cumva si moare.
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
URANUS
Va lamureste imediat B365.RO
Peroanele de pe Magistrala 2 trebuie modificate pentru că trenurile CAF sunt prea late
Ion Rădoi, preşedintele Unităţii Sindicatului Liber din Metrou (USLM), a declarat, miercuri, că peroanele tuturor celor 14 stații de pe Magistrala II de metrou (Berceni - Pipera - n.r.) trebuie modificate, deoarece noile trenuri comandate de administrația Metrorex sunt mult prea late pentru a putea circula.
"Din punct de vedere tehnic, platforma noilor trenuri e mai lată decât dimensiunile stas pe care le avem şi sunt anumite zone în care se lucrează la peroane, care vor fi modelate în funcţie de aceste trenuri CAF. Se taie din beton, este vorba de 5-10 centimetri, sunt unele staţii care sunt în curbă. Noile trenuri de metrou au fost comandate de administrația Metrorex și trebuia să circulăm cu acestea încă din această lună. Au fost comandate în total 16 trenuri, iar până acum au fost livrate șase. Problema este că noile garnituri sunt mai late decât cele pe care le utilizăm în prezent, iar din acest motiv cred că peroanele tuturor celor 14 stații de pe Magistrala II vor trebui modificate", a declarat, miercuri, Ion Rădoi, precizând că nu poate estima la ce sumă se va ridica procedura de modificare a peroanelor din stații, dar, potrivit președintelui USLM, banii necesari pentru aceste modificări vor fi suportați cu siguranță de Metrorex.
De ce trebuie "pilite" peroanele de metrou din Bucureşti
Aşa cum B365.ro anunţa încă din februarie, în urma testelor făcute cu noile trenuri de metrou în subteranul bucureştean, s-a depistat că peroanele construite în urmă cu mai bine de 30 de ani nu sunt adaptate la actualele trenuri şi trebuie modificate. "Directorii de specialitate au făcut testele cu trenurile noi de la CAF şi sunt foarte mulţumiţi pentru că sunt silenţioase, au viteză şi asigură confort. E o generaţie mai nouă de trenuri, motoarele sunt japoneze, de la Mitsubishi, tehnologia e de vârf. Într-adevăr sunt probleme pentru că, atunci când s-a construit metroul, începând cu anul 1975, nu s-au luat în calcul unele probleme, precum raza de curbură, iar în anumite staţii trenurile noi ating, foarte puţin, marginile peroanelor, dar acolo se ajustează. S-a făcut proba de gabarit, iar în anumite locuri, în zona de curbură, se vor ajusta peroanele, iar apoi se tencuieşte şi se reface totul. Am înţeles că printre peroanele staţiilor care vor fi ajustate, dar nu major, se numără cele de la Piaţa Romană şi Piaţa Unirii", a explicat directorul general al Metrorex, Aurel Radu, B365.ro.
Cosmin Dinescu, consilierul personal al şefului Metrorex spune că s-a ajuns aici pentru că există o normativă europeană care spune că distanţa dintre peron şi platforma de urcare în metrou nu trebuie să fie mai mare de 7 cm, ca să nu scape piciorul unui om şi să îl prindă acolo. "Fireşte, când s-a construit metroul, la finele anilor '70, nu s-a ţinut cont de distanţa dintre trenul de metrou şi marginea peronului. Acum noi am dat lăţimea la 5 cm", a explicat Dinescu.
Investiția pentru achiziția celor 16 trenuri de metrou se ridică la 97 milioane de euro, fără TVA. Din cele 16 trenuri de metrou, patru sunt fabricate integral în Spania, de Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles (CAF), restul de 12 urmând a fi montate la uzina Atelierul CFR Grivița.
Trenurile noi de metrou CAF vor fi puse în circulație cu călători după finalizarea testelor de tip, obținerea Agrementului Tehnic de la Autoritatea Feroviară Română (AFER) și efectuarea probelor de anduranță în circulație normală fără călători (20.000 de kilometri). Potrivit reprezentanților Metrorex, noile metrouri CAF au trecut de probe şi intră în circulaţie luna viitoare.
http://www.b365.ro/sindicalistii-peroan...07100.html
Va lamureste imediat B365.RO
Peroanele de pe Magistrala 2 trebuie modificate pentru că trenurile CAF sunt prea late
Ion Rădoi, preşedintele Unităţii Sindicatului Liber din Metrou (USLM), a declarat, miercuri, că peroanele tuturor celor 14 stații de pe Magistrala II de metrou (Berceni - Pipera - n.r.) trebuie modificate, deoarece noile trenuri comandate de administrația Metrorex sunt mult prea late pentru a putea circula.
"Din punct de vedere tehnic, platforma noilor trenuri e mai lată decât dimensiunile stas pe care le avem şi sunt anumite zone în care se lucrează la peroane, care vor fi modelate în funcţie de aceste trenuri CAF. Se taie din beton, este vorba de 5-10 centimetri, sunt unele staţii care sunt în curbă. Noile trenuri de metrou au fost comandate de administrația Metrorex și trebuia să circulăm cu acestea încă din această lună. Au fost comandate în total 16 trenuri, iar până acum au fost livrate șase. Problema este că noile garnituri sunt mai late decât cele pe care le utilizăm în prezent, iar din acest motiv cred că peroanele tuturor celor 14 stații de pe Magistrala II vor trebui modificate", a declarat, miercuri, Ion Rădoi, precizând că nu poate estima la ce sumă se va ridica procedura de modificare a peroanelor din stații, dar, potrivit președintelui USLM, banii necesari pentru aceste modificări vor fi suportați cu siguranță de Metrorex.
De ce trebuie "pilite" peroanele de metrou din Bucureşti
Aşa cum B365.ro anunţa încă din februarie, în urma testelor făcute cu noile trenuri de metrou în subteranul bucureştean, s-a depistat că peroanele construite în urmă cu mai bine de 30 de ani nu sunt adaptate la actualele trenuri şi trebuie modificate. "Directorii de specialitate au făcut testele cu trenurile noi de la CAF şi sunt foarte mulţumiţi pentru că sunt silenţioase, au viteză şi asigură confort. E o generaţie mai nouă de trenuri, motoarele sunt japoneze, de la Mitsubishi, tehnologia e de vârf. Într-adevăr sunt probleme pentru că, atunci când s-a construit metroul, începând cu anul 1975, nu s-au luat în calcul unele probleme, precum raza de curbură, iar în anumite staţii trenurile noi ating, foarte puţin, marginile peroanelor, dar acolo se ajustează. S-a făcut proba de gabarit, iar în anumite locuri, în zona de curbură, se vor ajusta peroanele, iar apoi se tencuieşte şi se reface totul. Am înţeles că printre peroanele staţiilor care vor fi ajustate, dar nu major, se numără cele de la Piaţa Romană şi Piaţa Unirii", a explicat directorul general al Metrorex, Aurel Radu, B365.ro.
Cosmin Dinescu, consilierul personal al şefului Metrorex spune că s-a ajuns aici pentru că există o normativă europeană care spune că distanţa dintre peron şi platforma de urcare în metrou nu trebuie să fie mai mare de 7 cm, ca să nu scape piciorul unui om şi să îl prindă acolo. "Fireşte, când s-a construit metroul, la finele anilor '70, nu s-a ţinut cont de distanţa dintre trenul de metrou şi marginea peronului. Acum noi am dat lăţimea la 5 cm", a explicat Dinescu.
Investiția pentru achiziția celor 16 trenuri de metrou se ridică la 97 milioane de euro, fără TVA. Din cele 16 trenuri de metrou, patru sunt fabricate integral în Spania, de Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles (CAF), restul de 12 urmând a fi montate la uzina Atelierul CFR Grivița.
Trenurile noi de metrou CAF vor fi puse în circulație cu călători după finalizarea testelor de tip, obținerea Agrementului Tehnic de la Autoritatea Feroviară Română (AFER) și efectuarea probelor de anduranță în circulație normală fără călători (20.000 de kilometri). Potrivit reprezentanților Metrorex, noile metrouri CAF au trecut de probe şi intră în circulaţie luna viitoare.
http://www.b365.ro/sindicalistii-peroan...07100.html
- Slasher1985
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Slasher1985
Stirile din ZF, respectiv B365 sunt scrise cu totul altfel fata de barfa din Libertatea.
Stirile din ZF, respectiv B365 sunt scrise cu totul altfel fata de barfa din Libertatea.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Robert24
Asta deja e o mare circoteca.
Pana la urma trenurile Bombardier sunt de generatie noua si incap, iar trenurile CAF sunt mai cu motz si nu...
E clar ca cineva a comis niste mari dude undeva si nu isi asuma raspunderea!
Sa nu mai aberam aiurea cu noile standarde vs. vechile standarde. Trenurile se construiesc conform specificatiilor tehnice din fiecare loc, tocmai de aceea nu gasesti pe stoc nicaieri trenuri noi la vanzare...
Ce ar fi acum sa inceapa si londonezii sau parizienii sa pileasca peroanele sau sa darame tunelurile de acum 100 de ani...
Asta deja e o mare circoteca.
Pana la urma trenurile Bombardier sunt de generatie noua si incap, iar trenurile CAF sunt mai cu motz si nu...
E clar ca cineva a comis niste mari dude undeva si nu isi asuma raspunderea!
Sa nu mai aberam aiurea cu noile standarde vs. vechile standarde. Trenurile se construiesc conform specificatiilor tehnice din fiecare loc, tocmai de aceea nu gasesti pe stoc nicaieri trenuri noi la vanzare...
Ce ar fi acum sa inceapa si londonezii sau parizienii sa pileasca peroanele sau sa darame tunelurile de acum 100 de ani...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
subway guru
O mare 'duda' e cel ce nu pricepe ca atunci cand ceva nu e in tolerante, trebuie adus in tolerantele prescrise...si nu e vorba de trenurile CAF...tot ce se va cumpara de acum inainte va fi la fel cu astea!
Gabaritul CAF e STAS, nu Radoi...
Daca palaria e prea mare pe chelie iti cade pe ochi...iar daca cerebelul e prea mic are 'joc' in craniu si se balangane inutil...
E clar???
Adevarata stire e cu totul alta...s-au terminat cu succes testele pe ATP/ATO imbarcat!
Cale libera CAF!!!
Mai vrem 8!!!!!!!!!
Ca sa fie si mai exact, e vorba de 7cmx114m suprafata utila in plus pentru calatori gratis, conform specificatiilor originale din 1975, ce nu e disponibila la bombardate...plus un gap conform cu normele UE...are cineva ceva impotriva???
Greseala, sau lipsa de sange in instalatie a fost atunci cand s-au comandat Bombardierele, nu acum...
O mare 'duda' e cel ce nu pricepe ca atunci cand ceva nu e in tolerante, trebuie adus in tolerantele prescrise...si nu e vorba de trenurile CAF...tot ce se va cumpara de acum inainte va fi la fel cu astea!
Gabaritul CAF e STAS, nu Radoi...
Daca palaria e prea mare pe chelie iti cade pe ochi...iar daca cerebelul e prea mic are 'joc' in craniu si se balangane inutil...
E clar???
Adevarata stire e cu totul alta...s-au terminat cu succes testele pe ATP/ATO imbarcat!
Cale libera CAF!!!
Mai vrem 8!!!!!!!!!
Ca sa fie si mai exact, e vorba de 7cmx114m suprafata utila in plus pentru calatori gratis, conform specificatiilor originale din 1975, ce nu e disponibila la bombardate...plus un gap conform cu normele UE...are cineva ceva impotriva???
Greseala, sau lipsa de sange in instalatie a fost atunci cand s-au comandat Bombardierele, nu acum...
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
sab
Greseala ? Cum asa , atunci nu s-a platit consultanta la achizitionare ? Dar ce pretentie sa ai la astfel de "fineturi", daca nici bare nu au fost prevazute...
Mie imi place cum au rezolvat problema. Au dat jos cornierul pe acele potiuni si...cam atat. Ba nu, au mai dat si cu niste vopsea pe ici pe colo .
subway guru wrote:
Greseala, sau lipsa de sange in instalatie a fost atunci cand s-au comandat Bombardierele, nu acum...
Greseala ? Cum asa , atunci nu s-a platit consultanta la achizitionare ? Dar ce pretentie sa ai la astfel de "fineturi", daca nici bare nu au fost prevazute...
Mie imi place cum au rezolvat problema. Au dat jos cornierul pe acele potiuni si...cam atat. Ba nu, au mai dat si cu niste vopsea pe ici pe colo .
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
subway guru
Si consultantul ce ai fi vrut sa zica?
Ca nu inchepe trinul pe linie???
Ca...inchepe...
Iar la ora aia nu prea eram in UE ca sa facem caz de...gap!
Caietul ala de sarcini de la Bombardiere era facut sa poata sa participe si Aradul...dar nu prea a fost in stare...
Finetzul...e in alta parte!
Sa aplici tolerantele IVA (anii '70), la trenuri de secolul 21!!!
Capisci?
Si consultantul ce ai fi vrut sa zica?
Ca nu inchepe trinul pe linie???
Ca...inchepe...
Iar la ora aia nu prea eram in UE ca sa facem caz de...gap!
Caietul ala de sarcini de la Bombardiere era facut sa poata sa participe si Aradul...dar nu prea a fost in stare...
Finetzul...e in alta parte!
Sa aplici tolerantele IVA (anii '70), la trenuri de secolul 21!!!
Capisci?
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
sab
Daca s- a specificat asta in cerintele pentru licitatie, atunci este OK. Intelegerea mea era ca BM-urile au fost construite dupa alte standarde fata de CAF.
Adica daca standardul respectiv era in vigoare la momentul comandarii BM-urile, trebuia respectat de atunci.
Daca s- a specificat asta in cerintele pentru licitatie, atunci este OK. Intelegerea mea era ca BM-urile au fost construite dupa alte standarde fata de CAF.
Adica daca standardul respectiv era in vigoare la momentul comandarii BM-urile, trebuia respectat de atunci.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
subway guru
Evident ca nu e asa...la CAF s-a dat gabaritul de libera trecere STAS si chiar ei au propus un tren care sa 'umple' mai bine golul!...trebuia refuzat???
Ce a urmat a fost doar sa asiguri ca gabaritul de libera trecere standard e si respectat in realitate...nimic mai simplu!
Evident ca nu e asa...la CAF s-a dat gabaritul de libera trecere STAS si chiar ei au propus un tren care sa 'umple' mai bine golul!...trebuia refuzat???
Ce a urmat a fost doar sa asiguri ca gabaritul de libera trecere standard e si respectat in realitate...nimic mai simplu!
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
sab
Deci pana la urma este vorba de un standard care trebuie respectat sau de un "moft" ca sa acopere mai bine golul ? Ca eu nu mai inteleg
Deci pana la urma este vorba de un standard care trebuie respectat sau de un "moft" ca sa acopere mai bine golul ? Ca eu nu mai inteleg
📖 Pagination options