Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1581139 views
📖 Pagination options
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
idk_vlad
Cu ocazia desfășurării partidei de fotbal pe Arena Națională, STB a deviat și linia 143. Această linie circula de obicei, când erau meciuri pe arenă, până la Baicului. Acum, conform site-ului STB, această linie a fost deviată până la depoul Vatra Luminoasă. De ce au deviat-o aici?
Cu ocazia desfășurării partidei de fotbal pe Arena Națională, STB a deviat și linia 143. Această linie circula de obicei, când erau meciuri pe arenă, până la Baicului. Acum, conform site-ului STB, această linie a fost deviată până la depoul Vatra Luminoasă. De ce au deviat-o aici?
- alexandru_gr
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
alexandru_gr
Ptr a nu se pierde legăturile cu liniile de troleibuz.
Ptr a nu se pierde legăturile cu liniile de troleibuz.
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
idk_vlad
Cu ocazia suspendării trenului Gara de Nord - Aeroport Henri Coandă, STB a reînființat linia expres 780 (Gara Basarab - Aeroport Henri Coandă) marți și miercuri, între orele 09:00 - 14:22. Sunt repartizate 4 autobuze Otokar Kent C-12: 6533, 6538, 6539, 6546.
Cu ocazia suspendării trenului Gara de Nord - Aeroport Henri Coandă, STB a reînființat linia expres 780 (Gara Basarab - Aeroport Henri Coandă) marți și miercuri, între orele 09:00 - 14:22. Sunt repartizate 4 autobuze Otokar Kent C-12: 6533, 6538, 6539, 6546.
-
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Cezar210
Nu știu dacă acesta este subiectul potrivit pentru mesajul meu, însă:
Am sesizat de ceva vreme că unii vatmani încetinesc la încrucișări/macazuri, însă după ce trec cu boghiul 1 (sau cu boghiurile 1 și 2 în cazul unui V3A), accelerează. Spre exemplu, eram într-un Bucur 1 la Liberty. Vatmanul a încetinit mult, a trecut cu primul boghiu iar după aceea a început să accelereze. Nu doar manipulantul trebuie să aibă confort peste încrucișări, ci și restul călătorilor din vagon.
Nu știu dacă acesta este subiectul potrivit pentru mesajul meu, însă:
Am sesizat de ceva vreme că unii vatmani încetinesc la încrucișări/macazuri, însă după ce trec cu boghiul 1 (sau cu boghiurile 1 și 2 în cazul unui V3A), accelerează. Spre exemplu, eram într-un Bucur 1 la Liberty. Vatmanul a încetinit mult, a trecut cu primul boghiu iar după aceea a început să accelereze. Nu doar manipulantul trebuie să aibă confort peste încrucișări, ci și restul călătorilor din vagon.
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
idk_vlad
Am observat și eu același lucru. La Piața Hurmuzachi, unde încrucișăturile sunt și ele făcute praf (pe liniile 1,10) vatmanii încetinesc doar cu primul boghiu, apoi accelerează. E ciudat că am observat și că la Bucur LF vatmanii încetinesc foarte mult când trec peste ele, dar la V3A-93/V3A-93-CH-PPC nu încetinesc foarte mult.
Am observat și eu același lucru. La Piața Hurmuzachi, unde încrucișăturile sunt și ele făcute praf (pe liniile 1,10) vatmanii încetinesc doar cu primul boghiu, apoi accelerează. E ciudat că am observat și că la Bucur LF vatmanii încetinesc foarte mult când trec peste ele, dar la V3A-93/V3A-93-CH-PPC nu încetinesc foarte mult.
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
ByOnu
Poate sa aiba legatura mai mult cu trecerea, fara probleme, a pantografului peste piesele speciale de retea.
E doar o presupunere.
Poate sa aiba legatura mai mult cu trecerea, fara probleme, a pantografului peste piesele speciale de retea.
E doar o presupunere.
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
idk_vlad
Cu ocazia desfășurării Legal Half Marathon pe Bulevardul Unirii, între Piața Alba Iulia și Piața Unirii, liniile 104,116,117,123,133,312,313 și 323 au circulat pe trasee deviate/scurtate. Organizarea a fost una oribilă, pe linia 104, șoferii nu știau exact ce să facă la Piața Hurmuzachi, ba efectuau stația altundeva față de Info TB, ba intrau în pasajul Piața Muncii, etc, iar pe linia 123, cu toate că pe Info TB nu arăta ca și cum autobuzele ar efectua stații, în viața reală, aceștia opreau în stațiile liniei 104 (pe segmentul comun).
Atașez mai jos o poză cu linia 133 deviată:
Mercedes-Benz Citaro Hybrid #7064 - Linia 133 - Strada Delea Nouă
Cu ocazia desfășurării Legal Half Marathon pe Bulevardul Unirii, între Piața Alba Iulia și Piața Unirii, liniile 104,116,117,123,133,312,313 și 323 au circulat pe trasee deviate/scurtate. Organizarea a fost una oribilă, pe linia 104, șoferii nu știau exact ce să facă la Piața Hurmuzachi, ba efectuau stația altundeva față de Info TB, ba intrau în pasajul Piața Muncii, etc, iar pe linia 123, cu toate că pe Info TB nu arăta ca și cum autobuzele ar efectua stații, în viața reală, aceștia opreau în stațiile liniei 104 (pe segmentul comun).
Atașez mai jos o poză cu linia 133 deviată:
Mercedes-Benz Citaro Hybrid #7064 - Linia 133 - Strada Delea Nouă
7064.png (1.65 MB; downloaded 3233 times)
- cosmindaniel
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
cosmindaniel
Salut! Am și eu mică curiozitate, este chiar atît de greu să aranjezi niște trasee ok în timpul unui eveniment? Nu mă înțelegeți greșit, n-am nici o problemă cu evenimentul de azi, ci cu organizarea de la STB. În jurul orei 12:15 am ajuns in stația Piața Presei pentru a lua 335 pînă la complex comercial Băneasa, după aceea am aflat că e deviat. Am zis, aia e, apoi am văzut că vine un 783 care a oprit în stația respectivă după ce mulți au strigat la șofer să oprească în stație. Am zis ok, îl iau pînă la Aeroport Băneasa și mă reorientez (iau 131, 330, 335 sau 361), dar cînd ajunge în jurul pasajului Băneasa, șoferul face dreapta pe Bd. Aerogării, ca și cum ar merge spre centru. În întîrziere, ajunsesem deja în preajma stației Apicola și îl întreb pe șofer care este prima stație. El îmi răspunde "pai unde vrei să cobori?" și m-a lăsat să cobor acolo. (Păcat că nu am ținut minte numărul de parc)
În concluzie, chiar atît de greu este ca un autobuz să își respecte traseul sau măcar călătorii sa fie informați?
Salut! Am și eu mică curiozitate, este chiar atît de greu să aranjezi niște trasee ok în timpul unui eveniment? Nu mă înțelegeți greșit, n-am nici o problemă cu evenimentul de azi, ci cu organizarea de la STB. În jurul orei 12:15 am ajuns in stația Piața Presei pentru a lua 335 pînă la complex comercial Băneasa, după aceea am aflat că e deviat. Am zis, aia e, apoi am văzut că vine un 783 care a oprit în stația respectivă după ce mulți au strigat la șofer să oprească în stație. Am zis ok, îl iau pînă la Aeroport Băneasa și mă reorientez (iau 131, 330, 335 sau 361), dar cînd ajunge în jurul pasajului Băneasa, șoferul face dreapta pe Bd. Aerogării, ca și cum ar merge spre centru. În întîrziere, ajunsesem deja în preajma stației Apicola și îl întreb pe șofer care este prima stație. El îmi răspunde "pai unde vrei să cobori?" și m-a lăsat să cobor acolo. (Păcat că nu am ținut minte numărul de parc)
În concluzie, chiar atît de greu este ca un autobuz să își respecte traseul sau măcar călătorii sa fie informați?
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
cris_m
Toate devierile astea sunt facute intr-o bataie de joc maxima, pe aplicatie doar unele trasee au statiile desenate (104 da si 123 nu de exemplu), altele au statii lipsa (331 nu avea in Pasaj Victoria, 381 da) etc. Ce ma deranjeaza in mod deosebit este abordarea "e doar pentru cateva ore, nu deranjeaza pe nimeni". Ba tocmai ca deranjeaza, atat devierile (pe mine cel putin), cat mai ales informarea ultra mega proasta.
Toate devierile astea sunt facute intr-o bataie de joc maxima, pe aplicatie doar unele trasee au statiile desenate (104 da si 123 nu de exemplu), altele au statii lipsa (331 nu avea in Pasaj Victoria, 381 da) etc. Ce ma deranjeaza in mod deosebit este abordarea "e doar pentru cateva ore, nu deranjeaza pe nimeni". Ba tocmai ca deranjeaza, atat devierile (pe mine cel putin), cat mai ales informarea ultra mega proasta.
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
WT_fan06
Tocmai când vine vorba de situațiile temporare ce apar mai mult sau mai puțin subit îți dai seama de calitatea, competența și profesionalismul managementului transportului public...
Dar noi nu știm nici să pictăm liniile care trebuie pe plăcuță...
Tocmai când vine vorba de situațiile temporare ce apar mai mult sau mai puțin subit îți dai seama de calitatea, competența și profesionalismul managementului transportului public...
Dar noi nu știm nici să pictăm liniile care trebuie pe plăcuță...

-
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
sorin.niculescu_
Salutare! A apucat să facă cineva vreun videoclip sau vreo poză în timpul devierilor cu vehiculele STB?
Salutare! A apucat să facă cineva vreun videoclip sau vreo poză în timpul devierilor cu vehiculele STB?
-
- Vlad V
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Vlad V
Salutare,
De curând m-am mutat in zona Rm. Sarat - Dristor și am văzut că în trecut pe aici trecea un autobuz 181 cu ceva probleme in a circula rapid. Mă gândeam să fac o petiție, sesizare sau ceva, pentru că o liniște STB sa treacă pe Rm Vâlcea sau Rm Sărat pentru că sunt multe locuințe acolo și acces relativ greoi la transport. Credeți că aș avea șanse?
Salutare,
De curând m-am mutat in zona Rm. Sarat - Dristor și am văzut că în trecut pe aici trecea un autobuz 181 cu ceva probleme in a circula rapid. Mă gândeam să fac o petiție, sesizare sau ceva, pentru că o liniște STB sa treacă pe Rm Vâlcea sau Rm Sărat pentru că sunt multe locuințe acolo și acces relativ greoi la transport. Credeți că aș avea șanse?
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
cris_m
Linia ar fi utila intr-adevar, problema majora va fi cu statiile. Inteleg ca exista deja probleme cu avizele pentru statiile altor linii existente din Sectorul 3, iar un 181 fara statii unde e nevoie e cam degeaba...
Linia ar fi utila intr-adevar, problema majora va fi cu statiile. Inteleg ca exista deja probleme cu avizele pentru statiile altor linii existente din Sectorul 3, iar un 181 fara statii unde e nevoie e cam degeaba...
-
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
sorin.niculescu_
Are cineva idee dacă autobuzele 368 și 385 au stație în terminalul „Valea Oltului”? Întreb asta pentru că observ, atât pe Google Maps, cât și pe InfoTB, faptul că, practic, nu există conexiune 105-368-385 la „Valea Oltului”, ci doar pe hârtie, acestea având stațiile terminus înainte de terminalul propriu-zis, acolo unde întorc autobuzele.
Are cineva idee dacă autobuzele 368 și 385 au stație în terminalul „Valea Oltului”? Întreb asta pentru că observ, atât pe Google Maps, cât și pe InfoTB, faptul că, practic, nu există conexiune 105-368-385 la „Valea Oltului”, ci doar pe hârtie, acestea având stațiile terminus înainte de terminalul propriu-zis, acolo unde întorc autobuzele.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination