Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1465957 views
📖 Pagination options
- Aron
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Aron
Cu ocazia blocarii liniior de tramvai 10, 11 si 25 pe Sos. Progresului. Stb a infiintat o linie naveta de autobuze intre Banu Manta si Piata Danny Huwe. Cat am stat in trafic pe Doina Cornea/ Paul Teodorescu, am remarcat un hybrid care avea afisaul " 25 Linie Naveta", un Otokar cu afisajul "Linie Naveta" si un E4 #4927 cu foaie in geam scris 611. Am mai remarcat faptul ca hybridul si otokarul au circulat pe carosabil pe cand #4927 pe calea de rulare a tramvaielor. Nu am reusit sa vad in schimb prin ce loc a reintrat #4927 pe partea carosabila, vazand doar cum a efectuat statia Pod Grozavesti, comun cu 10, 11. Dar cu ocazia asta remarc necesitatea intrducerii linie 105 pe acest culoar, personal facand 30 de minute de la intersectia Bd. Timisoara cu Doina Cornea pana la Pod Grozavesti, astel m-am intersectat cu #4927 de 2 ori. O data cand efectua virajul la stanga pe Bd. Timisoara dinspre Apaca, si a doua oara cand a trecut glont pe langa mine in dreptul universitati ecologice.
Cu ocazia blocarii liniior de tramvai 10, 11 si 25 pe Sos. Progresului. Stb a infiintat o linie naveta de autobuze intre Banu Manta si Piata Danny Huwe. Cat am stat in trafic pe Doina Cornea/ Paul Teodorescu, am remarcat un hybrid care avea afisaul " 25 Linie Naveta", un Otokar cu afisajul "Linie Naveta" si un E4 #4927 cu foaie in geam scris 611. Am mai remarcat faptul ca hybridul si otokarul au circulat pe carosabil pe cand #4927 pe calea de rulare a tramvaielor. Nu am reusit sa vad in schimb prin ce loc a reintrat #4927 pe partea carosabila, vazand doar cum a efectuat statia Pod Grozavesti, comun cu 10, 11. Dar cu ocazia asta remarc necesitatea intrducerii linie 105 pe acest culoar, personal facand 30 de minute de la intersectia Bd. Timisoara cu Doina Cornea pana la Pod Grozavesti, astel m-am intersectat cu #4927 de 2 ori. O data cand efectua virajul la stanga pe Bd. Timisoara dinspre Apaca, si a doua oara cand a trecut glont pe langa mine in dreptul universitati ecologice.
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
TrainWrecker
Si eu l-am zarit pe Otokarul cu afisajul "Linie Naveta" de diminata la ora 8, stationase putin la Gara Basarab, dupa care a luat-o catre Doina Cornea.
Si eu l-am zarit pe Otokarul cu afisajul "Linie Naveta" de diminata la ora 8, stationase putin la Gara Basarab, dupa care a luat-o catre Doina Cornea.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Chev Celios
A fost o actiune pe tara a celor de la Politia Rutiera, care au verificat cu alcooltestul soferii de transport persoane.
A fost o actiune pe tara a celor de la Politia Rutiera, care au verificat cu alcooltestul soferii de transport persoane.
- Bogdan Ciorascu
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Bogdan Ciorascu
246 putea fi deviat prin sat pe la Catelu, stanga la pod pe Centura si dreapta la pod pe A2.
Adevarat cine a zis ca ala care face traseele/devierile nu a iesit in viata lui din birou.
246 putea fi deviat prin sat pe la Catelu, stanga la pod pe Centura si dreapta la pod pe A2.
Adevarat cine a zis ca ala care face traseele/devierile nu a iesit in viata lui din birou.
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
georgica2704
Autobuzele liniilor 122 și 222 circulă pe traseu prelungit cu circa 500 de metri, pe Prelungirea Ghencea, până la sensul giratoriu de la Cartier Dimri. Cauza: interzicerea virajului la stânga din Prelungirea Ghencea, pe sensul spre Cartier Latin.
Autobuzele liniilor 122 și 222 circulă pe traseu prelungit cu circa 500 de metri, pe Prelungirea Ghencea, până la sensul giratoriu de la Cartier Dimri. Cauza: interzicerea virajului la stânga din Prelungirea Ghencea, pe sensul spre Cartier Latin.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
cris_m
De ce sa ia tot traficul de pe centura cand poate sa mearga asa cum e acum si asta e (dat fiind caracterul temporar)?
Bogdan Ciorascu wrote here:
246 putea fi deviat prin sat pe la Catelu, stanga la pod pe Centura si dreapta la pod pe A2.
Adevarat cine a zis ca ala care face traseele/devierile nu a iesit in viata lui din birou.
De ce sa ia tot traficul de pe centura cand poate sa mearga asa cum e acum si asta e (dat fiind caracterul temporar)?
- cosmindaniel
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
cosmindaniel
Salutări, am o curiozitate. Știu că anul trecut sau anul acesta linia 323 fusese extinsă de la Timpuri Noi, la Piața Unirii pe Bulevardul Mircea Vodă și știu că a fost o bucurie la acea vreme pentru utilizatorii de aici să fie în sfîrșit o linie pe bulevardul acela. De ce a durat atît de mult aducerea unei linii pe acel tronson?
Salutări, am o curiozitate. Știu că anul trecut sau anul acesta linia 323 fusese extinsă de la Timpuri Noi, la Piața Unirii pe Bulevardul Mircea Vodă și știu că a fost o bucurie la acea vreme pentru utilizatorii de aici să fie în sfîrșit o linie pe bulevardul acela. De ce a durat atît de mult aducerea unei linii pe acel tronson?
- alexandru_gr
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
alexandru_gr
Am vazut recent poza cu schimbările ce vor interveni de pe data de 1 decembrie aferente liniilor 185 și 302.
După părerea mea era mult mai usor sa il duca pe 185 pana la Fortuna Residence decât ce au gandit ei.
Am vazut recent poza cu schimbările ce vor interveni de pe data de 1 decembrie aferente liniilor 185 și 302.
După părerea mea era mult mai usor sa il duca pe 185 pana la Fortuna Residence decât ce au gandit ei.
- cosmindaniel
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
cosmindaniel
Sunt destul de sigur că au făcut treaba asta pentru că vai doamne ies din oraș și trebuie să fie linie regionala
Sunt destul de sigur că au făcut treaba asta pentru că vai doamne ies din oraș și trebuie să fie linie regionala
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
andrei11
Şi 253 iese din oraş. Se pune sau nu se pune ?
Şi 253 iese din oraş. Se pune sau nu se pune ?
- alexandru_gr
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
alexandru_gr
Sunt și alte linii care ies din oraș (138,178,343 etc.) deci nu cred că asta a fost logica.
Sunt și alte linii care ies din oraș (138,178,343 etc.) deci nu cred că asta a fost logica.
- STB Spotting 21
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
STB Spotting 21
Pe langa asta, 185 si 302 nu ies deja in Ilfov cu traseele actuale?
Pe langa asta, 185 si 302 nu ies deja in Ilfov cu traseele actuale?
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
reiny2000
Ba da. În prezent cam 1/5 din oamenii care folosesc 185 coboară/urcă la Cimitirul Ghencea 3 sau la Lavei. Dimineața spre stadion și seara spre Ilfov autobuzele sunt pline, uneori nu au loc oamenii să se mai urce.
Probabil au vrut să separe călătorii care merg până în Bragadiru de cei care merg câteva stații și rămân în București, mai ales dacă insistă să folosească autobuze de 10 metri.
Ba da. În prezent cam 1/5 din oamenii care folosesc 185 coboară/urcă la Cimitirul Ghencea 3 sau la Lavei. Dimineața spre stadion și seara spre Ilfov autobuzele sunt pline, uneori nu au loc oamenii să se mai urce.
Probabil au vrut să separe călătorii care merg până în Bragadiru de cei care merg câteva stații și rămân în București, mai ales dacă insistă să folosească autobuze de 10 metri.
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
BGP2597
Nu cred că mai are vreo relevanță dacă ies sau nu în Ilfov, ținând seama că traseele sunt stabilite la nivelul TPBI.
Totuși, noua formulă nu e tocmai optimă, fiindcă se pierde legătura directă cu Ghencea pe care 185 o putea asigura dacă s-ar fi prelungit la Fortuna. Înțeleg că noul 485 e rutat așa încât să asigure legătură cu M5 la Râul Doamnei și cu 41 la parc, dar se pierde legătura spre centru cu 47.
Altfel, noul 484 asigură legături bune la Depoul Alexandria, atat cu 96, cât și cu 226 care acoperă restul traseului lui 302 până la 13 Septembrie.
Nu cred că mai are vreo relevanță dacă ies sau nu în Ilfov, ținând seama că traseele sunt stabilite la nivelul TPBI.
Totuși, noua formulă nu e tocmai optimă, fiindcă se pierde legătura directă cu Ghencea pe care 185 o putea asigura dacă s-ar fi prelungit la Fortuna. Înțeleg că noul 485 e rutat așa încât să asigure legătură cu M5 la Râul Doamnei și cu 41 la parc, dar se pierde legătura spre centru cu 47.
Altfel, noul 484 asigură legături bune la Depoul Alexandria, atat cu 96, cât și cu 226 care acoperă restul traseului lui 302 până la 13 Septembrie.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination