Topic: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
862 posts, 256282 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
bercenicity
Botul la BM2/21 nu mai corespunde cu ultimele standarde de crash managment - la trenurile mai noi avem acele tampoane anti-telescopare mai lungi. Bombardierele le au scurte, mult mai discrete.
valy wrote here:
Mie unul chiar îmi place această standardizare. E ceva unic și uniform. Totuși mi-ar fi plăcut atât la BM4 cât și la BM3 să aibă acele capace mai late in capătul vagoanelor și botul ceva mai lat asemeni BM2/21
Botul la BM2/21 nu mai corespunde cu ultimele standarde de crash managment - la trenurile mai noi avem acele tampoane anti-telescopare mai lungi. Bombardierele le au scurte, mult mai discrete.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
punmeister
Chiar si asa se poate adapta botul de BM2 la normele TSI actuale fara sa fie alterat designul. Ceva in stilul ramelor seria 6000 din Barcelona.
bercenicity wrote here:valy wrote here:
Mie unul chiar îmi place această standardizare. E ceva unic și uniform. Totuși mi-ar fi plăcut atât la BM4 cât și la BM3 să aibă acele capace mai late in capătul vagoanelor și botul ceva mai lat asemeni BM2/21
Botul la BM2/21 nu mai corespunde cu ultimele standarde de crash managment - la trenurile mai noi avem acele tampoane anti-telescopare mai lungi. Bombardierele le au scurte, mult mai discrete.
Chiar si asa se poate adapta botul de BM2 la normele TSI actuale fara sa fie alterat designul. Ceva in stilul ramelor seria 6000 din Barcelona.
1[4].jpg (76.55 KB; downloaded 3306 times)
- thatspongy
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
thatspongy
Destul de recent, 1402 Giurgiu a fost pornit in hala de parcare Berceni, din cate se poate observa, pe afisajul lateral se poate observa o data?
Destul de recent, 1402 Giurgiu a fost pornit in hala de parcare Berceni, din cate se poate observa, pe afisajul lateral se poate observa o data?
1402 Pornit
image_2024-05-19_125758332.png (144.88 KB; downloaded 2247 times)
- punmeister
-
Posted:
-
- Mihaidraghici
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
Mihaidraghici
Inca de pe 1 mai au inceput testele statice, prin conectarea trenului la tensiune fir aerian. Cu putin noroc se pot surprinde probele la usi. Interesante totusi sunetele de deschidere/ inchidere, similare cu cele folosite pe clasa 345 ce ruleaza pe Elizabeth Line din Londra.
thatspongy wrote here:
Destul de recent, 1402 Giurgiu a fost pornit in hala de parcare Berceni, din cate se poate observa, pe afisajul lateral se poate observa o data?
Inca de pe 1 mai au inceput testele statice, prin conectarea trenului la tensiune fir aerian. Cu putin noroc se pot surprinde probele la usi. Interesante totusi sunetele de deschidere/ inchidere, similare cu cele folosite pe clasa 345 ce ruleaza pe Elizabeth Line din Londra.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
punmeister
Chime-ul acela incepe sa devina din ce in ce mai standard. Cam toate ramele noi de S-Bahn in toata Germania au la fel.
Si da, se observa ca au luat masca din fibra de sticla din zona usii. Ca fapt divers sunt facute de catre Wabtec din informatiile mele.
Chime-ul acela incepe sa devina din ce in ce mai standard. Cam toate ramele noi de S-Bahn in toata Germania au la fel.
Si da, se observa ca au luat masca din fibra de sticla din zona usii. Ca fapt divers sunt facute de catre Wabtec din informatiile mele.
- Pavlov195
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
Pavlov195
Inclusiv pe tramvaiele Pesa din Iași și Craiova este folosit acest chime. Din ce observ, cam tot ce înseamnă vehicul pe șine în Europa folosește suntele acestea.
Chime-ul acela incepe sa devina din ce in ce mai standard.
Inclusiv pe tramvaiele Pesa din Iași și Craiova este folosit acest chime. Din ce observ, cam tot ce înseamnă vehicul pe șine în Europa folosește suntele acestea.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
punmeister
Depinde de operator daca ce aveau inainte sunt conforme cu normele ERA/UIC.
Depinde de operator daca ce aveau inainte sunt conforme cu normele ERA/UIC.
- Mihaidraghici
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
Mihaidraghici
Iar legat de anunturile vocale, sunt aceleasi (nu cred ca exista vreun dubiu despre treaba asta), dar cu sonorizare mai buna, comparativ cu cele de pe ramele CAF.
Iar legat de anunturile vocale, sunt aceleasi (nu cred ca exista vreun dubiu despre treaba asta), dar cu sonorizare mai buna, comparativ cu cele de pe ramele CAF.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
punmeister
CAF oricum aveau sonorizare foarte buna. BM2/BM21 in schimb nu, dar asta este evident o limitare a vremurilor de atunci.
CAF oricum aveau sonorizare foarte buna. BM2/BM21 in schimb nu, dar asta este evident o limitare a vremurilor de atunci.
- AndreyCFR
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
AndreyCFR
Sunt curios daca anunțurile for fi iar repetate la intrarea in stație, exact ca la CAF, sau avem un singur anunț la plecarea din stație.
Totodată, avem o înregistrare audio/video cu secventa de închidere-deschidere uși la BM4?
Sunt curios daca anunțurile for fi iar repetate la intrarea in stație, exact ca la CAF, sau avem un singur anunț la plecarea din stație.
Totodată, avem o înregistrare audio/video cu secventa de închidere-deschidere uși la BM4?
- thatspongy
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
thatspongy
Nu am gasit nici o inregistrare cu inchiderea si deschiderea usilor la BM4, dar sunt curios cum suna motorul de tractiune.
Nu am gasit nici o inregistrare cu inchiderea si deschiderea usilor la BM4, dar sunt curios cum suna motorul de tractiune.
- AndreyCFR
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
AndreyCFR
Depinde cu ce sistem de tractiune au venit (Optonix sau Mitrac). Daca este vorba de Optonix, posibil sa sune precum ramele S7/8000 din Barcelona sau cele din Sydney, iar daca este vorba de Mitrac, ca modelul C30 din Stockholm sau R151 din Singapore.
Depinde cu ce sistem de tractiune au venit (Optonix sau Mitrac). Daca este vorba de Optonix, posibil sa sune precum ramele S7/8000 din Barcelona sau cele din Sydney, iar daca este vorba de Mitrac, ca modelul C30 din Stockholm sau R151 din Singapore.
📖 Pagination options