Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
703 posts, 172704 views
📖 Pagination options
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
zapacitu
Metroul circula cu precizie de cateva minute fata de programul afisat in marea majoritate a timpului. Am inteles ca au fost vara asta niste sincope, insa ani de zile ori prindeam la fara 5 ori la fix. Cred ca de 2-3 ori in 7 ani am avut surprize, exceptie perioadele de greva. Si te duce mai peste tot. Oarecum similar (dar ceva mai haotic) sunt liniile speciale cu "green track", ce merg foarte bine adesea, desi precizia lor e stirbita de intersectii sau sectoare fara protectie antibizonica. Erau si 21, 1 si 10 pe acelasi principiu, insa de cand au bagat autobuze pe acolo (in special la 21!), e maxim de haos.
Metroul circula cu precizie de cateva minute fata de programul afisat in marea majoritate a timpului. Am inteles ca au fost vara asta niste sincope, insa ani de zile ori prindeam la fara 5 ori la fix. Cred ca de 2-3 ori in 7 ani am avut surprize, exceptie perioadele de greva. Si te duce mai peste tot. Oarecum similar (dar ceva mai haotic) sunt liniile speciale cu "green track", ce merg foarte bine adesea, desi precizia lor e stirbita de intersectii sau sectoare fara protectie antibizonica. Erau si 21, 1 si 10 pe acelasi principiu, insa de cand au bagat autobuze pe acolo (in special la 21!), e maxim de haos.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
Nope, 21 merge foarte bine. Ceva mai dificil ( nesemificativ ), dar foarte bine.
Nope, 21 merge foarte bine. Ceva mai dificil ( nesemificativ ), dar foarte bine.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
Iar autobuzele pe linia de tramvai distrug rapid infrastructura caii de rulare pe sina, care e si cea mai scumpa si mai greu de reparat!
Iar autobuzele pe linia de tramvai distrug rapid infrastructura caii de rulare pe sina, care e si cea mai scumpa si mai greu de reparat!
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
TrainWrecker
Autobuzele nu distrug atat de mult calea de rulare (sina) in comparatie cu cat o fac cu asfaltul de pe el, doar uitate la asfaltul de pe Banu Manta- Iancului de pe linia lui 1, e plin de gropi, denivelari, guri de canal rupte de greutatea autobuzelor... eram ok mersul lui 182 sau 330 pe calea de rulare dar si 335... e prea mult stres pus pe asfaltul acela care a fost turnat in 2007.
Autobuzele nu distrug atat de mult calea de rulare (sina) in comparatie cu cat o fac cu asfaltul de pe el, doar uitate la asfaltul de pe Banu Manta- Iancului de pe linia lui 1, e plin de gropi, denivelari, guri de canal rupte de greutatea autobuzelor... eram ok mersul lui 182 sau 330 pe calea de rulare dar si 335... e prea mult stres pus pe asfaltul acela care a fost turnat in 2007.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
M-am exprimat eu neclar, e vorba de calea de rulare de sub sina…infrastructura caii, sina e suprastructura.
M-am exprimat eu neclar, e vorba de calea de rulare de sub sina…infrastructura caii, sina e suprastructura.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Chev Celios
La cat beton si cat de bine au facut fundatiile la modernizarea liniilor 21,34, fac fata cu brio autobuzelor. Problema ramane stratul de asfalt care incepe sa se ridice pe langa sina si ajunge sa fie taiat de rotile tramvaiului.
La cat beton si cat de bine au facut fundatiile la modernizarea liniilor 21,34, fac fata cu brio autobuzelor. Problema ramane stratul de asfalt care incepe sa se ridice pe langa sina si ajunge sa fie taiat de rotile tramvaiului.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
shoppy
Nu cred ca o sa distruga nici fundatia de beton nici prinderile sinei, insa orice material care face contact cu sina de fier o sa se tot distruga orice i-ai face, nu conteaza ca este asfalt, smoala, mastic, beton sau cauciuc, discontinuitatea creata de sina de fier o sa ajunga mereu sa-l distruga.
Nu cred ca o sa distruga nici fundatia de beton nici prinderile sinei, insa orice material care face contact cu sina de fier o sa se tot distruga orice i-ai face, nu conteaza ca este asfalt, smoala, mastic, beton sau cauciuc, discontinuitatea creata de sina de fier o sa ajunga mereu sa-l distruga.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
cris_m
Dar la altii cum se poate domne' sa circule autobuzele fara sa se deformeze asfaltul si la noi mereu e cu "NU"?!
Este foarte bine cum s-a procedat, linia aia statea blocata nejustificat in trafic, fluxul fiind preluat de 330 care mergea mai repede pe linia de tramvai... Ti-o spun eu care merg relativ des cu aceste linii.
Dar la altii cum se poate domne' sa circule autobuzele fara sa se deformeze asfaltul si la noi mereu e cu "NU"?!
TrainWrecker wrote here:
eram ok mersul lui 182 sau 330 pe calea de rulare dar si 335... e prea mult stres pus pe asfaltul acela care a fust turnat in 2007.
Este foarte bine cum s-a procedat, linia aia statea blocata nejustificat in trafic, fluxul fiind preluat de 330 care mergea mai repede pe linia de tramvai... Ti-o spun eu care merg relativ des cu aceste linii.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
shoppy
Dar la altii cum se poate domne' sa circule autobuzele fara sa se deformeze asfaltul si la noi mereu e cu "NU"?!De exemplu...
- alliens
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
alliens
imi vin rapid doua exemple in minte: Praga (tramvai+autobuz) si Zurich (tramvai+troleibuz)
imi vin rapid doua exemple in minte: Praga (tramvai+autobuz) si Zurich (tramvai+troleibuz)
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Costin
Raspunsul ca "altii" fac mentenanta la timp si au interventii preventive. Nu de alta, dar si in Oslo sunt multe zone unde tramvaiul imparte calea cu autobuze si unele zone sunt intr-o stare mai proasta decat in Bucuresti
Raspunsul ca "altii" fac mentenanta la timp si au interventii preventive. Nu de alta, dar si in Oslo sunt multe zone unde tramvaiul imparte calea cu autobuze si unele zone sunt intr-o stare mai proasta decat in Bucuresti
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
1689
+ Darmstadt / Frankfurt / Duesseldorf
+ Amsterdam (bine, acolo e aproape imposibil sa nu se suprapuna calea de rulare...)
(toate tramvai + autobuz)
shoppy wrote here:Dar la altii cum se poate domne' sa circule autobuzele fara sa se deformeze asfaltul si la noi mereu e cu "NU"?!De exemplu...
+ Darmstadt / Frankfurt / Duesseldorf
+ Amsterdam (bine, acolo e aproape imposibil sa nu se suprapuna calea de rulare...)
(toate tramvai + autobuz)
- aztec
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
aztec
Altii stiu sa faca si intersectii cu linii de tramvai fara sa iti dai seama ca treci peste.
La noi e ca la intersectile cu CF. Ca nici alea nu stim
In abele cazuri, sunt folosite ca speed bumps.
Altii stiu sa faca si intersectii cu linii de tramvai fara sa iti dai seama ca treci peste.
La noi e ca la intersectile cu CF. Ca nici alea nu stim
In abele cazuri, sunt folosite ca speed bumps.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
orex
La noi, in Bucuresti, intrucat, spre exemplu, la Timisoara exista portiuni ale caii de rulare a tramvaiului modernizate, care sunt, fest, la nivelul strazii, ca la Viena!
La noi, in Bucuresti, intrucat, spre exemplu, la Timisoara exista portiuni ale caii de rulare a tramvaiului modernizate, care sunt, fest, la nivelul strazii, ca la Viena!
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Doina Cornea și pe Bd. Paul Teodorescu (FINALIZAT octombrie 2022)
•
Choose destination