Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: ARHIVĂ: Știri din București (2015-2020)

1780 posts, 802284 views
 
Go to page:  1  ... 39 40 41 42 43 44 45  ... 128
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri din Bucuresti zapacitu

Corect. La ora actuala marii furnizor deja instaleaza hotspot-uri gratuite pentru abonatii lor. Orange a impanzit centrul de PassPoint-uri pe care nu se contorizeaza traficul de abonament. Cam de la orice punct de-al lor de prezenta se poate instala un astfel de serviciu si am prins destul de des WiFiuri din astea din autobuz in timp ce eram oprit langa ceva cafenea.

LE: Abia astept sa vad niste tramvaie cu podele pe sfert mancate de rugina, cu panoul de sigurante descoperit insa cu acoperire WiFi. E cam ca o mancare sofisticata frantuzeasca servita in farfurii nespalate de la Revolutie.

 


Re: Stiri din Bucuresti punmeister

Plus de asta, mai toti acum au un abonament sau o optiune la cartela cu peste 2GB de trafic 4G lunar, sa nu mai zic de aia care au flagship-uri, ca ei au net 4G din plin la abonamentele lor de 40-50 de euro.

 


Re: Stiri din Bucuresti cris_m

Nu trebuie sa platesti o avere ca sa ai net gârlă. Eu de exemplu, nu intru in aceasta categorie :mrgreen:

 


Re: Stiri din Bucuresti Florinds

shoppy wrote:
Ideea era buna daca era acuma 2-3 ani, astazi nu cred ca mai sta careva sa vaneze wifi gratis.

Exact, eu am dezactivat wi-fi ca sa nu imi mai consume baterie... Am portat nr. din Vodafone pentru 17 lei/luna la Digi...

 


Re: Stiri din Bucuresti abc_XC

Primarul General, Gabriela Firea: PMB face pasi importanti pentru cresterea calitatii serviciului public de transport!

La propunerea Primarului General, Gabriela Firea, Consiliul General al Municipiului Bucuresti a aprobat in sedinta de ieri doua proiecte de de hotarare care au ca scop cresterea calitatii transportului public din Capitala.

Unul dintre proiecte se refera la introducerea de „internet wirless pentru calatori in vehiculele RATB”, iar cel de-al doilea  imputerniceste Regia de Transport Bucuresti sa analizeze posibilitatea implementarii pe flota de vehicule a unui sistem de informare a calatorilor in timp real  cu privire la traseele RATB si timpii estimati de asteptare in statie.  

Sursa: http://www.pmb.ro/pmb/comunicate/presa_com.php?msj=6504
Eu unul am impresia ca primaria face toate lucrurile pe dos. Daca tot se lauda cu cresterea calitatii serviciului public poate ar fi trebuit sa inceapa cu sistemul acela de informare in timp real al calatorilor, care chiar ar fi fost util, nu cu internetul. Calatorul din mine ar fi mult mai multumit daca ar fi putina curatenie in mijloacele de transport in comun si cineva ar spala si interiorul, daca nu as mai astepta 15-20 de minute dupa un tramvai fantoma, daca vara ar fi aer conditionat, fara aglomeratie, etc.

 


Re: Stiri din Bucuresti survola

Poate daca legi fiecare vehicul la internet o să fie mai ușor să le determini poziția,  viteza, si să estimezi timpul rămas pana in stația următoare.

 


Re: Stiri din Bucuresti Cristy

Primaria Capitalei a finalizat lista bulevardelor pe care ar urma sa implementeze benzi unice RATB. Urmeaza sa obtina aprobarile de la Politia Rutiera

Primaria Capitalei a finalizat lista bulevardelor pe care ar urma sa se implementeze benzi unice pentru tramvaie si autobuze, a declarat primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, pentru HotNews.ro. Aceasta spune ca proiectul urmeaza sa fie discutat cu Brigada de Politie Rutiera pentru aprobare. Printre bulevardele pe care Primaria Capitalei intentioneaza sa faca benzi unice pentru RATB se numara: bd. Aviatorilor, Sos. Kiseleff, bd. Magheru, Sos. Colentina bd. Decebal, bd. Tineretului si Drumul Taberei.

Pe benzile unice pot circula doar mijloacele de transport in comun, taxiurile si echipajele de interventie. Aceasta masura a fost implementate de majoritatea capitalelor europene pentru a imbunatati transportul public. Astfel, tramvaiele, troleibuzele si autobuzele nu mai stau blocate intrafic, ci au prioritate.

Primaria Capitalei vrea sa implementeze banda  unica pentru autobuz si troleibuz pe urmatoarele artere:

- Sos. Bucuresti-Ploiesti intre Bd. Aerogarii - Piata Presei LibereBd. Aerogarii - Piata Presei Libere

- Sos. Kiseleff intre Piata Presei Libere-Bd. C-tin Prezan

- Bd. Gh. Magheru intre Piata Romana- Str. C.A .Rosetti

- Str. N. Balcescu intre Str. C.A.Rosetti - Piata Universitatii

- Bd. Aerogarii intre Sos. Bucuresti-Ploiesti - Str. N. Caramfil

- Str. N. Caramfil intre Bd. Aerogarii - Sos. Pipera

- Bd. Aviatorilor intre Str. N. Caramfil - Piata Charles de Gaulle

- Sos. Colentina intre Bucur Obor- Str. Sportului

- Cal. Mosilor intre Bucur Obor- Bd. Carol I

- Sos. Iancului intre Sos. Mihai Bravu - Sos. Pantelimon

- Bd. Chisinau intre Sos. Pantelimon - Bd. N. Grigorescu

- Bd. N. Grigorescu intre Bd. Basarabia - Bd. Th. Pallady

- Bd. Unirii - Str. Traian - Piata Alba Iulia

- Bd. Decebal intre Piata Alba Iulia - Sos. Mihai Bravu

- Str. Baba Novac intre Sos. Mihai Bravu - Str. C-tin Brancusi

- Str. C-tin Brancusi intre Str. Baba Novac- Str. Lucretiu Patrascanu

- Str. Lucretiu Patrascanu intre Str. C-tin Brancusi - Bd Basarabia

- Splaiul Independentei intre Piata Unirii -Pod Eroilor

- Bd. D. Cantemir intre Piata Unirii- Cal. Serban Voda

- Bd. Tineretului intre Cal. Serban Voda - Cal. Vacarestilor

- Cal. Vacarestilor intre Bd. Tineretului - Piata Sudului

- Str. Nitu Vasile intre Piata Sudului - Bd. Al. Obregia

- Bd. AL Obregia intre Str. Nitu Vasile - Str. Tumu Magurele

- Drumul Taberei (ramura de nord) intre Str. Valea Ialomitei - Drumul Sarii

- Drumul Taberei (ramura de sud) intre Str. Valea Argesului - Str. Brasov

- Bd. luliu Maniu intre Grup Scolar Auto- Piata Leul

- Cal. Grivitei intre Bd. Ion Mihalache - Gara de Nord

- Bd. Ion Mihalache intre Cal. Grivitei -Piata Victoriei

- Bd. C-tin Prezan - intre Sos. Kiseleff - bd. Aviatorilor


Primaria Capitalei vrea sa implementeze cale unica de rulare pentru tramvai pe urmatoarele artere:

- Sos. Oltenitei  intre Romprim - Piata Eroii Revolutiei - 4,5 km

- Sos. Viilor intre  Piata Eroii Revolutiei-Str. Dr. Istrate - 1,0 km

- Str. Dr. Istrate intre Sos. Viilor-Sos. Progresului - 0,3 km

- Bd. Timisoara intre Sos. Progresului-Bd. Vasile Milea - 0,5 km

- Bd. Vasile Milea intre Bd. Timisoara-Pasajul Basarab - 1,8 km

- Bd. Iancu de Hunedoara intre Pasaj Victoria-Sos. Stefan cel Mare - 0,7 km

- Sos. Stefan cel Mare intre Bd. lancu de Hunedoara-Sos. Mihai Bravu - 2,1 km

- Sos. Mihai Bravu intre Sos. Stefan cel Mare-Cal. Vacaresti -5,6 km

- Cal. Vacaresti intre Sos. Mihai Bravu-Sos Oltenitei - 1,5 km

- Sos. Colentina intre Pasaj Colentina (cap linie 21)-Bucur Obor - 4,5 km

- Cal. Mosilor intre Bucur Obor-Bd. Carol I - 1,5 - km

http://www.hotnews.ro/stiri-administrat...utiera.htm

 


Re: Stiri din Bucuresti punmeister

Astfel, tramvaiele, troleibuzele si autobuzele nu mai stau blocate intrafic, ci au prioritate.

Vor avea prioritate si la semafor? Daca da, chiar e ceva.
Primaria Capitalei vrea sa implementeze cale unica de rulare pentru tramvai pe urmatoarele artere:

Deci sa inteleg ca Firea vrea aceste artere sa le faca cumva cu cale de rulare tip CF?

 


Re: Stiri din Bucuresti Cristy

Cred ca in cel mai bun caz se vor instala garduri ca sa nu patrunda masini. Totusi, eu ma astept sa vad clasicii stalpisori care sunt rupti de masini.

 


Re: Stiri din Bucuresti cris_m

Eu unul nu vad nimic despre Soseaua Stefan cel Mare si Mihai Bravu. Sa inteleg ca 330 si 335 merg şnur, dupa parerea PMB :?: :!:

 


Re: Stiri din Bucuresti BodoMinea

survola wrote:
Poate daca legi fiecare vehicul la internet o să fie mai ușor să le determini poziția,  viteza, si să estimezi timpul rămas pana in stația următoare.


Da, pe noi WiFi-ul nu prea ne mai atrage pentru că beneficiem de niște planuri de date destul de avantajoase rezultate din bătălia companiilor din telecom. Oricum, măsura nu e în niciun caz una rea sau o risipă - pentru străini, care nu au GB din abundență în roaming, conexiunea WiFi e o idee bună, și de asemenea se poate folosi și de către echipamentele îmbarcate pentru a oferi informații în timp real despre poziție și întârzieri, și nu în ultimul rând se pot procesa în timp real reîncărcările online ale cardurilor de transport. Un soft inteligent de genul „Waze pentru transportul în comun” ar putea oferi informații în vehicul, online dar ar putea oferi și șoferilor și dispeceratului informații pentru a optimiza dinamic graficele de circulație.

Dacă e făcut cât de cât cu cap, nu e deloc un lucru rău.

S-a mai pus problema de câteva ori referitor la implementarea unui astfel de sistem, deci nu a inventat doamna Firea (și nici noua ei administrație) apa caldă. Sistemul ăsta, nu neapărat de WiFi pentru călători dar de date în timp real ar fi trebuit să existe de ani buni în București, așa zisă capitală europeană, cum e în multe orașe europene și chiar alte orașe de la noi. Evident, nu e singurul capitol unde sunt în urmă și poate nici cel cu care trebuiau să înceapă (mentenanță / flotă / sincronizare semafoare / benzi dedicate / combaterea blatiștilor) dar informarea e o parte foarte importantă la care suntem deficitari (puțin spus) - nu avem afișaje, hărți, în multe vehicule afișajele și/sau anunțurile sunt eronate, nu sunt informații online (chiar și cele statice mai sunt greșite) etc...

Poate se apucă să și facă ceva, nu numai să dea comunicate.

 


Re: Stiri din Bucuresti alchimistul

Pacat ca 117 nu a fost mutat prin Uranus - 13 Septembrie - Libertatii - Unirii si s-ar fi realizat culoar unic pentru 32 de la Chirigiu la Unirii. De la inceput, din 2003. Cred ca puteau fi ingustate trotuarele si lasata o singura banda suficient de larga pentru autoturisme, separata cu bordura sau gard. Iar vehiculele cu latime mai mare sa aiba interdictie pe tronsonul respectiv. Trebuia luat "taurul" de coarne atunci si aveam un metrou usor complet. Iar daca ideea mea cu Regina Maria/Cosbuc pare SF, macar sa scoata dalele din zona Pietei Rahova, acolo chiar nu e nicio scuza pentru lipsa culoarului unic.

 


Re: Stiri din Bucuresti ByOnu

Deci, iar avem parte de aceasta stire postata din an in an.

Voi ati remarcat ca se vorbeste de banda separata pentru autobuze/troleibuze pe Mosilor si Colentina? Pentru tramvai inteleg (HEI! Dar nu este deja? Sau cum?) Pe Mosilor si pe mare parte din Colentina avem linie de tramvai + 2 benzi auto pe sens. Deci din 3 benzi pe sens (inluzand linia de tramvai asfaltata) 2 vor fi exclusiv RATB? Nu este cel putin ciudat? Daca este ceva ce detest la Bucuresti clar vorbim despre utilizarea masinii personale fara un motiv intemeiat (confortul nu este un motiv, nu pentru mine!), DAR zau ca este aiurea sa tii o banda ocupata toata ziua pentru 66 care circula la 30 de minute in cel mai bun caz.

Poate spun o prostie si imi merit critica, dar nu ar fi mai logica intr-un fel mutarea lui 66 pe centrul arterei, mai precis pe linia de tramvai? Daca tot avem linie asfaltata. Desigur, vorbim despre mutarea catenarei troleibuzului de pe banda 1 pe banda 2 (un fel de 2,5).

Studiind putin linia 66 si avand ca unitate de masura statia, ci nu km, din 18 statii avem:
6 statii se suprapune cu aproximativ 10 linii cumulate de troleibuz/autobuz (V. Parvan - Carol I) = 33%
10 statii se suprapune cu tramvaiul 21 (Carol I - Sportului) = 55%
2 statii se suprapune cu autobuzul 253 (Balotului - Spit Dundeni) = 11%

Pe bune, cum de a fost modernizata reteaua lui 66 de la Carol I spre N-E este un mister. Mi se pare o investitie proasta, in timp ce reteaua din Berceni si cea din centru centrului (cel putin Eroilor - Mosilor) sunt la pamant. Pe cat sunt de pline troleibuzele de pe 66, pe atat sunt de inutile. Solutia sanatoasa la cap era upgradarea lui 21 la metrou usor (pe segmentul Carol - Europa, iar pe Mosilor Vechi reglate semafoarele pentru avantajarea tramvaielor, oricum si acum se circula bine pe Mosilor vechi deci nu ar fi fost o problema) iar reteaua de troleibuz de pe Mosilor / Colentina desfiintata. Sincer sa fiu, in contextul actual in care 21 nu este m.u., vad oarecum si rostul lui 66.

 


Re: Stiri din Bucuresti Florinds

66 vine la 5 minute. La Universitate are cea mai buna frecventa intre toate troleibuzele, vin si cate doua goale deodata. Doar 77 vine mai repede decat 66 in Bucuresti. ;)

 


Go to page:  1  ... 39 40 41 42 43 44 45  ... 128
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2312 forum members have written 423412 posts in 5273 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use