Topic: Trenurile Bombardier Movia 346 (BM2/BM21)
992 posts, 391723 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
sab
Trenul BM2 1005-2005 Violeta circula in aceasta seara pe M1 cu luminile de pe o parte stinse (doar doua neoane pe vagon erau functionale pe acea parte). Din ce am vazut, problema era generala, nu doar in vagonul in care am fost eu. In plus, avea si ventilatia inchisa, semn ca nu "se simtea" prea bine...
Trenul BM2 1005-2005 Violeta circula in aceasta seara pe M1 cu luminile de pe o parte stinse (doar doua neoane pe vagon erau functionale pe acea parte). Din ce am vazut, problema era generala, nu doar in vagonul in care am fost eu. In plus, avea si ventilatia inchisa, semn ca nu "se simtea" prea bine...
IMG_20190325_174920.jpg (457.71 KB; downloaded 5277 times)
- subway guru
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
cris_m
sab wrote:Si azi dimineata a defilat la fel. Cel putin o semi-rama avea probleme cu lumina
Trenul BM2 1005-2005 Violeta circula in aceasta seara pe M1 cu luminile de pe o parte stinse (doar doua neoane pe vagon erau functionale pe acea parte). Din ce am vazut, problema era generala, nu doar in vagonul in care am fost eu. In plus, avea si ventilatia inchisa, semn ca nu "se simtea" prea bine...
- GPS
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
punmeister
1001-2001 Dalia in curs de livrare la Bucuresti, 18 februarie 2002:
1001-2001 Dalia in curs de livrare la Bucuresti, 18 februarie 2002:
art_12640.jpg (9.65 KB; downloaded 4756 times)
- zapacitu
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
punmeister
Si un render initial din Iunie 1999
Si un render initial din Iunie 1999
adtranz.jpg (67.23 KB; downloaded 4624 times)
bukarest_movia.jpg (15.08 KB; downloaded 4617 times)
- andrei11
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
punmeister
Aia era propunerea ADtranz de atunci, imediat dupa ce Metrorex a semnat contractul cu ei.
Aia era propunerea ADtranz de atunci, imediat dupa ce Metrorex a semnat contractul cu ei.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
zapacitu
Franta, Spania, Portugalia, Germania... chiar si la Londra ici-colo.
E mai comod, mai confortabil, dar capacitatea totala e mai mica deci nu e la fel de practic. Cel mai practic ar fi "toata lumea in picioare".
andrei11 wrote:
Aranjamentul acela al scaunelor ca la tren nu sunt practice deloc !
Franta, Spania, Portugalia, Germania... chiar si la Londra ici-colo.
E mai comod, mai confortabil, dar capacitatea totala e mai mica deci nu e la fel de practic. Cel mai practic ar fi "toata lumea in picioare".
- misterr
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
misterr
Iar la noi ar fi și mai practice vagoane cu etaj, s-ar dubla capacitatea... Ar trebui specificat de acum în caietele de sarcini!
Iar la noi ar fi și mai practice vagoane cu etaj, s-ar dubla capacitatea... Ar trebui specificat de acum în caietele de sarcini!
📖 Pagination options