Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1510458 views
📖 Pagination options
- WAYNEN
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
WAYNEN
Din punctul meu de vedere,aș fi păstrat linia 312 la ,,Piața de Gros" și aș fi reorientat linia 313 la „Platforma Comercială Arcade Berceni” pentru că se creează o legătură nouă și utilă între complexul comercial și Bulevardul Alexandru Obregia,care se află în mijlocul cartierului Berceni,în care se află o densitate mare a populației din acel cartier.
Din punctul meu de vedere,aș fi păstrat linia 312 la ,,Piața de Gros" și aș fi reorientat linia 313 la „Platforma Comercială Arcade Berceni” pentru că se creează o legătură nouă și utilă între complexul comercial și Bulevardul Alexandru Obregia,care se află în mijlocul cartierului Berceni,în care se află o densitate mare a populației din acel cartier.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
cris_m
1689 wrote here:Fix pe aleea de la intrarea in depou, au spatiu suficient.
Nu mi-e clar unde vor stationa autobuzele liniei 243 la Emil Racovita...
Pe aleea de intrare in Depoul Nitu Vasile ? In rond ? Pe Emil Racovita pe partea cu Circa 15 ? Pe sensul opus, in dreptul fostei fabrici de piine ?
La (minim) 45 de minute semi-cursa, trebuie sa aiba posibilitatea de a stationa la ambele capete.
- Axel
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
cris_m
Da, dar asa pierdeai suprapunerea de la Oltenitei pana la Aparatori. Unii s-au prins de schema si nu mai iau 102-ul.
Da, dar asa pierdeai suprapunerea de la Oltenitei pana la Aparatori. Unii s-au prins de schema si nu mai iau 102-ul.
- Axel
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Axel
Sincer si eu prefer 243-ul pe sensul spre Titan celalalt sens e cu surprize la INML....
Sincer si eu prefer 243-ul pe sensul spre Titan celalalt sens e cu surprize la INML....
- lykkelig.
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
lykkelig.
Iar revine prostia aia de 636 care îl dubleaza pe 243.
Pentru un traseu care este acoperit de o linie de autobuz .
Iar revine prostia aia de 636 care îl dubleaza pe 243.
Pentru un traseu care este acoperit de o linie de autobuz .
- TPB
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
TPB
Asta e, n-ai ce sa faci. Banuiesc ca pe 636 vor baga autobuze de 10m, Otokar.
Oricum, sunt multe linii STB care trebuie desfiintate / scurtate / lungite.
Asta e, n-ai ce sa faci. Banuiesc ca pe 636 vor baga autobuze de 10m, Otokar.
Oricum, sunt multe linii STB care trebuie desfiintate / scurtate / lungite.
- BIGRED1984
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
BIGRED1984
Aleea din interiorul depoului sper, in stanga depoului este parcarea publica in care aduce si S4 masinile ridicate, cred ca nu o sa faca slalom printre autobuze hingherii cu masinile atarnate.
1689 wrote here:
Nu mi-e clar unde vor stationa autobuzele liniei 243 la Emil Racovita... Pe aleea de intrare in Depoul Nitu Vasile ? In rond ? Pe Emil Racovita pe partea cu Circa 15 ? Pe sensul opus, in dreptul fostei fabrici de piine ?
Aleea din interiorul depoului sper, in stanga depoului este parcarea publica in care aduce si S4 masinile ridicate, cred ca nu o sa faca slalom printre autobuze hingherii cu masinile atarnate.
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
LucaTB
Câteva capturi din ultima zi de existență a liniei 173, care va fi comasată cu linia 232.
Mercedes Citaro-Benz E4 #4741 - Linia 173 - Valea Ialomiței:
Otokar Kent C12 #6652 - Linia 173 - Valea Ialomiței:
Sincer să fiu, această comasare este destul de benefică pentru călători, deoarece noul traseu al liniei 232 va realiza o legătură importantă între cartierele Berceni și Drumul Taberei, însă pentru șoferi va fi un chin de parcurs...
Câteva capturi din ultima zi de existență a liniei 173, care va fi comasată cu linia 232.
Mercedes Citaro-Benz E4 #4741 - Linia 173 - Valea Ialomiței:
4741 - 173 - 18.02.2022.jpg (858.71 KB; downloaded 2735 times)
Otokar Kent C12 #6652 - Linia 173 - Valea Ialomiței:
6652 - 173 - 18.02.2022.jpg (840.78 KB; downloaded 2735 times)
Sincer să fiu, această comasare este destul de benefică pentru călători, deoarece noul traseu al liniei 232 va realiza o legătură importantă între cartierele Berceni și Drumul Taberei, însă pentru șoferi va fi un chin de parcurs...
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
WT_fan06
Pentru șoferi va fi un chin din ce motiv?
Pentru șoferi va fi un chin din ce motiv?
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
rosetti61
Cand se comaseaza doua linii, un criteriu in acordarea indicativului ar trebui sa fie cea mai mare lungime a liniilor implicate (tronsoanele ce urmeaza a se combina, castigator in cazul de fata ar fi fost 173; de ce s-a ales indicativul 232? Motive istorice - ca si "32" exista din 1935 pe diferite trasee, (1)73 e mai tanar, din 1968.
Ce imi mai vine acum in minte exemplu de comasare de linii de tramvai din anii '60 - 4 cu 18, sub nr.4 Scanteii - Dudesti-Cioplea, liniile initiale fiind 4 de la Scanteii la Dristor si 18 de la Sf. Vineri la Dudesti-Cioplea (tronson comun pe Dudesti) - evident, traseul cel mai lung era al liniei 4 (nu ca ar fi stricat un "18" dintr-un cap al orasului in celalalt - indicativul 18 a fost folosit mereu pentru linii periferice de naveta). In atribuirea unui indicativ unei linii comasate stau mai multi factori
obiectivi sau subiectivi.
La Constanta au rezolvat simplu problema: exista linia 5-40, indicativ pe care nu s-au indurat inca sa-l schimbe.
Cand se comaseaza doua linii, un criteriu in acordarea indicativului ar trebui sa fie cea mai mare lungime a liniilor implicate (tronsoanele ce urmeaza a se combina, castigator in cazul de fata ar fi fost 173; de ce s-a ales indicativul 232? Motive istorice - ca si "32" exista din 1935 pe diferite trasee, (1)73 e mai tanar, din 1968.
Ce imi mai vine acum in minte exemplu de comasare de linii de tramvai din anii '60 - 4 cu 18, sub nr.4 Scanteii - Dudesti-Cioplea, liniile initiale fiind 4 de la Scanteii la Dristor si 18 de la Sf. Vineri la Dudesti-Cioplea (tronson comun pe Dudesti) - evident, traseul cel mai lung era al liniei 4 (nu ca ar fi stricat un "18" dintr-un cap al orasului in celalalt - indicativul 18 a fost folosit mereu pentru linii periferice de naveta). In atribuirea unui indicativ unei linii comasate stau mai multi factori
obiectivi sau subiectivi.
La Constanta au rezolvat simplu problema: exista linia 5-40, indicativ pe care nu s-au indurat inca sa-l schimbe.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Dragos31
Asa cum s-a mentionat (si) in topic-ul de stiri, de astazi, liniile 173 si 232 au fost unite, pe noul traseu dintre Platforma Comerciala Arcade Berceni si Valea Ialomitei (cu mentiunea ca la iesirea din parcarea Metro Berceni, autobuzele o tin drept pe Bd. Metalurgiei si ies direct pe Soseaua Berceni).
Placutele au fost modificate acolo unde era nevoie, respectiv au aparut anunturi in mai toate statiile.
Cateva autobze.
4145 - Linia 232 - Valea Ialomitei - 19 Ianuarie 2022
4800 - Linia 232 - Strada Mihail Sebastian - 19 Ianuarie 2022
4884 - Linia 232 - Strada Valea Ialomitei - 19 Ianuarie 2022
6224 - Linia 232 - Bd. Drumul Taberei/Strada Valea Ialomitei - 19 Ianuarie 2022
6224 - Linia 232 - Valea Ialomitei - 19 Ianuarie 2022
Asa cum s-a mentionat (si) in topic-ul de stiri, de astazi, liniile 173 si 232 au fost unite, pe noul traseu dintre Platforma Comerciala Arcade Berceni si Valea Ialomitei (cu mentiunea ca la iesirea din parcarea Metro Berceni, autobuzele o tin drept pe Bd. Metalurgiei si ies direct pe Soseaua Berceni).
Harta 232.png (672.04 KB; downloaded 2364 times)
Placutele au fost modificate acolo unde era nevoie, respectiv au aparut anunturi in mai toate statiile.
Cateva autobze.
4145 - Linia 232 - Valea Ialomitei - 19 Ianuarie 2022
4800 - Linia 232 - Strada Mihail Sebastian - 19 Ianuarie 2022
4884 - Linia 232 - Strada Valea Ialomitei - 19 Ianuarie 2022
6224 - Linia 232 - Bd. Drumul Taberei/Strada Valea Ialomitei - 19 Ianuarie 2022
6224 - Linia 232 - Valea Ialomitei - 19 Ianuarie 2022
- lykkelig.
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
lykkelig.
La Stația Autogara Firaret Încă exista Plăcuțele scrise cu 232 dar e anunțul ca nu mai oprește acolo.
Și in sectorul 4 nu niciun anunț ca cu: nu mai oprește acolo sau 173+232 vor fi unite
Iar pe potiunea sos Berceni sos Matalungiei doar in Stația Dumitriu Brumurescu sens Drumu Taberii. exista plăcută cu indicativul nou.
Iar in stația Arcade Berceni nu exista nici urma de 312 pe plăcută .
La Stația Autogara Firaret Încă exista Plăcuțele scrise cu 232 dar e anunțul ca nu mai oprește acolo.
Și in sectorul 4 nu niciun anunț ca cu: nu mai oprește acolo sau 173+232 vor fi unite
Iar pe potiunea sos Berceni sos Matalungiei doar in Stația Dumitriu Brumurescu sens Drumu Taberii. exista plăcută cu indicativul nou.
Iar in stația Arcade Berceni nu exista nici urma de 312 pe plăcută .
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
SirVlady
În Sectorul 4 știe cam toată lumea de 232, dar fără informații despre modificările de rigoare din zonă, că nu mai circulă prin strada Turnu Măgurele, ci direct Șoseaua Berceni - Bulevardul Metalurgiei.
Doar așteptați, că oamenii o să se prindă ei de la sine de modificările aduse.
În Sectorul 4 știe cam toată lumea de 232, dar fără informații despre modificările de rigoare din zonă, că nu mai circulă prin strada Turnu Măgurele, ci direct Șoseaua Berceni - Bulevardul Metalurgiei.
Doar așteptați, că oamenii o să se prindă ei de la sine de modificările aduse.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination