Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1510450 views
📖 Pagination options
- lykkelig.
-
Posted:
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Costin
Va reamintesc ca sunt diferente majore intre un forum si un chat, de orice fel ar fi acesta. Aici este forum, drept urmare replica de mai sus este nenecesara, polueaza forumul si produce asteptari false celor care vad ca e un mesaj necitit in subiect si cred ca e ceva relevant. Pentru ca nu e relevant pentru ceilalti.
Regula e simpla: Nu postati nimic care nu e relevant pentru minim trei persoane: tu (cel care scrii), cel caruia ii raspunzi, si inca un cititor.
Va reamintesc ca sunt diferente majore intre un forum si un chat, de orice fel ar fi acesta. Aici este forum, drept urmare replica de mai sus este nenecesara, polueaza forumul si produce asteptari false celor care vad ca e un mesaj necitit in subiect si cred ca e ceva relevant. Pentru ca nu e relevant pentru ceilalti.
Regula e simpla: Nu postati nimic care nu e relevant pentru minim trei persoane: tu (cel care scrii), cel caruia ii raspunzi, si inca un cititor.
- alexandru_gr
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
alexandru_gr
Eu aș zice să nu vă mai grăbiți să puneți afișe pe unde apucați mai ales că e vorba de o circulară internă cu nr. de înregistrare și antet.
Referitor la scris...și nepoata mea scrie mai frumos.
Eu aș zice să nu vă mai grăbiți să puneți afișe pe unde apucați mai ales că e vorba de o circulară internă cu nr. de înregistrare și antet.
Referitor la scris...și nepoata mea scrie mai frumos.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
ADK
@lykkelig. puteai să aduci această informație mai elegant la imprimantă sau măcar să scrii mai finuț cu un marker, era mult mai clar și mai de apreciat dacă tot vroiai să faci ceva. Problema e că din câte știu este interzisă lipirea (de orice fel) de afișe cel puțin de către persoane fizice... Acum ceva ani, cineva făcea tot un ”bine” împrăștiind pe timpul iernii nisip pe șine și... poliția l-a luat la interogări, mai bine este să nu te amesteci ca persoană neautorizată că știi proverbul cu facerea de bine...
@lykkelig. puteai să aduci această informație mai elegant la imprimantă sau măcar să scrii mai finuț cu un marker, era mult mai clar și mai de apreciat dacă tot vroiai să faci ceva. Problema e că din câte știu este interzisă lipirea (de orice fel) de afișe cel puțin de către persoane fizice... Acum ceva ani, cineva făcea tot un ”bine” împrăștiind pe timpul iernii nisip pe șine și... poliția l-a luat la interogări, mai bine este să nu te amesteci ca persoană neautorizată că știi proverbul cu facerea de bine...
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
rosetti61
Noul traseu aduce cu fostul maxi taxi 573 care ajungea pana in Metalurgiei (pe vremea aia inca nu se deschisese Arcade). Autobuzul era o alternativa la tramvaiele care vin cum vin, pierzi 7, 47 stii ca vine 232.
Noul traseu aduce cu fostul maxi taxi 573 care ajungea pana in Metalurgiei (pe vremea aia inca nu se deschisese Arcade). Autobuzul era o alternativa la tramvaiele care vin cum vin, pierzi 7, 47 stii ca vine 232.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
cris_m
Tocmai ca se doreste crearea unor alternative la tramvaie si realizarea unei conexiuni Berceni-Ghencea (asigurata in trecut de 11 Romprim-Ghencea). Mie mi se pare inspirata alegerea, mai ales ca nu dubleaza tramvaiele pe portiuni majore.
Tocmai ca se doreste crearea unor alternative la tramvaie si realizarea unei conexiuni Berceni-Ghencea (asigurata in trecut de 11 Romprim-Ghencea). Mie mi se pare inspirata alegerea, mai ales ca nu dubleaza tramvaiele pe portiuni majore.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
1689
Istoric, 232 a asigurat intotdeauna o legatura intre Berceni si Pta Unirii (Natiunilor) via Viilor.
Acum, ca sa ajungi din zona 11 Iunie/ rodul Zodiac in Berceni trebuie sa schimbi.
Modificarea nu mi se pare una fericita. Mai bine ar fi prelungit 173 via Brincoveanu - Nitu Vasile pina la Platforma Metalurgiei daca tot se dorea o legatura Berceni - Ghencea.
Singura problema ar fi virajul stinga la intersectia Nitu Vasile - Brincoveanu, dar asta s-ar putea rezolva cu o defazare a semaforului pe sensul dinspre Luica (sau, si mai elegant, faza separata pentru viraje stinga pe ambele directii - Nitu Vasile si Brincoveanu).
Istoric, 232 a asigurat intotdeauna o legatura intre Berceni si Pta Unirii (Natiunilor) via Viilor.
Acum, ca sa ajungi din zona 11 Iunie/ rodul Zodiac in Berceni trebuie sa schimbi.
Modificarea nu mi se pare una fericita. Mai bine ar fi prelungit 173 via Brincoveanu - Nitu Vasile pina la Platforma Metalurgiei daca tot se dorea o legatura Berceni - Ghencea.
Singura problema ar fi virajul stinga la intersectia Nitu Vasile - Brincoveanu, dar asta s-ar putea rezolva cu o defazare a semaforului pe sensul dinspre Luica (sau, si mai elegant, faza separata pentru viraje stinga pe ambele directii - Nitu Vasile si Brincoveanu).
- lykkelig.
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
lykkelig.
Eu observ ca 232 nu mai o ia pe Turnu si o ia direct pe Berceni după iese de pe Metalurgiei.
Eu observ ca 232 nu mai o ia pe Turnu si o ia direct pe Berceni după iese de pe Metalurgiei.
- theoslavic
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
theoslavic
Pentru legătura cu Piața Unirii, călătorii vor putea utiliza linia de tramvai 7, care beneficiază parțial de cale proprie de rulare și va avea o frecvență sporită, adică un interval de numai 6 minute între vehicule la orele de vârf. Pentru cei care doresc să utilizeze legătura dintre linia 232 și linia 7, transbordarea cea mai eficientă va fi în stația „Piața Eroii Revoluției”.
via: https://tpbi.ro/tpbi-o-linie-directa-int ... bruarie/
Pentru legătura cu Piața Unirii, călătorii vor putea utiliza linia de tramvai 7, care beneficiază parțial de cale proprie de rulare și va avea o frecvență sporită, adică un interval de numai 6 minute între vehicule la orele de vârf. Pentru cei care doresc să utilizeze legătura dintre linia 232 și linia 7, transbordarea cea mai eficientă va fi în stația „Piața Eroii Revoluției”.
via: https://tpbi.ro/tpbi-o-linie-directa-int ... bruarie/
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
ADK
Ar fi de folos un desen (gen google maps) cu actualul traseu al lui 232, dacă nu există pe undeva.
Cel puțin până la Eroii Revoluției pe același traseu era oricum dublat de linia 7, care din ce-mi amintesc venea și mai rar ca 232. Legături între Berceni și Pța Unirii sunt destule: 73, 74, 76/77, 116, 312 și 313 (bine, troleibuzele nu ajung chiar la P-ța Unirii, dar relativ aproape). Nu știu dacă între timp s-au mai înființat linii sau s-a mai modificat ceva înafară de 232.
Acum ceva ani cel puțin, în afara orelor de vârf nu exista solicitare prea mare între P-ța Unirii și Eroii Revoluției pentru această linie. Am prins-o deseori cu doar câțiva călători, iar despre 7 ca fapt-divers nu mai zic, era și mai gol pentru un tramvai cu capacitatea de 300 călători. La Unirii când venea tramvaiul 32'ul era baza, iar pentru Berceni călătorii se orientau deobicei spre 313...
Ar fi de folos un desen (gen google maps) cu actualul traseu al lui 232, dacă nu există pe undeva.
Istoric, 232 a asigurat intotdeauna o legatura intre Berceni si Pta Unirii (Natiunilor) via Viilor.
Cel puțin până la Eroii Revoluției pe același traseu era oricum dublat de linia 7, care din ce-mi amintesc venea și mai rar ca 232. Legături între Berceni și Pța Unirii sunt destule: 73, 74, 76/77, 116, 312 și 313 (bine, troleibuzele nu ajung chiar la P-ța Unirii, dar relativ aproape). Nu știu dacă între timp s-au mai înființat linii sau s-a mai modificat ceva înafară de 232.
Acum ceva ani cel puțin, în afara orelor de vârf nu exista solicitare prea mare între P-ța Unirii și Eroii Revoluției pentru această linie. Am prins-o deseori cu doar câțiva călători, iar despre 7 ca fapt-divers nu mai zic, era și mai gol pentru un tramvai cu capacitatea de 300 călători. La Unirii când venea tramvaiul 32'ul era baza, iar pentru Berceni călătorii se orientau deobicei spre 313...
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
cris_m
Vezi pe InfoTB, site-ul STB-ului....
In rest, ceea ce ai descris e perfect valabil si acum, fiind unul din motivele pentru care a fost "deturnat" de la Filaret spre Ghencea...
Ar fi de folos un desen (gen google maps) cu actualul traseu al lui 232, dacă nu există pe undeva.
Vezi pe InfoTB, site-ul STB-ului....
In rest, ceea ce ai descris e perfect valabil si acum, fiind unul din motivele pentru care a fost "deturnat" de la Filaret spre Ghencea...
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
SirVlady
243, eternele șantiere și eternele blocaje în trafic.
TPBI wrote here:
La rândul lor, autobuzele liniei 243 vor avea traseul modificat...
243, eternele șantiere și eternele blocaje în trafic.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
1689
Nu mi-e clar unde vor stationa autobuzele liniei 243 la Emil Racovita...
Pe aleea de intrare in Depoul Nitu Vasile ? In rond ? Pe Emil Racovita pe partea cu Circa 15 ? Pe sensul opus, in dreptul fostei fabrici de piine ?
La (minim) 45 de minute semi-cursa, trebuie sa aiba posibilitatea de a stationa la ambele capete.
Nu mi-e clar unde vor stationa autobuzele liniei 243 la Emil Racovita...
Pe aleea de intrare in Depoul Nitu Vasile ? In rond ? Pe Emil Racovita pe partea cu Circa 15 ? Pe sensul opus, in dreptul fostei fabrici de piine ?
La (minim) 45 de minute semi-cursa, trebuie sa aiba posibilitatea de a stationa la ambele capete.
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
LucaTB
O modificare bună este cea a liniei 312 către terminalul Arcade Berceni, mai ales în contextul comasării liniilor 173 și 232, deoarece legătura între centru și Arcade Berceni va putea fi menținută de linia 312.
O modificare bună este cea a liniei 312 către terminalul Arcade Berceni, mai ales în contextul comasării liniilor 173 și 232, deoarece legătura între centru și Arcade Berceni va putea fi menținută de linia 312.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination