Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 3

830 posts, 314839 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 37 38 39 40 41 42 43  ... 60
 
 

📖 Pagination options
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 shoppy

Pe langa calitatea vopselii, in fabrica / vopsitorie vopseaua se aplica in cabina de vopsire si apoi se coace, la noi se vopseste lafel ca gardul, adica in curte, in aer liber, la orice conditii de temperatura / umiditate / vant / praf s-o nimeri in ziua acea(lafel se vopsesc si vagoanele de calatori de la CFR Calatori, sunt poze in subiect).

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 Axel

#4498 un autobuz care a circulat constant pe liniile autobazei Nordului , in prezent este titular pe linia 330 !
4498-330,14.11.2021..jpg (136.05 KB; downloaded 3122 times)

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 Calaretul

Cred ca au mai investit in ele niste banuti. Am vazut ca unele au primit faruri noi , la 4469 am vazut scaunul soferului care este nou , cu centura de siguranta cum sunt cele de la Otokar.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 barbuandrei

Au investit titularii banii in ele. 4498 a fost revopsit integral dupa ce titularul a cumparat vopseaua. Cam asa stau lucrurile la STB.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 Chev Celios

Nimic nou. Asta e situatia din ITB/RATB/STB.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 anndrei

Depinde si ce interese au avut titularii sa il vopseasca pe banii lor mai ales ca este Euro 3 si prea mult nu va mai circula.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 barbuandrei

Hai sa nu incepem teoria conspiratiei. Atat titularii lui 4498, cat si cei ai lui 4887 au dorit sa intretina cat mai mult masina.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 anndrei

Nu este nicio teorie a conspiratiei dar putea lovi/sterge autobuzul usor de ceva si ca sa nu se mai vada au hotarat sa il vopseasca.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 Calaretul

Cine crezi ca ar vopsi tot autobuzul pentru o stersatura?

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 anndrei

Ma refer la modul general nu la autobuzul respectiv, l-ar putea vopsi cineva care ar ascunde niste urme si l-ar vopsi pe tot pentru ca altfel s-ar vedea diferenta de nuanta pe elementul respectiv. Mi se pare cam trasa de par ideea de a vopsi din bani proprii un autobuz intreg. Pai intra zeci de kg de vopsea plus lac! Mai ales ca euro 3 sunt pe duca.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 andrei11

@anndrei în cazul acesta ar trebui să intre poliția pe fir. Cine ar avea interes să ascundă o zgârietură și să vopsească autobuzul întreg ca să nu se vadă ? Mai ales că așa cum ați spus voi EURO 3 sunt pe ducă ?

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 anndrei

Nu e nevoie sa intre. Daca soferul autobuzului a fost vinovat si s-a inteles cu cel lovit sau invers, contra unei sume de bani au ramas sa isi repare singuri din fonduri proprii. Stim cu totii ca pe vremea DAC-urilor asa se proceda. In garaj le aranjau meseriasii. Alea oricum erau strambe toate. Iar titularii lui 4498 mai bine puneau mana pe un Euro 4 pe care sa il faca boboc. Degeaba apar ei cu 4498 vopsit la exterior si in interior lesini vara. Pe mine nu ma incalezeste cu nimic mai ales ca dau 3 lei pe bilet. Deja pretentiile mele cresc iar STB nu are cum sa ma multumeasca cu niste autobuze vechi de 16 ani de zile fara AC si cu gemuletele alea mici pt. tarile din vest sau chiar nordice.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 ADK

Mașinile astea au fost lux și pentru multe regii din țară încă sunt dacă le-ar avea. Nu cred că trebuie să exagerezi de ce a fost revopsită o mașină de 16 ani, probabil a avut o reclamă mai mult timp și cred că ai văzut prea bine cum arată unele după decolantare că ți-e urât ca și șofer s-o vezi așa, inclusiv la ITP ți se atrage atenția de starea estetică și dacă garajul nu are vopsea indirect ești nevoit s-o cumperi tu. Și mare costuri te asigur că n-au fost, fiindcă vopsitul la pistol se face foarte economic și sincer în cazul unui Citaro nu ai de vopsit prea mult așa că dacă nu te arunci la mărci scumpe și cu 200 lei o faci toată. Dar de aia nu e bine să știți mulți treburile astea că după vă apucați să scrieți pe internet tot ce vă tună noaptea, luați exemplul colegilor mai vechi de aici care știu multe dar nu vor să pornească discuții. Iar E3-urile nu văd să dispară întotalitate prea curând, până în 2014 mai circula și un autobuz E2 care dacă nu suferea acel accident probabil mai circula până cădea cu ceva grav sau era pur și simplu retras peste noapte și neînlocuit cu nimic.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 anndrei

Da, cu siguranta soferilor le este rusine sa o conduca...Iar pe vremea DAC-urilor se stie de ce toti soferii doreau sa fie titulari si sa iasa in traseu cu masina lor.
#ADK, pentru Bucuresti, Capitala Europeana sunt depasite. Una este sa fie intr-o stare originala cum se gaseau in Germania si alta este sa aiba jumatate din piese chinezesti ,,no-name" si sa pufaie compresorul mai rau ca o locomotiva cu abur, sa nu ai aer conditionat, sa nu ai geamuri suficient de mari pentru arsita din verile noastre si iarna sa sufle vantul printre usi si sa curga rugina pe la trapele de pe acoperis.

 


Go to page:  1  ... 37 38 39 40 41 42 43  ... 60
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2385 forum members have written 430476 posts in 5346 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use